Vélemények és vitatkozás helyett tesztelés, próbálkozás, mérés, iterálás. LEAN módszer a marketingben. Szerinted lehetséges? 
Ki mersz próbálni valami újat? Élesítesz valamit, ami nem tökéletes? Hogyan hat ez az imázsodra? 

A következő NET-WORKS meetup meghívott előadói ezekre a kérdésekre is rávilágítanak majd! 
 

Papp Gábor: Mennyi idő alatt lehet eljutni a Google Top 10 találata közé?

Megéri-e keresőoptimalizálásra költeni? Ha igen, akkor mennyit?

Hogyan döntöd el, hogy AdWords-re, vagy keresőoptimalizálásra költs-e inkább? 

Hogyan rakj össze egy roadmapet tartalomgyártásra, optimalizálásra? 

Hogyan valósítsd meg, mit mérj, mi alapján hozz döntéseket? 

 

Szabados Andrea: agilis-e Vagy?

Mi az az agilitás, milyen képességek és kompetenciák alkotják? Miért szükséges az online marketingben?

Ezen a workshopon megtudhatod, hogy mi az erősséged, és miben érdemes fejlődnöd, hogy agilisabb legyél! 

Az is kiderül majd, hogy mennyire agilisek a magyar startupperek, és corporate marketingesek és hol állsz te hozzájuk képest. 

 

Biás Csongor: Growth hacking 101

Az imázs számít, vagy az eredmények? Hogyan érthet egy startup marketingese minden eszközhöz egyszerre? Hogy dönti el, hogy a széles spektrumból mibe ássa bele magát? Mik azok a trükkök, amikkel kis ráfordítással nagy eredményeket lehet elérni? 

Mi a titka a startupok marketing sikereinek? 

Előadók