A startup szcénából útnak indult fogalom mára beszökött a mainstreambe, és csak idő kérdése, hogy a nagyvállalatok is ellessék eszköztárát és szemléletét. Van is mit tanulni belőle! Ha kis büdzséből kell usereket szerezni, informálódni a piac igazi igényeiről, ha vissza lehet hatni a termékre, ha automatizálhatóak a kommunikációs folyamatok – akkor érdemes bevetni a growth hackinhez folyamodni.

Egy growth hacker félig marketinges, félig programozó, emellett megszállottan fókuszál az egyetlen számára fontos metrikára, ami valamilyen szempontból illusztrálja a növekedést. Csak a mérhető adatok és eredmények léteznek a számára - ez a szemlélet viszont már nem csak a  startupoknál létezik, hanem a nagyvállalatoknál is! Meetupunk résztvevőinek abban segítünk tájékozódni, hogy a nagyvállalatoknál kik és mire használhatják ezt a szemléletet, és milyen ilntelligens marketingeszközök állnak a rendelkezésükre. 

 

Miről lesz szó?

  • Mi a különbség marketinges, ppc-s és growth hacker között?
  • Milyen eszköztárral és készségekkel kell rendelkeznie egy growth hackernek?
  • Hogyan alkalmazható ez egy multinál?

 

Kiknek ajánljuk?

  • Marketingeseknek, ppc-seknek, és azoknak, akik growth hackerek szeretnének lenni.
  • Startupoknál és multikban dolgozóknak.
  • Minden kíváncsi és nyitott érdeklődőnek, aki tudni akarja, kis marketingbüdzséből meddig lehet eljutni.