A diszruptív technológiák, a globális verseny és az átalakult fogyasztói igények óriási présbe teszik a vállalatokat. Szakértők és vezetők egyaránt keresik a megoldást, az egyszerű és egyértelmű választ, hogy hogyan lehetne a szervezetet rugalmassá, önszervezővé, kollaboratívvá tenni, hogy kiállja a nonstop változás próbáját. Persze mivel a probléma nem homogén, univerzális megoldás sincs, egyetlen módszertan sem viszi sikerre az összes céget.

Az agilis transzformációra sokan úgy tekintettek, mint ami képes átvágni a gordiuszi csomót, de magába az agilis átállásba beletört a bicskájuk, és a nagy remények helyén mára kiábrándult cinizmus és megerősödött status quo áll. Ez részben annak köszönhető, hogy sokszor még a profik is félreértik és -magyarázzák az agilitást, például összemossák az agilis szemléletet, módszertant és kultúrát. Meetupunkon tisztába tesszük ezeket a fogalmakat, és megmutatjuk, mikor érdemes ezzel a módszertannal próbálkozni, mit tapasztaltak szakértőink hazai projektjeiken. 

KIKNEK AJÁNLJUK? 

  • Azoknak a vezetőknek, akik érzik a digitalizáció sürgetését, és szeretnék felkészíteni vállalatukat.
  • Mindenkinek, aki szerint az agilitás nem fekete-fehér dolog, és érdemes mélyebben gondolkodni róla. 
  • Azoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni.

MIRŐL LESZ SZÓ?

  • Hogyan lehet agilitást vinni a szervezetbe, mi a különbség a megfertőzés és big bang közt. 
  • Mi az a Spotify modell, mikor alkalmazható, mik az előnyei és hátrányai,
  • Elhozzuk az agilis transzformációs projektjeink tapasztalatait. Magyar vállalatok, magyar példák, magyar sikerek.

Előadók