HR 4.0

Miközben a szervezetek működése a globalizáció, a digitális transzformáció, a diszruptív technológiák, az agilitás, a COVID és számtalan egyéb tényező hatására alapjaiban változik meg, a munkaerőpiac dinamikája talán sosem volt még ennyire intenzív. A NEW WORK a tudásmunkások új típusú, teljesen vagy részben virtuális munkavégzése, digitális kommunikációs és kollaborációs eszközökkel, globalizált munkaerőpiaci környezetben. A képet tovább színesíti, hogy a munkaerőpiacon megjelentek a Z generációs munkavállalók és a digitális nomádok is, akiknek értékrendje, elvárásai, prioritásai alapjaiban térnek el a korábbi generációkétól. Az agilis és adaptív szervezetek a NEW WORK hatására szemléletet váltanak és megváltoztatják a munkavégzéssel és az emberekkel kapcsolatos bebetonozott gyakorlataikat.

A HR területen pedig mindezek következtében olyan sok komplex, korábban nem látott igény, kihívás, elvárás és feladat landol, hogy a HR csak úgy kapkodja a fejét. Iparágtól és a szervezet méretétől függetlenül sok HR-es tapasztalja azt, hogy azokkal a  kompetenciákkal, eszközökkel és szemlélettel, amelyekkel idáig eljutottak, most csak egyhelyben topognak.

Ez a képzés azoknak a HR vezetőknek, HR-es szakembereknek és emberekkel, szervezeti kultúrával foglalkozó felsővezetőknek szól, akik készek arra, hogy e kihívásokat összefüggéseiben megértsék, a régi szerepeket és évtizedek óta honos gyakorlatokat elengedjék, az agilis szemléletmódot elsajátítsák, új megközelítéssel új módszereket vezessenek be, röviden: az agilis szervezetté válás motorjai legyenek.

A képzés céljai: 

  • A résztvevőknek naprakész tudást adni digitalizáció, agilitás, agilis HR, NEW WORK, purpose alapú szervezet, tehetségmenedzsment, agilis személyzet- és szervezetfejlesztés, kultúramenedzsment és szervezeti hálozatok témakörökről.
  • Képessé tenni a résztvevőket arra, hogy a szervezet digitális transzformációját megértsék, sőt, annak motorjai
  • Képessé tenni a résztvevőket arra, hogy stratégiai partnereként a CEO-val kéz a kézben alakítsák a szervezet agilis transzformációját.
  • A résztvevőknek eszköztárat adni a digitális talentek bevonzására, integrálására, fejlesztésére és megtartására.
  • A résztvevőket képessé tenni az agilis szervezet kultúra kereteinek kialakítására, amelyben inspiráló dolgozni és öröm fejlődni.

Mire számíthatsz?

  • A képzés gyakorlat-fókuszú. Minden alkalomhoz önálló feldolgozásra elmélyítő feladatokat adunk, ami a 4 órás alkalmakon túl további heti 2 óra egyéni munkát igényel.
  • Minden alkalomra konkrét esettanulmánnyalis készülünk, hogy a sokszor az irreális, nemzetközi tankönyvpéldák helyett, reális, megvalósítható és életszerű gyakorlati példákból merítsetek ötletet és bátorságot.
  • A képzés során minden hallgató számára biztosítunk 1 órányi egyéni szakmai konzultációs lehetőséget, melyet a hallgatók a képzésen felmerülő témák feldolgozására, a vizsgára való felkészülésre, vagy egy saját szakmai kihívás megbeszélésére fordíthatnak.
  • A képzés során kitérünk a digitalizációban rejlő lehetőségekre, de fontos hangsúlyoznunk, hogy ez nem egy technológiai képzés. Tapasztalataink szerint egy vállalat agilis vagy digitális transzformációja során a HR-nek elsősorban a vezetői mindset feltérképezésében és formálásában van elengedhetetlen szerepe, ehhez nyújtunk gyakorlati segítséget.
  • A képzés a „Győzd meg a CEO-t!”elnevezésű vizsgablokkal zárul, melyre a résztvevők az első képzési alkalommal megismert keretek és kritériumok birtokában egyénileg készülnek fel. A vizsgaprezentációban a hallgatók egy, a HR által kezdeményezett szervezeti fejlesztési javaslatot dolgoznak ki és mutatnak be egy hús-vér CEO-kból álló vizsgabizottságnak. A CEO-k kérdeznek, „kötekednek” és visszajeleznek arról, hogy a projektterv CEO szempontból milyen értékeket és hiányosságokat hordoz, milyen kérdéseket vet fel, mit és hogyan lenne érdemes egy valós munkahelyi szituációban egy esetleges éles pitch előtt átgondolni.

Miért HR 4.0?

A Deloitte 2020-ban publikált tanulmánya szerint a sikeres vállalatok HR folyamataiban az automatizáltság szintje és a munkáltatói-munkavállalói kapcsolatok minősége magas. Testre szabott munkavállalói élménnyel, szolgáltatásokkal, ösztönzéssel és fejlesztési programokkal válik a HR a munkavállaló személyes karrierútjának megbízható partnerévé, miközben a legtöbb folyamat magas szinten automatizálva van. Ez a HR 4.0.

 

Mikor találkozunk személyesen és mikor online?

A képzést terveink szerint blended, azaz kevert formában tervezzük megtartani, 4 személyes és 3 online alkalomra készülj a következő napokon és időpontokban:

  • január 13. (péntek) 13-17h - tantermi
  • január 20. (péntek) 13-17h - online
  • január 27. (péntek) 13-17h - online
  • február 3. (péntek) 13-17h - tantermi
  • február 10. (péntek) 13-17h - tantermi
  • február 17. (péntek) 13-17h - online
  • február 24. (péntek )13-17h - tantermi

 

Megkérdeztük hallgatónkat, miért jelentkezett a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgozik.

"A HR 4.0 olyan témákat ragadott meg, ami egy jó kombinációja ennek, hiszen beszéltünk trendekről, de megismertünk konkrét eszközöket is. Munkahelyemen a lokál tehetségmenedzsment koncepció kialakításához használtam a hallottakat, vagy adtak inspirációt."

Olvasd el Császár Veronikával, egy pénzintézet HR-es munkatársával készült teljes interjút!

 


Szakértők

Schmidt Barbara
Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető
https://www.linkedin.com/in/schmidtbarbara/

15+ év HR vezetői tapasztalat multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainál IT, tech és retail iparágakban. Másfél éves kirándulás az államigazgatásban, informatika területen, változásmenedzsment vezetőként. Vezetőfejlesztő programok, stratégia és HR folyamat tanácsadás, szervezetfejlesztési és HR projektek vezetése magyar és német nyelvterületen.
2020 óta Bécsben él, People & Culture vezető a SMATRICS-nál, Ausztria piacvezető elektromos autó töltőállomás hálózati megoldásokat fejlesztő green tech scale-up cégénél.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/SchB-5.jpg

Schmidt Barbara

Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető

Kovach Anton
Alapító, CEO, ShiwaForce.com
https://hu.linkedin.com/in/anton-kovach

Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.

A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.

Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/kovach_anton.jpg

Kovach Anton

Alapító, CEO, ShiwaForce.com

Vityi Péter
Ügyvezető partner
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

Vityi Péter

Ügyvezető partner

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Mizsei Szabolcs
Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/szabolcsmizsei/

Közgazdász, a digitális transzformációs és szervezeti agilitás programok szakértője.

Több mint két évtizedes tapasztalatot szerzett az információtechnológiai iparágban rendszerintegrátori, digitális termékfejlesztési és különböző menedzsment szerepkörökben. Szakterülete a technológiai alapú innováció és a lean/agilis módszertanok gyakorlati alkalmazása. 

A Széchenyi István Szakkollégium „digitális közgazdaságtan” kurzus oktatója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/mizsei-szabolcs.jpg

Mizsei Szabolcs

Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia

Szvetelszky Zsuzsa
Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA
https://www.linkedin.com/in/szvetelszky/

Szvetelszky Zsuzsanna kommunikációelméletet és tudásmenedzsmentet tanít az ELTE-n. Nagysikerű első könyve (A pletyka) által vált a tudományos körökön kívül a nagyobb nyilvánosság számára is ismertté. Szociálpszichológus, de elsődlegesen mint pletykakutató tartják számon. Úgy véli, a pletyka olyan szorosan hozzátartozik a mindennapi életünkhöz, hogy nem lehet és nem is szabad megkerülni a jelenséget. Érdemes inkább a benne rejlő lehetőségeket tudományosan is felhasználni és kiaknázni. Eddig négy könyve jelent meg, a legutóbbi Noé márkája – variációk a tudatos vásárlásra címmel.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szvetelszky-zsuzsa.jpg

Szvetelszky Zsuzsa

Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA

Kinek ajánljuk?

Olyan HR vezetőknek, HR üzleti partnereknek, akik:

  • legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkeznek,
  • szeretnék a vállalaton belül a HR szerepét, stratégiai jelentőségét növelni, és az ehhez szükséges személyes készségeiket és ismereteiket bővítenék,
  • szeretnének átfogó képet kapni a HR új funkcióiról, a manapság népszerű szervezeti transzformációs módszertanokról és az azokban rejlő lehetőségekről,
  • úgy érzik, hogy a vállalati transzformációs projektek során a szerepük másodlagos, és ezen változtatni szeretnének,
  • hisznek a digitalizáció fontosságában, de nem tudják, hogy HR vezetőként hogyan nyúljanak a kérdéshez

A képzés tematikája


  • Hogy kell egy HR csapatot agilissá tenni? Hogy néz ki a gyakorlatban az agilitás szintjeinek felmérése és a feladatok újraosztása? Mit jelent és milyen változásokat hoz a munka szempontjából a digitális korszak? Hogy működik a digitális talent management? Az alapfogalmak tisztázásán túl gyakorlati példákon, keresztül nézzük meg, hogy milyen kompetenciák és mindset mentén fejleszthető agilissá a HR.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Viszlát, HR! Helló, new work!
  • Miért jelent versenyelőnyt egy erős, hiteles vállalati misszió+vízió+cél? Hogyan találjuk meg a MIÉRT-et és hogyan bontsuk azt le szervezti egységekre, egyénekre, majd hogyan építsük be mindezeket a vezetésbe, kommunikációba, toborzásba, teljesítményértékelésbe, és általában a szervezeti kultúrába? A jól csengő buzzwordökön túl mit takar a gyakorlatban az értékalapú toborzás és a célvezérelt vezetés?

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető,minősített agilis HR szakértő,  szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Bevezetés

  • Milyen lehetőségeket tartogat a digitalizáció a HRben hosszú és rövidtávon? Költség- és folyamatoptimalizáció szempontjából mi számít valódi értékteremtő digitalizációnak és mi az, ami csak tüneti kezelés, és jobb elkerülni? Mit jelent a gyakorlatban az agilis keretrendszer, mikor és mikor ne legyünk agilisak? BMC (Business Model Canvas) készítés speciálisan a HR terület számára, saját ügyfeleink és értékteremtési folyamataink feltérképezése céljából.

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia 
      Digitalizáció és digitális transzformáció
    • Kovach Anton Alapító, CEO, ShiwaForce.com
      Agilitás, agilis transzformáció

  • Mik a HR agilissá válásának lépései? Mi a különbség a gyakorlatban a hagyományos és az agilis szervezetfejlesztés között? Milyen kiválasztási szempontokat érdemes figyelembe venni az agilis szerepkörökre történő toborzáskor? Q&A gyakorló Scrum materekkel és Product Ownerekkel és bevezetési esettanulmány feldolgozása.

    • Mizsei Szabolcs
      HR szakértő
      Agilis értékek támogatása az operatív HR munkában

  • Milyen munkaerőpiaci trendek jellemzők manapság? Mi a teendője a HRnek az különböző generációk együttműködésének összehangolásában, mit érdemes tudni a digitális talentekről és az ún. gig economy-ról? Egy konkrét HR projektet fogunk át/megtervezni Design Thinking módszertannal, miközben gyakorlatban feldolgozunk olyan fogalmakat, mint candidate experience , employee experience, digitális / remote onboarding, employer brand, employer value proposition, design thinking és service design.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      TEHETSÉGEK MEGTALÁLÁSA, ONBOARDING-JA ÉS MEGTARTÁSA
    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design thinking, service design a HR munkában, szervezetfejlesztésben

  • Kinek a dolga a pszichológiai biztonság? Agilis L&D alapok, trendek és formák, szervezeti szerepek, future skillek és vezetőfejlesztés, és az ún. tanuló szervezet alapjainak megfogalmazása, keretfeltételeinek kialakítás egy konkrét esettanulmány gyakorlati feldolgozásán keresztül.
    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      AGILE LEADERSHIP

  • „Culture eats strategy for breakfast” – milyen feladatokat rak ez a közismert mondat a HR-re? Hogy állj neki egy kultúra felmérésnek, a formális és az informális szervezeti hálózatok feltérképezésének, egy agilis szervezeti struktúra kialakításának? Mit tanulunk a broken window theory-ból?

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      AGILIS SZERVEZETI KULTÚRA ÉS SZERVEZETI HÁLÓZATOK I.
    • Szvetelszky Zsuzsa
      Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA
      AGILIS SZERVEZETI KULTÚRA ÉS SZERVEZETI HÁLÓZATOK II.

  • Víziónk, hogy a HR nem a szervezeti folyamatok elszenvedője, hanem motorja, aki érti az üzletet és emiatt partnerként tekint rá a vezetés. A képzészáró vizsgán egy valós helyzetet fogunk szimulálni, ahol 5 perced van meggyőzni a CEO-t: Mutasd be, hogy melyik területet akarod fejleszteni, milyen módszert, szemléletet fogsz ehhez alkalmazni, milyen erőforrást kérsz ehhez, milyen mérhető eredményeket vársz a projekttől és milyen üzleti értékre számíthat a fejlesztés nyomán a CEO. Az 5 perces pitch-ek után minden hallgató részletes visszajelzést kap, konkrét CEO-szempontú fejlesztési javaslatokat.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Győzd meg a CEO-t!
    • Meglepetés CEO  
      Győzd meg a CEO-t!
    • Meglepetés CEO  
      Győzd meg a CEO-t!

Hallgatóink mondták



Császár Veronika

Learning and Development Specialist

Hiteles előadók, akik a témájuk mesterei és bátran feltehettem kérdéseim nekik valamint a képzés témaköreit emelném ki, ami valóban az előttünk álló és/vagy velünk zajló átalakulásokkal foglalkozott.

Korábbi hallgatónk

Iszonyat jól éreztem magam, és most azt érzem, hogy MÉG-MÉG-MÉG! De tényleg!!!!!

Korábbi hallgatónk

Nagyon jól összeállított tematika, profi, gyakorlati szakemberek előadásában.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

7 alkalom, összesen 28 óra*

a képzés indulása:
2023. január 13.
jelentkezési határidő:
2023. január 12.
képzési alkalmak:
péntekenként

péntek 13-17

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU Budapest és/vagy zoom

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
320.000 Ft + ÁFA
Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak