Online részvétellel

HR 4.0

Miközben az üzleti és munkaerőpiaci verseny talán sosem volt még ennyire intenzív, a digitális transzformáció, az agilis működés, a startup-ok világa egyszerre jelentenek új lehetőségeket és dilemmákat a vállalatok számára. HR szakértőként érdemes ezekre a trendekre úgy tekinteni, mint amik segíthetnek megtartani a munkaerőt, főleg a legtehetségesebbeket. Hiszen a tehetségek megtartásakor kulcsfontosságú egy olyan közeg, ami lehetőséget ad önirányító, felhatalmazott működésre. Az agilis és digitális működés ilyen: vonzó munkahelyeket teremt.

Az ilyen szervezetekben a klasszikus (és sokszor adminisztratív) HR feladatokat felváltják a segítő-támogató és stratégiai funkciók: motiváció, emberközpontúság, employer branding kérdések. A jövő HR-je papírmunka helyett valóban emberközpontú feladatokat lát el. Segítünk megtalálni a hangod. 

A képzés céljai: 

  • A HR vezetőnek naprakész tudást adni a digitális transzformáció, az agilitás és a design thinking témakörökről
  • Képessé tenni a HR vezetőt arra, hogy a szervezet digitális transzformációjának szükségességét értse és annak motorja legyen
  • Képessé tenni a HR vezetőt arra, hogy a CEO stratégiai/üzleti partnere legyen (méltó helyet kapjon a board roomban)
  • Képessé tenni a HR vezetőt arra, hogy a CEO-nak eladja a szervezetben szükséges fejlesztést / transzformációt
  • A HR vezetőnek naprakész tudást adni a HR új funkcióiról, felkészíteni az új típusú HR kihívásokra

Mire számíthatsz?

  • A képzés gyakorlat-fókuszú. Minden alkalomhoz önálló feladatokat adunk, ezért a 4 órás alkalmakon túl további heti 2 óra önálló felkészülés
  • Minden alkalomra konkrét hazai esettanulmánnyal is készülünk, hogy a sokszor az irreális, nemzetközi tankönyvpéldák helyett, reális, megvalósítható és életszerű gyakorlati példákból merítsetek ötletet és bátorságot.
  • A képzés során kitérünk a digitalizációban rejlő lehetőségekre, de fontos hangsúlyoznunk, hogy ez nem egy technológiai képzés. Tapasztalataink szerint egy vállalat agilis vagy digitális transzformációja során a HR-nek elsősorban a vezetői mindset feltérképezésében és formálásában van elengedhetetlen szerepe, ehhez nyújtunk gyakorlati segítséget.
  • A képzés a „Győzd meg a CEO-t!” elnevezésű blokkal zárul, melyre a képzés folyamán készülünk fel. A „Győzd meg a CEO-t!” blokk során a hallgatók egy, a HR által drive-olt saját vállalati projekttervet mutatnak be a 2-4 fős vizsgabizottságnak. A vizsgabizottság visszajelez, hogy a projektterv CEO szempontból milyen értékeket és hiányosságokat hordoz, milyen kérdéseket vet fel, melyekre érdemes egy esetleges éles pitch előtt még felkészülni.

Miért HR 4.0?

A Deloitte 2020-ban publikált tanulmánya szerint a sikeres vállalatok HR folyamataiban az automatizáltság szintje és a munkáltatói-munkavállalói kapcsolatok minősége magas. Testre szabott munkavállalói élménnyel, szolgáltatásokkal, ösztönzéssel és fejlesztési programokkal válik a HR a munkavállaló személyes karrierútjának megbízható partnerévé, miközben a legtöbb folyamat magas szinten automatizálva van. Ez a HR 4.0.

 

Mikor találkozunk személyesen és mikor online?

A képzést blended, azaz kevert formában tervezzük megtartani, 4 személyes és 3 online alkalomra készülj a következő napokon és időpontokban:

  • november 5. (péntek) 13-17h (tantermi)
  • november 12. (péntek) 13-17h (online)
  • november 13. (szombat) 9-13h (tantermi)
  • november 19. (péntek) 13-17h (online)
  • november 26. (péntek) 13-17h (online)
  • november 27. (szombat) 9-13h (tantermi)
  • december 3. (péntek) 13-17h (tantermi)

 

Megkérdeztük hallgatónkat, miért jelentkezett a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgozik.

"A HR 4.0 olyan témákat ragadott meg, ami egy jó kombinációja ennek, hiszen beszéltünk trendekről, de megismertünk konkrét eszközöket is. Munkahelyemen a lokál tehetségmenedzsment koncepció kialakításához használtam a hallottakat, vagy adtak inspirációt."

Olvasd el Császár Veronikával, egy pénzintézet HR-es munkatársával készült teljes interjút!

 


Szakértők

Schmidt Barbara
HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető
https://www.linkedin.com/in/schmidtbarbara/

Több mint 15 év HR vezetői és HR igazgatói tevékenység multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainál kiskereskedelem és IT szektorokban.
Másfél éves „kirándulás” az államigazgatásban, informatika szakterületen változásmenedzsment vezetőként.
Vezetőfejlesztő programok, stratégiai workshopok, csapatfejlesztő tréningek, vezetői coaching, HR tanácsadás nagyvállalatoknál magyar és német nyelven.
HR folyamat tanácsadás, vezetői coaching, HR projektvezetés magyar tulajdonú startup-oknál és KKV-knál.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/08/schb01-2.jpg

Schmidt Barbara

HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető

Kovach Anton
Alapító, CEO, ShiwaForce.com
https://hu.linkedin.com/in/anton-kovach

Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.

A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.

Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/kovach_anton.jpg

Kovach Anton

Alapító, CEO, ShiwaForce.com

Vityi Péter
Ügyvezető partner
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.jpg

Vityi Péter

Ügyvezető partner

Kürti Tamás
Intézményvezető partner
https://hu.linkedin.com/in/tamaskurti

Második generációs vállalkozó, a KÜRT Akadémia intézményvezetője, résztulajdonosa. Agilitás és digitalizáció fókuszú felsővezetői és stratégiai programokat vezet. Érdeklődésének középpontjában az emberi természet és a technológiai hatékonyság együttműködése áll. Korábban a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. kutatás-fejlesztés üzletágát vezette, előtte az USAnotebook.com stratégiai vezetőjeként dolgozott. Egyetemi diplomáját műszaki menedzsment témában vállalkozás szakirányon, másoddiplomáját szervezetfejlesztés és coaching területen innovatív csapatok fejlesztése témában szerezte. Társadalmi felelősségvállalásának része volt a KÜRT Alapítványi Gimnázium vezetésének megújítása, valamint a Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület megalapítása 2009-ben, amelynek azóta elnökségi tagja. Eredményei elismeréseképp beválasztottak a Family Business Network International Next Generation vezetésébe 2010-ben, valamint a European Family Businesses szövetség elnökségébe 2011-ben. Mindhárom szervezetben tulajdonos-vezetői tapasztalatcsere programokat vezet azóta is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kurti-tamas.jpg

Kürti Tamás

Intézményvezető partner

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Jókay Gábor
Vállalati tanácsadás üzletágvezető, szervezetfejlesztési szakértő
https://hu.linkedin.com/in/gaborjokay

Jókay Gábor közgazdász, szervezetfejlesztő, diplomás coach, HR tanácsadó. Nagyvállalati HR szakértőként (AT&T, Ericsson), majd HR igazgatóként (Aventis Pharma) dolgozott, mielőtt a tanácsadás és a szervezetfejlesztés felé fordult. 2005-től 8 évig volt az Aon Hewitt magyarországi irodájának vezető tanácsadója, valamint a vezetésfejlesztési és teljesítménymenedzsment szakterületek szakmai irányítója, átfogó HR tanácsadási és szervezetfejlesztési projektek vezetője. 2015-től a KÜRT Akadémia szervezetfejlesztési projektjeiért felel, ezek szakmai fejlesztésében és implementálásában vesz részt. Legtöbbször vezetőkkel dolgozik, coachként, tanácsadóként, trénerként. Segíti őket abban, hogy tudatosabb, hatékonyabb, jobb vezetőkké váljanak és olyan szervezeteket építsenek, ahová szeretnek tartozni az emberek.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/jokay-gabor.jpg

Jókay Gábor

Vállalati tanácsadás üzletágvezető, szervezetfejlesztési szakértő

Kinek ajánljuk?

Olyan HR vezetőknek, HR üzleti partnereknek, akik:

  • legalább 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkeznek,
  • szeretnék a vállalaton belül a HR szerepét, stratégiai jelentőségét növelni, és az ehhez szükséges személyes készségeiket és ismereteiket bővítenék,
  • szeretnének átfogó képet kapni a HR új funkcióiról, a manapság népszerű szervezeti transzformációs módszertanokról és az azokban rejlő lehetőségekről,
  • úgy érzik, hogy a vállalati transzformációs projektek során a szerepük másodlagos, és ezen változtatni szeretnének,
  • hisznek a digitalizáció fontosságában, de nem tudják, hogy HR vezetőként hogyan nyúljanak a kérdéshez

A képzés tematikája

  • Az elmúlt évtizedekben a HR új funkciókkal és feladatkörökkel bővült. A toborzás, a megtartás, az értékelés és az egyéb „klasszikus” HR funkciókon túl ma már foglalkozni kell generáció-menedzsmenttel, work-life balance menedzsmenttel, munkavállalói élménnyel, jóléti intézkedések kezelésével, employer branding-gel is – csak hogy párat említsünk.

    A munkavállalók igényei és a cégvezetés elvárásai közé beszorult HR-nek milyen eszközei és lehetőségei vannak a saját szerepkörének újradefiniálására? Hogy érdemes a cégvezetés és a munkavállalók elvárásait keretezni? A „HR 4.0”, a szervezeti „why” és szervezeti kultúra fogalmai mentén ugrunk neki ezeknek a kérdéseknek.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Bevezetés, a képzés célja, HR funkciók, szervezeti kultúra
    • Kürti Tamás Intézményvezető, tulajdonos, KÜRT Akadémia
      Változó HR kompetenciák és készségek

  • „Digitalizálni kell a folyamatainkat!” – gyakori brief ez manapság HR berkekben is, s gyakori, hogy a folyamat menetéről, lépéseiről ott is teljes a bizonytalanság, ahonnan a feladat érkezik. Mik a HR számára legfontosabb technológiák és digitalizációval kapcsolatos fogalmak? Hogy néz ki egy digitális transzformációs projekt egy kis és egy nagyvállalatnál? Mi a HR szerepe egy ilyen folyamatban? Melyik HR funkciókat lehet és érdemes digitalizálni? Mit jelent a HR számára a digitalizálód munkaerőpiac?

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia 
      Digitalizáció, digitális transzformáció,
      hogyan néz ki egy digitális transzformáció egy vállalatnál,
      mi a HR szerepe a digitális transzformáció során?

  •  

    A harmadik alkalom célja, az előző alkalmon tanultak kis csoportokban, valós projektekben történő kipróbálása. A résztvevők egy HR terület digitalizálásával és egy HR folyamat (toborzás, onboarding) agilissá tételével kapcsolatos projektet dolgoznak ki, mutatnak be, vitatják meg azokat a szakértőkkel és adnak egymásnak visszajelzést. Kérjük, hogy erre az alkalomra úgy érkezz, hogy az előző két alkalom alapvetéseivel, alapfogalmaival tisztában vagy!

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia 
      HR folyamat digitalizálása - projektmunka facilitálás
    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Projekt Miért?

  • Ma már nem csak szoftvercégek szerveződnek az agilis keretrendszer mentén. Itthon is több agilis átszerveződés zajlik többek közt a telekommunikáció, a pénzügy, az építőipar, a kereskedelem, az energetika vagy épp az egészségügy területein. Egy ilyen transzformáció levezénylése és az új keretrendszer működtetése alapjaiban alakítja át a HR szerepét és feladatait. Mik az agilis alapelvek, fogalmak és szerepkörök és mi a HR szerepe egy vállalati agilis transzformáció során? Mit lehet és mit nem lehet agilisan menedzselni? Az szervezet agilis átstrukturálása agilis vállalati kultúra nélkül halálra van ítélve – de mit jelent ez a HR szempontjából?

    • Kovach Anton Alapító, CEO, ShiwaForce.com 
      Agilitás, agilis transzformáció, innovációmenedzsment - a HR mint az agilis transzformáció drivere - nem elszenvedője

  • A Design Thinking és a Service Design fogalmak szintjén már sokaknak ismerős lehet. Ezen az alkalmon megnézzük, hogy ezek a módszertanok a HR napi működésébe hogyan építhetők be: Mire jó a service design és mire nem jó? Milyen HR funkciók esetén érdemes Design Thinking megközelítést alkalmazni? Hogyan lehet a módszertannal szervezetfejlesztési lépéseket tervezni, tesztelni és bevezetni? Hogyan mérjük hatékonyabban szervezetet érintő intézkedéseink eredményességét? Hétköznapi HR rutin – kicsit másképp.

    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design thinking, service design a HR munkában, szervezetfejlesztésben

  • Az előző két alkalmon tanultakat 1-2 kis csoportos projektfeladat segítségével ültetjük át a gyakorlatba. A résztvevők egy Design Thinking projektet és egy szervezeti kultúra fejlesztésével kapcsolatos projektet dolgoznak ki, mutatnak be, vitatják meg azokat a szakértőkkel és adnak egymásnak visszajelzést. Kérjük, erre az alkalomra úgy érkezz, hogy az első két alkalom alapvetéseivel, alapfogalmaival tisztában vagy!
    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design Thinking demo
    • Jókay Gábor Vállalati tanácsadás üzletágvezetőKÜRT Akadémia
      Szervezetfejlesztő, coach, vezető HR tanácsadó
      Agilis projekt

  • Víziónk, hogy a HR nem a szervezeti folyamatok elszenvedője, hanem motorja, aki érti az üzletet és emiatt partnerként tekint rá a vezetés. A képzészáró vizsgán egy valós helyzetet fogunk szimulálni, ahol 8 perced van meggyőzni a CEO-t: Mutasd be, hogy melyik területet akarod fejleszteni, milyen módszert, szemléletet fogsz ehhez alkalmazni, milyen erőforrást kérsz ehhez, milyen mérhető eredményeket vársz a projekttől és milyen üzleti értékre számíthat a fejlesztés nyomán a CEO. Az 5 perces pitch-ek után minden hallgató részletes visszajelzést kap, konkrét CEO-szempontú fejlesztési javaslatokat.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Győzd meg a CEO-t!
    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia 
      Győzd meg a CEO-t!
    • Kövesdi József  
      Győzd meg a CEO-t!

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

7 alkalom, összesen 28 óra*

a képzés indulása:
2021. november 5.
jelentkezési határidő:
2021. november 4.
képzési alkalmak:
pénteken és szombaton

pénteken 13-17, szombaton 9-13 óra között

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU Budapest és/vagy Zoom Meeting

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
320.000 Ft + ÁFA

* a változtatás jogát
fenntartjuk

Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm! Jelentkezem!

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Ajánlott képzéseink

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2021. október 28.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Design Thinking

4 nap 09:00-13:00 közt, összesen 16 óra*
Képzés indulás: 2021. október 18.


Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.

Data Science

2 félév, 18 alkalom, 90 óra*
Képzés indulás: 2021. november 12.

Az adatok nyelvét beszélő specialisták a következő évek legkeresettebb szakemberei közé tartoznak. Hogy miért vagyunk biztosak ebben? Mert az adatgyűjtésre alkalmas eszközök elárasztották a mindennapjainkat és ezzel egy időben az adatokba zárt intelligencia lett a sikeres vállalkozások legnagyobb tőkéje.




Akik minket választottak