HR 4.0

Miközben az üzleti és munkaerőpiaci verseny talán sosem volt még ennyire intenzív, a digitális transzformáció, az agilis működés, a stratup-ok világa egyszerre jelentenek új lehetőségeket és dilemmákat a vállalatok számára. HR szakértőként érdemes ezekre a trendekre úgy tekinteni, mint amik segíthetnek megtartani a munkaerőt, főleg a legtehetségesebbeket. Hiszen a tehetségek megtartásakor kulcsfontosságú egy olyan közeg, ami lehetőséget ad önirányító, felhatalmazott működésre. Az agilis és digitális működés ilyen: vonzó munkahelyeket teremt.

Az ilyen szervezetekben a klasszikus (és sokszor adminisztratív) HR feladatokat felváltják a segítő-támogató és stratégiai funkciók: motiváció, emberközpontúság, emloyer branding kérdések. A jövő HR-je papírmunka helyett valóban emberközpontú feladatokat lát el. Segítünk megtalálni a hangod. 


Mire számíthatsz?

  • Intenzív elméleti és gyakorlati tudásátadásra, az új terminológia mögötti valós jelentések és összefüggések szemléltetésére.
  • A módszertanok üzleti alkalmazásának valós példáira, projekttapasztalatok megosztására, transzformációs, innovációs elakadások, bukások, újrakezdések történeteire.
  • 10-15 fős csoportra, védett, támogató közegre, az alkalmak végén vezetett reflexióra.
  • A megszerzett tudás alkalmazható a jövő munkahelyeinek létrehozásában, L&D és talent programok megújításában, szervezet- és folyamatfejlesztési kezdeményezésekben, agilis interface kialakításában, új szervezeti szerepekben jól teljesítő munkavállalók képességprofiljának meghatározásában, valós üzleti értéket teremtő HR-megoldások kidolgozásában.
  • A képzés végén magyar nyelvű oklevelet állítunk ki neked arról, hogy elvégezted a tréninget.

Szakértők

Monostori Brigitta
Szervezetfejlesztő, coaching pszichológus, team-coach
https://www.linkedin.com/in/monostori-brigitta-38025160/

Öt évig belső tréneri feladatokat látott el, szervezetfejlesztési gyakorlatát egy szolgáltatási szektorban működő multinacionális vállalatban alapozta meg. 2010 óta szervezet- és
üzletfejlesztési területen dolgozik. Tanácsadóként kis- és középvállalatok, startupok, multinacionális vállalatok és családi vállalkozások fejlesztésében is részt vesz. Ügyfeleit
elsősorban abban segíti, hogy erőforrásaikra építve a kívánt hatást érjék el környezetükben.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/monostori-brigitta.jpg

Monostori Brigitta

Szervezetfejlesztő, coaching pszichológus, team-coach

Nagy-Rácz István
Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/istvann/

Magyarország egyik vezető adatelemzéssel foglalkozó cége, a Dmlab alapító senior partnere. Több mint 10 éves data scientist tapasztalata ötvözi a számos üzleti projekt vezetőjeként szerzett üzleti gondolkodásmódot a Műszaki Egyetem adatbányászati kutatócsoportjában szerzett technikai és elméleti tudással. A Dmlab csapat operatív és stratégiai vezetése mellett az elmúlt években számos adatalapú start-upban dolgozott, valamint a Dmlabban felhalmozott tudást és tapasztalatot olyan technológiai megoldásokba transzferálja, amelyek segítségével különböző területen tevékenykedő vállalatokat segít az adatvezérelt működésben. Konferenciák, valamint egyetemi és vállalati oktatások rendszeres előadója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/nagyracz-istvan.jpg

Nagy-Rácz István

Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia

Kovach Anton
Alapító, CEO, ShiwaForce.com
https://hu.linkedin.com/in/anton-kovach

Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.

A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.

Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovach-anton.jpg

Kovach Anton

Alapító, CEO, ShiwaForce.com

Kelemen Béla
Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
https://hu.linkedin.com/in/b%C3%A9la-kelemen-a6ab4481

Pályáját a BME-n kezdte, kutatónak készült, mígnem a rendszerváltás őt is elsodorta, és üzleti pályára kényszerítette. Közel 25 év alatt az olajipar szinte valamennyi területén dolgozott itthon és külföldön egyaránt, irányított kőolajfinomítókat, vezetett kereskedelmi szervezetet, de mindig visszatért az olajipar legnagyobb kihívásához, az értéklánc teljes optimalizáláshoz. Ma főállásban szeretné jobbá tenni a világot a Lean módszerek elterjesztésével mind a kőolaj finomításban, mind az élet más területein.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kelemen-bela.jpg

Kelemen Béla

Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

Vityi Péter
Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezetette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.png

Vityi Péter

Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia

Kürti Tamás
Intézményvezető, tulajdonos
https://hu.linkedin.com/in/tamaskurti

Második generációs vállalkozó, a KÜRT Akadémia intézményvezetője, tulajdonosa. Agilitás és digitalizáció fókuszú felsővezetői és stratégiai programokat vezet. Érdeklődésének középpontjában az emberi természet és a technológiai hatékonyság együttműködése áll. Korábban a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. kutatás-fejlesztés üzletágát vezette, előtte az USAnotebook.com stratégiai vezetőjeként dolgozott. Egyetemi diplomáját műszaki menedzsment témában vállalkozás szakirányon, másoddiplomáját szervezetfejlesztés és coaching területen innovatív csapatok fejlesztése témában szerezte. Társadalmi felelősségvállalásának része volt a KÜRT Alapítványi Gimnázium vezetésének megújítása, valamint a Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület megalapítása 2009-ben, amelynek azóta elnökségi tagja. Eredményei elismeréseképp beválasztottak a Family Business Network International Next Generation vezetésébe 2010-ben, valamint a European Family Businesses szövetség elnökségébe 2011-ben. Mindhárom szervezetben tulajdonos-vezetői tapasztalatcsere programokat vezet azóta is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kurti-tamas.jpg

Kürti Tamás

Intézményvezető, tulajdonos

Orbán Gergely
Szervezetfejlesztő, coach, team-coach
https://www.linkedin.com/in/ogergo/

Vezető, coach, szervezeti coach szerepekben dolgozik. KKV szervezetekben, komplex hazai és nemzetközi projektekben 15 év vezetői tapasztalata van, 5 év szervezet- és kultúrafejlesztési projektekben, és 3 év egyéni coaching folyamatokban.

Személyesen az lelkesíti, amikor az egyéni magabiztosság, a kölcsönös bizalom és a sikerélmény új minőségei fokozatosan beépülnek a szervezet mindennapi életébe és új, tudatosabb, fenntarthatóbb működés jön létre. Amikor teheti, párhuzamosan dolgozik vezetőkkel és a csapataikkal. A vezetői coaching folyamatban a vezető sikerére és gyakorlatias szemléletére, a team coaching folyamatban a csoport tanulására helyezi a hangsúlyt. Ez a párhuzamosság katalizálja a kultúra érését, valamint a szervezet fejlődését.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/orban-gergely.jpg

Orbán Gergely

Szervezetfejlesztő, coach, team-coach

Kinek ajánljuk?

  • olyan HR vezetőknek, HR üzleti partnereknek, akik stratégiai hatást tudnak vagy szeretnének gyakorolni cégük sikerére
  • HR szakértőknek, akik L&D/ talent/vezetőfejlesztési területeken működnek
  • akik 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkeznek

A képzés tematikája

  • Digitalizáció, ami megváltoztatja a szervezeti kontextust

    Adatalapú HR, adatvezérelt szervezet


  • A kistételes feldolgozás gyakorlata

    Agilis alapok (szerepek, sprintek, backlog, ceremóniák)

    Vállalati agilitás a gyakorlatban


  • Nem mindenre ad választ az agilitást

    Ügyfeleink, értékteremtésünk és a veszteségek csökkentése

    Jó folyamatok digitalizálása – a veszteségek hatványozásának elkerülése


  • A bimodalitás feszültsége: jól teljesíteni a BAU-ban és támogatni az agilis kísérleteket

    Új szerepkörök, képességprofilok, felértékelődő készségek és tudások a szervezetben és a HR-en

    Mit kér tőlem az agilitás? Hogyan újul meg a HR szerepem az új szervezeti és csoporthelyzetekben?


  • Önkiszolgáló HR, adatvezéreltség, üzleti tervezés és érvelés a HRben.

    Minden, ami szükséges ahhoz, hogy kis egyre nagyobb sikereket könyvelj el, és folyamatosan újabb felhatalmazást kapj. 

    Jó folyamatok digitalizálása – a veszteségek hatványozásának elkerülése.

 

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

5 alkalom, összesen 20 óra*

a képzés indulása:
2020. február 12.
képzési alkalmak:
szerdánként

14-18 óra közt

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
295.000 Ft + ÁFA

* a változtatás jogát
fenntartjuk

Tasnády Fanni Projektmenedzser
Érdeklődöm!

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Early bird: 15% kedvezmény január 15-ig
  • Karácsonyi kedvezmény: 15% december 31-ig. Az Érdeklődésnél írd a Megjegyzés rovatba: XMAS2019
  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!



Ajánlott képzéseink

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. március 26.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Design Thinking

2 nap 09:00-17:00 közt, összesen 16 óra
Képzés indulás: 2020. március 5.


Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.

Data Science

2 félév, 18 alkalom, 90 óra*
Képzés indulás: 2020. március 13.

Az adatok nyelvét beszélő specialisták a következő évek legkeresettebb szakemberei közé tartoznak. Hogy miért vagyunk biztosak ebben? Mert az adatgyűjtésre alkalmas eszközök elárasztották a mindennapjainkat és ezzel egy időben az adatokba zárt intelligencia lett a sikeres vállalkozások legnagyobb tőkéje.




Akik minket választottak