Az online kommunikáció tanítása során a hagyományos oktatási modell sikertelenségre van ítélve. A NET-WORKS képzést projekt módszertannal oktatjuk, ahol az alapismeretek teljeskörű elsajátítása mellett a képzés résztvevői azonnal, a gyakorlatban próbálhatják ki megszerzett tudásukat. Emellett csatlakoznak ahhoz a dinamikus szakértői közösséghez, melynek tagjai véleményformálói ennek a piaci szegmensnek, és tudják, hogyan lehet a szaktudást üzleti eredményekre fordítani. 

Képzéseinket azoknak ajánljuk, akik az online kommunikáció gyorsan változó terepét szeretnék fél év leforgása alatt átfogóan, mindenre kiterjedően áttekinteni. Azoknak, akik szeretnék saját személyes networkjükbe bevonni az ezen a terepen dolgozó legjobb hazai és nemzetközi szakembereket. Azoknak, akik a kommunikációs szakma dinamikusan gondolkodó közösségét keresik, és akiknek elengedhetetlen fontosságú a gyakorlat és az eredmények, amelyek erről a területről származnak.

 

A NET-WORKS képzés alapját azok a terepen edzett és széles látókörű szakemberek adják, akik folyamatosan testközelből kísérik figyelemmel az online kommunikáció változó világát. Azonban a képzésünk jóval több, mint a konkrét tudás egyszeri átadása: a képzés szakmai vezetőjeként arra is törekszem, hogy a hallgatók ráérezzenek az online kommunikáció valódi logikájára. Új nézőpontokat ismerhessenek meg és próbálhassanak ki, továbbá a gyakorlatok alatt elég rutint szerezzenek ahhoz, hogy igényeik szerint azonnal és magabiztosan alkalmazzák az online világ gazdag eszköztárát. Minden hallgatónk tagja lesz a volt és jelenlegi hallgatókból és oktatókból álló szakmai közösségünknek, így a NET-WORKS élmény sosem ér véget az utolsó péntek estével.

Répássy Zsuzsanna, szakmai vezető

 

a jövő szakmáit tanítjuk, a jövő szakembereit képezzük.

 

AKIK MINKET VÁLASZTOTTAK​

„A hallgatókból összeálló network annyira erős, olyan kapcsolódások szövődnek, annyira jó hálózat alakul ki e között a kb. hetven ember között minden évben, hogy már ez önmagában egy hatalmas értéket képvisel.”

Végvári Imre, NET-WORKS képzés, témavezető

 

Miért A KÜRT Akadémiát válaszd?

Azt gondoljuk, a mi képzésünk több szempontból is egyedülálló. Ha kulcsszavakban kellene röviden megfogalmaznunk a legfontosabbakat, azt mondanánk: teljeskörű, hálózati és gyakorlatias. Gyakorlatias, hiszen résztvevőink valós, az üzleti életből vett termékekre, szolgáltatásokra dolgoznak ki koncepciókat, stratégiákat, média- és erőforrásterveket, illetve igény szerint saját projektjeiket is behozhatják a képzésbe vizsgafeladatként. Kulcsfogalmunk a monetizáció, azaz a konkrét bevételre, profitra váltás metodikája. Hálózati, mert a résztvevőkből és az előadókból – a személyes találkozások és a digitális eszközök révén – egy működő networköt épít fel. A több mint negyven előadó és az eddigi közel 200 résztvevő megismerésével, folyamatos online és rendszeres offline találkozóival egy olyan szakmai monitort kapnak hallgatóink, ami révén tudásuk nem évül el, sőt folyamatosan frissül. Teljeskörű, mert a tematika az online kommunikáció előzményeitől és születésétől kezdve az összes fontos és gyakorlatban használatos csatorna bemutatásán át a konkrét kampánytervezési eszközök átadásáig mindent lefed. Ismereteink szerint ma Magyarországon nincs még egy képzés, ami a teljesség igényével indulna.

 

Volt hallgatóink mondták:

Nézd meg a hallgatóinkkal készült interjúinkat!

Egy olyan cégnél dolgozom, ahol nincs pénz marketingre, és ez az egész hajó elmenni látszott, amikor becsöppentem ide. Olyan ez, mint amikor Angry Birds-özöl. Az elején még nem tudod, hogy a tojást tojó tyúkot meg lehet nyomni és akkor háromszor olyan hasznos lesz. Itt megtanultuk az ilyen online marketing trükköket.

Kürti Gábor, Hajtás Pajtás Kft., ügyvezető

 

 

Aki úgy érzi, hogy a cégében nem kapja meg a kellő lendületet és szeretne feltöltődni ilyen kreatív hullámokkal, annak szerintem ez egy remek hely.

Lőrincz Gergely, Pluralica, főszerkesztő

   

Nem feltétlenül gondolkoztam másoddiplomában, sokkal speciálisabbat szerettem volna. Álláskeresőként érkeztem ide, és több lehetőség is kínálkozott itt számomra az elhelyezkedésre és végülis egy hónapon belül sikerült munkát találnom. Rengeteg segítséget kaptam az előadóktól, bármilyen kérdés vagy probléma felmerült, azonnali választ kaptam.

Kozák Kriszti, Olimpia Kerékpár Kft., marketing menedzser

   

Ismerkedj meg oktatóinkkal! 

 

 

 

A képzés adatai

  • Képzés hossza

    1 félév, 14 alkalom, 56 óra
  • Részvételi díj

    439.000 Ft + ÁFA
  • A jelentkezéshez szükséges előképzettség

    Érettségi bizonyítvány
  • A képzés helyszíne

    Impact Hub Budapest

KEDVEZMÉNYEK

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Rendezvényeinken történő helyszíni jelentkezés esetén: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő) esetén: 10% kedvezmény. Kérünk, amennyiben csoportos ajánlatunkat szeretnéd igénybe venni, az elektronikus jelentkezés előtt írj nekünk az info@kurtakademia.hu címre!
  • Alumni tagként: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem összevonhatók!

 

A képzés oktatói

A képzés tematikája

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

1. modul: Bevezetés: online kommunikáció és marketing alapozó

A képzés a választott témák ismertetésével és kihívásaival indul, majd bemutatjuk az online marketing projektek általános és legfontosabb lépéseit, ismérveit, melyek majd a megoldáshoz, egy – a képzés ideje alatt – kidolgozott kommunikációs tervhez vezetnek. Így ismerkednek meg hallgatóink a feladataikkal és elvárásainkkal. Az első modul megmutatja az online kommunikáció helyét és szerepét az üzlet és a marketingkommunikáció világában; érinti a jelen és a közeljövő trendjeit, kihívásait; ismerteti, miként vált egyirányúból interaktívvá a tömegkommunikáció és mit takar a személyes média fogalma

2. modul: Az online jelenlét

Hallgatóink megismerhetik a hazai internethasználók demográfiai összetételét és internetezési szokásaikat, valamint az online kutatások, a kommunikáció elengedhetetlen kiegészítőinek világába is betekintést nyernek. Megtudhatják, hogyan és mit érdemes mérni, mitől sikeres a kommunikáció, mit jelentenek a különböző mérőszámok, illetve miként követhetjük nyomon a konkurenciáról és a rólunk folyó diskurzusokat. Ezután megvizsgáljuk, mi kell egy jól működő honlap kialakításához, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni ahhoz, hogy egy jó kommunikációval megfogott érdeklődőből vásárló, ügyfél válhasson. Végül pedig, mivel mindenki a Google első találati oldalának első helyei egyikén szeretné látni saját vállalkozását, a keresőoptimalizálás (SEO) folyamatait vesszük sorra. (Nem árulunk zsákbamacskát: ez is folyamatos munkát igényel.) A keresőmarketinghez (SEM, PPC) kapcsolódó alapvetések, lehetőségek és gyakorlati útmutatók ismertetésével zárjuk ezt a modult – Google minősített oktatói segítséggel.

3. modul: A tartalom uralma

A sikeres és releváns tartalmak jellemzőit ismerhetik meg a résztvevők a harmadik szakaszban. Mitől lesz ’king a content’? A tartalommarketing legfontosabb szempontjai és sikeres példái, majd egy memetikai alapozás után megnézzük, miként lehet jó tartalmakat előállítani, hogyan valósulhat meg sikeres tartalommenedzsment. Az online PR mellett szó lesz kríziskommunikációs tapasztalatokról és tanulságokról is, sőt! A tartalom nem csupán a szavakon múlik: egy kép többet mond ezer szónál. A közösségi médiatér felerősítette a vizualitást, így azt is megvizsgáljuk, miért és hogyan kezeljünk képeket, videókat, ezek miként szolgálják céljainkat és milyen felhasználói élményt nyújthatnak. Az online videók szerepének, valamint a YouTube jelenlét tudnivalói mellett a live sharingről is szót ejtünk.

4. modul: Digitális csatornák és közösségi hálózatok

Az online direkt marketing és adatbáziskezelés szabályait és működési mechanizmusát ismertetjük, majd sikeres e-dm kampányok tapasztalatain alapuló trükköket és tippeket sajátíthatnak el a résztvevők a negyedik modul elején. Ezután betekintünk az online média világába is: tisztázzuk a display média szerepét és lehetőségeit manapság és a közeljövőben, a médiatervezési szempontokat és a médiavásárlás hagyományos, valamint legújabb (pl. RTB) fajtáit. Elhangzanak a legfontosabb tudnivalók a célzásról, a big data-ról, a performance- és a remarketingről. 
 
A modul második felében megvizsgáljuk, mitől és hogyan terjed egy tartalom, körbejárjuk, mitől lesz közösségi egy közösségi hálózat, majd megismerjük a bennük rejlő lehetőségeket és megvizsgáljuk, milyen eszközökkel és miként érdemes megközelíteni márkáinkkal a közösségi média platformjaitit. Végignézzük a legfontosabb közösségi csatornákat: a facebook, a twitter, a wikipédia és a LinkedIn nyújtotta privát és üzleti lehetőségeket vesszük górcső alá. Zárásként a mára az egyik legmeghatározóbb, a véleményalkotást leginkább befolyásoló csatornává vált blogok világába lépünk: a legfontosabb tudnivalókat a blogok létrehozásáról és menedzseléséről tapasztalt bloggerek adják át, sőt: arra is felkészítenek, hogy milyen típusú kommentelőkre számíthatunk és hogyan lehet pénz a blogolásból.

5. modul: Mobilvilág és hordozhatóság

A mobilkommunikáció legfontosabb alapelvei és kommunikációs szerepe, geolokáció
 
Minden, amit a mobilról mint kommunikációs eszközről tudni érdemes – marketing szempontból: Smartmobil képzésünk esszenciája egy napban. A mobilt a közeljövő nagy lehetőségeként tartják számon, üzleti felhasználása szinte határtalan. Esettanulmányok segítségével járjuk körbe alkalmazásának módjait, majd megismerkedünk a geolokáció alapú közösségi alkalmazásokkal, valamint az ezekben rejlő üzleti lehetőségekkel.​

6. modul: Kommunikációs és vásárlási folyamatok

A közösségi jelenlét stratégiai tervezést igényel: a lehetőségek feltérképezése után a hatodik modulban ismertetjük az integrált tervezés lépéseit. A folyamat és a metodika megosztása gyakorlati példák segítségével, célorientáltan történik, némi gyakorlással támogatva. Tudjuk, hogy minden vállalkozás pénzből él: a sikeres kommunikáció sikeres értékesítéssel zárul. Ennek érdekében körbejárjuk, miként lesz a közösségi kommunikációból eladás, miben más ez, mint a korábban megszokott kommunikációs folyamatok. Sorra vesszük, miként tudunk közelebb lépni az érdeklődőkhöz, és hogyan vezessük el őket a vásárlási döntéshez. Sikeres márkák és kampányok esettanulmányaiból szűrjük le a gyakorlati tanulságokat.

 

7. modul: Digitális lábnyomunk és digitális transzformáció

A hallgatók a képzés zárásaként a célcsoporttal történő sikeres befogadást, bevonódást és interakciót leginkább támogató gamifikáció titkait és lélektanát kapják útravalóul, illetve megosztjuk velük az aktuális, jövőt formáló digitális trendeket és azok várható hatásait az üzleti és személyes életükre. A hallgatók ez alkalommal mutatják be a képzés elején választott projektek részletes és kidolgozott stratégiai és taktikai terveit.