Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

Itt találkozhatsz vele:

LinkedIn icon