Bagyánszki Éva

Insight Specialista

Éva a Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán és a Berlini Műszaki Egyetemen végezte tanulmányait, statisztika szakirányon.
Az egyetemen szerzett elméleti tudását a Nielsen piackutató cégnél egészítette ki, ahol alapos gyakorlati tudásra tett szert a piackutatás területén. 
Pályafutását a Tesco-nál majd az NN Biztosítónál folytatta, mindkét helyen Insight Managerként, a vállaltot érintő összes piackutatásért, a belső, illetve egyéb külső adatok elemzéséért felelt, fontos szerepe volt az üzleti tervek és az üzleti stratégia kialakításában.
Munkájában az adatvezérelt és kutatás alapú üzleti stratégia és üzleti tervezés fontosságát hangsúlyozza.
Kedvenc kutatási területe az attitűd alapú ügyfél szegmentáció, mert hisz benne, hogy minden iparágban vannak tipikus ügyfél karakterek, akikkel ha személyre szabottan tudunk bánni, akkor sokkal hatékonyabban tud működni a cég.

Itt találkozhatsz vele:

LinkedIn icon