Bíró Tamás

Marketingigazgató, Barion Payment Zrt.

Az elektronikus fizetési piac felforgatására készülő Barion alapítója és marketingigazgatója. Mérnökként végzett a Nottingham Trent University-n, a főiskola alatt barátaival megalapította a webfejlesztéssel foglalkozó Sense/Net-et, amelyből a Barion kivált. Az internet megjelenésétől kezdve foglalkozik webfejlesztéssel és elektronikus kereskedelemmel, eleinte annak műszaki, később üzleti, elsősorban marketing aspektusaira koncentrált. A Barion mellett hobbiként a Lean és Agile szemléletek, valamint a SCRUM evangelizációjával foglalkozik, és szüntelenül meg akarja változtatni az emberek gondolkodását. Nézetei szerint csak a szabad, kritikus és tudományos gondolkodás viszi előre az emberiséget. Szereti provokálni az embereket. Szerinte a SCRUM lényege az agilis filozófia, a gondolkodásmód, amelynek átadására az oktatás során nagy hangsúlyt fektet. Mesterei között megtalálható maga Ken Schwaber, a SCRUM egyik kitalálója. Szabadidejében egzotikus ételeket főz és latin táncokat tanul.

LinkedIn icon