Product Owner
Képzés indulás: 2021. január 26.
A Product Owner tréning célja az agilis és Scrum keretrendszer bemutatása, ezen belül a PO szerephez szükséges elmélet és gyakorlat átadása.
A vállalatokat is meg kell tervezni és fel kell építeni.
A vállaltokat is meg kell tervezni és fel kell építeni, mint egy épületet. Az „üzleti építészet” folyamatának eredménye, hogy a cég szerkezete, kultúrája, az értékteremtés folyamatai összhangba kerülnek a vezetők értékrendjével, jövőképével és célkitűzéseivel. Vállalkozói múltú szakembereink tulajdonosokkal, vezetőkkel és vezetőségi csapatokkal dolgoznak azon, hogy az üzleti szervezetek struktúráját a dolgozók motiválásának, és a vezetői szándékok skálázásának szolgálatába állítsák.
Az elektronikus fizetési piac felforgatására készülő Barion alapítója és marketingigazgatója. Mérnökként végzett a Nottingham Trent University-n, a főiskola alatt barátaival megalapította a webfejlesztéssel foglalkozó Sense/Net-et, amelyből a Barion kivált. Az internet megjelenésétől kezdve foglalkozik webfejlesztéssel és elektronikus kereskedelemmel, eleinte annak műszaki, később üzleti, elsősorban marketing aspektusaira koncentrált. A Barion mellett hobbiként a Lean és Agile szemléletek, valamint a SCRUM evangelizációjával foglalkozik, és szüntelenül meg akarja változtatni az emberek gondolkodását. Nézetei szerint csak a szabad, kritikus és tudományos gondolkodás viszi előre az emberiséget. Szereti provokálni az embereket. Szerinte a SCRUM lényege az agilis filozófia, a gondolkodásmód, amelynek átadására az oktatás során nagy hangsúlyt fektet. Mesterei között megtalálható maga Ken Schwaber, a SCRUM egyik kitalálója. Szabadidejében egzotikus ételeket főz és latin táncokat tanul.
Bíró Tamás
Business Architect & Agilis Transzformációs szakértő - KÜRT Akadémia, Társalapító - Barion
Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.
Vityi Péter
Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia
Második generációs vállalkozó, a KÜRT Akadémia intézményvezetője, tulajdonosa. Agilitás és digitalizáció fókuszú felsővezetői és stratégiai programokat vezet. Érdeklődésének középpontjában az emberi természet és a technológiai hatékonyság együttműködése áll. Korábban a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. kutatás-fejlesztés üzletágát vezette, előtte az USAnotebook.com stratégiai vezetőjeként dolgozott. Egyetemi diplomáját műszaki menedzsment témában vállalkozás szakirányon, másoddiplomáját szervezetfejlesztés és coaching területen innovatív csapatok fejlesztése témában szerezte. Társadalmi felelősségvállalásának része volt a KÜRT Alapítványi Gimnázium vezetésének megújítása, valamint a Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület megalapítása 2009-ben, amelynek azóta elnökségi tagja. Eredményei elismeréseképp beválasztottak a Family Business Network International Next Generation vezetésébe 2010-ben, valamint a European Family Businesses szövetség elnökségébe 2011-ben. Mindhárom szervezetben tulajdonos-vezetői tapasztalatcsere programokat vezet azóta is.
Kürti Tamás
Intézményvezető, tulajdonos
Jókay Gábor közgazdász, szervezetfejlesztő, diplomás coach, HR tanácsadó. Nagyvállalati HR szakértőként (AT&T, Ericsson), majd HR igazgatóként (Aventis Pharma) dolgozott, mielőtt a tanácsadás és a szervezetfejlesztés felé fordult. 2005-től 8 évig volt az Aon Hewitt magyarországi irodájának vezető tanácsadója, valamint a vezetésfejlesztési és teljesítménymenedzsment szakterületek szakmai irányítója, átfogó HR tanácsadási és szervezetfejlesztési projektek vezetője. 2015-től a KÜRT Akadémia szervezetfejlesztési projektjeiért felel, ezek szakmai fejlesztésében és implementálásában vesz részt. Legtöbbször vezetőkkel dolgozik, coachként, tanácsadóként, trénerként. Segíti őket abban, hogy tudatosabb, hatékonyabb, jobb vezetőkké váljanak és olyan szervezeteket építsenek, ahová szeretnek tartozni az emberek.
Jókay Gábor
Szervezetfejlesztő, coach, vezető HR tanácsadó
Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.
A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.
Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.
Kovach Anton
Alapító, CEO, ShiwaForce.com
Pályáját a BME-n kezdte, kutatónak készült, mígnem a rendszerváltás őt is elsodorta, és üzleti pályára kényszerítette. Közel 25 év alatt az olajipar szinte valamennyi területén dolgozott itthon és külföldön egyaránt, irányított kőolajfinomítókat, vezetett kereskedelmi szervezetet, de mindig visszatért az olajipar legnagyobb kihívásához, az értéklánc teljes optimalizáláshoz. Ma főállásban szeretné jobbá tenni a világot a Lean módszerek elterjesztésével mind a kőolaj finomításban, mind az élet más területein.
Kelemen Béla
Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
Öt évig belső tréneri feladatokat látott el, szervezetfejlesztési gyakorlatát egy szolgáltatási szektorban működő multinacionális vállalatban alapozta meg. 2010 óta szervezet- és
üzletfejlesztési területen dolgozik. Tanácsadóként kis- és középvállalatok, startupok, multinacionális vállalatok és családi vállalkozások fejlesztésében is részt vesz. Ügyfeleit
elsősorban abban segíti, hogy erőforrásaikra építve a kívánt hatást érjék el környezetükben.
Monostori Brigitta
Szervezetfejlesztő, coaching pszichológus, team-coach
Transzformációs megközelítésünket azért választják ügyfeleink, mert a sikeres átálláshoz szükséges négy komponens egységében dolgozunk velük. Tartós partnerkapcsolataink alapja, hogy az adott iparágra, saját üzleti modellre és stratégiára hangolva, a kiválasztott üzleti igényekre végzünk együttes beavatkozásokat. Igazi előnyünk az, hogy a digitalizáció eredményei az első fázistól kézzelfoghatóak, hasznosíthatóak vevőink számára. Kiemelt hangsúlyt fektetünk az üzletmenet folyamatosságára. Nem tervezünk éven túlmutató felkészülési fázisokkal, ehelyett a konkrét üzleti-technológiai kihívásokra építve támogatjuk a szervezet változását, hozzuk ki a csapatokból a bennük lévő eredményeket a digitálisban, alapozva és fejlesztve a meglévő képességeiket, ahogy azok itt és most velük vannak.
A Product Owner tréning célja az agilis és Scrum keretrendszer bemutatása, ezen belül a PO szerephez szükséges elmélet és gyakorlat átadása.
Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.
Hogy részt tudj venni a meetupon, kérjük iratkozz fel a hírlevelünkre!
Ha még vannak kérdéseid:
Ha már döntöttél:
Helló!