Digitális Innováció

A képzés részletei

6 alkalom, 24 óra

a képzés indulása:
Zártkörű céges képzés formájában, megbeszélés alapján
részvételi díj:
340.000 Ft + ÁFA
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Üzletfejlesztésről és termékfejlesztésről szóló képzésünkkel a digitális technológiák mentén gondolhatod újra üzleti modelled 

Szinte egyik napról a másikra jelennek meg újabb és újabb technológiai megoldások. Az exponenciális technológiai növekedés miatt nehéz lépést tartani a digitális forradalommal. Ezt akár egyfajta veszélynek, fenyegetésnek is láthatod: attól tarthatsz, hogy versenytársaid a legújabb technológiákat alkalmazva leelőznek téged. 

Tekints a piacon megjelenő felforgató digitális technológiákra lehetőségként! Ha te is a saját oldaladra állítod a legújabb technológiákat, akkor nem maradsz le a versenyben, sőt, a verseny élére állhatsz. Ebben segít téged a Digitális Innováció képzés. 

Mi is az a Digitális Innováció? 

A legújabb digitális technológiák és alkalmazások használata annak érdekében, hogy fejlesszük a meglévő üzleti folyamatainkat és a munkaerő hatékonyságát, javítsuk az ügyfélélményt és új termékeket, szolgáltatásokat vagy akár agilis eszközökkel új üzleti modellt fejlesszünk. 

Miben tudja segíteni vállalati működésedet a Digitális Innováció? 

  • Gyorsabb és költséghatékonyabb megoldásokat eredményez, melyekkel növelheted a vállalatod versenyképességét. 
  • Lehetővé teszi az adatalapú működést: adatelemzéssel fontos insightokat nyerhetsz ki, és adatalapú döntéseket hozhatsz. 
  • A hatékonyabb eszközök növelik az ügyfélélményt és a munkavállalói elégedettséget ügyfélélményt is. 

Gyere el a 6 alkalmas Digitális Innováció képzésünkre, mert itt: 

  • Azonosítjuk a felforgató digitális technológiai jelenségeket, és meghatározzuk, hogy ezeknek milyen hatása van az üzleti modelledre. 
  • Újragondoljuk veled az üzleti modelledet és a stratégiádat a felforgató digitális megoldások mentén. Hiszen, ha felforgató változást akarsz, akkor az alapoknál kell kezdeni. 
  • A Business Model Canvas (BMC) segítségével digitális üzleti modellt alakítunk ki veled. 
  • A Design Thinking módszertannal valósítjuk meg az értékajánlatot és alakítjuk ki a prototípust. 
  • Segítsünk adaptálni a digitális innovációk eszközeit és keretrendszerét, és üzleti megoldásokká alakítani azokat. 

 

Digitális Innováció képzésünk során 6 péntek délelőttöt töltünk együtt. A képzés elvégzéséhez a képzési alkalmon túl heti 2-4 órára lesz szükséged, hogy felkészülj a következő alkalomra, és hogy elkészítsd a vizsgamunkádat. 

Vezető, innovatív és jövőálló vállalatot akarsz? Akkor csatlakozz a Digitális Innováció képzéshez, hogy ne csak kövesd a versenytársakat, hanem te diktáld a tempót! 

Szakértők

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Vityi Péter
Partner, szenior stratégia és digitalizációs szakértő
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, a KÜRT Akadémia szenior tanácsadó partnere, 33 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Dolgozott startup vállalkozóként, 7 évig volt az Informatikai Vállalkozásük szövetségének alelnöke, az Informatikai tagozat vezetőjeként. A Digitális Jólét Program Export stratégia kidolgozásában szakmai vezetőként vett részt. 2016-ban csatlakozott a KÜRT Akadémiához, melyet 2018 és 2023 között vezetett. Jelenleg a KÜRT Akadémia szenior partnere, vezetési, stratégiai és digitális transzformációs területek szakértője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/Vityi_peter.jpg

Vityi Péter

Partner, szenior stratégia és digitalizációs szakértő

Kocsis Tamás
Head of digital, Vodafone
https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/

Kocsis Tamás a Vodafone Magyarország csapatát erősíti, Head of Digital pozícióban.
Az NN Biztosító volt Marketing Technológiai vezetője. 14 év médiapiaci tapasztalattal a háta mögött, 2017 februárjában csatlakozott az NN Biztosító csapatához, melyet megelőzően a CM Sales Online Salesmarketing csoportvezetője volt. Az NN Biztosítónál a Marketing Technológia terület vezetőjeként a digitális csatornákért, az online értékesítésért, az online kommunikációért és a lead menedzsmentért felelt.
Nagy hangsúlyt helyez a releváns, ügyfélközpontú megoldásokra, melyekkel az NN kitűzött célja a kommunikáció és az értékesítés megreformálására. Ennek a törekvésnek az eredményeként vezette be a Marketing Technológia csapat a 1-on-1 kommunikációt lehetővé tevő Data Management Platform-ot, és indította útjára a nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számító on-demand élet- és balesetbiztosítást, a protect.me-t.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

Kocsis Tamás

Head of digital, Vodafone

Gáspár-Hidasi Eszter
Business Model Innovation szakértő
https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/

Eredeti szakmája informatikus, de gyorsan eltérült az üzlet felé, így mindig ezen két terület határán tevékenykedett. 10 évet dolgozott a Microsoft magyar leányvállalatánál, ahol az eleinte még nem is igen létező KKV üzletágban kezdett dolgozni. Az üzletág növekedésével itt 2-3 évente mindig akadt egy-egy olyan új terület, ahol fejlődhetett – az utolsó években a KKV telesales csapat szakmai irányítását végezte.

Majd egy nagy váltással a következő 10 évre multitól magyar KKV-hoz, KKV ügyfelekről nagyvállalati ügyfelekre váltott: az IPR-Insights szoftvereszköz-gazdákodással foglalkozó cég operatív vezetője majd üzletfejlesztési igazgatója lett.

Mindeközben vágott bele a CEU-n egy MBA diploma megszerzésébe, ahol lehetősége volt az üzleti modellek fejlesztésének módszereit egy Independent Study keretében feldolgozni. Ekkor találkozott először a Business Model Canvas-szal, amit azóta több üzleti terv elkészítésekor is sikerrel alkalmazott. Például amikor az IPR-Insights CEE régiós terjeszkedésének üzleti tervét készítette, mellyel a cég sikerrel vont be összesen 430 millió forint kockázati tőkét egy Jeremie alapból.

2016-tól oroszlánrészt vállalt az IVSZ tagkezelési folyamatainak megújításában és az azokat kiszolgáló IT infrastruktúra modernizációjában.

2019-20-ban a KÜRT Akadémia Agilis vezetők a digitális korban képzésének vezetője volt. Jelenleg szabadúszó szakértőként üzleti folyamatok kialakítását és azok digitalizációját érintő projektekben tevékenykedik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Gáspár-Hidasi-Eszter.png

Gáspár-Hidasi Eszter

Business Model Innovation szakértő

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Grünzweig Tamás
Head of Engineering Department, IBM Budapest Lab
https://www.linkedin.com/in/tamasgrunzweig/

Tamás sok helyen dolgozott, startupoktól a legnagyobb vállalatokig, főleg Telco (T|VF), IT (SAP|IBM) és Finance (IND|FINASTRA|CITI) domainekben.

Szerepeit tekintve people, project, product management és kiemelten digitális innovációs vezetőként tevékenykedett, emellett saját digitális tanácsadó céget alapított (Pixels and Atoms), és vezetői konzultációval segített vállalatokat előrébb jutni szakmai kihívásaikkal.

Szenvedélye a design thinking, disruptive innováció és az adatalapú értékteremtés, ezen területek mentén építette és skálázta fel, majd a felvásárlás után integrálta nagyvállalati környezetbe az IND digitális banki innovációs labjét.

Jelenleg az IBM Budapest Lab Watson Media business unitjának Engineering területet vezeti

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/12/Tomi-valoban-igy-nez-ki-002.jpg

Grünzweig Tamás

Head of Engineering Department, IBM Budapest Lab

Butyka Zsolt
Innovation Management & Technology Strategy szakértő
https://www.linkedin.com/in/zsbutyka

14 évet töltött a telekommunikációs szektorban, vezetői tapasztalatot szerzett műszaki szolgáltatás fejlesztési területen új üzleti területekre fókuszálva, majd a Telekom műszaki irányítási területének innováció menedzsment funkciójának (technológiai jövőkép és stratégia, belső ötletinkubációs program, akadémiai szféra és ipar együttműködése) volt szakmai vezetője. A nagyvállalati agilis transzformáció eredményeképpen az üzleti termékfejlesztői chapter leadjeként lehetősége volt megújítani a termékfejlesztési folyamatot service design alapokra helyezve. Covid kialakulásakor épp egy hardver-szoftver startup ötleten dolgozott, azt követően pedig belekóstolt a banki IT és projektmenedzsment területek irányításába is. Szakmai és személyes érdeklődési területei összevágnak, a technológiai újdonságok és digitalizációs lehetőségek minél szélesebb körű elterjedésében ténykedik. Személyes mottója: “make ideas happen”.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/01/bzs_profilkep.jpg

Butyka Zsolt

Innovation Management & Technology Strategy szakértő

Lendvay Balázs
A British American Tobacco korábbi General Managere, a Delivery Hero magyarországi kereskedelmi vezérigazgatója
https://www.linkedin.com/in/balazslendvay/

Az elmúlt 15-20 évben Európa különböző nemzeti és regionális piacain dolgozott. A marketing, értékesítés és general managment tapasztalatokat követően még komplexebb és még nagyobb felelősséggel járó feladatokat bíztak rá.

A British American Tobacco színeiben 10 országban a CEO-kkal, CCO-kkal és CMO-kal együttműködve Route to Market Managerként dolgozott, majd jelentős változásokat ért el a marketing és a szállítói lánc digitalizációjában. 2016-ban a “2020 Digital Transformation Programme” egyik vezetője volt Londonban, így felelve az egész vállalat kereskedelmi digitális transzformációjáért. Majd 2017 és 2019 között CEO-ként 900 emberért, több mint 500 millió euró árbevételért felelt Bulgária legnagyobb disztribútoránál.

2020 májusában lett a berlini székhelyű, ételkiszállítással foglalkozó Delivery Hero magyarországi (Netpincér) kereskedelmi vezérigazgatója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/01/lendvay-balazs.jpeg

Lendvay Balázs

A British American Tobacco korábbi General Managere, a Delivery Hero magyarországi kereskedelmi vezérigazgatója

Sipos Andrea
Termékfejlesztési tanácsadó
https://www.linkedin.com/in/andreasiposb/

Andrea közel 10 év tapasztalattal rendelkezik digitális termékek fejlesztése terén. Karrierjét a Köpönyeg.hu-nál kezdte, utána pedig a Prezi, a Secret Sauce Partners, majd a Skyscanner csapatában szerzett nemzetközi termékmenedzseri, majd vezetői tapasztalatot. Termékmenedzserként irányította többek között a Prezi Desktop alkalmazásának, illetve a Skyscanner alkalmazások repülőjegy kereső felületének fejlesztését is. Kedvenc szakmai területei közé tartozik a felhasználói problémák feltárása és megértése, valamint a kísérletezés, tesztelés. Jelenleg az OptiMonk termékfejlesztési vezetőjeként a termék stratégiájáért és annak megvalósításáért felelős.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/AndreaSipos-portre_kicsi-2.jpeg

Sipos Andrea

Termékfejlesztési tanácsadó

Kinek ajánljuk?

  • Azoknak a KKV vezetőknek, akiknek az alapvető szolgáltatásuk/termékük nem digitális, de ahhoz, hogy lépést tartsanak a versenytársaikkal, digitális megoldásokat kell alkalmazniuk. 
  • Azoknak a Product Managereknek, akik eddig klasszikus termékfejlesztéssel foglalkoztak, de a céges vagy saját elvárás szerint digitális termékeket kell fejleszteniük. 
  • Azoknak a marketingvezetőknek és marketing managereknek, akik a digitális marketingeszközök révén a digitális innováció motorjai lehetnek vállalatuknál. 
  • Szolgáltatás üzemeltetésben / fejlesztésben dolgozóknak, ha munkájuk részleges digitalizációja ellenére mégsem hatékony a működésük, és tőlük várják a folyamat egészének újragondolását és digitalizálását. 

A képzés tematikája


  • A BMC (Business Model Canvas) átlátható módon mutatja megy az adott vállalkozásban rejlő innovációs lehetőségeket és azok vakfoltjait. Ezen az alkalmon egy hazai esettanulmányon keresztül nézzük végig, hogy egy digitális innováció hogyan változtatja meg az üzleti modellt.

    Fontos: ha van a cégednek BMC-je, erre a képzési alkalomra kérjük hozd magaddal! Ezen a képzési alkalmon nem fogunk részletesen kitérni a BMC alapfogalmaira, ha nem ismered ezt a módszert, akkor se aggódj, itt is biztosítunk anyagokat előzetes feldolgozásra.

     

    • Csanda Gergely KépzésvezetőKÜRT Akadémia

      Bevezetés és bemutatkozás 
    • Lendvay Balázs Magyarországi kereskedelmi vezérigazgató Delivery Hero
      BMC építés és újraépítés egy esettanulmány mentén
    • Gáspár-Hidasi Eszter Business Model Innovation szakértő
      BMC építés és újraépítés egy esettanulmány mentén

  • Egy addig ismeretlen versenytárs egy digitális megoldással surranópályán betör a piacra és mire reagálnánk, már át is rendezte azt. Ismerősen hangzik? Ma már nem múlik el hét, hogy ne tűnne el a süllyesztőben egy korábban stabilnak hitt piaci szereplő.

    Miért köröz le a digitális versenytárs? Mit jelent a digitális versenyképesség? Milyen lehetőségeink vannak a digitális sikerre a piac új szereplőjeként? Mire figyeljünk, ha stabil szereplőként szeretnénk megtartani vagy erősíteni a pozíciónkat.

    Hazai példákon és esettanulmányokon keresztül vezetünk végig a digitális hatékonyság stratégiai kulcstényezőin. Timing, agilitás, benefitek, VUCA, digital first, “as is” és “to be” megközelítés, greenfield vs. meglevő rendszerkörnyezet, és még néhány időszerű buzzword tisztázása.
    Fontos: a képzés nem tér ki részletesen az agilis keretrendszer sajátosságaira, azt tudottnak tekinti. Ha még nem találkoztál az agilis keretrendszer alapfogalmaival, akkor se aggódj. Videós és írott anyagokkal segítjük a felkészülésedet az első alkalomra.

     

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ Ügyvezető KÜRT Akadémia
      A digitális siker

  • Mind láttunk már felesleges terméket, és értelmetlenül megújított folyamatokat. Lehet ugyanis innoválni az ügyféligények figyelembevétele nélkül, de ha nem akarunk pénzt és humánerőforrást két kézzel kiszórni az ablakon, érdemes mindenekelőtt az ügyfelet megkérdezni. Na de hogyan?

    Gyakorlatfókuszú képzési alkalmon a design thinking módszertan segítségével megtanuljuk, hogy hogyan lehet kiépíteni az empatizálás képességét, hogy néz ki a hatékony problémafeltárás egy ügyfélkör feltérképezése során, mi a teendő az ötletekkel, és hogy hogyan kell az ügyféligények és az ötletek mentén értékajánlatot majd prototípust készíteni.

    Ügyfélközpontú innováció az egyik legnagyobb hazai design thinking szakértőtől.

     

    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design Thinking and Service Design, Empathy

  • Mi hajtja és mi blokkolja a digitális innovációt? Milyen ciklust követ egy innováció bevezetése?

    Tisztázunk néhány alapfogalmat (mint például diszruptív innováció, exponencialitás, Gartner-féle hype cycle és mágikus kvadránsok), megnézzük, hogy mit tanulhatunk a start-upoktól. Végig vesszük és cáfoljuk azokat a klasszikus külső és belső kifogásokat (nálunk ez nem fog működni, nekünk erre nincs büdzsénk, ez a termék/folyamat nem digitalizálható, ehhez mi nem értünk, sose fog megtérülni ez a beruházás… stb.), melyek a digitális innovációt blokkolni próbálják. Rátok fogunk zúdítani egy tech tűzijátékot: egy csomó hot és wow technológiát, testreszabottan, elsősorban azokból az iparágakból szemezgetve, ahonnan a képzés hallgatói érkeznek.

    Ha a termékfejlesztés iteratív módon történik, és a rövid fejlesztési ciklusok végén az ügyfél egy korlátozott funkcionalitású, de már működő, az ügyfél céljait kiszolgáló ún. MVP-re (Minimum Viable Product - Minimum Életképes Termék) jelezhet vissza, úgy a fejlesztés nem fog vakvágányra futni és nem kell áldozunk erőforrást olyan fejlesztésre, ami végül nem szolgál ki ügyféligényeket. Mi minősül MVP-nek? Mit kell ezen a ponton mindenképp megérteni azokból az agilis alapfogalmakból, mint az „epic” és a „story planning”? A képzési alkalom második felében ezzel fogunk foglalkozni.

     

    • Butyka Zsolt Innovation Management & Technology Strategy szakértőTelio Group
      Diszruptív innováció, exponenciális növekedés, infrastructure
    • Grünzweig Tamás Head Of Engineering DepartmentIBM Budapest Lab
      A prototípustól az MVP-ig

  • Ezen alkalom során először megmerítkezünk az adat-ökoszisztémában, azaz néhány esettanulmány bemutatásával megnézzük, hogy a digitális adatpontok, az adatelemzés, vizualizáció, az emberi és mesterséges intelligencia és a digitális insightok hogyan járulnak hozzá a sikeres digitális innovációhoz.

    A rendelkezésünkre álló adat mennyisége és minősége ma már számtalan lehetőséget kínál a tesztelésre. Mik a tesztelés leghatékonyabb és leggyorsabb formái? Melyik teszt mire jó? Alapfogalmak (AB teszt, user test, crowdsource megoldások, élő teszt, beta test, backdoor test, smoke test, stb.) tisztázása után néhány esettanulmányon vizsgáljuk meg, hogy mi lehet egy adott projekt tesztelésének ideális hossza és sebessége. Szó lesz még a skálázott tesztelésről (experimentation at scale), vagyis arról, hogy hogyan kell összetettebb (pl. nagyvállalati) rendszerben hatékonyan tesztelni, külön futtatott teszteket összefűzni, naplózni, és ezek mentén iteratívan fejleszteni.

     

    • Csanda Gergely Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Data Ecosystem
    • Sipos Andrea Head of ProductOptiMonk
      Tesztelés, Experimentation at scale

  • A legtöbb digitális innovációs képzés az MVP megszületéséig kísér el minket. Tény, hogy az MVP megszületésétől egy üzletileg is sikeres digitális megoldásig az út nem mindig látványos folyamat, hanem leginkább a mindennapos pepecselés jellemezi, viszont most alkalmad nyílik, hogy megkérdezd a folyamat részleteit azoktól, akik ilyet már élesben csináltak. Közös dagonyázás a Digital product management-ben a terület egyik vezető szakemberével.

    Az innováció megvalósítása során elengedhetetlen és megkerülhetetlen partner az IT. Mi egy sikeres IT és Business együttműködés kulcsa? Milyen kommunikációs hibákat jó elkerülni a fejlesztési folyamatok során? Digitális innováció az IT vezető szemüvegén keresztül.

    A képzés vizsgával zárul, ahol minden hallgató egy saját innovációs projektet fog bemutatni. A hallgatóktól a projektjük témáját még a képzés elején határozzák meg. A kiválasztott projekt azt a célt szolgálja, hogy a képzési alkalmak során elhangzottak egy konkrét, és mindenki számára releváns, megfogható projektre legyenek felfűzhetők. Így az elhangzottak gyakorlati szinten is beépülnek. A képzés során többször dedikálunk időt ezekre a saját projektekre, illetve a projekt feldolgozásához a képzés teljes ideje alatt egyéni konzultáció is igénybe vehető.

     

    • Kocsis Tamás Head of Digital, Vodafone
      Digital product management
    • Csanda Gergely Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Vizsga

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

6 alkalom, 24 óra

a képzés indulása:
Zártkörű céges képzés formájában, megbeszélés alapján
részvételi díj:
340.000 Ft + ÁFA
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény.

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak