Intelligent Marketing

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex, egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketing megközelítés széles megértésére és mély tudásra egyes szakterületeken. A jelen legjobb és a jövő legkeresettebb marketingesei azok, akik specialistából T-tudású szakemberré tudnak válni. A T-tudású szakember:

  • adatalapú döntéseket hoz,
  • stratégiában gondolkodik,
  • tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketing eszközökkel és szerepükkel,
  • érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
  • könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
  • folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével.

De a legfontosabb erénye, hogy minden marketing specialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.


MIT KELL TUDNIA EGY T-TUDÁSÚ MARKETINGSZAKEMBERNEK?

  • Széles általános tudással rendelkezik a következő területeken: adat és elemzés, design és ügyfélélmény, vásárlói magatartás és fogyasztói pszichológia, kommunikáció.
  • Magabiztos tudása van marketing specifikus területeken: piackutatás és digitális analitika, márkaépítés és pozícionálás, aktivitás tervezés, csatorna menedzsment, tartalom előállítás, történetmesélés.
  • Mély tudása van egy-két marketingtevékenységben: vezetőként ez stratégiai tervezés és menedzsment, üzletfejlesztés, specialistaként pedig valamilyen eszköz vagy csatorna mély tudása (pl. közösségi média, SEO, PPC, PR, szponzoráció, eseménymarketing, stb.)
  • A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

Szakértők

Schlégl Tímea
Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Pőcze Balázs
Alapító, kreatívigazgató, Mito
https://www.linkedin.com/in/balaazs/

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta.

Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, az alapítás óta pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pocze-balazs.jpg

Pőcze Balázs

Alapító, kreatívigazgató, Mito

Ócsai Zsuzsa
Strategic Client Lead, Wavemaker
https://www.linkedin.com/in/zsuzsaocsai/

Ócsai Zsuzsa 2000 óta dolgozik médiaügynökségeknél különböző pozíciókban. Jelenleg stratégiai szintű tervezésért felel.

Ügyfelei között elsősorban FMCG, OTC, pénzügyi, telco és turisztikai vállalatok szerepeltek, aktuális pozíciójában folyamatosan részt vállal üzletfejlesztési tevékenységben.

A médiaügynökségi munkában azt élvezi leginkább, hogy az analitikus, adat-alapú döntések, feladatok mellett nagy szerepet játszik a kreativitás és az intuicíó is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/ocsai-zsuzsa.jpg

Ócsai Zsuzsa

Strategic Client Lead, Wavemaker

Szabó Béla
Csoport kommunikációs igazgató, Magyar Telekom
https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.

A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

Szabó Béla

Csoport kommunikációs igazgató, Magyar Telekom

Kovács Gergely
Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group
https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/

Gergely 16 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, az utóbbi 10 évben jelentős szerepe volt a HPS Group új kommunikációs üzletágainak kialakításában. Az elmúlt 20 évben kipróbálta magát informatikusként, kereskedelmi pilótaként és környezetkutatóként is.

Munkája mellett főiskolákon tart előadásokat vizuális kommunikációról és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb prezentációs trendekből.

A folyamatos tanulás és új területek megértése, megismerése inspirálja. Legújabb kutatási területe az Augmented Reality és Virtual Reality, számtalan megvalósult projekttel a háta mögött kezdett PHD-zni ebben a témában.

 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

Kovács Gergely

Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group

Pál Zsombor
Főszerkesztő, Kreatív
https://www.linkedin.com/in/zsomborpal/

Pál Zsombor főszerkesztő visszatérő a Kreatívnál, 2008 és 2010 között a magazin és az online szerkesztője volt, majd a Vodafone marketingese lett.

Három évet töltött a telekommunikációs cégnél, ahol előbb specialistaként ATL-kampányokat menedzselt, majd brand voice szakértőként a márka szövegvilágáért felelt, 2013-ban pedig az induló Forbes munkatársaként tért vissza a médiába. Többek között Jamie Oliver, Shane Tusup és Hosszú Katinka, Wáberer címlapsztorik fűződnek a nevéhez.

Alapítója volt az azóta hibernált Antagon újságíróblognak.

A Kozmosz nevű punk-rock banda énekese, aki időként szólóban is zenél akusztikus gitáron.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pal-zsombor.jpg

Pál Zsombor

Főszerkesztő, Kreatív

Fischer Kristóf
Ügyvezető igazgató, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/kristof-fischer-2357995/

2001-ben, első munkahelyén már digitális területen dolgozott: projektmenedzserként kezdte pályafutását egy magyar kormányszervnél a magyar digitális stratégia kidolgozásával.

Később egy közepes méretű digitális ügynökséget vezetett, majd váltott a telco szektorba. Hat évet töltött a Vodafone Magyarországnál head of digitalként, majd hármat a Deutsche Telekomnál, ahol vice president of digital transformation and omnichannel szerepkörben felelt a tizenkét európai DT szolgáltató digitális fejlődéséért.

Kristóf szenvedélyes horgász és még szenvedélyesebb horgászblogger.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/fischer-kristof.jpg

Fischer Kristóf

Ügyvezető igazgató, társalapító, Pattern Digital Consulting

Gáspár-Hidasi Eszter
Képzésvezető, Business Modell Innovation szakértő
https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/

Eredeti szakmája informatikus, de gyorsan eltérült az üzlet felé, így mindig ezen két terület határán tevékenykedett. 10 évet dolgozott a Microsoft magyar leányvállalatánál, ahol az eleinte még nem is igen létező KKV üzletágban kezdett dolgozni. Az üzletág növekedésével itt 2-3 évente mindig akadt egy-egy olyan új terület, ahol fejlődhetett – az utolsó években a KKV telesales csapat szakmai irányítását végezte.

Majd egy nagy váltással a következő 10 évre multitól magyar KKV-hoz, KKV ügyfelekről nagyvállalati ügyfelekre váltott: az IPR-Insights szoftvereszköz-gazdákodással foglalkozó cég operatív vezetője majd üzletfejlesztési igazgatója lett.

Mindeközben vágott bele a CEU-n egy MBA diploma megszerzésébe, ahol lehetősége volt az üzleti modellek fejlesztésének módszereit egy Independent Study keretében feldolgozni. Ekkor találkozott először a Business Model Canvas-szal, amit azóta több üzleti terv elkészítésekor is sikerrel alkalmazott. Például amikor az IPR-Insights CEE régiós terjeszkedésének üzleti tervét készítette, mellyel a cég sikerrel vont be összesen 430 millió forint kockázati tőkét egy Jeremie alapból.

2016-tól oroszlánrészt vállalt az IVSZ tagkezelési folyamatainak megújításában és az azokat kiszolgáló IT infrastruktúra modernizációjában.

Jelenleg szabadúszó szakértőként hasonló, üzleti folyamatok kialakítását és azok digitalizációját érintő projektekben tevékenykedik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/gasparhidasi-eszter.jpg

Gáspár-Hidasi Eszter

Képzésvezető, Business Modell Innovation szakértő

Papp Gábor
Growth Marketer, SEO tanácsadó, The Pitch
https://www.linkedin.com/in/pappgabor/

Papp Gábor a The Pitch online marketing blog társalapítója. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több Techstars és Seedcamp befektetés is, nagy hazai technológiai cégek, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is. A Shapr3D marketingese. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/papp-gabor.jpg

Papp Gábor

Growth Marketer, SEO tanácsadó, The Pitch

Koralewsky Márk
digital director, ACG
https://www.linkedin.com/in/koralewskymark/

Márk több mint 15 éves digitális és komplex üzleti stratégia alkotási tapasztalattal rendelkezik.
Több ügynökségnél (saját és nemzetközi) és ügyfél oldalon is gyarapította szaktudását.
Dolgozott hazai, regionális és globális piacokra is, többek között a Deutsche Telekom európai központjában, a Mito-nál. Jelenleg az ACG-nél épít ki új digitális szolgáltatásokat az ügyfeleik kihívásainak kezelésére. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/koralewsky-mark.jpg

Koralewsky Márk

digital director, ACG

Sepsey Barna
Online reputációmenedzsment szakértő, Forbes 30/30, Reputation.hu
https://www.linkedin.com/in/bsepsey

Sepsey Barna online reputációmenedzsmenttel foglalkozik, a Reputation.hu alapító-ügyvezetője, a The Pitch online marketing blog társalapítója.

Több éve foglalkozik weboldalak tervezésével, fejlesztésével és online marketinggel (keresőoptimalizálás, reputációmenedzsment, online PR). Ügyfelei főként piacvezető vállalatok, magyar technológiai cégek és tehetős magánszemélyek.

2018-ban a Forbes beválasztotta a “30 sikeres fiatal 30 alatt” listára.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/sepsey-barna.jpg

Sepsey Barna

Online reputációmenedzsment szakértő, Forbes 30/30, Reputation.hu

Bogár Bence
Experience designer
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence szabadúszó élménytervezőként innovatív csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgálatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje.

Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bogar-bence.jpg

Bogár Bence

Experience designer

Biás Csongor
Szakmai vezető, Millenaris Startup Campus
https://www.linkedin.com/in/csongorbias/

A hazai techszcéna egyik aktív szereplője, több népszerű konferencia és meetup szervezője.

Korábban az iCatapult és a Design Terminal keretében szerzett tapasztalatot startupok finanszírozásában és inkubációjában, majd társalapítóként indította be a Mosaik startupközpontot és a Lab.Coop termékügynökségét.

Jelenleg az IVSZ megbízásában dolgozik a Millenaris Startup Campus szakmai vezetőjeként a budapesti ökoszisztéma fejlesztésén.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bias-csongor.jpg

Biás Csongor

Szakmai vezető, Millenaris Startup Campus

Mester Tamás
Adatelemző és tanácsadó, alapító, Adatlabor
https://www.linkedin.com/in/tomimester/

Mester Tomi az Adatlabor alapítója, adatelemző, igazi data rockstar.

Korábban a prezi.com-nál dolgozott, most saját cégével főleg webshopoknak (pl. Butlers, Edigital, Eoptika, stb.), illetve befektetés után álló startupoknak segít adatvezérelten gondolkodni.

Az adatlaboros tréningek mellett olyan konferenciákon találkozhatsz vele előadóként, mint a TEDxYouth, Barcelona E-commerce Summit, Internet Hungary.

Tomi elsődleges célja, hogy minél több magyar és európai vállalkozás váljon 100%-osan adatvezéreltté.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/mester-tamas.jpg

Mester Tamás

Adatelemző és tanácsadó, alapító, Adatlabor

Bagyánszki Éva
Insight Specialista
https://www.linkedin.com/in/%C3%A9va-bagy%C3%A1nszki-89906248/

Éva a Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán és a Berlini Műszaki Egyetemen végezte tanulmányait, statisztika szakirányon.
Az egyetemen szerzett elméleti tudását a Nielsen piackutató cégnél egészítette ki, ahol alapos gyakorlati tudásra tett szert a piackutatás területén. 
Pályafutását a Tesco-nál majd az NN Biztosítónál folytatta, mindkét helyen Insight Managerként, a vállaltot érintő összes piackutatásért, a belső, illetve egyéb külső adatok elemzéséért felelt, fontos szerepe volt az üzleti tervek és az üzleti stratégia kialakításában.
Munkájában az adatvezérelt és kutatás alapú üzleti stratégia és üzleti tervezés fontosságát hangsúlyozza.
Kedvenc kutatási területe az attitűd alapú ügyfél szegmentáció, mert hisz benne, hogy minden iparágban vannak tipikus ügyfél karakterek, akikkel ha személyre szabottan tudunk bánni, akkor sokkal hatékonyabban tud működni a cég.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bagyanszki-eva.jpg

Bagyánszki Éva

Insight Specialista

Gögge Tamás
Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Nagy-Rácz István
Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/istvann/

Magyarország egyik vezető adatelemzéssel foglalkozó cége, a Dmlab alapító senior partnere. Több mint 10 éves data scientist tapasztalata ötvözi a számos üzleti projekt vezetőjeként szerzett üzleti gondolkodásmódot a Műszaki Egyetem adatbányászati kutatócsoportjában szerzett technikai és elméleti tudással. A Dmlab csapat operatív és stratégiai vezetése mellett az elmúlt években számos adatalapú start-upban dolgozott, valamint a Dmlabban felhalmozott tudást és tapasztalatot olyan technológiai megoldásokba transzferálja, amelyek segítségével különböző területen tevékenykedő vállalatokat segít az adatvezérelt működésben. Konferenciák, valamint egyetemi és vállalati oktatások rendszeres előadója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/nagyracz-istvan.jpg

Nagy-Rácz István

Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia

Szertics Gergely
Ügyvezető, AI Partners, Képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/gergely-szertics-39334811/?ppe=1

Szertics Gergely jelenleg az AI Partners ügyvezetőjeként vállalatoknak segít megbirkózni a számtalan lehetőséggel, amit a digitális technológiák jelentenek. Tanácsadó pályája előtt egy NLP (Natural Language Processing) startup alapítójaként és vezetőjeként tevékenykedett tudásmenedzsment területen.

Hat évnyi startup vezetés közben a céget több befektetési körön vezette keresztül és két magyar startup versenyt nyert meg. 

Szenvedélyes előadó és rendszeresen meghívott előadója számos egyetemnek szervezetfejlesztés és szervezet elmélet területén. AI Stratégia képzésünk vezetője.

 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szertics-gergely.jpg

Szertics Gergely

Ügyvezető, AI Partners, Képzésvezető, KÜRT Akadémia

Vityi Péter
Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezetette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/vityi-peter.jpg

Vityi Péter

Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia

Kocsis Tamás
head of innovation, NN Biztosító
https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/

Kocsis Tamás az NN Biztosító Marketing Technológiai vezetője. 14 év médiapiaci tapasztalattal a háta mögött, 2017 februárjában csatlakozott az NN Biztosító csapatához, melyet megelőzően a CM Sales Online Salesmarketing csoportvezetője volt. Az NN Biztosítónál a Marketing Technológia terület vezetőjeként a digitális csatornákért, az online értékesítésért, az online kommunikációért és a lead menedzsmentért felel.
Nagy hangsúlyt helyez a releváns, ügyfélközpontú megoldásokra, melyekkel az NN kitűzött célja a kommunikáció és az értékesítés megreformálására. Ennek a törekvésnek az eredményeként vezette be a Marketing Technológia csapat a 1-on-1 kommunikációt lehetővé tevő Data Management Platform-ot, és indította útjára a nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számító on-demand élet- és balesetbiztosítást, a protect.me-t.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

Kocsis Tamás

head of innovation, NN Biztosító

Vajda Csilla
Head of programmatic & performance - Wavemaker

2009 óta foglalkozik digitális médiával. Kezdetben ügyfél oldalon hirdetőként, majd publisher oldalon szerzett tapasztalatot, az elmúlt 7 évben pedig a Wavemaker Mediaügynökség digitális megoldásokért felelős területén dolgozott. Jelenleg a performance és programmatic divízió vezetőjeként mind branding, mind konverzió fókuszú kommunikációs kampányok stratégiájáért és megvalósításáért felel. Ügyfelei diverzitása révén lehetősége van mindig újabb megoldási utakat találni a felmerülő igények és a technológia összehangolására a hatékonyság növelése érdekében.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/10/vajda-csilla-IM.png

Vajda Csilla

Head of programmatic & performance - Wavemaker

Bodrogi Bozán András
YouTube Specialist@The state51 Conspiracy, Tutor@JUMP
https://hu.linkedin.com/in/andrasbodrogi

Bodrogi Bozán András új média szakember, videomarketing és tartalommenedzsment specialista. Az elmúlt években a Google Hungary külsős YouTube szakértő-trénereként leginkább az audiovizuális tartalommal való bevételszerzés és márkakommunikáció témákban oktatott, dolgozott tanácsadóként. A Google hazai partnereinek kimondottan a YouTube optimális használatát oktatja a videótartalom stratégiától, a YouTube csatorna és tartalom optimalizáláson keresztül a szerzői jogi kérdéseken át egészen a bevételszerzésig.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/10/Bodrogi-Bozán-András.png

Bodrogi Bozán András

YouTube Specialist@The state51 Conspiracy, Tutor@JUMP

Semsei Balázs
Biddable media & digital funnel manager, Vodafone Magyarország

A Corvinus marketing mesterszakán végzett, majd a hazai online hirdetési piac egyik meghatározó ügynökségénél kezdett dolgozni. A keresőmarketingtől és webanalitikától indult, majd egy rövid san francisco-i tanulmányi út után, 2014-től részt vett a hazai Cadreon HUB felépítésében. Később a Telekomnál a házon belüli programmatic kampányok, DMP és attribúciós modellek kezelése volt a feladata, majd a Vodafone-nál lépett vezetői pozícióba, ahol csapata az online értékesítésért felel: online promóciók kialakítása, az adatvezérelt marketing megoldások működtetése (analytics, DMP, onsite personalization, DSP, PPC, attribúciós modellezés) és a digital sales journey optimalizálása. 2018 novembere óta Balázs vezeti az összes (brand-sales) biddable media kampány tervezést és menedzselést kezelő magyarországi csapatot.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/10/SemseiBalazs.png

Semsei Balázs

Biddable media & digital funnel manager, Vodafone Magyarország

Kinek ajánljuk?

  • Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Azoknak, akik specialistából T-tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni
  • Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a témában.
  • Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket, és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak. 

A képzés tematikája

  • Néhány üzleti szemlélet fölött már rég eljárt az idő, mégis a mai napig velünk vannak. Ilyen például a waterfall típusú tervezés vagy az a felfogás, hogy ha a marketing kézhez kap egy terméket, azt visszakérdezés nélkül el kell adnia. Ma a marketing bele kell, hogy szólhasson a termékbe, sőt elsődleges feladatai közt van az ügyelek valódi igényeinek felmérése és képviselete az üzleti döntési helyzetekben. Mindezt akár valós időben, nem tekintetbe véve az éves üzleti tervet. Ebben a modulban olyan innovációs és tervezési technikákkal ismerkedhetsz meg, amikkel kiválthatók az idejétmúlt gyakorlatok, és amik elengedhetetlenek egy olyan világban, ahol a profi marketingesnek elsősorban a vevőket kell szem előtt tartania. 
     

    1. nap: Schlégl Tímea, Kommunikációs és operatív igazgató (IVSZ), képzésvezető (KÜRT Akadémia): Intro, képzés íve, szabályok
    Vityi Péter, alelnök (IVSZ), ügyvezető (KÜRT Akadémia): Ügyfélérték megközelítés

    2. nap: Gáspár-Hidasi Eszter, képzésvezető (KÜRT Akadémia), Business Modell Innovation szakértő: Az üzleti tervezés új iskolái - Business Model Canvas és Lean Startup Canvas

    3. nap: Bogár Bence, Experience designer: Tervezői szemléletű kreatív módszertan. Design Thinking alapok

    4. nap: Fischer Kristóf, ügyvezető igazgató, társalapító (Pattern Digital Consulting): Persona és Customer Journey - ügyfélút szemléletű tervezés

  • Megismerheted az adatvezérelt üzleti gondolkodás legfontosabb trendjeit, betekintést nyersz a piackutatás és a data science eszköztárába, képes leszel a megfelelő KPI-okat rendelni az üzleti igényekhez és a döntéseket valóban támogató riportokat létrehozni, tudod majd, mikor érdemes az aggregált adatokra és mikor az egyéni felhasználói igények megértése hagyatkozni. A lefontosabb eszközök mellett azt is megmutatjuk, hol tartanak a legbátrabb felfedezők: hogyan alakul át a storytelling, mi az a piaci intelligencia és a social listening.

     

    5. nap: Nagy-Rácz István, Alapító és senior partner (Dmlab), képzésvezető (KÜRT Akadémia): Adatalapú marketing

    Bagyánszki Éva, piackutató, Insight Specialista: Újradefiniált piackutatás


    6. nap: Bagyánszki Éva, piackutató, Insight Specialista: Adatvezérelt ügyfélközpontúság

    Gögge Tamás, Stratégiai tanácsadó, társalapító (Pattern Digital Consulting): Ügyfélszolgálat - Ügyfél központú kultúra

    7. nap: Papp Gábor, alapító (The Pitch): Online forgalomterelés és performance marketing


    8. nap: Mester Tamás, data analyst és tanácsadó: Digitális analitikák - AlwaysON


  • A márka hasonló szerepet tölt be, mint régen, de teljesen más eszközökkel dolgozik. Ebben a modulban megismerheted a márkaépítés legújabb eszközeit, hogy a márkaértékeidet a vágyott irányba terelhesd az ügyfeleid, kollégáid és partnereid képzeletében. Kiemelt figyelmet kap a purpose driven branding, a közösségépítés és -összetartás, a weboldalad mint a márkakommunikáció digitális célállomása.

     

    9. nap: Szabó Béla, kommunikációs igazgató (Magyar Telekom): Márkaépítés, márkastratégia, employer branding


    10. nap: Pál Zsombor, főszerkesztő (Kreatív): Tartalommarketing

    Pőcze Balázs, alapító, kreatívigazgató (Mito)


    11. nap: Biás Csongor, szakmai vezető (Millenaris Startup Campus): Közösségépítés


    12. nap: Sepsey Barna, alapító (The Pitch): Weboldal, a digitális desztináció


  • Az utolsó modulban megtanulhatod, hogy lehet nézettséget, látogatottságot növelni, hogy tudod a tartalmon tartani ügyfeled figyelmét és valódi párbeszédbe kerülni velük. Megmutatjuk a különböző metrikák összefüggéseit (AV, CT, PPC), a sales funnel menedzsment alapjait (TOFU, MOFU, BOFU), B2B és B2C területeken egyaránt. Megismerheted az online és offline közösségépítés eszközeit, a hiteles tartalom létrehozásának módjait (sőt ezeket ki is próbálhatod), a marketing technológiák legújabb szupersztárjait (DCO, programmatic és marketing AI) és a személyre szabott kommunikáció alapjait. Végül belenézünk az üveggömbbe, és elrepítünk a következő évtized marketingélményeinek világába.

     

    13. nap: Ócsai Zsuzsa, stratégiai igazgató (Wavemaker): Médiapiac és kampánytervezés


    14. nap: Koralewsky Márk, Head of digital (ACG): Marketing technológiák, kampánymérés

    Vajda Csilla, Head of programmatic &performance (Wavemaker): Programmatic esettanulmány


    15. nap: Kocsis Tamás, Head of digital (Vodafone): 1:1 Marketing

    Szertics Gergely, ügyvezető (AI Partners): AI a marketingben

    16. nap: Schlégl Tímea, Kommunikációs és operatív igazgató (IVSZ), képzésvezető (KÜRT Akadémia): Marketing Dashboard

    17. nap: Kovács Gergely, üzletág igazgató (HPS Group), Kovács Réka és a MorphoPix csapat: Augmented Reality és Virtual Reality a marketingben

Hallgatóink mondták



Berta Zsuzsi

Digital Marketing StrategistA38 Hajó

A technológiai kitettség szabja meg versenyképességünket, és a kulcs a nyitottságunkban és alkalmazkodókészségünkben van. A képzés éppen ebben a kérdésben ad számunkra kézzelfogható eszközöket és iránymutatást.

Váncsodi Réka

Marketingkommunikációs igazgatóVolvo Hungária

A képzés során olyan új ötleteket és inspirációt kaptam, amivel az éves marketingterv elkészítésébe az idén már megújulva vághattam bene. Nem csak hasznos, hanem üdítő is volt számomra kilépni a napi rutinból és más megközelítésből tekinteni a feladatokra.

Lukácsy Aletta

COOKNRDY

Szerdánként úgy jöttem ki az órákról, hogy eddig ez volt a legjobb képzési nap és ezt lehetetlen felülmúlni. Aztán a következő alkalom mégis felülmúlta. Mindig.

Sallai Eszter

MarketingvezetőBiggeorge Properties

Inspiráló közeg, csak úgy sisteregnek a gondolatok és röpködnek a jó ötletek. Az adott témák kapcsán hallottak mélyen elgondolkodtatnak és a gyakorlatban kipróbálva is jól működnek.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*

a képzés indulása:
Elindult, még csatlakozhatsz!
képzési alkalmak:
szerdánként

14-18 óra közt

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
CEU

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
640.000 Ft + ÁFA

* a változtatás jogát
fenntartjuk

Brunner Éva Projektmenedzser
Érdeklődöm!

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Early bird: 15% kedvezmény június 14-ig
  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!



Ajánlott képzéseink

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. március 26.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Design Thinking

2 nap 09:00-17:00 közt, összesen 16 óra


Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.

Data Science

2 félév, 18 alkalom, 90 óra*
Képzés indulás: 2020 március 12.

Az adatok nyelvét beszélő specialisták a következő évek legkeresettebb szakemberei közé tartoznak. Hogy miért vagyunk biztosak ebben? Mert az adatgyűjtésre alkalmas eszközök elárasztották a mindennapjainkat és ezzel egy időben az adatokba zárt intelligencia lett a sikeres vállalkozások legnagyobb tőkéje.




Akik minket választottak