Intelligent Marketing

A képzés részletei

2 félév, 14 alkalom, 56 óra*

a képzés indulása:
2024. április 04.
jelentkezési határidő:
2024. április 01.
képzési alkalmak:
csütörtökönként

13:00 – 17:00 óra közt

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
CEU Budapest és/ vagy Zoom meeting

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
850.000 +ÁFA (részletfizetési lehetőségért érdeklődj kollégánknál)
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású marketingszakemberekké tudjanak válni.

Mi mindenről lesz szó?

  • Adatokról és azok elemzéséről, 
  • mesterséges intelligenciáról,
  • designról, design thinkingről és ügyfélélményről (customer journey, customer experience),
  • vásárlói magatartásról és fogyasztói pszichológiáról, 
  • piackutatásról és digitális analitikáról, 
  • márkaépítésről és pozícionálásról, 
  • csatornamenedzsmentről
  • aktivitás és kampány tervezésről
  • tartalom-előállításról, történetmesélésről (storytelling).
  • stratégiai tervezésről és menedzsmentről,
  • üzletfejlesztésről.

Mit jelent a T-tudású szakember?

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.

Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember?

  • Adatalapú döntéseket hoz,
  • stratégiában gondolkodik,
  • tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
  • ismeri és hatékonyan használja a legfrisebb technológiákat pl. Mesterséges Intelligencia, Chat GPT, Midjourney….
  • érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
  • könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
  • folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.

De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.

A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

 A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésén 

  • aktuális esettanulmányokkal,
  • gyakorlat orientált és interaktív előadásokkal,
  • kiemelkedő gyakorló hazai szakemberekkel, specialistákkal várunk.

Képzési anyagainkat, az előadások és feladatok témáját mindig az adott csapathoz igazítjuk, így akár a B2B marketing vagy bármelyik terület is hangsúlyosabbá válhat, ha a résztvevők azt igénylik.


Szívesen meghallgatnád a képzés átfogó tematikáját Schlégl Tímeától, a képzés vezetőjétől? Akkor iratkozz fel hírlevelünkre, és mi küldjük is neked a tematikáról szóló videót.

Feliratkozom a videóért!


Megkérdeztük hallgatóinkat, miért jelentkeztek a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgoznak.

"Az új tudásommal és megújult szemléletemmel felvértezve elkészítettem egy új online stratégiát, és a vállalati vezetés legfelsőbb szintjén kerültek napirendre az elképzeléseim. Teljes támogatást, szakmai mozgásteret és a tervek megvalósításához szükséges anyagi forrásokat is megkaptam, hetek alatt dimenziókat ugrottunk. Mondanom sem kell, hogy teljesen más így dolgozni."

Olvasd el Nagy Richárddal, a Masterplast marketingvezetőjével készített teljes interjút!

 

"Folyamatosan figyelnünk kell a környezetünk és a piacunk változásait, készen kell állni arra, hogy egyik napról a másikra akár 180 fokos fordulatot tegyünk. A képzés végére pedig a koronavírus-járvány hatására pontosan ez történt velünk. A friss élmények hatására nem keseredtünk el, és tudtuk mit kell tennünk: félredobtunk mindent, és azonnal ötletelésbe kezdtünk, mindezt teljes energiabefektetéssel. Amit kedden kitaláltunk, azt péntekre véghez vittük."

Olvasd el Bakos Annamáriával, az Ilcsi marketing managerével készített teljes interjút!

 


Szakértők

Schlégl Tímea
Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea több évtizedes marketingmendzsment tapasztalata nagyrészt az IT iparágból jön, amit a Sun Microsystems-nél, a Microsoft-nál és a hazai digitális gazdaságért dolgozó szövetségnél (IVSZ) szerzett. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, szerver üzletág vezetőként, majd partner stratégia és program igazgatóként, marketing kommunikációs és operatív vezetőként, épített jól működő és sikeres marketing csapatokat, üzletágakat. A Nitro adatvezérelt marketing ügynökség szakmai, üzleti és szervezeti fejlesztése után most egy hazai EdTech startup marketing vezetői feladatait látja el. Személyes küldetése, hogy a marketing szerepét és hozzáadott értékét egyre több vállalatnál felismerjék és helyén kezeljék, legyen szó bármilyen méretű, profilú és érettségű üzletről. Örömmel dolgozik az üzleti döntéshozók szemléletformálásán, a marketing szakemberek fejlesztésén és a marketing csapatok hatékony együttműködésén.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/05/SchleglTimi_négyzet.jpg

Schlégl Tímea

Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Pőcze Balázs
Alapító, kreatívigazgató, Mito
https://www.linkedin.com/in/balaazs/

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta.

Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, az alapítás óta pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pocze-balazs.jpg

Pőcze Balázs

Alapító, kreatívigazgató, Mito

Ócsai Zsuzsa
CEE Business Director, PHD media
https://www.linkedin.com/in/zsuzsaocsai/

Ócsai Zsuzsa 2000 óta dolgozik médiaügynökségeknél különböző pozíciókban.

Ügyfelei között elsősorban FMCG, OTC, pénzügyi, telco és turisztikai vállalatok szerepeltek, aktuális pozíciójában folyamatosan részt vállal üzletfejlesztési tevékenységben.

A médiaügynökségi munkában azt élvezi leginkább, hogy az analitikus, adat-alapú döntések, feladatok mellett nagy szerepet játszik a kreativitás és az intuicíó is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/ocsai-zsuzsa.jpg

Ócsai Zsuzsa

CEE Business Director, PHD media

Szabó Béla
Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.

A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

Szabó Béla

Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport

Kovács Gergely
kommunikációs szakember, kutató
https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/

Gergely 20 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, az utóbbi 15 évben jelentős szerepe volt különböző nagy kommunikációs és digitális cégek felépítésében. Az elmúlt 20 évben kipróbálta magát informatikusként, kereskedelmi pilótaként és környezetkutatóként is.

Munkája mellett főiskolákon tart előadásokat vizuális kommunikációról és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből.

A folyamatos tanulás és új területek megértése, megismerése inspirálja. Kutatási területe az Augmented Reality és Virtual Reality, számtalan megvalósult projekttel a háta mögött kezdett PHD-zni ebben a témában.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

Kovács Gergely

kommunikációs szakember, kutató

Pál Zsombor
Vezető szerkesztő, 24.hu
https://www.linkedin.com/in/zsomborpal/

Pál Zsombor jelenleg a 24.hu vezető szerkesztője. Elötte majdnem 5 évig a Kreatív főszerkesztője volt, ahol már korábban is megfordult. 2008 és 2010 között a magazin és az online szerkesztője volt, majd a Vodafone marketingese lett.

Három évet töltött a telekommunikációs cégnél, ahol előbb specialistaként ATL-kampányokat menedzselt, majd brand voice szakértőként a márka szövegvilágáért felelt, 2013-ban pedig az induló Forbes munkatársaként tért vissza a médiába. Többek között Jamie Oliver, Shane Tusup és Hosszú Katinka, Wáberer címlapsztorik fűződnek a nevéhez.

Alapítója volt az azóta hibernált Antagon újságíróblognak.

A Kozmosz nevű punk-rock banda énekese, aki időként szólóban is zenél akusztikus gitáron.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pal-zsombor.jpg

Pál Zsombor

Vezető szerkesztő, 24.hu

Fischer Kristóf
Ügyvezető igazgató, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/kristof-fischer-2357995/

2001-ben, első munkahelyén már digitális területen dolgozott: projektmenedzserként kezdte pályafutását egy magyar kormányszervnél a magyar digitális stratégia kidolgozásával.

Később egy közepes méretű digitális ügynökséget vezetett, majd váltott a telco szektorba. Hat évet töltött a Vodafone Magyarországnál head of digitalként, majd hármat a Deutsche Telekomnál, ahol vice president of digital transformation and omnichannel szerepkörben felelt a tizenkét európai DT szolgáltató digitális fejlődéséért.

Kristóf szenvedélyes horgász és még szenvedélyesebb horgászblogger.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/fischer-kristof.jpg

Fischer Kristóf

Ügyvezető igazgató, társalapító, Pattern Digital Consulting

Gáspár-Hidasi Eszter
Business Model Innovation szakértő
https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/

Eredeti szakmája informatikus, de gyorsan eltérült az üzlet felé, így mindig ezen két terület határán tevékenykedett. 10 évet dolgozott a Microsoft magyar leányvállalatánál, ahol az eleinte még nem is igen létező KKV üzletágban kezdett dolgozni. Az üzletág növekedésével itt 2-3 évente mindig akadt egy-egy olyan új terület, ahol fejlődhetett – az utolsó években a KKV telesales csapat szakmai irányítását végezte.

Majd egy nagy váltással a következő 10 évre multitól magyar KKV-hoz, KKV ügyfelekről nagyvállalati ügyfelekre váltott: az IPR-Insights szoftvereszköz-gazdákodással foglalkozó cég operatív vezetője majd üzletfejlesztési igazgatója lett.

Mindeközben vágott bele a CEU-n egy MBA diploma megszerzésébe, ahol lehetősége volt az üzleti modellek fejlesztésének módszereit egy Independent Study keretében feldolgozni. Ekkor találkozott először a Business Model Canvas-szal, amit azóta több üzleti terv elkészítésekor is sikerrel alkalmazott. Például amikor az IPR-Insights CEE régiós terjeszkedésének üzleti tervét készítette, mellyel a cég sikerrel vont be összesen 430 millió forint kockázati tőkét egy Jeremie alapból.

2016-tól oroszlánrészt vállalt az IVSZ tagkezelési folyamatainak megújításában és az azokat kiszolgáló IT infrastruktúra modernizációjában.

2019-20-ban a KÜRT Akadémia Agilis vezetők a digitális korban képzésének vezetője volt. Jelenleg szabadúszó szakértőként üzleti folyamatok kialakítását és azok digitalizációját érintő projektekben tevékenykedik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Gáspár-Hidasi-Eszter.png

Gáspár-Hidasi Eszter

Business Model Innovation szakértő

Papp Gábor
Growth Marketer, SEO tanácsadó, The Pitch
https://www.linkedin.com/in/pappgabor/

Papp Gábor a The Pitch online marketing blog társalapítója. Szakterülete a keresőoptimalizálás, a Growth Hacking és az üzleti modellek. Ügyfelei között van több nagy hazai és nemzetközi cég, de dolgozik együtt New York Times Bestseller íróval is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/papp-gabor.jpg

Papp Gábor

Growth Marketer, SEO tanácsadó, The Pitch

Koralewsky Márk
Digital Business Executive, SHARE NOW Hungary
https://www.linkedin.com/in/koralewskymark/

Márk több mint 15 éves digitális és komplex üzleti stratégia alkotási tapasztalattal rendelkezik.
Több ügynökségnél (saját és nemzetközi) és ügyfél oldalon is gyarapította szaktudását.
Dolgozott hazai, regionális és globális piacokra is, többek között a Deutsche Telekom európai központjában, a Mito-nál, az ACG-nél. Jelenleg a SHARE NOW Hungary-nél van, mint Digital Business Executive.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/koralewsky-mark.jpg

Koralewsky Márk

Digital Business Executive, SHARE NOW Hungary

Sepsey Barna
SEO tanácsadó, Forbes 30/30, The Pitch és Exact Match
https://www.linkedin.com/in/bsepsey

Sepsey Barna vállalkozó, a The Pitch és az Exact Match ügynökségek társalapítója. 10+ éve foglalkozik weboldalak tervezésével, fejlesztésével és online marketinggel (keresőoptimalizálás, reputációmenedzsment, online PR). Ügyfelei főként piacvezető vállalatok, magyar technológiai cégek és tehetős magánszemélyek. 2018-ban a Forbes beválasztotta a “30 sikeres fiatal 30 alatt” listára.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/01/Barna-2019-sq-small.jpg

Sepsey Barna

SEO tanácsadó, Forbes 30/30, The Pitch és Exact Match

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Bagyánszki Éva
Insight Specialista, Head of Data
https://www.linkedin.com/in/%C3%A9va-bagy%C3%A1nszki-89906248/

Éva a Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán és a Berlini Műszaki Egyetemen végezte tanulmányait, statisztika szakirányon.
Az egyetemen szerzett elméleti tudását a Nielsen piackutató cégnél egészítette ki, ahol alapos gyakorlati tudásra tett szert a piackutatás területén. 
Pályafutását a Tesco-nál majd az NN Biztosítónál folytatta, mindkét helyen Insight Managerként, a vállaltot érintő összes piackutatásért, a belső, illetve egyéb külső adatok elemzéséért felelt, fontos szerepe volt az üzleti tervek és az üzleti stratégia kialakításában.
Munkájában az adatvezérelt és kutatás alapú üzleti stratégia és üzleti tervezés fontosságát hangsúlyozza.
Kedvenc kutatási területe az attitűd alapú ügyfél szegmentáció, mert hisz benne, hogy minden iparágban vannak tipikus ügyfél karakterek, akikkel ha személyre szabottan tudunk bánni, akkor sokkal hatékonyabban tud működni a cég.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bagyanszki-eva.jpg

Bagyánszki Éva

Insight Specialista, Head of Data

Gögge Tamás
Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Vityi Péter
Partner, szenior stratégia és digitalizációs szakértő
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, a KÜRT Akadémia szenior tanácsadó partnere, 33 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Dolgozott startup vállalkozóként, 7 évig volt az Informatikai Vállalkozásük szövetségének alelnöke, az Informatikai tagozat vezetőjeként. A Digitális Jólét Program Export stratégia kidolgozásában szakmai vezetőként vett részt. 2016-ban csatlakozott a KÜRT Akadémiához, melyet 2018 és 2023 között vezetett. Jelenleg a KÜRT Akadémia szenior partnere, vezetési, stratégiai és digitális transzformációs területek szakértője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/Vityi_peter.jpg

Vityi Péter

Partner, szenior stratégia és digitalizációs szakértő

Vajda Csilla
Head of Precision - Wavemaker

2009 óta foglalkozik digitális médiával. Kezdetben ügyfél oldalon hirdetőként, majd publisher oldalon szerzett tapasztalatot, az elmúlt 7 évben pedig a Wavemaker Mediaügynökség digitális megoldásokért felelős területén dolgozott. Jelenleg a performance és programmatic divízió vezetőjeként mind branding, mind konverzió fókuszú kommunikációs kampányok stratégiájáért és megvalósításáért felel. Ügyfelei diverzitása révén lehetősége van mindig újabb megoldási utakat találni a felmerülő igények és a technológia összehangolására a hatékonyság növelése érdekében.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/10/vajda-csilla-IM.jpg

Vajda Csilla

Head of Precision - Wavemaker

Kollin Zoltán
Design Principal, IBM
https://hu.linkedin.com/in/zoltankollin

Az IBM Budapest Lab design csapatának vezetője, az Amuse konferencia szervezője. Több mint 10 éve foglalkozik appok és webes felhasználói felületek tervezésével és felhasználói kutatásokkal. Több hazai design képzés oktatója, elsősorban használhatóság, felhasználói élmény és kvantitatív kutatások témájában.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/03/kollin-zoltan.png

Kollin Zoltán

Design Principal, IBM

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Homola Márton
Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group

Márton jelenleg a MOL csoport hűségprogramjaiért, azokhoz kapcsolódó ajánlatadásért, CRM-tevékenységeiért és ezt kiszolgáló applikáció- és webfejlesztésért felelős vezetője. Feladatai közé tartozik a hűségprogramok digitalizációja, a régió országaiban, amelynek során a hagyományos plasztik kártya alapú megoldásokat applikáció-központúvá alakítják, ezáltal lehetővé téve egy jóval aktívabb és interaktívabb kapcsolatot az ügyfelekkel.

Jelenlegi munkakörét megelőzően 14 évet töltött el a telekommunikációs szektorban, ahol különböző vezetői pozíciókat töltött be a termékmenedzsment, árazás, B2B marketing és üzleti transzformáció területén, mielőtt Digitális Termékfejlesztési igazgatóként a cég IoT és felhő-alapú megoldásainak, pénzügyi szolgáltatásainak fejlesztéséért és piacra viteléért volt felelős Magyarországon és a régióban.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2022/05/márton.jpg

Homola Márton

Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group

Vekkel László
Kreatív-és stratégiai igazgató, fenntartható marketing szakértő, GOOD STORIES

GOOD-STORIES, kreatív és stratégiai igazgató, fenntartható marketing szakértő

Árult elemeket a lengyel piacon, gondozott demens időseket Németországban, szedett almát Angliában, képezte 
magát állatorvosnak, végül pedagógus és marketingkommunikációs szakemberként végzett.
Az elmúlt 20 évben reklámszakemberként több mint 30 ügyféllel dolgozott együtt olyan iparágakban, mint az 
FMCG, a távközlés és az autóipar. 
New Yorkban filmkészítést tanult, az elmúlt három évben pedig aggódva figyelte a “purpose” buzzword-é 
silányítását és a brandwashing szárnyalását, majd a Cambridge-i Egyetemen fenntartható marketinget tanult, és 
létrehozta a \”Good Stories – social impact\” kollaborációt.
Különösen érdekli a fenntartható viselkedés normalizálása a médiában, a multinacionális vállalatok 
érzékenyítése, a “purpose” és a profit dilemmái, valamint a kényelem és a klímaváltozás kölcsönhatása.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/09/LaszloVekkel_Goodstories.jpg

Vekkel László

Kreatív-és stratégiai igazgató, fenntartható marketing szakértő, GOOD STORIES

Kinek ajánljuk?

  • Marketing szakembereknek - Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Marketing vezetőknek - Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Marketing specialistáknak - Azoknak, akik specialistából T-tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni
  • Gyakorlati és aktuális tudást keresőknek - Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a marketing legújabb szakterületeiben.
  • Szakmai közösséget keresőknek - Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket,és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak. 

A képzés tematikája


  • Néhány üzleti szemlélet fölött már rég eljárt az idő, mégis a mai napig velünk vannak. Ilyen például a waterfall típusú tervezés vagy az a felfogás, hogy ha a marketing kézhez kap egy terméket, azt visszakérdezés nélkül el kell adnia. Ma a marketing bele kell, hogy szólhasson a termékbe, sőt elsődleges feladatai közt van az ügyelek valódi igényeinek felmérése és képviselete az üzleti döntési helyzetekben. Mindezt akár valós időben, nem tekintetbe véve az éves üzleti tervet. Ebben a modulban olyan innovációs és tervezési technikákkal ismerkedhetsz meg, amikkel kiválthatók az idejétmúlt gyakorlatok, és amik elengedhetetlenek egy olyan világban, ahol a profi marketingesnek elsősorban a vevőket kell szem előtt tartania. 

    • Schlégl Tímea Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Marketing vezető, Maker's Red Box
      Bevezetés: bemutatkozás, képzés íve, szabályok
    • Csanda Gergely Marketing vezető, Talentuno
      Growth Hacking
    • Vityi Péter Ügyvezető, KÜRT Akadémia
      Alelnök, IVSZ
      Ügyfélérték megközelítés
    • Gáspár-Hidasi Eszter Business Model Innovation szakértő
      Business Model Canvas (BMC)
    • Fischer Kristóf ügyvezető igazgató, társalapító,Pattern Digital Consulting
      Persona és Customer Journey - ügyfélút szemléletű tervezés
    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design Thinking

  • Megismerheted az adatvezérelt üzleti gondolkodás legfontosabb trendjeit, betekintést nyersz a piackutatás és a data science eszköztárába, képes leszel a megfelelő KPI-okat rendelni az üzleti igényekhez és a döntéseket valóban támogató riportokat létrehozni, tudod majd, mikor érdemes az aggregált adatokra és mikor az egyéni felhasználói igények megértésére hagyatkozni. A legfontosabb eszközök mellett azt is megmutatjuk, hol tartanak a legbátrabb felfedezők: hogyan alakul át a storytelling, mi az a piaci intelligencia és a social listening.

    • Bagyánszki Éva Piackutató, Insight Specialista
      Újradefiniált piackutatás, Adatvezérelt ügyfélközpontúság
    • Schlégl Tímea Marketing vezető, Maker's Red Box
      Adatalapú marketing
    • Kollin Zoltán Design Principal, IBM
      Digitális Analitikák - AlwaysON, Weboldal optimalizálás
    • Vajda Csilla Head of programmatic & performance, Wavemaker
      Optimalizálás az online forgalomterelésben (performance marketing, programmatic, DCO)
    • Gögge Tamás Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
      Omnichannel marketing - Ügyfél központú kultúra

  • A márka hasonló szerepet tölt be, mint régen, de teljesen más eszközökkel dolgozik. Ebben a modulban megismerheted a márkaépítés legújabb eszközeit, hogy a márkaértékeidet a vágyott irányba terelhesd az ügyfeleid, kollégáid és partnereid képzeletében. Kiemelt figyelmet kap a purpose driven branding, a közösségépítés és -összetartás, a weboldalad mint a márkakommunikáció digitális célállomása.

    • Sepsey Barna Alapító, The Pitch
      Weboldal, a digitális desztináció
    • Szabó Béla Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
      Márkaépítés, márka stratégia, employer
    • Pál Zsombor Vezető szerkesztő, 24.hu
      Tartalommarketing 1.
    • Pőcze Balázs Alapító, kreatívigazgató, Mito
      Tartalommarketing 2.
    • Schlégl Tímea Képzésvezető, KÜRT Akadémia
      Marketing vezető, Maker's Red Box
      Adatvezérelt marketing és marketing
    • Homola Márton Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group
      Esettanulmány – ügyfélérték-teremtés a loyalty programon keresztül (MOL Group)

  • Az utolsó modulban megtanulhatod, hogy lehet nézettséget, látogatottságot növelni, hogy tudod a tartalmon tartani ügyfeled figyelmét és valódi párbeszédbe kerülni velük. Megmutatjuk a különböző metrikák összefüggéseit (AV, CT, PPC), a sales funnel menedzsment alapjait (TOFU, MOFU, BOFU), B2B és B2C területeken egyaránt. Megismerheted az online és offline közösségépítés eszközeit, a hiteles tartalom létrehozásának módjait (sőt ezeket ki is próbálhatod), a marketing technológiák legújabb szupersztárjait (DCO, programmatic és marketing AI) és a személyre szabott kommunikáció alapjait. Végül belenézünk az üveggömbbe, és elrepítünk a következő évtized marketingélményeinek világába.

    • Ócsai Zsuzsa Stratégiai igazgató, Wavemaker
      Médiapiac és kampánytervezés
    • Papp Gábor Alapító, The Pitch
      Online forgalomterelés és performance marketing
    • Koralewsky Márk Global Digital&Data Director, Mobilfox
      Marketing Technológiák
    • Kovács Gergely kommunikációs szakember, kutató
      VR/AR a Marketingben

Hallgatóink mondták



Jenőfiné Győri Katalin

Vezető customer journey & lead management expertK&H Csoport

Nagy hozzáadott értékkel bír, hogy csupa gyakorlatorientált előadónk volt a képzésen, akik egytől egyig olyan cégektől, olyan tapasztalattal jöttek, melyek tényleg egyedülállók.

Berta Zsuzsi

Digital Marketing StrategistA38 Hajó

A technológiai kitettség szabja meg versenyképességünket, és a kulcs a nyitottságunkban és alkalmazkodókészségünkben van. A képzés éppen ebben a kérdésben ad számunkra kézzelfogható eszközöket és iránymutatást.

Gyepes Máté

Marketing vezető

Kimagasló a szakmai tartalom, a résztvevőt azonnal egy magasabb szakmai világba szippantja a képzés az előadóknak és a képzésvezetőnek köszönhetően. Nagyon inspiráló minden alkalom, és sok-sok megerősítést és bátorítást is ad; kevés tapasztalattal és sok éves rutinnal is ajánlott a képzés!

Nagyon fárasztó a monitor előtt ülni 4 órát egy munkával töltött délelőtt után (különösen úgy, hogy a család is itthon van), de az inspiráló, sok gyakorlati példát bemutató előadások ezt ellensúlyozni tudják.

Borsi Zsolt

MarketingvezetőMountex

Rengeteget fejlődtem, felülnézetből egy jó rálátást kaptam azokra a területekre, amelyek szükségesek a XXI. század marketingjéhez. A végére teljesen összeállt a kép.

Fórizs Gréta

PR és marketing menedzserN-Ware Kft.

Többet tanultam 16 hét alatt, mint az egyetemen 3,5 év alatt. Soha nem voltam még ilyen gyakorlatias képzésen. Köszönöm!

Váncsodi Réka

Marketingkommunikációs igazgatóVolvo Hungária

A képzés során olyan új ötleteket és inspirációt kaptam, amivel az éves marketingterv elkészítésébe az idén már megújulva vághattam bene. Nem csak hasznos, hanem üdítő is volt számomra kilépni a napi rutinból és más megközelítésből tekinteni a feladatokra.

Virágh Beáta

marketing igazgatóBudasign Kft.

Tanulni jöttem, de új brandünk született! Tudás, inspiráció, aktuális trendek - ez mind a KÜRT Akadémia.

Lukácsy Aletta

COOKNRDY

Szerdánként úgy jöttem ki az órákról, hogy eddig ez volt a legjobb képzési nap és ezt lehetetlen felülmúlni. Aztán a következő alkalom mégis felülmúlta. Mindig.

Sallai Eszter

MarketingvezetőBiggeorge Properties

Inspiráló közeg, csak úgy sisteregnek a gondolatok és röpködnek a jó ötletek. Az adott témák kapcsán hallottak mélyen elgondolkodtatnak és a gyakorlatban kipróbálva is jól működnek.

Fekete Anikó

CMOIS Innovative Solutions

Kivétel nélkül különleges egyéniségeket ismertem meg. A dícséret a KÜRT Akadémiát illeti, hogy ilyen embereket vonz be, akikkel szimplán csak beszélgetni is értékes.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

2 félév, 14 alkalom, 56 óra*

a képzés indulása:
2024. április 04.
jelentkezési határidő:
2024. április 01.
képzési alkalmak:
csütörtökönként

13:00 – 17:00 óra közt

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
CEU Budapest és/ vagy Zoom meeting

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
850.000 +ÁFA (részletfizetési lehetőségért érdeklődj kollégánknál)
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. 

A képzés tantermi formában zajlik, oktatóink figyelme a helyszíni résztvevőkre korlátozódik. Csak abban az esetben fogadjuk el az online részvételt, ha a hallgató Budapesten kívüli helyszínen lakik és semmiképpen sem tudja megoldani a bejárást. Online becsatlakozás során a hallgató megfigyelőként, Zoomon keresztül követheti az eseményeket, vagyis a tantermi alkalmak valós idejű közvetítését.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak