A jövő szakmáit tanítjuk, jövőálló szervezeteket építünk. Vállalati tanácsadásunkon és nyílt képzéseinken egyszerre adunk tárgyi tudást, és olyan szemléletet, aminek segítségével a folyamatosan változó piacon, váratlan helyzetekben is megőrizhető a versenyelőny.
Ismerd meg, hogyan dolgozunk vállalatokkal!
Ügyfeleink üzleti céljaira alapozva több mint 10 éve segítjük komplex fejlesztési programokkal tőzsdei, magán, nagy- és középvállalatok felső- és középvezetőit, valamint csapataikat. Tapasztalataink szerint a legsikeresebb vállalatok képesek kihasználni a három legjelentősebb és gyorsan változó – technológiai, társadalmi és szakmai – megatrendből fakadó lehetőségeket, miközben a „hagyományos” üzlet fenntartásához elengedhetetlen alapvető üzleti-, ügyfél-, munkavállalói- és tulajdonosi igényeket is kiszolgálják.
A KÜRT Akadémián a tulajdonosi, felső- és középvezetői csapatok kihívásaira 4 szempontból keressük a választ:
- Hogy hatnak a változó ügyféligényekből fakadó piaci lehetőségek és az üzleti modellek változásai a vállalati STRATÉGIA tervezésére és megvalósítására?
- Hogyan képesek a felső-, és középvezetői csapatok bizonytalan helyzetekben navigálni, elfogadva a bizonytalanságot, és elkerülve a gyors, de megalapozatlan megoldásokat? Milyen KULTÚRÁVAL képesek ebben a FELFEDEZŐ üzemmódban stabilitást, rezilienciát és elkötelezettséget teremteni a munkatársak bevonásával és felhatalmazásával?
- Mely MENEDZSMENT módszerek bizonyulnak hatékonynak a BAU – Business as Usual – tevékenységek fejlesztésére, és melyek alkalmasak az innováció menedzselésére, a közeljövő termékeinek, szolgáltatásainak detektálására és kifejlesztésére?
- Hogyan lesz képes a szervezet új, de már bevált TECHNOLÓGIÁK és ADATOK alkalmazására, és ezek hatására az értékteremtést leíró üzleti modell rendszeres újragondolására?
Vállalati tanácsadás portfóliónkat
itt ismerheted meg bővebben
Nyílt képzéseinken tudást és közösséget adunk
A legmodernebb egyéni és szervezeti elvárásokra szabott képzési portfóliót fejlesztünk kézműves igényességgel, tradíciók és újítások ötvözésével. Ezzel is kiterjesztjük a klasszikus oktatási és stratégiai tanácsadó, szervezetfejlesztő intézmények, valamint a vállalati képzési modellek határait.
Képzéseink három fő területet fednek le:
- Adat és technológia
Az adatalapúság nem csupán technológiai kérdés – a stratégiára, a működésre és a vállalati kultúrára is kihat, ha egy vállalat kihasználja az adatokban rejlő potenciált. - Agilis módszerek
Pár napos agilis képzéseinken egy-egy szerepkört vagy módszertant sajátíthatnak el a hozzánk érkező hallgatók. - Vezetés és stratégia
A többféle területet – többek között HR, marketing, e-kereskedelem vagy családi vállalkozás – lefedő képzéseink átfogó képet és szemléletmódot adnak gyakorlott szakembereknek és vezetőknek.
Képzéseink zártkörű formában, céges csapatokra,
saját vállalati kihívásokra szabva is elérhetőek
Amire a munkánkon, ügyfeleinken, szakértői közösségünkön túl büszkék vagyunk:
- Tagja vagyunk a Vállalható Üzleti Szereplők körének., a Family Business Network Hungary-nek és az Informatikai Vállalatok Szövetségének.
- 2019-ben és 2022-ben Magyar Brands-, 2019-ben és 2022-ben Superbrandsdíjat nyertünk.
- A Ludwig Múzeummal együttműködésben értékteremtő, tudásmegosztó eseményeket szervezünk a tudomány, a művészet és a gazdaság szereplőinek meghívásával.
Fontos számunkra, hogy hozzájáruljunk a hazai civil szektor erősödéséhez, ezért képzéseinket, programjainkat igyekszünk non-profit szervezetek vezetői, szakemberei számára is elérhetővé tenni. Bizonyos képzéseinken ez akár 50%-os kedvezményt is jelenthet.
Érdeklődni a képzéseknél megadott kollégánknál tudsz.
Szeretnél elsőként értesülni szakmai rendezvényeinkről, szakértői anyagainkról és képzéseinkről? Iratkozz fel hírlevelünkre!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
Csapatunk
Második generációs vállalkozó, a KÜRT Akadémia intézményvezetője, alapítója. Lean-agilis alapokon digitalizáció fókuszú felsővezetői és stratégiai szintű változás menedzsment programokat vezet. Érdeklődésének középpontjában az emberi természet és a technológiai hatékonyság együttműködése áll. Korábban a KÜRT Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. kutatás-fejlesztés üzletágát vezette, előtte az USAnotebook.com stratégiai vezetőjeként dolgozott. Egyetemi diplomáját műszaki menedzsment témában vállalkozás szakirányon, másoddiplomáját szervezetfejlesztés és coaching területen innovatív csapatok fejlesztése témában szerezte, harmad diplomáját a nemzetközi Gestalt szervezet és vezetés fejlesztés (iGold) képzésben szerezte. Társadalmi felelősségvállalásának része volt a KÜRT Alapítványi Gimnázium vezetésének megújítása, valamint a Felelős Családi Vállalkozásokért Magyarországon Egyesület megalapítása 2009-ben, amelynek azóta elnökségi tagja. Eredményei elismeréseképp beválasztottak a Family Business Network International Next Generation vezetésébe 2010-ben, valamint a European Family Businesses szövetség elnökségébe 2011-ben. Mindhárom szervezetben tulajdonos-vezetői tapasztalatcsere programokat vezet azóta is.


Közgazdászként végzett a Corvinuson, majd néhány évnyi egyetemi oktatói tapasztalatszerzés után a rendszerváltás éveiben kollégáival megalapították az OD Partnert, aminek 23 évig meghatározó tagja és egyik vezetője is volt. A kezdetektől vállalati átalakulásokon és vezetőfejlesztő programokban dolgozik, munkája mellett folyamatosan képezve is magát. Szervezetfejlesztő-szupervizor másoddiplomát szerzett és számos módszer-specifikus nemzetközi program tapasztalataiból is építkezik, miközben hazai és nemzetközi képzési programok oktatójaként is segíti a szakma következő generációját.
Munkájához integratív megközelítéssel közelít: az üzleti stratégiák és modellek hatékonyság és siker fókusza és a szervezetek emberi dimenziója közötti termékeny összhangot keresi. Felhatalmazó, az önszerveződésre és tanulásra építő működés megteremtésében támogatja ügyfeleit, leginkább felsővezetői csapatokkal dolgozva. A konkrét helyzetekre való szabad figyelem és szakmai megalapozottság mellett fontos eszköze a humor, ami a minket körülvevő paradoxonok és saját magunk elfogadásának lehetőségét adja meg.


Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.


Orovica Szilárd a KÜRT Akadémia CEO-ja, vállalati tanácsadója. Pécsett végett közgazdászként, majd Nürnbergben folytatta pénzügyi tanulmányait. Frankfurtban, a BigFour-nál kezdődött a karrierje, a PricewaterhouseCoopers-nél kezdett el dolgozni, közel kilenc évet töltött német nyelvterületen: a Hudson Advisors-nál vezető üzleti elemző, a KIND Hörgeräte-nél a külföldi leányvállalatokért felelt, majd itthon a Siemens egyik leányvállalatánál, a Labscreen Kft.-nél lett ügyvezető, ezután pedig a Siemens csoporthoz tartozó magyarországi nyolcszáz főt foglalkoztató félvezetőgyártó Infineon Technologies pénzügyi ügyvezetői pozícióját töltötte be. Ezzel egyidőben a Siemens Audiológiai Technika Kft. felügyelőbizottsági tagja lett. A robotvezérlő szekrényeket gyártó vállalatnál, a KUKA Robotics-nál ügyvezető és pénzügyi igazgató volt hét évig, közben évekig igazgatósági tag a Német-Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál. Ezt követően a Bubbles International Zrt-nél, a 60 saját és franchise automatizált mosószalont működtető startup-nál lett vezérigazgató. A KÜRT Akadémia ügyvezetése mellett a vállalati tanácsadásban és a képzéstámogatásban is részt vesz. Vállalati tanácsadás oldalról ez elsősorban a következő területekre terjed ki: az ügyfeleknek adott riporting-controllingtól a kockázatitőke bevonásához szükséges üzleti tervek elkészítéséig, a pénzügy szerepe a sales-ben, stratégiai tanácsadás, lokális stratégia beillesztése nemzetközi anyaház stratégiai vonalába.
A Budapesti Corvinus Egyetem vendég elődója Ipar 4.0 témában 6 éven keresztül.
Igazi kihívást jelent számára a stratégiaalkotás, a gyártó típusú cégek technológiai megoldások felé terelése, a digitalizációhoz vezető út felvázolása, ezek üzleti pénzügyeinek felvázolása, de akár a startup cégek pénzügyeinek felkészítése tőkebevonásra.




Jókay Gábor közgazdász, szervezetfejlesztő, diplomás coach, HR tanácsadó. Nagyvállalati HR szakértőként (AT&T, Ericsson), majd HR igazgatóként (Aventis Pharma) dolgozott, mielőtt a tanácsadás és a szervezetfejlesztés felé fordult. 2005-től 8 évig volt az Aon Hewitt magyarországi irodájának vezető tanácsadója, valamint a vezetésfejlesztési és teljesítménymenedzsment szakterületek szakmai irányítója, átfogó HR tanácsadási és szervezetfejlesztési projektek vezetője. 2015-től a KÜRT Akadémia szervezetfejlesztési projektjeiért felel, ezek szakmai fejlesztésében és implementálásában vesz részt. Legtöbbször vezetőkkel dolgozik, coachként, tanácsadóként, trénerként. Segíti őket abban, hogy tudatosabb, hatékonyabb, jobb vezetőkké váljanak és olyan szervezeteket építsenek, ahová szeretnek tartozni az emberek.


Jókay Gábor
Vállalati tanácsadás üzletágvezető, szervezetfejlesztési szakértő
gabor.jokay@kurtakademia.hu





















Szakértőink
Pályáját a BME-n kezdte, kutatónak készült, mígnem a rendszerváltás őt is elsodorta, és üzleti pályára kényszerítette. Közel 25 év alatt az olajipar szinte valamennyi területén dolgozott itthon és külföldön egyaránt, irányított kőolajfinomítókat, vezetett kereskedelmi szervezetet, de mindig visszatért az olajipar legnagyobb kihívásához, az értéklánc teljes optimalizáláshoz. Ma főállásban szeretné jobbá tenni a világot a Lean módszerek elterjesztésével mind a kőolaj finomításban, mind az élet más területein.


Kelemen Béla
Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.
A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.
Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.


Kovach Anton
Shiwaforce.com Zrt., alapító, igazgatósági tag
Vezetőket támogat abban, hogy kibontsák a bennük rejlő potenciált. Management csapatok együttműködését fejleszti, hogy megerősödött csapatként elérjék az üzleti céljaikat.
Agilis transzformációkat támogat szervezetfejlesztési oldalról. Abban segíti a vezetőket, hogy eredményesen kötelezzék el saját magukat és csapataikat az új irány mellett, illetve hatékonyan kezeljék a változással szembeni szervezeti ellenállást.
Közgazdász, 15 éve foglalkozik szervezetfejlesztéssel. Dolgozott tanácsadói és nagyvállalati oldalon vezetőként.
Kezdetben az IFUA tanácsadójaként vezetett stratégiai, folyamatfejlesztési és controlling projekteket változatos iparági környezetben. Majd az AXA csoport Lean transzformációs programjában vezette a hosszú távú eredmények eléréséért és a leadership fejlesztésért felelős csapatot. Megtapasztalta a transzformáció körüli belső erőviszonyokat, vezetői coachinggal és teamcoachinggal támogatta a vezetőket és csapataikat a változásban.
A program lezárultával az AXA Biztosító Képzésfejlesztési vezetőjeként a vezetőfejlesztésért, a tehetségprogramért és a teljesítménymenedzsmentért volt felelős. Megbízói oldalról ismerte meg a szervezetfejlesztői szakma standardjait, amit később szabadúszóként kamatoztatott. Az ASCON tanácsadójaként 5 éven át kísért vezetői csapatokat teamcoachingban, oktatott vezetőfejlesztési programokban és fejlesztett tehetségeket.
2022 elején csatlakozott a KÜRT Akadémia csapatához.


Menoni Tímea
coach, team coach, szervezetfejlesztő
Működési hatékonyság fókuszú üzleti tanácsadásból indult vezető, aki számos nagyvállalat strukturális, működési és kulturális reformjában vett részt átfogó felelősséggel. Nyolc évig az E.ON németországi központjában, majd a magyar leányvállalatnál irányított reorganizációs programokat, illetve informatikai szervezeti egységeket. Alapvető szerepe volt a cégcsoport agilis transzformációjában. Ezen tudását nemzetközi szinten kamatoztatja számos ügyfél támogatásában, illetve széles közönség előtt nyitva álló meetupok során. Célorientált működésében az üzleti hatékonyság elérése és a vállalati kultúra színvonal emelkedése motiválja.


Németh György Valentin
alapító - PROgile.eu, SAFe Program Consultant
Nadja 16 éve dolgozik szervezetfejlesztési és HR tanácsadóként, legfontosabb célja, hogy a szervezetek jobb munkahellyé váljanak. Szakterületei közé tartozik a munkavállalói élmény feltérképezése, a munkatársak és vezetők motivációjának és lojalitásának növelése, a hiteles és vonzó munkáltatói márkaépítés.
Hisz abban, hogy létezik egy optimális egyensúly a munkahelyek és az egyének kapcsolatában, amelyben mindkét fél nyertes. Bármilyen volatilis időket is élünk, szeretné hozzásegíteni a szervezeteket az egyensúlyi állapot megtalálásához: a vezetőket és a munkatársakat abban támogatva, hogy kölcsönösen megértsék egymás elvárásait, tiszteljék egymás igényeit, illetve elismerjék egymás erőfeszítéseit és eredményeit.


Szalay Nadja
Szervezetfejlesztő, munkáltatói márka szakértő
Közgazdász, a digitális transzformáció és szervezeti agilitás szakértője. Jelenleg a Magyar Energiahatékonysági Intézet ügyvezető igazgatója.
Több mint két évtizedes tapasztalatot szerzett az információtechnológiai iparágban rendszerintegrátori, digitális termékfejlesztési és különböző menedzsment szerepkörökben. Szakterülete a technológiai alapú innováció és a lean/agilis módszertanok gyakorlati alkalmazása.
A Széchenyi István Szakkollégium „digitális közgazdaságtan” kurzus oktatója.


Mizsei Szabolcs
Ügyvezető igazgató, MEHI; Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia
Tímea több évtizedes marketingmendzsment tapasztalata nagyrészt az IT iparágból jön, amit a Sun Microsystems-nél, a Microsoft-nál és a hazai digitális gazdaságért dolgozó szövetségnél (IVSZ) szerzett. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, szerver üzletág vezetőként, majd partner stratégia és program igazgatóként, marketing kommunikációs és operatív vezetőként, épített jól működő és sikeres marketing csapatokat, üzletágakat. A Nitro adatvezérelt marketing ügynökség szakmai, üzleti és szervezeti fejlesztése után most egy hazai EdTech startup marketing vezetői feladatait látja el. Személyes küldetése, hogy a marketing szerepét és hozzáadott értékét egyre több vállalatnál felismerjék és helyén kezeljék, legyen szó bármilyen méretű, profilú és érettségű üzletről. Örömmel dolgozik az üzleti döntéshozók szemléletformálásán, a marketing szakemberek fejlesztésén és a marketing csapatok hatékony együttműködésén.


Schlégl Tímea
Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia
Öt évig belső tréneri feladatokat látott el, szervezetfejlesztési gyakorlatát egy szolgáltatási szektorban működő multinacionális vállalatban alapozta meg. 2010 óta szervezet- és
üzletfejlesztési területen dolgozik. Tanácsadóként kis- és középvállalatok, startupok, multinacionális vállalatok és családi vállalkozások fejlesztésében is részt vesz. Ügyfeleit
elsősorban abban segíti, hogy erőforrásaikra építve a kívánt hatást érjék el környezetükben.


Monostori Brigitta
Szervezetfejlesztő, coaching pszichológus, team-coach
15+ év HR vezetői tapasztalat multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainál IT, tech és retail iparágakban. Másfél éves kirándulás az államigazgatásban, informatika területen, változásmenedzsment vezetőként. Vezetőfejlesztő programok, stratégia és HR folyamat tanácsadás, szervezetfejlesztési és HR projektek vezetése magyar és német nyelvterületen. 2020 óta Bécsben él, People & Culture vezető a SMATRICS-nál, Ausztria piacvezető elektromos autó töltőállomás hálózati megoldásokat fejlesztő green tech scale-up cégénél.


Schmidt Barbara
Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető
ÁLLÁSAJÁNLATAINK
Keressük azt a digital marketing szakembert, aki szeret folyamatosan fejlődni, csapatban, de önállóan dolgozni, érti az adatokat és magabiztosan használja a digitális eszközöket. Lelkes, fiatalos, jó hangulatú csapat, hybrid working, napfényes, teraszos, kutyabarát iroda, megbecsültség, felhatalmazottság.
Olvass be blogunkba, ahol hallgatóink és ügyfeleink mesélnek a közös munkáról és tanulásról, valamint szakmai tartalmakat is találhatsz!