Barion Pixel

B2B Marketing

A képzés részletei

6,5 órás személyes képzés

a képzés indulása:
2025. október 15.
jelentkezési határidő:
2025. október 14.
képzési alkalmak:
2025. október 15.

9:00-16:30

helyszín:
STRT oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház u. 39., 2. emelet

részvételi díj:
119.900 Ft+áfa
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

A gazdasági visszaesés hatásait ma már minden vállalat a saját bőrén érzi. Ilyen időkben a túlélés és a jövőbeli növekedés megalapozásának kulcsa a stratégiai szintű, hatékony B2B marketing – méghozzá teljes vezetői támogatással.

Képzésünk gyakorlati tudásanyaggal és valós esettanulmányokkal segíti hogy magabiztosabban pozícionáld céged a kihívásos piaci helyzetben, hogy felismerd a rejtett hiányosságokat, beazonosítsd az azonnali fejlődési pontokat a munkádban, a csapatban és a cégednél. Mindezekre alapozva támogatást, inspirációt ad a tudatosabb, érettebb marketing stratégia megvalósításához.

Mikor van erre szükséged, és miért most leginkább?
Ha ezek a kérdések foglalkoztatnak,

  • Hogyan támogathatod a komplex B2B döntési folyamatokat, ahol egyetlen vevőnél több szereplőt és szakterületet is meg kell győznöd?
  • Hogyan építhetsz hatékony marketing stratégiát egy olyan közegben, ahol a személyes kapcsolatok és a bizalom mindennél fontosabbak?
  • Mikor, hol és milyen csatornákon, milyen kampány és content tervvel érdemes kommunikálnod, hogy az üzeneted valóban célba érjen?

akkor aB2B marketing képzésünkön esettanulmányok és példák mentén iránytűt kapsz, hogy magabiztosabban navigálj a vállalati üzletszerzés világában.

Hisszük, hogy a valós üzleti tapasztalatok és iparági esettanulmányok kézzelfogható segítséget adnak ahhoz, hogy kiválaszd a megfelelő marketingeszközöket, és megoldást találj aktuális kihívásaidra.

A cégvezető marketing iránti elkötelezettsége a motorja a sikeres B2B működésnek, ezt a személelet építettük be a programunkba, tudva, hogy ez a hosszú távú hatásod kulcsa lehet.

Miről szól a képzés? – A Témáink

A B2B és B2C marketing összehasonlítása az "alma a körtével" klasszikus esete. Ezen a napon kizárólag a B2B marketing összetett világára, egyedi szerepére és valódi lehetőségeire fókuszálunk, amely az üzlet szerves részeként minden vállalati területet áthat.

A vezetői elkötelezettségtől a sales-marketing szoros együttműködéséig, a ROI-nyomástól a hosszú távú partnerkapcsolatokig olyan iparág-specifikus megoldásokra van szükség, amelyek tartós versenyelőnyt és stabilitást biztosítanak a lassuló gazdaságban is.

Nézz más szemmel a B2B marketingre!

Ismerd meg, hogyan győzhetsz meg döntéshozókat, és mire képes a B2B marketing, ha a Product–Process–Communication hármasában gondolkodsz. Ha a kihívásokat jól ismerve, reálisan méred fel vállalatod jelenlegi marketing helyzetét, és konzekvensen a célokhoz igazítva építkezel, akár korlátozottabb büdzsével is magas szintű hatékonyságot érhetsz el.

Csillámpor helyett fémforgács – B2B marketing stratégia ipari környezetben

Végigvesszük, hogyan érdemes KKV-knak és nagyvállalatoknak az iparáguk sajátosságait szem előtt tartva olyan B2B marketing stratégiát kidolgozni, ami a mindennapi gyakorlat szilárd alapjául szolgál.

Esettanulmány: Kulcsszókutatásból exportképes termékfejlesztés Gyöngyösön

Egy gyöngyösi gyártóval közös munkánk alapján mutatjuk be, hogyan lett egy egyszerű kulcsszókutatásból komplex ipari termékfejlesztés, majd egy exportképes tisztatéri mobil konténer.

Digitális B2B marketing: Az adatvezérelt stratégia

Hogyan lesz az adat + kommunikáció a kampány motorja, hogy lesz egy leadből valódi vevő, akinek a sales is örül? Mitől lesz egy digitális kampány megtérülő, és hol vannak a buktatók, ha a vállalati folyamatokból hiányzik a B2B marketing szemlélet? A tervezéstől a mérésig, a kritikus pontokig.

PR, Válságkommunikáció és Imázsépítés a B2B világában

A vállalati hírnév, a PR és a személyes márkaépítés megkerülhetetlen. Sokan mégsem mernek bátran kommunikálni, mert félnek a negatív figyelemtől – még akkor is, ha ezzel üzletet veszítenek. Gyakorlati példákon keresztül ismerheted meg a külső kommunikáció eszközeit: mit, mikor, hol és miért érdemes alkalmazni. Betekintést nyerhetsz a sajtókapcsolatok működésébe, és megtanulhatod, hogyan kezeld a krízishelyzeteket, hogyan építs tudatos vezetői láthatóságot, mik a személyes image eszközei a B2B-ben.

Miben erősödsz meg a képzés végére?

  • Stratégiai látásmód: Átlátod a B2B marketing pontos szerepét a vállalat működésében és fejlődésében, és képes leszel vállalati szintű döntéseket hozni (célok, büdzsé, mérés).
  • Eszközök és megoldások: Megismered a B2B marketing stratégia felépítéséhez szükséges eszközöket, amelyek figyelembe veszik az iparági sajátosságokat, a hosszú üzleti kapcsolatokat és a többszereplős döntéshozatali folyamatokat.
  • Erőforrás-tervezés: Referenciapontokat kapsz a szintlépéshez szükséges erőforrások és kompetenciák (költségtervezés, ügynökség, partner kiválasztás, belső csapat) megtervezéséhez.
  • Egyedi megoldások: Olyan egyedi marketingmegoldásokat ismersz meg (online, digitális kampányok, pozicionálás, mérési területek), amelyek szűk célcsoportok esetén is működnek.
  • Hatékony Lead generálás: Sikeres megoldásokat látsz minőségi sales leadeket eredményesen szállító marketingrendszerekre.
  • Kommunikációs magabiztosság: Megtanulod hasznosítani a tartalom, a PR és a kommunikáció erejét (külső és belső kommunikáció, válságkezelés, sajtó, személyes márka).
  • Fókuszált eszköztár: Képes leszel súlypontokat meghatározni a marketing széles eszköztárában (PPC, SEO, tartalom, social, PR, adatelemzés és részterületei).
  • Üzleti hatás: A megfelelő marketingeszközökkel képes leszel pozitívan hatni az innovációra, a salesre és a belső folyamatokra, hozzájárulva a vállalat egészének növekedéséhez.

Szakértők

Nagy Andrea
A B2B marketing tudásmegosztás kezdeményezője
https://www.linkedin.com/in/nagy-andrea-923b36222/

Több mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a marketing területén, különös hangsúlyt fektetve a B2B marketingre, a stratégiai tervezésre, a rendszerszintű gondolkodásra és a projektalapú megközelítésre. Az építőiparban, az IT és az FMCG szektorban szerzett tapasztalatokat, vezetőként KKV- és nagyvállalati környezetben egyaránt.

Számára a marketing nem csupán eszköz, hanem küldetés és értékteremtés. Meggyőződése, hogy a jól megtervezett marketingtevékenység kulcsszerepet játszik az üzleti eredmények elérésében. Szakmai munkája mellett elkötelezett híve a tudásmegosztásnak – különösen a könyvek és képzések által nyújtott fejlődési lehetőségeknek. Független senior marketingesként több cég marketingjét, projektjét és csapatát támogatja.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/06/1646937037199.jpeg

Nagy Andrea

A B2B marketing tudásmegosztás kezdeményezője

Losonczi Balázs
Közgazdász, alapító (Pentacom)
https://www.linkedin.com/in/balazslosonczi/

Közgazdász, a 2023-ban és 2024-ben is a Magyar Marketing Szövetség Év Ügynöksége díjas Pentacom online ügynökség alapítója. Három gyermek büszke édesapja. A Pentacom magyarországi és európai ügyfeleinél a nagyvállalati online stratégiák kialakításáért és megvalósításáért felel. Szakmai kompetenciája kiterjed a webes fejlesztésekre, digitális kampányokra, keresőoptimalizálásra és közösségi kommunikációra is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/06/1707488660072.jpeg

Losonczi Balázs

Közgazdász, alapító (Pentacom)

Kiss-Simon Máté
Szenior marketing tanácsadó, az iparimarketing.hu alapítója
https://www.linkedin.com/in/mate-kiss-simon/

Több mint 10 éve foglalkozik marketinggel, azon belül 6 éve teljes fókusszal ipari és gyártó cégek részére biztosít kiszervezett – első sorban online – marketing divíziót, immár 8 fős szakosodott csapattal. Az iparimarketing.hu ügynökséget azért alapította a társaival, hogy a hazai ipari vállalkozásokat segítsék a modern online marketing technikák bevezetésében.

Generalistának és stratégiai marketingesnek tartja magát, mert minden ügyfelüknek rendszer-szintű marketing menedzsmentet biztosítanak, komplex marketing eszközrendszer alkalmazásával.

Az elmúlt években számos gyártó cégnek segítettek abban, hogy hatékonyan érjék el a mérnököket, beszerzőket és döntéshozókat – adatvezérelt stratégiával, erős szakmai tartalommal és iparág-specifikus megközelítéssel. Manapság már 30+ iparos vállalat marketingjét látják el.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/06/1610450512939.jpeg

Kiss-Simon Máté

Szenior marketing tanácsadó, az iparimarketing.hu alapítója

Dr. Szabados Krisztián
Alapító, ügyvezető- FLOW PR
https://www.linkedin.com/in/krisztianszabados/

2003-ban alapította meg a FLOW PR kommunikációs ügynökséget azzal a céllal, hogy létrehozza Magyarország legjobb PR-cégét. Több mint 25 éves pályafutása során széleskörű tapasztalatot szerzett a vállalati kommunikáció minden területén: kampányok és stratégiai tanácsadás során számos üzleti szektor meghatározó szereplőivel dolgozott együtt – főként multinacionális, és időnként magyar kkv ügyfelekkel.

PhD-fokozatát a Budapesti Corvinus Egyetem Politikatudományi és Nemzetközi Kapcsolatok Doktori Iskolájában szerezte. Rendszeres előadó a világ legrangosabb tudományos konferenciáin – Melbourne-től Chicagóig. 2023-ban a Magyar Tudományos Akadémia Köztestületének tagjává választották. 2012 óta tagja a BMW Herbert Quandt Stiftung felelős vezetőket támogató nemzetközi hálózatának is.

A FLOW PR ügyvezető igazgatójaként a vállalati kommunikáció, a public affairs és a válságkommunikáció területei tartoznak hozzá. Legutóbbi projektjei olyan globális márkákhoz kötődnek, mint a Mars, az Emirates Airline, a Newmark vagy a Merck.

A FLOW csapatában Krisztián felel a stratégiai tervezésért, a hosszú-, közép- és rövidtávú kampányok kidolgozásáért, valamint a Business Intelligence részleg szakmai felügyeletéért.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/06/1516310505238.jpeg

Dr. Szabados Krisztián

Alapító, ügyvezető- FLOW PR

Kinek ajánljuk?

  • Nagyvállalatoknál: C-level vezetőknek, valamint a marketing- és sales szervezetek vezetőinek és munkatársainak.
  • KKV-szektorban: Tulajdonosoknak, cégvezetőknek, marketing vezetőknek és kollégáknak.

A képzés tematikája


  • A B2B egyedisége messze túlmutat a célcsoportok eltérésén - a döntéshozatal sokkal összetettebb, több szereplőt és szakterületet kell bevonni a folyamatba. Az előadásban megnézzük a B2B szegmentációt, sales-marketingcsapat összehangolását, sales funnelt marketingeszközökkel és a kulcsfontosságú különbségeket Product, Process, Commuication pilléreken gyakorlati megoldásokkal. Tapasztalati példán ránézzünk egy aktuális marketing helyzetre és célkitűzésre adatorientáltan (elérhető adatokkal és piackutatással), valamint bemutatunk egy gyakorlati Canvas modellt, budget-tervezést és eseményszervezést is. A szemlélet támogat a B2B marketinget az üzleti eredmény erőforrásaként, nem csak támogatójaként ill. költségsorként látni. Praktikus megoldások a mindennapokra: mit érdemes holnap máshogy is megnézni, csinálni? - Nagy Andrea

  • Ebben a szakaszban elmélyedünk a B2B marketing sajátosságaiban, különös figyelmet fordítva az ipari marketingstratégiákra. Esettanulmányok segítségével megvizsgáljuk, hogyan valósítják meg a vállalatok sikeres marketingkampányaikat, és hogyan építik fel saját kommunikációs és értékesítési folyamataikat. Az ipari marketing sajátosságainak megértésével bepillantást nyerhetünk abba, hogyan lehet a B2B marketinget a gyakorlatban alkalmazni – mindezt úgy, hogy közben figyelembe vesszük a szakmai sajtót, a kiállításokat és egyéb marketingeszközöket is. - Kiss-Simon Máté

  • A digitális világ elengedhetetlen eszköze a mai B2B marketingnek. A digitális platformok és a megfelelő B2B kampányok használata már nem csak lehetőség, hanem szükségszerűség. Ebben a modulban a résztvevők megismerik a B2B éves digitális stratégiájának kialakítását, különös figyelmet fordítunk a B2B platformok sajátosságaira, és hogyan mérhetjük a kampányok sikerét a megfelelő monitoring eszközökkel. A digitális térben való hatékony navigálás ma már alapvető készség, és a képzés során megtanulhatjuk, hogyan alakíthatunk ki egy sikeres online jelenlétet a B2B szektorban. - Losonczi Balázs

  • és szolgáltatások bemutatásáról szól, hanem az iparági trendek, szakértelem és megoldások kommunikálásáról is. A tartalomnak egyedinek kell lennie, hogy kiemelje a céget a tömegből. Az előadás során a PR szerepét is alaposan megvizsgáljuk, hiszen a vállalati sajtó, médiumok és egyéb kommunikációs csatornák használata elengedhetetlen a hitelesség építésében. A B2B másik fontos eleme a vezető/tulajdonos személyes imázsának építése, PR gyakorlati esetein keresztül bemutatjuk, hogyan lehet értéket nyújtani a sajtókapcsolatok és a szakmai kommunikáció révén. - Dr Szabados Krisztián

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

6,5 órás személyes képzés

a képzés indulása:
2025. október 15.
jelentkezési határidő:
2025. október 14.
képzési alkalmak:
2025. október 15.

9:00-16:30

helyszín:
STRT oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház u. 39., 2. emelet

részvételi díj:
119.900 Ft+áfa
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Cégemet fejleszteném

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben: 

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény
  • STRT SeasonPass-szal: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Részletfizetési lehetőségről érdeklődj kollegánknál!

Hasznos információk

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Egyedi ajánlat - Zártkörű képzés

Képzésünk testreszabott zártkörű képzésként is elérhető, további információért keresd kapcsolattartónkat!

Nyilvántartási szám

B/2024/000996

Akik minket választottak