Lemaradtal az eseményről? Semmi baj, visszanézheted:
Mire jók a loyalty programok? Mikor érdemes bevezetni, változtatni rajtuk? Milyen főbb irányok vannak és mindezekben miben tudnak nekünk segíteni az adatok?
Sokat halljuk, hogy az új vevők megszerzése sokkal drágább, hosszadalmasabb folyamat, mint a meglévő ügyfelek megtartása. Emiatt egyre jelentősebb fókuszba kerülnek a loyalty programok, és ügyfélmegtartó kezdeményezések. De vajon hogyan lehet ezeket jól csinálni és miben lehetnek a segítségünkre az adatok?
Gyere el a Loyalty: hűséges adatok meetupunkra és tudd meg hogyan csinálja a MOL és Nitro Sales&Marketing ügynökség.
Agenda:
🔸 MOL ON THE MOVE: HŰSÉGES ADATOK
Hogyan tervezzünk meg egy több országban megvalósuló digitális transzformációt és az ehhez kapcsolódó új üzleti logikát a meglévő adataink alapján?
Mi a szerepe a digitalizációnak egy fizikai infrastruktúra köré épülő iparágban és milyen kihívásokkal kell szembenézni az ezt célzó projektek során?
Hogyan állítsunk fel olyan adatalapú hűségprogram rendszert, ami növeli az ügyfélélményt, garantálja a megfelelő megtérülést és személyre szabott ajánlatadási funkcionalitással is rendelkezik?
Mik az indulás utáni tanulságok, eredmények és a tervek.
- Homola Márton - Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group
- Boldog Viktor - Consultant at DXC Technology
🔸 NITRO SALES & MARKETING: MUTATJUK HOGYAN CSINÁLD!
Mit jelent egy hűségprogram a cégek szempontjából? Milyen céljai vannak / lehetnek egy cégnek amikor hűségprogramot indít? És mit jelent egy hűségprogram az ügyfelek/vásárlók/fogyasztók szempontjából? Nekik milyen céljaik, elvárásaik vannak, amikor részt vesznek egy vagy több hűségprogramban? Hogyan érdemes hűségprogramot tervezni? Milyen lépései, mérföldkövei vannak egy ilyen program tervnek?
- Bagyánszki Éva - Head of Data, Nitro Sales&Marketing ügynökség
A beszélgetés házigazdája:
Csatlakozzatok online meetupunkhoz, és tegyétek fel kérdéseteket a beszélgetés résztvevőinek!