DIGITÁLIS TRANSZFORMÁCIÓ


A jelen egy múzeum. Beszéled a jövőt?

Nincs megkerülhetetlen vállalat, bármelyik status quot szétbombázhatja a technológia, az új üzleti modellek és a jól informált vevők. Ha egy vállalat releváns akar maradni, el kell végeznie magán azt a diszrupciót, ami rosszabb esetben a globális versenyből érkezik majd. Személyre és szervezetre szabott digitális transzformációs programunkon ezen vezetjük végig a vállalatokat.

 

Sokan fogják meg a digitális transzformció valamelyik oldalát, de kevesen ismerik teljes komplexitását. Egyszerű lenne, ha klasszikus kultúraváltásként, új menedzsment módszertanok alkalmazásaként, egy technológia bevezetéseként, vagy ambiciózus stratégiaként keretezhetnénk, de igazi transzformációt csak az hozhat, ha mind a négy területet együtt fejlesztik. Tehát egy komoly digitális transzformációs projekt kezeli a következő kockázatokat:

  1. technológiaismeret és -alkalmazás a vállalaton belül
  2. megfelelő menedzsment módszertanok, agilitás bevezetése
  3. szervezeti kultúra 
  4. stratégia.

 

Gyakorlatorientált fejlesztési programunkon olyan szakember csapattal dolgozunk, akik saját területükön a legjobbak között vannak. Egy csapatként közös nyelvet beszélnek, értik egymás területét, ezért olyan személyre és szervezetre szabott programot tudunk kínálni, ami a vállalat számára a leggyorsabb eredménnyel és a lehető legkevesebb kockázattal jár.

Szakértőink

Referenciáink:

„

Csodálattal és irigykedéssel vettem részt az agilisan működő mintavállalatnál tett látogatáson. Jó volt látni, hogy az elméletben megtanultak hogyan öltenek testet egy komplett rendszerben. ”

Tehetségprogam résztvevő,
OTP
„

Hol van az egyensúly a sztenderdek betartatása és fejlesztése között? - ezt sikerült jobban megérteni. Bár megpróbáljuk visszafogni, de döntéshozóként van egy természetes önbizalom bennünk, hogy mindent mi tudunk a legjobban. De ez nem így van. Engem a workshop tanulsága arra sarkall, hogy több időt, és türelmet szánjak arra, hogy meghallgassam az értékteremtő folyamatban dolgozó munkatársakat.”

Lean workshop résztvevő,
LIDL
„

Azt éreztem, hogy a kollégák sajnáltak engem azért, hogy górcső alá vettük a folyamatokat. Valójában hálás vagyok, mert ezzel erősödnek fel azok az elvek, amiket én képviselek. Végre nyitottak lettünk arra, hogy ügyfél által érzékelhető hozzáadott értéket vigyünk a vállalatba.”

Lean workshop résztvevő,
LIDL

Ajánlott olvasmány:

Érdekelhet még:

KÉRDÉSED VAN?

Vedd fel velünk a kapcsolatot

!
!
!
Kérjük töltsd ki helyesen a mezőket!