Home office-ba kényszerült a világ. Milyen hatással van ez a munkahelyi hálózatokra és a kommunikációra? Szvetelszky Zsuzsa szociálpszichológust, hálózatkutatót, a KÜRT Akadémia szakértőjét és Vicsek András hálózatkutatót, a Maven7 kutatási igazgatóját egy virtuális asztalhoz ültetjük, és arra kérjük őket, hogy az adatok és kutatások mentén beszélgessenek a munkahelyi hálózatok átalakulásának emberi oldaláról is.
Erről lesz szó:
Kik a home office-ban az irodai élet influencerei?
A rémhírek is fent tudják tartani az irodai pletykahálózatot?
Mennyit meetingelünk, mennyit e-mailezünk, hány munkatársunkkal tartjuk a kapcsolatot home office-ban?
Szakértőinkkel az elmúlt hetek erre vonatkozó adatait és tapasztalatait elemezzük. Van egy jó kérdésed? Regisztrálj, hogy a zárt videókonferencián te is bekapcsolódhass a beszélgetésbe!
Mi az a KÜRT Akadémia Live?
Heti rendszerességű élő, online beszélgetéssorozat, ahol meghívott vendégekkel a vírushelyzet különböző aspektusait járjuk körül, hangosan morfondírozunk a fellelhető hard adatok és a kérdés soft vonatkozásai alapján.
Az online rendezvény ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.
Szakértők
Szvetelszky Zsuzsa
Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA
https://www.linkedin.com/in/szvetelszky/
Szvetelszky Zsuzsanna kommunikációelméletet és tudásmenedzsmentet tanít az ELTE-n. Nagysikerű első könyve (A pletyka) által vált a tudományos körökön kívül a nagyobb nyilvánosság számára is ismertté. Szociálpszichológus, de elsődlegesen mint pletykakutató tartják számon. Úgy véli, a pletyka olyan szorosan hozzátartozik a mindennapi életünkhöz, hogy nem lehet és nem is szabad megkerülni a jelenséget. Érdemes inkább a benne rejlő lehetőségeket tudományosan is felhasználni és kiaknázni. Eddig négy könyve jelent meg, a legutóbbi Noé márkája – variációk a tudatos vásárlásra címmel.
A Maven7 Zrt. társalapítója és ügyvezető igazgatója. Több mint 20 éve foglalkozik HR-re és szervezeti problémákra fókuszáló megoldásokkal. A csapatával kifejleszett OrgMapper hálózatelemzési szoftvert Latin-Amerikától Ausztráliáig használják véleményvezérek azonosítására, szervezeti változások felgyorsítására és a belső együttműködések javítására.