Barion Pixel

Kiberbiztonság és adatvédelem marketingeseknek

A képzés részletei

3 alkalom, összesn 12 óra

a képzés indulása:
2026. január 28.
jelentkezési határidő:
2026. január 26.

13:00-17:00

helyszín:
STRT oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház u. 39.

részvételi díj:
179.900 Ft+ÁFA
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Miért dőlhet össze a céged kártyavárként egy marketingest vagy egy HR-est célzó támadástól?

Mert a támadók már nem a rendszereket, hanem az embereket és a márkákat célozzáķ. A marketing kezeli a márka reputációját és az aranyat érő ügyféladatokat. A HR őrzi a munkavállalói információkat és építi a munkaerőpiaci vonzerőt (employer branding). A támadók számára ez a két terület a kapu a cég legértékesebb kincseihez. Egy adathalász támadás, egy trollhadsereg összehangolt akciója, egy manipulált CV nem egyszerűen IT-probléma, hanem azonnali és súlyos üzleti katasztrófa, ami mindkét területet egyszerre érinti. A védekezés sem működhet silókban.

Miben leszel jobb, ha elvégzed ezt a képzést?

  • Marketingesként: Magabiztosan kezeled a kommunikációs kríziseket, megvéded a márkádat a trolloktól és a lejárató kampányoktól, és olyan adatvédelmi protokollokat ismersz meg, amivel az ügyfeleid bizalmát is megőrzöd.
  • HR-esként: Felismered a social engineering trükköket, biztonságosan kezeled a toborzási folyamatokat, és olyan biztonságtudatos vállalati kultúrát építesz, ami a cég minden munkavállalóját a védelem részévé teszi.
  • Közösen: Megértitek a másik terület kockázatait, és képesek lesztek egy közös válságprotokollt kidolgozni. Egy támadás első órájában pontosan tudni fogjátok, kinek mi a dolga, ezzel mérsékelve a pénzügyi és reputációs károkat.

Mitől más ez a képzés?

Ez nem egy általános, száraz IT-biztonsági oktatás tele technikai zsargonnal. A tudás egyenesen a kommunikációs frontvonalból érkezik. A képzést Magyarország egyik legismertebb közösségimédia-szakértője tartja, aki kívülről-belülről ismeri azt a terepet, ahol a legtöbb támadás éri a márkákat és a munkavállalókat. Azért hiteles, mert nem a tűzfalakról, hanem a valós, emberi és kommunikációs kockázatokról beszél – pont azokról, amivel egy marketinges és egy HR-es nap mint nap találkozik.

Miért egy közösségimédia-szakértő tart kiberbiztonsági képzést?

Mert a mai támadások nagy része nem a szerverek, hanem a social media felületek és az emberi pszichológia ellen irányul. A támadók trollhadseregeket építenek, hamis profilok mögé bújnak és a márkák kommunikációs csatornáit használják fegyverként.

Klausz Melinda a kozossegi-media.com ügyvezetője, tizenegy közösségi médiáról szóló könyv szerzője. 2006 óta, még az iwiw és a MyVIP hőskorától kezdve foglalkozik céges közösségimédia-marketinggel. A Metropolitan Egyetem, a Magyar Marketing Szövetség és a legnagyobb hazai konferenciák rendszeres előadója. Nemcsak ismeri a platformokat, hanem érti a mögöttük rejlő emberi viselkedést is, ami a leghatékonyabb védelmi vonal a modern kibertámadásokkal szemben.

Szakértők

Klausz Melinda
alapító, CEO- kozossegi-media.com
https://www.linkedin.com/in/klauszmelinda/

Közösségimédia-stratéga, a kozossegi-media.com alapítója, 2006 óta segíti cégek digitális kommunikációját

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/11/1650641602644.jpeg

Klausz Melinda

alapító, CEO- kozossegi-media.com

Kinek ajánljuk?

  • Marketingvezetőknek és -specialistáknak, akik a márka reputációját, az ügyféladatokat és a digitális kampányokat védelmezik.
  • HR-vezetőknek és -toborzási szakembereknek, akik a munkavállalói adatokat, az employer brandinget és a vállalati kultúrát óvják.
  • Kommunikációs és PR-vezetőknek, akik egy kiberbiztonsági incidens esetén a frontvonalban kommunikálnak.
  • Minden olyan vezetőnek, aki belátja, hogy a marketing és a HR biztonsága ma már elválaszthatatlan egymástól.

A képzés tematikája


    • Miért az emberi tényező a legnagyobb biztonsági rés? A leggyakoribb fenyegetések, amelyek kifejezetten rátok vadásznak. Ügyfél- és munkavállalói adatok védelme, mint a márka- és a munkaerőpiaci reputáció alapja.

    • Célzott támadások a kampányadatok és a jelölti CV-k megszerzéséért. Gyakorlati felismerési technikák és az azonnali teendők, ha már megtörtént a baj.

    • Emberi manipulációs technikák a hamis influenszer megkeresésektől a hamis állásjelentkezésekig. Védelmi stratégiák és a belső tréningek fontossága.

    • Trollhadseregek, fake news, online zaklatás. Hogyan reagáljon a marketing és a HR közösen? Válságkommunikáció és gyakorlati válaszstratégiák.

    • Ügyféladatok, cookie-k, toborzási adatbázisok. Hogyan kezeljünk egy adatvédelmi incidenst, és hogyan kerüljük el a milliós bírságokat?

    • Hogyan képezzük a munkatársakat? Milyen belső protokollokat kell létrehozni? A biztonságtudatosság mérése és a legjobb vállalati gyakorlatok.

    • Valós támadási szcenáriók szimulációja. Gyors reakciós gyakorlatok: kihez forduljunk, mit tegyünk az első órában? A HR és a marketing együttműködése a gyakorlatban.

    • Negatív hírek, álinformációk és támadások bemérése. Hogyan használhatja a marketing és a HR a social listening eszközöket a megelőzésre?

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

3 alkalom, összesn 12 óra

a képzés indulása:
2026. január 28.
jelentkezési határidő:
2026. január 26.

13:00-17:00

helyszín:
STRT oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház u. 39.

részvételi díj:
179.900 Ft+ÁFA
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Cégemet fejleszteném

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben: 

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény
  • STRT SeasonPass-szal: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Részletfizetési lehetőségről érdeklődj kollegánknál!

Hasznos információk

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el.

Egyedi ajánlat - Zártkörű képzés

Képzésünk testreszabott zártkörű képzésként is elérhető, további információért keresd kapcsolattartónkat!

Nyilvántartási szám

B/2024/000996

Akik minket választottak