B2B kontra B2C

Helyszín: CEU, 1051 Budapest, Nádor utca 15.

Időpont: 2020.01.29. szerda, 19:00-21:00 

Sokan állítják, hogy nincs különbség B2B és B2C marketing között. A leggyakoribb indok, hogy a nap végén mindkét esetben az emberrel kommunikálunk – és ezt a részt kevesen vitatjuk. De gondoljunk bele, mi magunk hogyan viselkedünk, mik a motivációink és mik a céljaink, amikor egyéni fogyasztóként vásárolunk, és amikor egy vállalat színeiben beszerzünk.

Meetupunkon a B2B marketingben jártas szakértőktől tudhatjuk meg, miben más és hogyan működik a B2B marketing. Mi az ügyfél, mi az ügyfélút, milyen a B2B persona, milyen eszközökkel, milyen csatornán, milyen üzenetekkel és hogyan érdemes őket elérni. Miként tudod az embert és a céget is megszólítani, miért más egy vállalati marketing életciklus. Miért fontosak a jól felépített ügyféladatbázist mozgató marketing technológiák, hogyan épül fel egy B2B brand, hogyan lesz a B2B marketinges a kereskedő legfontosabb partnere egy vállalaton belül. Bevált eszközök, esettanulmányok és hasznos tapasztalatok bemutatásával készülünk. Várunk minden olyan marketingest, aki fogyasztó helyett az ügyfél, eladás helyett az értékesítés, vásárlás helyett a beszerzés, érzés és impulzus helyett pedig a döntéshozási folyamat kifejezésekkel találkozik gyakrabban.  

Szakértők

Schlégl Tímea
Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Mosolits Eszter
marketing tanácsadó
https://www.linkedin.com/in/esztermosolits/

Eszter több mint egy évtizedes marketing tapasztalatát multinacionális cégeknél szerezte. Dolgozott a Tesconál, ahol több marketing terület irányításáért felelt. Bevezette Magyarország legnagyobb hűségprogramját, felelt a legnagyobb üzletfejlesztési projektekért, komplex marketing kampányokért és a teljes ár menedzsmentért. Később vezető hazai benzinkúthálózatok (OMV, MOL) marketing és kommunikációs területeit vezette. Jelenleg szabadúszóként támogatja azokat a kisebb cégeket, ahol a marketinget szeretnék professzionális szintre fejleszteni.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/01/mosolits-eszter.png

Mosolits Eszter

marketing tanácsadó

Keszei Balázs
B2B marketing specialista
https://www.linkedin.com/in/balazskeszei/
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/01/keszei-balázs.jpg

Keszei Balázs

B2B marketing specialista

Winkler Zsolt
B2B Marketing Lead, Canon
https://www.linkedin.com/in/winklerzsj/

Zsolt közel 20 éve dolgozik marketingesként, jelenleg a Canon Hungária B2B marketing vezetője. Ez alatt a majdnem 20 év alatt rengeteg különböző területen és iparágban (IT, pénzügy, vendéglátás) megfordult – van a múltjában szinte minden, amihez oda lehet tenni a marketing kifejezést: B2B, B2C, szolgáltatás-, termék-, kommunikáció, digitális, retail, social – a sor majdnem végtelen. Saját bevallása szerint sose lett belőle marketing specialista, inkább mindenbe bele szeretett volna látni és ma már erre szerteágazó tudásra építi a karrierjét.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/01/winkler-zsolt.png

Winkler Zsolt

B2B Marketing Lead, Canon



Ajánlott képzéseink

Intelligent Marketing

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*
Képzés indulás: 2020. október 21.

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.

Design Thinking

2 nap 09:00-17:00 közt, összesen 16 óra*
Képzés indulás: 2020. november 9.


Az emberközpontú kreatív tervezés remek kiegészítése lehet az agilis működésnek, ami az innováció gyorsaságát teszi lehetővé instabil környezetben, mert a design thinking az agilitás előtti kreatív szakaszban biztosít segítséget a szervezetek számára. Intenzív, élmény alapú tréningünkön ezt a tervezési módszert tanítjuk meg a résztvevőknek.

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. október 22.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.