Design Thinking a Marketingben
Régen a design-t csak a formatervezésre értettük, és a design a designer feladata volt. A digitális térben új értelmet nyert a design, életre kelt a UX és CX megközelítés. Ma már letisztult elméleti és gyakorlati eszközrendszer szerint alkalmazhatunk tervezői szemléletű gondolkodást a kreatív alkotási folyamatban.
A Design Thinking olyan keretrendszer, ami segít bevonni a tervezési folyamatba olyan csapattagokat is, akiktől távol áll a design világa, viszont értékes üzleti vagy ügyfél insightokat tudnak a kreatív alkotásba hozni. Sok gyakorlati példával, kevés elmélettel bemutatjuk, hogy mire használhatja egy marketinges a Design Thinking módszert. Rendet teszünk a fogalmak között, hogy tiszta legyen mi a Design Thinking, a Service Design és az Experience Design kapcsolata. Több aspektusból körüljárjuk a témát, a KÜRT Akadémiától megszokott kötetlen, őszinte, interaktív közegben.
Ha pedig érdekel Intelligent Marketing képzésünk, most mindent megválaszolunk vele kapcsolatban. Itt lesz velünk egyik oktatónk, Bogár Bence, aki a képzés Design Thinking workshopját vezeti. Schlégl Tímea képzésvezető és Csanda Gergely képzésfejlesztő segítségével pedig személyre szabott útmutatást adunk ahhoz, hogy eldöntsd, számodra releváns-e ez a program. Ha T-tudású marketingszakemberré szeretnél válni, akkor érdemes ezen a meetupon érdeklődni.
HOGYAN TUDSZ JELENTKEZNI?
- Az összes jegy elfogyott. Nyomj rá a Facebook eseményen az Érdekel gombra, hogy informálni tudjunk, ha lesz hasonló tartalmú eseményt.
Miről lesz szó?
- Design Thinking a gyakorlatban, példákon keresztül
- Termék-, szolgáltatás-, kampány-, mobil alkalmazás és webfejlesztési példák első kézből
- Hogyan vágj bele? Kipróbálhatod kicsiben
- Hol tartanak a legjobbak? Esettanulmány: protect.me a világ első on-demand balesetbiztosítása, amit egyébként Design Thinking módszerrel fejlesztett az NN Biztosító
- Hová tart a Service Design és Experience Design terület?
MIT NE VÁRJ?
- Nem lesz sales pitch, ez nem egy Design Thinking guru vagy tanácsadó cég rendezvénye.
- Nem lesz hosszadalmas elméleti áttekintés. A közepébe vágunk, megmutatjuk, hogy működik.
- Klasszikus előadást. Ez egy meetup, kötetlen, közvetlen stílusban. Mindenki résztvevő, nem csak az előadók. Lehet kérdezni, vitázni, networkölni
Kinek ajánljuk?
- Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt.
- Mindenkinek, aki szeretné jobban megismerni a Design Thinking vagy Service Design témáját.
- Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt, és kérdéseik vannak.
- Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.