https://www.youtube.com/watch?v=8DfyxsC5Jqs&t=5537s
Időpont: 2021. február 23., kedd, 17:00-18:30
Platform: Zoom Meeting (a linket a regisztrált résztvevőknek küldjük az esemény előtt)
Te emlékszel, hogy mikor voltál színházban, vagy mikor vettél részt egy izgalmas rendezvényen utoljára? Fizikai értelemben valószínűleg ez elég régen lehetett, de az otthoni kikapcsolódás lehetőségei egészen átalakultak a Covid-időszámításban.
Meghívott előadóink megmutatják – számokkal alátámasztva –, hogy miként alakultak át kulturális fogyasztói szokásaink az elmúlt évben. Mennyit és hogyan tévéztünk? Milyen kihívások előtt állt egy kőszínház, ha online akarta megosztani előadásait? Az improvizációra és a közönség reakcióira épülő színjátszás miként tudott az online térhez adaptálódni? Milyen eszközökkel lehet feldobni, és kiszabadítani a kétdimenziós képernyőből a rendezvényeket? Megmutatja Covidra szabott (marketing)stratégiáját az RTL Klub, a Vígszínház, a Momentán Társulat, Kovács Gergely pedig izgalmas AR és VR megoldásokkal érkezik.
Előadóink:
- Kovács Gergely – Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group
AR, VR, MR – hogy használtuk, és mi marad utána?
A kiterjesztett- és virtuális (illetve kevert, azaz MR) valóság eszközei jelenthették az áthidaló megoldást az elmúlt hónapokban: távol egymástól próbáltak meg az eventes, training, retail és marketinges szakemberek személyesebb élményt adni az ügyfeleiknek. Ezek át tudták venni, pótolni tudták a személyes jelenlétre épülő marketing- vagy egyéb aktivitásokat? És vajon megmaradnak ezek? Látványos prezentációban járunk utána.
- Kiss Gyöngyvér – CEO, Momentán Társulat
Most mindenki improvizál?!
Nyilván azt gondoljuk, hogy egy improvizációs színházi társulat élete nem lesz nehezebb a karanténhelyzetben, hiszen azt kell tenniük, ami a legjobban megy: rögtönözni… De hogyan lehet egy interakcióra, a közönség személyes jelenlétére épülő műfajt működőképessé és élvezhetővé tenni online? Hogyan lehet megtartani a bevonódásra vágyó közönséget, és milyen interakciós lehetőségeket kínál az online tér egy színház számára? Kihívások, kudarcok, sikerek és kulisszatitkok a Momentán életéből.
- Szabó Zoltán – Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország
Maradj otthon, nézzél tévét – Így változtatta meg az RTL Magyarország klasszikus és digitális (marketing)stratégiáját a Covid
Az előadásban azt mutatja meg, hogy miként alakultak a tévénézési szokások a koronavírus időszakában, és ezek a változó szokások és igények hogyan hatottak a televíziós kínálatra – mindezt adatokkal alátámasztva. Kiderül, hogy az RTL Klub mire használta fel ezt a váratlan és kedvező jelenséget, mit csinált a streamingfelületein, és hogy ez miként hatott ki a marketingstratégiára és a folyamatokra.
- Gulyás Zsuzsanna – Marketing- és kommunikációs vezető, Vígszínház
VígSTREAMház – Mivel jár, ha kiviszem a kőszínházat az online térbe?
Habár a szakmát megosztotta a kérdés, a Vígszínház élt a lehetőséggel, és streamelte előadásait a pandémiás időszakban. Az offline találkozás a közönséggel nem volt lehetséges, eltűnt az itt és most varázsa, viszont mind a jegyvásárlás, mind a színházlátogatás teljes mértékben átkerült az online térbe. Ami nem jelent mást, mint hogy rengeteg új adat került a Vígszínház marketingesei kezébe, és az eddigi fizikai határok megszűnésével új közönséget érhettek el. Az adatokról, az újfajta marketingstratégiáról és -eszközökről mesél előadásában Gulyás Zsuzsanna.
A meetup házigazdája:
A meetupot online, Zoom Meetingen szervezzük, ahol résztvevőként lehetőséged lesz kérdéseket feltenni az előadóknak. A 20-20 perces prezentációkat egy rövid közös beszélgetés követi.