Online részvétellel 

Karanténkultúra Meetup

Időpont: 2021. február 23., kedd, 17:00-18:30

Platform: Zoom Meeting (a linket a regisztrált résztvevőknek küldjük az esemény előtt)

 

Te emlékszel, hogy mikor voltál színházban, vagy mikor vettél részt egy izgalmas rendezvényen utoljára? Fizikai értelemben valószínűleg ez elég régen lehetett, de az otthoni kikapcsolódás lehetőségei egészen átalakultak a Covid-időszámításban.

Meghívott előadóink megmutatják – számokkal alátámasztva –, hogy miként alakultak át kulturális fogyasztói szokásaink az elmúlt évben. Mennyit és hogyan tévéztünk? Milyen kihívások előtt állt egy kőszínház, ha online akarta megosztani előadásait? Az improvizációra és a közönség reakcióira épülő színjátszás miként tudott az online térhez adaptálódni? Milyen eszközökkel lehet feldobni, és kiszabadítani a kétdimenziós képernyőből a rendezvényeket? Megmutatja Covidra szabott (marketing)stratégiáját az RTL Klub, a Vígszínház, a Momentán Társulat, Kovács Gergely pedig izgalmas AR és VR megoldásokkal érkezik.

 

Előadóink:

  • Kovács Gergely – Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group
    AR, VR, MR – hogy használtuk, és mi marad utána?

    A kiterjesztett- és virtuális (illetve kevert, azaz MR) valóság eszközei jelenthették az áthidaló megoldást az elmúlt hónapokban: távol egymástól próbáltak meg az eventes, training, retail és marketinges szakemberek személyesebb élményt adni az ügyfeleiknek. Ezek át tudták venni, pótolni tudták a személyes jelenlétre épülő marketing- vagy egyéb aktivitásokat? És vajon megmaradnak ezek? Látványos prezentációban járunk utána.

  • Kiss Gyöngyvér – CEO, Momentán Társulat 
    Most mindenki improvizál?!

    Nyilván azt gondoljuk, hogy egy improvizációs színházi társulat élete nem lesz nehezebb a karanténhelyzetben, hiszen azt kell tenniük, ami a legjobban megy: rögtönözni… De hogyan lehet egy interakcióra, a közönség személyes jelenlétére épülő műfajt működőképessé és élvezhetővé tenni online? Hogyan lehet megtartani a bevonódásra vágyó közönséget, és milyen interakciós lehetőségeket kínál az online tér egy színház számára? Kihívások, kudarcok, sikerek és kulisszatitkok a Momentán életéből.

  • Szabó Zoltán – Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország 
    Maradj otthon, nézzél tévét – Így változtatta meg az RTL Magyarország klasszikus és digitális (marketing)stratégiáját a Covid

    Az előadásban azt mutatja meg, hogy miként alakultak a tévénézési szokások a koronavírus időszakában, és ezek a változó szokások és igények hogyan hatottak a televíziós kínálatra – mindezt adatokkal alátámasztva. Kiderül, hogy az RTL Klub mire használta fel ezt a váratlan és kedvező jelenséget, mit csinált a streamingfelületein, és hogy ez miként hatott ki a marketingstratégiára és a folyamatokra.

  • Gulyás Zsuzsanna – Marketing- és kommunikációs vezető, Vígszínház
    VígSTREAMház – Mivel jár, ha kiviszem a kőszínházat az online térbe?

    Habár a szakmát megosztotta a kérdés, a Vígszínház élt a lehetőséggel, és streamelte előadásait a pandémiás időszakban. Az offline találkozás a közönséggel nem volt lehetséges, eltűnt az itt és most varázsa, viszont mind a jegyvásárlás, mind a színházlátogatás teljes mértékben átkerült az online térbe. Ami nem jelent mást, mint hogy rengeteg új adat került a Vígszínház marketingesei kezébe, és az eddigi fizikai határok megszűnésével új közönséget érhettek el. Az adatokról, az újfajta marketingstratégiáról és -eszközökről mesél előadásában Gulyás Zsuzsanna.

A meetup házigazdája:

 

A meetupot online, Zoom Meetingen szervezzük, ahol résztvevőként lehetőséged lesz kérdéseket feltenni az előadóknak. A 20-20 perces prezentációkat egy rövid közös beszélgetés követi.

Szakértők

Szabó Zoltán
Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Klub
https://www.linkedin.com/in/zolt%C3%A1n-szab%C3%B3-50943140/
Szabó Zoltán december elsején vette át az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatáságának irányítását. Akkor azt nyilatkozta az új pozícióról, hogy örül, hogy “egy egyre inkább digitálissá váló, az online térben is piacvezetői pozícióra törő tévétársaság marketingkommunikációját alakíthatja az elkövetkező években”.
 
Az ezredforduló óta óta, húsz éven át dolgozott az Indexnél. Kulturális újságíróként kezdte, nevéhez fűződik a Comment:com tévékritikai blog elindítása, amely sok éven át nemcsak a legnépszerűbb médiával foglalkozó oldal, de a legolvasottabb magyar nyelvű blog is volt.
 
2011 és 2014 között az Index kultúra rovatát vezette, majd 2014-ben a Blog.hu tartalmaiból válogató Index2 felelős szerkesztőjének nevezték ki. Ugyanebben az évben lett az Index.hu tartalomfejlesztési vezetője, az ő nevéhez köthető a lap legutóbbi dizájnváltása is. 2018-ban ő tervezte az Index Nincs másik kampányát, ami kilenc hónap alatt több mint 200 millió forintot gyűjtött össze a független újságírás támogatására.
 
Az Index mellett 2010-ben Varga Attilával Sixx-szel közösen létrehozta a sorozat- és valóságshow rajongók körében ismert Hogyvolt blogot. Emellett éveken át dolgozott tanácsadóként nagy hazai és multinacionális cégek brand-stratégiájának kidolgozásában, részt vett bankok, telekommunikációs cégek és áruházláncok kampányaiban is.
 
Külsősként több mint egy tucat heti- és havilapban publikált, közel tíz éven át volt a Kreatív médiaszakírója, óraadó tanárként pedig tanított újságírást többek közt a Színház és Filmművészeti Egyetemen is.
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/02/szabo-zoltan-.png

Szabó Zoltán

Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Klub

Gulyás Zsuzsanna
Vígszínház – marketing és kommunikációs vezető
https://www.linkedin.com/in/zsuzsanna-gulyás-02271764/

Az elmúlt 15 évet a kulturális szférában töltötte négy különböző profilú intézménynél.

Pályáját 2005-ben a Szegedi Szabadtéri Játékoknál kezdte marketing és kommunikációs referensként. Négy év fesztiválszezon után a képzőművészeti központban szerzett tapasztalattal felvértezve munkáját a Művészetek Palotájában folytatta protokollfőnökként. Többek között olyan nagyszabású rendezvények szervezését koordinálta mint a Müpa 5 éves születésnapja vagy a Liszt-év nyitóhangversenye. 2011-ben a Magyar Állami Operaházhoz került, marketing és kommunikációs projektvezetőként részt vett az intézmény teljes körű újrapozícionálásában, az Erkel Színház újranyitásában és az Eiffel Műhelyház bevezetésében.
2020 augusztusában Rudolf Péter felkérésére az ország legnagyobb befogadóképességű prózai színházához, a Vígszínházhoz szerződött marketing és kommunikációs vezetőként.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/02/gulyas-zsuzsanna.jpg

Gulyás Zsuzsanna

Vígszínház – marketing és kommunikációs vezető

Kovács Gergely
Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group
https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/

Gergely 16 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, az utóbbi 10 évben jelentős szerepe volt a HPS Group új kommunikációs üzletágainak kialakításában. Az elmúlt 20 évben kipróbálta magát informatikusként, kereskedelmi pilótaként és környezetkutatóként is.

Munkája mellett főiskolákon tart előadásokat vizuális kommunikációról és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb prezentációs trendekből.

A folyamatos tanulás és új területek megértése, megismerése inspirálja. Legújabb kutatási területe az Augmented Reality és Virtual Reality, számtalan megvalósult projekttel a háta mögött kezdett PHD-zni ebben a témában.

 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

Kovács Gergely

Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group

Kiss Gyöngyvér
Momentán Társulat, CEO
https://www.linkedin.com/in/gy%C3%B6ngyv%C3%A9r-kiss-0522b8a5/

CSR-szakértő, kommunikációs tanácsadó, „missziós harcos” és „társadalmi diplomata”. Eddigi pályafutása során több szervezetben dolgozott, volt tanácsadó, szóvivő, sajtófőnök, kommunikációs, marketing és CSR-kampányok stratégiai tervezője. Gyerekkora óta színházrajongó és megszállott abban, hogy segítse a civil szektor erősödését. Hálás azért, hogy azt csinálhatja, amit igazán szeret: 6 éve a Momentán Társulat CEO-ja, illetve másik „sapkájában” a civil szektor üzleti versenyképességének növelését segíti a Civil Impact Nonprofit Kft. ügyvezetőjeként. Munkájának kiemelt célja és küldetése a civil és vállalati szféra együttműködésének elősegítése nemcsak szakmai, hanem művészeti eszközök segítségével is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/02/kiss-gyongyver.png

Kiss Gyöngyvér

Momentán Társulat, CEO

Schlégl Tímea
Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia



Ajánlott képzéseink

Intelligent Marketing

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*
Képzés indulás: 2021. november 3.

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.