KÜRT Akadémia Klub: Intelligens Marketing

Mit kell tudnia ma egy marketingesnek? Mitől lesz intelligens a vállalati marketing? Milyen egy T-tudású marketinges?

Ezeket a kérdéseket feszegetjük példákon, vállalati eseteken keresztül, miközben bepillantást nyerhettek a KÜRT Akadémia egyik sikeres képzésébe.

HOGYAN TUDSZ JELENTKEZNI?

- A TIXA felületén vásárolhatsz jegyet online. Kattints ide vagy a Jegyvásárlás gombra.

Mozdulj időben, nehogy lemaradj. Az esemény résztvevőinek száma korlátozott.

Szakértők

Kun Judit
Strategic Design Lead, Partner, Boldx
https://www.linkedin.com/in/juditkun/

Judit a Boldx vezető stratégiai designere.

10 év budapesti és amszterdami, stratégiai és kreatív reklámügynökségi munka után kezdett el fókuszáltabban a stratégiai designnal foglalkozni. Vagy mondjuk inkább, hogy közben: a szimpla kommunikáción túlmutató, nemzetközileg is díjazott innovatív termék és szolgáltatásötletek voltak mindig is a kedvencei. Így amikor 2015-ben komolyabban elkezdett foglalkozni a Service Design területével, ez nem is volt akkora váltás.

Aztán 2018-ban úgy érezte, lehet itt még szintet lépni: a Hyper Island Digital Experience Design képzésén a szakma legjobbjai mentorálták (pl. IDEO, Snook, Ustwo) valódi ügyfelek Service Design, Innovációs, Business Transformation és Experience Design projektjein dolgozva.

A munkában fontosnak tarja hogy:

1. Ne csak megkérdezzük, de tényleg meg is értsük azok igényeit, akiknek tervezünk: mind a felhasználói, mind pedig az üzleti oldalon.
2. Merjünk kísérletezni, még akkor is, ha elsőre furcsának tűnik
3. érezzük jól magunkat miközben csináljuk, és akkor az eredmény is olyan lesz (true story)

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kun-judit.jpg

Kun Judit

Strategic Design Lead, Partner, Boldx

Kocsis Tamás
head of innovation, NN Biztosító
https://www.linkedin.com/in/tamas-kocsis-63560699/

Kocsis Tamás az NN Biztosító Marketing Technológiai vezetője. 14 év médiapiaci tapasztalattal a háta mögött, 2017 februárjában csatlakozott az NN Biztosító csapatához, melyet megelőzően a CM Sales Online Salesmarketing csoportvezetője volt. Az NN Biztosítónál a Marketing Technológia terület vezetőjeként a digitális csatornákért, az online értékesítésért, az online kommunikációért és a lead menedzsmentért felel.
Nagy hangsúlyt helyez a releváns, ügyfélközpontú megoldásokra, melyekkel az NN kitűzött célja a kommunikáció és az értékesítés megreformálására. Ennek a törekvésnek az eredményeként vezette be a Marketing Technológia csapat a 1-on-1 kommunikációt lehetővé tevő Data Management Platform-ot, és indította útjára a nemzetközi viszonylatban is újdonságnak számító on-demand élet- és balesetbiztosítást, a protect.me-t.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kocsis-tamas.jpg

Kocsis Tamás

head of innovation, NN Biztosító

Bogár Bence
Experience designer
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence szabadúszó élménytervezőként innovatív csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgálatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje.

Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bogar-bence.jpg

Bogár Bence

Experience designer

Schlégl Tímea
Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Csanda Gergely
Marketingvezető, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Alkalmazott matematikusnak indult piackutatóból lett marketing szakember.

Dolgozott macskaeledel innováción és mobiltelefon fejlesztésen, árult LED lámpát és digitális fényképezőgépeket, részt vett a Sony mobil és az NN Biztosító átmárkázásában.

Kíváncsian kutatja a diszruptív megoldásokat, és keresi a közeget, amiben elsőként próbálhatja ki ezeket. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Marketingvezető, Talentuno

Miről lesz szó?

  • T-tudású marketinges: csodagyerek vagy a jövő marketingese?
  • Mi kell egy jó marketingesnek? IQ, EQ vagy CQ? Esetleg MIQ?
  • Mit kell tudnia az Experience Design, Service Design, Design Thinking világáról? 
  • Milyen egy Design Thinking szakértő? Mit ad a Design Thinking a marketingnek?
  • Mennyire értsen a technológiához? Tényleg a Marketing Technológusok a legkeresettebb marketing szakemberek?
  • Marketing Automation és 1:1 Marketing. Milyen összetevők kellenek a sikerhez? Mit várhatunk el a marketingesünktől?

Kinek ajánljuk?

  • Gyakorló marketingszakembereknek, vezetőknek, generalistáknak és specialistáknak egyaránt.
  • Mindenkinek, aki T-tudású marketingessé szeretné fejleszteni magát.
  • Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt és kérdéseik vannak.
  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.