KÜRT Akadémia Live #5: A boardroomból jelentjük II.

Termékportfólió és üzleti folyamatok újratöltve

Lemaradtál? Nézd meg itt a teljes Live-ot: 

Olvasd el a beszélgetésről szóló blogbejegyzést

A bankszektor néhány nap alatt végleg a virtuális térbe költözött? És milyen home office-ból üzemeltetni egy telekommunikációs óriást, vagy éppen az egyik legnagyobb budapesti autószervizt és autókereskedést?

Olyan vezetőket kértünk fel a beszélgetésre, akik a saját bőrükön érzik a vírushelyzet következményeit, és komoly változásokat kell(ett) menedzselniük cégük életében a megváltozott ügyfélértékek és ügyfélviselkedés következtében.

Akik beszélgetnek:

  • Schiller Márk, a Schiller Autó Család harmadik generációs tulajdonosa, marketingvezetője,
  • Simák Pál, a CIB Bank elnök-vezérigazgatója és
  • Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Amiről beszélgetnek:

  • Milyen változást tapasztaltak az ügyfelek viselkedésében és az ügyfélértékekben?
  • Hogyan alakították át termékeiket és szolgáltatásaikat a vírushelyzetben megváltozott ügyféligények következtében?
  • Mennyire nyúltak az üzleti modellhez a változások fényében?
  • Hogyan készülnek a fokozatos visszatérés kapcsán termékeik, üzleti folyamataik változtatásaira?

Csatlakozz hozzánk, és tedd fel kérdésedet te is! Regisztrálj, hogy a zárt videókonferencián te is bekapcsolódhass a beszélgetésbe!

 

Mi az a KÜRT Akadémia Live?

Heti rendszerességű élő, online beszélgetéssorozat, ahol meghívott vendégekkel a vírushelyzet különböző aspektusait járjuk körül, hangosan morfondírozunk a fellelhető hard adatok és a kérdés soft vonatkozásai alapján.

 

Az online rendezvény ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.

 

Szakértők

Schiller Márk
Marketingvezető, harmadik generációs tulajdonos, Schiller Autó Család
https://www.linkedin.com/in/mark-schiller-577a2083/

Autó volt a jele már óvodában is. Amikor kérdezték tőle, hogy mi szeretne lenni, ha majd nagy lesz, zsigerből vágta rá, hogy bizony apukájával és nagypapájával fog dolgozni. Ez így is lett. A “kis Schiller” titulust és becenevet megörökölve már 13 éves kora óta családi vállalkozásuk körül sertepertél, nyaranként dolgozott szervizeikben és irodáikban is.

2016 őszétől kezdődően már teljes állásban a Schiller cégcsoport határozza meg az életét. Előtte már más iparágakba is kitekintett a Budapesti Corvinus Egyetemen folytatott tanulmányai közben, de itt találta csak meg igazán a számításait, hiszen ez a saját vállalkozásuk, amit fejleszteni szeretne.

A Schiller Autó Család működésében való jelenlétének köszönhetően már egy három generációs családi vállalkozássá válhattak. Nagy öröm számára, hogy példaképeitől tanulhat, láthatja, hogy ők hogyan dolgoznak, gondolkodnak, és alakíthatják együtt a hosszú távú jövőt. Szilárd meggyőződése, hogy családi üzletfilozófiájuknak köszönhetően a jövőre és az innovációra is készen állnak.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/05/márk-1.jpg

Schiller Márk

Marketingvezető, harmadik generációs tulajdonos, Schiller Autó Család

Simák Pál
Elnök-vezérigazgató, CIB Bank
https://www.linkedin.com/in/paul-simak-312a26bb/

Dr. Simák Pál 2014. április 1-től az Intesa Sanpaolo Csoport magyarországi leányvállalatának, a CIB Bank Zrt.-nek a vezérigazgatója, az igazgatóság elnöke. 2017 óta a Magyar Bankszövetség Elnökségének tagja.

Ezt megelőzően, 2012 márciusától 2014 áprilisáig a BayernLB Csoport magyarországi leánybankjának, az MKB Bank Zrt.-nek volt az elnök-vezérigazgatója. Elnök-vezérigazgatóvá történő kinevezése előtt,  2008 és 2012 március között a bank igazgatóságának tagjaként a stratégiai és pénzügyi területeket irányította. Felügyelete alá tartozott a stratégiai és pénzügyi területek mellett a tőkemenedzsment, a humánpolitika és a csoport- és tulajdonosi irányítás is. Elnökként vezette a bank ALCO és Bankfejlesztési Bizottságait.

A bankszektorban betöltött vezetői pozícióit megelőzően 2000 és 2008 között Dr. Simák Pál Budapesten és Kelet-Európában a McKinsey & Company partnereként számos kelet-európai pénzintézeti projektet irányított többek között ösztönzési rendszerek, lean tevékenységek, egyesülés utáni gazdálkodás, költségoptimalizálás, stratégiai növekedési lehetőségek témakörökben. Tagja volt a közép-kelet-európai pénzintézeti vezetők csoportjának. 

Dr. Simák Pál első szakmai tapasztalatait a Royal Bank of Canadánál tanácsadóként szerezte, ahol a bank kockázatpolitikai csoportjánál is dolgozott.

1997-ben a Torontói Egyetem Alkalmazott tudományok mesterképzésén szerzett diplomát, majd  bölcsészdoktori (PhD) végzettségét. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/05/simak_pal.png

Simák Pál

Elnök-vezérigazgató, CIB Bank

Szabó Melinda
Kereskedelmi vezérigazgató-helyettes, Magyar Telekom
https://www.linkedin.com/in/melinda-szab%C3%B3-ba515830/

Szabó Melinda Magyarország piacvezető telekommunikációs vállalatának kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. A több évtizedes telekommunikációs tapasztalattal rendelkező szakember felel a Magyar Telekom teljes lakossági és KKV szegmenséért, valamint márkakommunikációjáért, irányítása alatt közel 3.500 ember dolgozik.  Elkötelezetten hisz az ügyfélcentrikus működésben és abban, hogy a digitalizáció az élet minden területén segítségünkre van. Vallja, hogy egy vállalatnak felelőssége van abban, hogy törekedjen jobbá tenni a világot, amelyben működik. Éppen ezért irányítása alatt a Magyar Telekom feladatának tekinti, hogy a digitális technológia segítségével nemcsak egyéni, de társadalmi szinten is segítse Magyarország digitális fejlődését.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/05/Szabo_Melinda.png

Szabó Melinda

Kereskedelmi vezérigazgató-helyettes, Magyar Telekom



Ajánlott képzéseink

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. október 22.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Scrum Master Alapok

2 nap, 16 óra*
Képzés indulás: 2020. november 3.

A Scrum Master tréningünk során eljuttatunk az agilis alapoktól a bevezetés gyakorlatáig. Általános képet kapsz a legfontosabb szerepekről, eseményekről, dokumentumokról, sőt áttekintést adunk az agilis működés skálázásáról. Ez utóbbi kifejezetten érdekes lehet nagyvállalati környezetben.

Intelligent Marketing

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*
Képzés indulás: 2020. október 21.

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.