A mai marketing jó messzire került attól, amit a Mad Men sorozatban láttunk. Ma már nem csak egy jó sztori vagy kreatív ötlet kell a kommunikációhoz (bár ezek is nagyon fontosak!!), hanem a kommunikációs csatorna, a használt technológiák hatékonysága is. Valójában a marketingstratégia a teljes kommunikációs ökoszisztéma helyes működtetéséről szóló terv.
Meetupunkon azt mutatjuk meg, hogyan lehet ennek az ökoszisztémának a technológiai részét jól csinálni, mit lehet automatizálni, és hogyan valósítható meg a 1:1 marketing különböző cégméreteknél.
Orosz Pál (Microsoft):
A Martech univerzum nem csupán végtelen, hanem egyre gyorsabban tágul is. Mihez kezdjen az egyszeri marketinges, akinek egyre reménytelenebb, hogy mindezt részleteiben megismerje? Alkalmazzunk praktikus megközelítést, nézzük meg a kihívásokat, megoldásokat a gyakorlati életből vett példákon keresztül!
Gögge Tamás (Pattern Digital Consulting):
Nagyvállalati esettanulmány a telekommunikációs szektorból. A nagyvállalatoknál van büdzsé, de komplex rendszereik nehezen átalakíthatóak. Egy ilyen projektet mutatunk be indulástól tanulságokig: hogyan indul el egy ilyen projekt, miket kell figyelembe venni a tervezéskor, miket kell átgondolni, milyen szempontok alapján érdemes kiválasztani az alvállalkozókat, hogyan lehet révbe érni.
Berta Zsuzsi (A38 Hajó):
Milyen adathasznosítási előnyökkel jár egy saját jegyértékesítési rendszer fenntartása? Hogyan épül Európa legnagyobb koncertfelvétel-archívuma egy saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerrel és egy YouTube API-val? Hogyan mappelik Budapest könnyűzenei ízlését? Az A38 Hajó független budapesti kulturális intézményként rendhagyó példát mutat abban, hogyan lehet eszméletlen mennyiségű tartalom előállításából automatizált megoldásokkal értelmes mikroszegmens-specifikus marketingstratégiát építeni, legyen szó branding vagy performance célú kampánymenedzsmentről.