Marketing technológiák

A mai marketing jó messzire került attól, amit a Mad Men sorozatban láttunk. Ma már nem csak egy jó sztori vagy kreatív ötlet kell a kommunikációhoz (bár ezek is nagyon fontosak!!), hanem a kommunikációs csatorna, a használt technológiák hatékonysága is. Valójában a marketingstratégia a teljes kommunikációs ökoszisztéma helyes működtetéséről szóló terv.

Meetupunkon azt mutatjuk meg, hogyan lehet ennek az ökoszisztémának a technológiai részét jól csinálni, mit lehet automatizálni, és hogyan valósítható meg a 1:1 marketing különböző cégméreteknél.

Orosz Pál (Microsoft): 

A Martech univerzum nem csupán végtelen, hanem egyre gyorsabban tágul is. Mihez kezdjen az egyszeri marketinges, akinek egyre reménytelenebb, hogy mindezt részleteiben megismerje? Alkalmazzunk praktikus megközelítést, nézzük meg a kihívásokat, megoldásokat a gyakorlati életből vett példákon keresztül!

Gögge Tamás (Pattern Digital Consulting):
Nagyvállalati esettanulmány a telekommunikációs szektorból. A nagyvállalatoknál van büdzsé, de komplex rendszereik nehezen átalakíthatóak. Egy ilyen projektet mutatunk be indulástól tanulságokig: hogyan indul el egy ilyen projekt, miket kell figyelembe venni a tervezéskor, miket kell átgondolni, milyen szempontok alapján érdemes kiválasztani az alvállalkozókat, hogyan lehet révbe érni.

Berta Zsuzsi (A38 Hajó): 
Milyen adathasznosítási előnyökkel jár egy saját jegyértékesítési rendszer fenntartása? Hogyan épül Európa legnagyobb koncertfelvétel-archívuma egy saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerrel és egy YouTube API-val? Hogyan mappelik Budapest könnyűzenei ízlését? Az A38 Hajó független budapesti kulturális intézményként rendhagyó példát mutat abban, hogyan lehet eszméletlen mennyiségű tartalom előállításából automatizált megoldásokkal értelmes mikroszegmens-specifikus marketingstratégiát építeni, legyen szó branding vagy performance célú kampánymenedzsmentről. 

Szakértők

Gögge Tamás
Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting
https://www.linkedin.com/in/tamas-g%C3%B6gge-6a68101/

Tamás stratégiai tanácsadóként főként vállalati digitális transzformációval és többcsatornás digitális ügyfélélménnyel foglalkozik.

Telekommunikációs és stratégiai tanácsadói tapasztalatát több nemzetközi nagyvállalatnál szerezte.

A Deutsche Telekomnál eltöltött három év alatt az európai online ügyfélszolgálati területért, azon belül elsősorban mobilapplikáció-fejlesztésért és bevezetésért felelt, majd a nemzetközi omnichannel kompetencia központot vezette.

Ezt megelőzően stratégiai tanácsadóként dolgozott a Roland Bergernél, ahová a Vodafone Magyarországtól igazolt át az ottani selfcare, majd pedig ügyfélélmény csapatok vezetését követően. Közvetlenül a 2008-as pénzügyi válság előtt, alatt és után Írországban, egy pénzügyi kereskedési cégnél dolgozott először digitális területen.
 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/gogge-tamas.jpg

Gögge Tamás

Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting

Berta Zsuzsi
marketingvezető, A38 Hajó
https://www.linkedin.com/in/zsuzsiberta/
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/01/berta-zsuzsi.png

Berta Zsuzsi

marketingvezető, A38 Hajó

Orosz Pál
Corporate Account Marcom Eastern Europe, Microsoft
https://www.linkedin.com/in/oroszpal/?originalSubdomain=hu
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/02/orosz-pál.png

Orosz Pál

Corporate Account Marcom Eastern Europe, Microsoft

Schlégl Tímea
Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia



Ajánlott képzéseink

Intelligent Marketing

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*
Képzés indulás: 2020. október 21.

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex, egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketing megközelítés széles megértésére és mély tudásra egyes szakterületeken. A jelen legjobb és a jövő legkeresettebb marketingesei azok, akik specialistából T-tudású szakemberré tudnak válni.

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. október 22.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Data Science

2 félév, 18 alkalom, 90 óra*
Képzés indulás: 2020. november 13.

Az adatok nyelvét beszélő specialisták a következő évek legkeresettebb szakemberei közé tartoznak. Hogy miért vagyunk biztosak ebben? Mert az adatgyűjtésre alkalmas eszközök elárasztották a mindennapjainkat és ezzel egy időben az adatokba zárt intelligencia lett a sikeres vállalkozások legnagyobb tőkéje.