Barion Pixel

Virtual & Augmented Reality a Marketingben

Minden jelentős trendriport a VR és AR előretörését jelzi. Növekvő eszközállomány, emelkedő penetráció, bővülő tartalommennyiség, dinamikusan megugró reklámozási költség jellemzik a valóságon túllépő technológiákat.

A kipróbálók körében nem marad el a wow hatás, és minden évben hatalmas sikereket láthatunk a játékpiacon. Óriási pénzeket és tömegeket mozgat meg a Pokémon GO, a Fallout 4 VR vagy a Job Simulator.
Úgy tűnik minden rendelkezésre áll, hogy a marketinget is felforgassa a VR és AR. Szakértők már arról beszélnek, hogy a VR az új video.
Na de mi a valóság? És hol tartunk e téren hazánkban?

HOGYAN TUDSZ JELENTKEZNI?

- A TIXA felületén vásárolhatsz jegyet online. Kattints ide vagy a Jelentkezem gombra. 
Mozdulj időben, nehogy lemaradj. Az esemény résztvevőinek száma korlátozott.

Szakértők

Kovács Gergely
kommunikációs szakember, kutató
https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/

Gergely 20 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, az utóbbi 15 évben jelentős szerepe volt különböző nagy kommunikációs és digitális cégek felépítésében. Az elmúlt 20 évben kipróbálta magát informatikusként, kereskedelmi pilótaként és környezetkutatóként is.

Munkája mellett főiskolákon tart előadásokat vizuális kommunikációról és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb digitális trendekből.

A folyamatos tanulás és új területek megértése, megismerése inspirálja. Kutatási területe az Augmented Reality és Virtual Reality, számtalan megvalósult projekttel a háta mögött kezdett PHD-zni ebben a témában.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

Kovács Gergely

kommunikációs szakember, kutató

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Miről lesz szó?

  • A meetupon átfutjuk az elérhető technológiákat és gyakorlati példákat fogunk feldolgozni. Olyan létező VR/AR megoldásokat fogunk átnézni, amelyeket kifejezetten marketing céllal hoztak létre.
  • Megnézzük hol tartanak a legjobbak, és mit várhatunk a következő 3-5 évben.
  • A helyszínen kipróbálhatsz néhány játék- és marketingcélú AR/VR alkalmazást.

Kinek ajánljuk?

  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, miben hoz újat a VR/AR a marketingkommunikációban.
  • Azoknak, akik gyakorlati példákon keresztül akarnak bepillantást nyerni az AR/VR világába.
  • Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt, és kérdéseik vannak.
  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.