Virtual & Augmented Reality a Marketingben

Minden jelentős trendriport a VR és AR előretörését jelzi. Növekvő eszközállomány, emelkedő penetráció, bővülő tartalommennyiség, dinamikusan megugró reklámozási költség jellemzik a valóságon túllépő technológiákat.

A kipróbálók körében nem marad el a wow hatás, és minden évben hatalmas sikereket láthatunk a játékpiacon. Óriási pénzeket és tömegeket mozgat meg a Pokémon GO, a Fallout 4 VR vagy a Job Simulator.
Úgy tűnik minden rendelkezésre áll, hogy a marketinget is felforgassa a VR és AR. Szakértők már arról beszélnek, hogy a VR az új video.
Na de mi a valóság? És hol tartunk e téren hazánkban?

HOGYAN TUDSZ JELENTKEZNI?

- A TIXA felületén vásárolhatsz jegyet online. Kattints ide vagy a Jelentkezem gombra. 
Mozdulj időben, nehogy lemaradj. Az esemény résztvevőinek száma korlátozott.

Szakértők

Kovács Gergely
Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group
https://www.linkedin.com/in/gergely-kovacs-9b416912/

Gergely 16 éve dolgozik a kommunikációs szakmában, az utóbbi 10 évben jelentős szerepe volt a HPS Group új kommunikációs üzletágainak kialakításában. Az elmúlt 20 évben kipróbálta magát informatikusként, kereskedelmi pilótaként és környezetkutatóként is.

Munkája mellett főiskolákon tart előadásokat vizuális kommunikációról és nagyvállalatok vezetőit készíti fel a legújabb prezentációs trendekből.

A folyamatos tanulás és új területek megértése, megismerése inspirálja. Legújabb kutatási területe az Augmented Reality és Virtual Reality, számtalan megvalósult projekttel a háta mögött kezdett PHD-zni ebben a témában.

 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kovacs-gergely.jpg

Kovács Gergely

Üzletág-igazgató, tulajdonos, kommunikációs szakember, HPS Group

Csanda Gergely
Marketingvezető, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Alkalmazott matematikusnak indult piackutatóból lett marketing szakember.

Dolgozott macskaeledel innováción és mobiltelefon fejlesztésen, árult LED lámpát és digitális fényképezőgépeket, részt vett a Sony mobil és az NN Biztosító átmárkázásában.

Kíváncsian kutatja a diszruptív megoldásokat, és keresi a közeget, amiben elsőként próbálhatja ki ezeket. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Marketingvezető, Talentuno

Miről lesz szó?

  • A meetupon átfutjuk az elérhető technológiákat és gyakorlati példákat fogunk feldolgozni. Olyan létező VR/AR megoldásokat fogunk átnézni, amelyeket kifejezetten marketing céllal hoztak létre.
  • Megnézzük hol tartanak a legjobbak, és mit várhatunk a következő 3-5 évben.
  • A helyszínen kipróbálhatsz néhány játék- és marketingcélú AR/VR alkalmazást.

Kinek ajánljuk?

  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, miben hoz újat a VR/AR a marketingkommunikációban.
  • Azoknak, akik gyakorlati példákon keresztül akarnak bepillantást nyerni az AR/VR világába.
  • Azoknak, akik érdeklődnek Intelligent Marketing képzésünk iránt, és kérdéseik vannak.
  • Bárkinek, aki kíváncsi rá, hogy milyen a KÜRT Akadémia közösségéhez tartozni.