Restart Business

Sok vállalkozás és cégvezető számára ismeretlen az a bizonytalanság, amibe a karantén sodorta az üzletet. Összetett és ismeretlen problémákat kell kezelni, váratlan és iparágakon túlmutató, hosszútávú hatásokat kellene modellezni. Mindeközben se idő se lehetőség nincs a többszöri kísérletezésre.
Ismerős a helyzet?

A KÜRT Akadémia Restart Business képzésének célja, hogy az ilyen helyzetekhez adjon a cégvezetőknek azonnali és konkrét megoldásokat. A képzés során:

  • segítünk beazonosítani az üzleti modelledben rejlő buktatókat és lehetőségeket
  • megmutatjuk, hogy érdemes kitett helyzetben szcenáriókat tervezni, priorizálni
  • végigrágjuk azokat a módszereket, melyeket ilyen helyzetben alkalmazni érdemes
  • éles példákon, friss és valós, hazai esettanulmányokon keresztül begyakoroljuk ezeket a módszereket
  • egy külön konzultációs alkalmakon testreszabott segítséget nyújtunk saját üzleti kihívásaid kezelésében

A vírusválság során a vállalatvezetők egyszerre szembesültek a válság keresleti, kínálati, szervezeti és technológiai kihívásaival. A képzés célja, hogy a kríziskezelés eddig használt elemeit (ismert és tudatos működés) kibővítve képesek lesznek maguk és a szervezet számára tartós változáskezelési gyakorlatokká és ezzel konkrét üzleti előnnyé alakítani.

Jelentkezés: Minden jelentkezőtől előzetesen egy néhány mondatos státust fogunk kérni arról, hogy milyen aktuális üzleti problémára keres megoldást, mit kell újraindítania. Így tudjuk garantálni, hogy minden résztvevő számára hasznos tartalmat tudunk adni.

Fontos: a képzési alkalmak mellett további heti 2-3 óra felkészülés szükséges.

Szakértők

Mizsei Szabolcs
Digitális transzformációs szakértő, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/szabolcsmizsei/

Közgazdász, a digitális transzformációs és szervezeti agilitás programok szakértője.

Több mint két évtizedes tapasztalatot szerzett az információtechnológiai iparágban rendszerintegrátori, digitális termékfejlesztési és különböző menedzsment szerepkörökben. Szakterülete a technológiai alapú innováció és a lean/agilis módszertanok gyakorlati alkalmazása. 

A Széchenyi István Szakkollégium „digitális közgazdaságtan” kurzus oktatója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/mizsei-szabolcs.jpg

Mizsei Szabolcs

Digitális transzformációs szakértő, KÜRT Akadémia

Vityi Péter
Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, startup vállalkozó, az Informatikai Vállalkozások Szövetségének alelnöke, 27 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Két éve az IVSZ elnökségi tagja, az Informatikai tagozat vezetője, az IVSZ alelnöke. Fő területe a digitális gazdaság, exportképesség – ezen a területeken rendszeres konferencia előadó. Jelenleg a KÜRT Akadémia és egy startup vállalkozás vezetése mellett a Digitális Jólét Programhoz tartozó Digitális Export stratégia kialakításának szakmai vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Vityi-Péter.png

Vityi Péter

Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia

Gáspár-Hidasi Eszter
Képzésvezető, Business Modell Innovation szakértő
https://www.linkedin.com/in/eszter-g%C3%A1sp%C3%A1r-hidasi-37117725/

Eredeti szakmája informatikus, de gyorsan eltérült az üzlet felé, így mindig ezen két terület határán tevékenykedett. 10 évet dolgozott a Microsoft magyar leányvállalatánál, ahol az eleinte még nem is igen létező KKV üzletágban kezdett dolgozni. Az üzletág növekedésével itt 2-3 évente mindig akadt egy-egy olyan új terület, ahol fejlődhetett – az utolsó években a KKV telesales csapat szakmai irányítását végezte.

Majd egy nagy váltással a következő 10 évre multitól magyar KKV-hoz, KKV ügyfelekről nagyvállalati ügyfelekre váltott: az IPR-Insights szoftvereszköz-gazdákodással foglalkozó cég operatív vezetője majd üzletfejlesztési igazgatója lett.

Mindeközben vágott bele a CEU-n egy MBA diploma megszerzésébe, ahol lehetősége volt az üzleti modellek fejlesztésének módszereit egy Independent Study keretében feldolgozni. Ekkor találkozott először a Business Model Canvas-szal, amit azóta több üzleti terv elkészítésekor is sikerrel alkalmazott. Például amikor az IPR-Insights CEE régiós terjeszkedésének üzleti tervét készítette, mellyel a cég sikerrel vont be összesen 430 millió forint kockázati tőkét egy Jeremie alapból.

2016-tól oroszlánrészt vállalt az IVSZ tagkezelési folyamatainak megújításában és az azokat kiszolgáló IT infrastruktúra modernizációjában.

Jelenleg szabadúszó szakértőként hasonló, üzleti folyamatok kialakítását és azok digitalizációját érintő projektekben tevékenykedik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/12/Gáspár-Hidasi-Eszter.png

Gáspár-Hidasi Eszter

Képzésvezető, Business Modell Innovation szakértő

Kelemen Béla
Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
https://hu.linkedin.com/in/b%C3%A9la-kelemen-a6ab4481

Pályáját a BME-n kezdte, kutatónak készült, mígnem a rendszerváltás őt is elsodorta, és üzleti pályára kényszerítette. Közel 25 év alatt az olajipar szinte valamennyi területén dolgozott itthon és külföldön egyaránt, irányított kőolajfinomítókat, vezetett kereskedelmi szervezetet, de mindig visszatért az olajipar legnagyobb kihívásához, az értéklánc teljes optimalizáláshoz. Ma főállásban szeretné jobbá tenni a világot a Lean módszerek elterjesztésével mind a kőolaj finomításban, mind az élet más területein.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kelemen-bela.jpg

Kelemen Béla

Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

Kinek ajánljuk?

  • Felsővezetőknek, cégtulajdonosoknakvállalkozóknak, akiknek közvetlenül cégvezetési feszültséget okozott a válság
  • Olyanoknak, akiknek nincs a kezükben a megfelelő eszköz arra, hogy felmérjék az aktuális üzleti potenciáljukat és hatékonyan ugorják meg a válság okozta  kihívásokat
  • Azoknak, akik látják, hogy a klasszikus tervezési folyamatok most haszontalanok, mégis stabilitást szeretnének
  • Mindazoknak, akiknek nincs idejük kísérletezgetni, azonnali megoldásokat keresnek
  • A képzés nem iparágspecifikus. Várjuk gyártó, kereskedő, banki és államigazgatási vezetők jelentkezését is. A képzés cégvezetők vagy C-szintű vezetők számára nyitott

A képzés tematikája


  • Milyen stabil struktúrákra támaszkodhatunk egy nehezen tervezhető közegben? Reális cégstátus-értékelés és az ehhez kapcsolódó eszközrendszer megismerése, begyakorlása.

     

    • Gáspár-Hidasi Eszter Képzésvezető
      Business Modell Innovation szakértő
       
    • Mizsei Szabolcs Digitális transzformációs szakértő KÜRT Akadémia
       

  • A kínálati vészhelyzet kezelése – Hol szakadt/hol szakadhat el a beszállítói láncom és hogy érdemes újraépíteni, hogy az kevésbé legyen kitett? Értéklánc reziliencia és analízis..

     

    • Kelemen Béla Business Excellence VP
      MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
       

  • Megváltozott-e a piacom, és ha igen, ez tartós-e? Értékajánlat, validáció, fogyasztói szokásváltozás, fogyasztó-központú (pull) termékfejlesztés a push helyett, lean start-up és design thinking eszközök alkalmazási lehetőségei a saját cégvezetési gyakorlatodban.

     

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia
       

  • Mi zajlik valójában a cégnél, a menedzsmentemben? Agilis vezetési és szervezetfejlesztési technikák a gyakorlatban.

     

    • Argalász Attila Vezető tréner, tanácsadó szakpszichológus, improvizációs színész – játékmester
       

  • Holnaptól hogyan integráljam az eddig tanultakat? Agilis menedzsment eszközök és mindset a gyakorlatban, backlog és célkijelölés, bimodalitás, vagyis BAU és fejlesztés összehangolása a céges működésben.

     

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia
       
      • Mizsei Szabolcs Digitális transzformációs szakértő KÜRT Akadémia
         

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

3 hét, 5 alkalom, 15 óra, + egyéni konzultáció*

a képzés indulása:
2020. június 23.
jelentkezési határidő:
2020. június 18.
képzési alkalmak:
kedd, csütörtök

15-18 óra közt

helyszín:
Zoom Meeting
részvételi díj:
168.000 Ft + ÁFA (50%-os bevezető ár)

* a változtatás jogát
fenntartjuk

Tóth Kata Termékfejlesztési vezető
Érdeklődöm! Jelentkezem!

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!



Ajánlott képzéseink

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. október 22.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Scrum Master Alapok

3 nap, 16 óra*
Képzés indulás: 2020. június 16. (online)

A Scrum Master tréningünk során eljuttatunk az agilis alapoktól a bevezetés gyakorlatáig. Általános képet kapsz a legfontosabb szerepekről, eseményekről, dokumentumokról, sőt áttekintést adunk az agilis működés skálázásáról. Ez utóbbi kifejezetten érdekes lehet nagyvállalati környezetben.

HR 4.0

5 alkalom, összesen 20 óra*
Képzés indulás: 2020. ősz

A digitalizáció üzleti és szervezeti kihívásainak kezelése megkívánja a gyors HR-reakciót az átalakuló vállalatban megjelenő új igényekre, jelenségekre. A klasszikus HR ismeretek mellett ezért elengedhetetlen, hogy egy stratégiai HR partner naprakész tudással rendelkezzen a legújabb trendekről, eszközökről.




Aktuális események

KÜRT Akadémia Live #8: Vállalati restart

Így építsd újra üzletedet agilisan!

18:00 – 19:30
2020.06.03.
jelentkezési határidő: 2020. június 3.

Akik minket választottak