Agilis HR a digitális korban

A képzés részletei

7+1 alkalom, összesen 32 óra*

a képzés indulása:
2024. március 8.
jelentkezési határidő:
2024. március 1.
képzési alkalmak:
péntekenként

9 és 13 óra között

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU Budapest és/vagy zoom

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
670.000 Ft + ÁFA (részletfizetési lehetőségért érdeklődj kollegánknál)
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Agilis & digitális = a két legfontosabb kulcsszó, amire: 

  • vadonatúj, frissített és bővített tematikájú, 
  • hazai szinten egyedülálló (sehol máshol nem találsz ilyet), 
  • People & Culture szemléletű,  
  • a legfrissebb AI-trendekkel gazdagított 
  • stratégiai és operatív fókuszú, 
  • nemzetközi szinten is elismert HR szakember vezetésével 

induló AGILIS HR A DIGITÁLIS KORBAN képzésünket felépítettük.  

Külső szemlélő helyett válj a szervezeti folyamatok és HR területen végbemenő változások motorjává, aki érti az üzletet, ismeri a legújabb szervezeti trendeket és emiatt partnerként tekint rá a vezetés.  

Neked szól a képzés, ha FŐ CÉLOD, HOGY VERSENYKÉPES ÉS VONZÓ MUNKÁLTATÓT, KELLEMES MUNKAHELYET TEREMTS VÁLLALATODBÓL, továbbá: 

  • Prémium tudásra van szükséged és a szakma legjobbjai közé akarsz tartozni 
  • HR vezető,  
  • People & Culture vezető, 
  • Cégvezető vagy 
  • Szenior HR szakember vagy 
  • Stratégiai szintű HR munkát végzel 
  • Nem a szervezeti változások elszenvedője, hanem aktív előmozdítója lennél 
  • Human Resources vezetőként úgy érzed, itt az ideje modernebb vizekre evezni, és áttérni az agilis szemléletre és módszertanra, tehát nemcsak megújulnál szakmailag, hanem szintet lépnél karrieredben. 
  • HR vezetőként szeretnél a CEO stratégiai partnere lenni, mert hiszel abban, hogy megfelelő people és megfelelő culture nélkül nincs sikeres transzformáció. 

PRÉMIUM KÉPZÉSÜNK:

  • Élő, tantermi, DE ONLINE is elvégezheted 
  • Stratégiai és operatív fókuszú 
  • Elmélyülést (DeepDive) ad a HR terület teljes egészébe, hogy vezetőként a Big Picture-t lásd a legújabb trendekkel, folyamatokkal együtt.

TÖBB MINT KÉPZÉS 

  • A képzési alkalmak során a legjobb szakemberektől tanulhatsz, hasonló kihívásokkal rendelkező nagy- és középvállalati HR vezetőkkel közösen. 
  • A képzés részeként egy egyórás szakmai konzultációt is kapsz, mely során saját személyes kihívásodat tárgyalhatod meg szakértőnkkel. 
  •  A képzés a “Győzd meg a CEO-t" elnevezésű programmal zárul, ahol a résztvevők egy saját fejlesztési területet mutatnak be és a képzés során elsajátított szempontok szerint győznek meg a KÜRT Akadémia által biztosított ügyvezetőket az ötlet életképességéről. A képzés végén tehát egy kész, CEO-k által validált fejlesztési, átalakítási projekttel a kezedben távozhatsz. 

MIRŐL LESZ SZÓ A KÉPZÉSEN? 

  • Agilis mindset-ről
  • Digitális HR-ről
  • HR Trendekről
  • NEW WORK-ről
  • Agilis szemléletről, agilis folyamatokról a HR-ben 
  • Stratégiáról
  • Toborzásról
  • Onboarding-ról
  • Talent management-ről
  • Purpose alapú szervezetről
  • Kultúramenedzsmentről
  • Szervezeti hálózatokról.

 

MIÉRT EGYEDÜLÁLLÓ A KÉPZÉSÜNK? 

Mert hazai terepen sehol máshol nem tanulhatsz a következőkről egyben: 

  • A digitális talent-ek bevonzása, integrálása, fejlesztése és megtartása 
  • Agilitás a HR területen 
  • az agilis szervezeti kultúra kereteinek kialakítása 
  • A vonzó és versenyképes munkáltató ismérvei 
  • Az agilis működés megerősítése 
  • Vállalati digitalizáció 
  • Az Y, Z generációk, valamint a milleniálok a munkaerőpiacon 
  • Új trendek 
  • A HR-fejlesztések “eladása” a business felé (HR Business Partner-i szerepkör) 
  • Hibrid munka 
  • Digitális transzformáció a HR-ben 
  • Agilis toborzás 
  • Onboarding 
  • Tehetséggondozás 
  • Tanuló szervezet kialakítása 
  • Szervezeti purpose, vízió, misszió, szervezeti értékek 
  • Egyszerűbb, gyorsabb, hatékonyabb, felhasználóbarát HR folyamatok és működés.

 

TANULJ NEMZETKÖZILEG IS KIEMELKEDŐ SZAKEMBER KÉPZÉSVEZETŐNKTŐL 

A képzés vezetője Schmidt Barbara, az osztrák székhelyű menő green tech cég, a @SMATRICS People & Culture vezetője. Barbara egyébként: 

  • Több, mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik nagy, globális vállalatoknál, valamint startup és scale-up cégeknél 
  • Komoly tapasztalatai vannak az IT, a technológiai, az e-mobilitás, az autóipar, média és a kiskereskedelem területén mind a tanácsadói, mind a HR vezetői oldalon 
  • Számos sikeres projektet tudhat maga mögött a vállalkozások fel- és leépítése, a tehetséggondozás, az ember- és szervezetfejlesztés, a tehetségszerzés, az agilitás és az átalakulási tanácsadás területén 
  • A kultúra tervezésének rajongója 
  • Agilis gondolkodásmóddal született, folyamatosan megkérdőjelezi a status quo-t 
  • Rendszeresen publikál szakmai fórumokon. 

 

Megkérdeztük hallgatónkat, miért jelentkezett a képzésre, és miben változott az, ahogy dolgozik.

"A HR 4.0 olyan témákat ragadott meg, ami egy jó kombinációja ennek, hiszen beszéltünk trendekről, de megismertünk konkrét eszközöket is. Munkahelyemen a lokál tehetségmenedzsment koncepció kialakításához használtam a hallottakat, vagy adtak inspirációt."

Olvasd el Császár Veronikával, egy pénzintézet HR-es munkatársával készült teljes interjút!

 


Szakértők

Schmidt Barbara
Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető
https://www.linkedin.com/in/schmidtbarbara/

15+ év HR vezetői tapasztalat multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainál IT, tech és retail iparágakban. Másfél éves kirándulás az államigazgatásban, informatika területen, változásmenedzsment vezetőként. Vezetőfejlesztő programok, stratégia és HR folyamat tanácsadás, szervezetfejlesztési és HR projektek vezetése magyar és német nyelvterületen. 2020 óta Bécsben él, People & Culture vezető a SMATRICS-nál, Ausztria piacvezető elektromos autó töltőállomás hálózati megoldásokat fejlesztő green tech scale-up cégénél.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/SchB-5.jpg

Schmidt Barbara

Minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető

Kovach Anton
Shiwaforce.com Zrt., alapító, igazgatósági tag
https://hu.linkedin.com/in/anton-kovach

Kovach Anton több mint két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik az agilitás, a Lean és Lean Startup módszertanok gyakorlati alkalmazásában.

A ShiwaForce.com digitális termékeket és megoldásokat szállító, két évtizedes nagyvállalati ügyféltapasztalattal rendelkező, közel 100 fős, startup szellemiségű vállalat. A ShiwaForce.com saját fejlesztésű vállalati működési modellje menedzsment módszertani innováció, egyben a vállalat fenntartható piaci versenyelőnyének garanciája is. Digitális termékeikkel és szolgáltatásaikkal a hazai bank- és biztosítási szektor nagyvállalatai, többek között az OTP Csoport, a Magyar Telekom, az MKB, Magyar Posta és az Erste Bank üzleti igényeit szolgálják ki nap mint nap.

Anton meggyőződése, hogy a gyors és sikeres alkalmazkodás, a nyitott, emberközpontú vállalatvezetés, a folyamatos tanulásra és változásra való nyitottság megtanulható és átadható, ezért évek óta menedzsment tréningeken osztja meg az agilitásról és a Lean módszertan alkalmazásáról szerzett tapasztalatait.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/03/Anton-KOVACH-zoom.jpg

Kovach Anton

Shiwaforce.com Zrt., alapító, igazgatósági tag

Vityi Péter
Partner, szenior stratégia és digitalizációs szakértő
https://www.linkedin.com/in/peter-vityi-25a5054/

Villamosmérnök, a KÜRT Akadémia szenior tanácsadó partnere, 33 év informatikai tapasztalattal. Vezetőként dolgozott a Microsoft Corporation-nél, 7 évig a nagyvállalti üzletágat, majd 7 évig a helyi Microsoft leányvállalatot vezette. Ezután 3 évig a Microsoft müncheni regionális központjában dolgozott a nagyvállalati területért felelős COO-ként. Dolgozott startup vállalkozóként, 7 évig volt az Informatikai Vállalkozásük szövetségének alelnöke, az Informatikai tagozat vezetőjeként. A Digitális Jólét Program Export stratégia kidolgozásában szakmai vezetőként vett részt. 2016-ban csatlakozott a KÜRT Akadémiához, melyet 2018 és 2023 között vezetett. Jelenleg a KÜRT Akadémia szenior partnere, vezetési, stratégiai és digitális transzformációs területek szakértője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/Vityi_peter.jpg

Vityi Péter

Partner, szenior stratégia és digitalizációs szakértő

Bogár Bence
Élménytervező, Holisztik Design
https://hu.linkedin.com/in/bncbgr

Bence élménytervezőként kíváncsi csapatoknak segít hasznos, jól használható és szerethető szolgáltatások tervezésében. Mindeközben pedig azt kutatja, hogy az embereket miként motiválja, illetve manipulálja a design ereje. Korábban a Kitchen Budapest startup programjának vezetőjeként, a Mobil- és SocialPiknik társszervezőjeként, illetve a Colabs társalapítójaként kereste az ötlet, a csapat és a megvalósítás kapcsolatait, vagyis a sikeres startupok receptjét.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/12/bogar.bence_.jpg

Bogár Bence

Élménytervező, Holisztik Design

Mizsei Szabolcs
Ügyvezető igazgató, MEHI; Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/szabolcsmizsei/

Közgazdász, a digitális transzformáció és szervezeti agilitás szakértője. Jelenleg a Magyar Energiahatékonysági Intézet ügyvezető igazgatója. 

Több mint két évtizedes tapasztalatot szerzett az információtechnológiai iparágban rendszerintegrátori, digitális termékfejlesztési és különböző menedzsment szerepkörökben. Szakterülete a technológiai alapú innováció és a lean/agilis módszertanok gyakorlati alkalmazása. 

A Széchenyi István Szakkollégium „digitális közgazdaságtan” kurzus oktatója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/mizsei-szabolcs.jpg

Mizsei Szabolcs

Ügyvezető igazgató, MEHI; Digitális transzformációs szakértő és képzésvezető, KÜRT Akadémia

Szvetelszky Zsuzsa
Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA
https://www.linkedin.com/in/szvetelszky/

Szvetelszky Zsuzsanna kommunikációelméletet és tudásmenedzsmentet tanít az ELTE-n. Nagysikerű első könyve (A pletyka) által vált a tudományos körökön kívül a nagyobb nyilvánosság számára is ismertté. Szociálpszichológus, de elsődlegesen mint pletykakutató tartják számon. Úgy véli, a pletyka olyan szorosan hozzátartozik a mindennapi életünkhöz, hogy nem lehet és nem is szabad megkerülni a jelenséget. Érdemes inkább a benne rejlő lehetőségeket tudományosan is felhasználni és kiaknázni. Eddig négy könyve jelent meg, a legutóbbi Noé márkája – variációk a tudatos vásárlásra címmel.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szvetelszky-zsuzsa.jpg

Szvetelszky Zsuzsa

Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA

Kinek ajánljuk?

A képzésre elsősorban HR vezetőket, HR szakembereket, HR üzleti partnereket, emberekkel, szervezeti kultúrával foglalkozó szakembereket várunk, akik minimum 3-5 év releváns szakmai tapasztalattal rendelkeznek, továbbá: 

  • szeretnék a HR szerepét, stratégiai jelentőségét növelni 
  • ehhez szükséges személyes készségeiket és ismereteiket bővíteni 
  • szeretnének átfogó képet kapni a HR új funkcióiról, a szervezeti transzformációs módszertanokról és az azokban rejlő lehetőségekről 
  • hisznek a vállalati digitalizáció fontosságában, de nem tudják, hogyan kezdjenek hozzá 
  • készen állnak a jelen kihívásait összefüggéseiben megérteni 
  • el tudják engedni a régi szerepeket és berögzült szokásokat 
  • örömmel elsajátítják az agilis szemléletet 
  • céljuk az agilis szervezet motorjává válni.

A képzés tematikája


  • Hogy kell egy HR csapatot agilissá tenni? Hogy néz ki a gyakorlatban az agilitás szintjeinek felmérése és a feladatok újraosztása? Mit jelent és milyen változásokat hoz a munka szempontjából a digitális korszak? Hogy működik a digitális talent management? Az alapfogalmak tisztázásán túl gyakorlati példákon, keresztül nézzük meg, hogy milyen kompetenciák és mindset mentén fejleszthető agilissá a HR.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Viszlát, HR! Helló, new work!
  • Miért jelent versenyelőnyt egy erős, hiteles vállalati misszió+vízió+cél? Hogyan találjuk meg a MIÉRT-et és hogyan bontsuk azt le szervezti egységekre, egyénekre, majd hogyan építsük be mindezeket a vezetésbe, kommunikációba, toborzásba, teljesítményértékelésbe, és általában a szervezeti kultúrába? A jól csengő buzzwordökön túl mit takar a gyakorlatban az értékalapú toborzás és a célvezérelt vezetés?

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető,minősített agilis HR szakértő,  szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Bevezetés

  • Milyen lehetőségeket tartogat a digitalizáció a HRben hosszú és rövidtávon? Költség- és folyamatoptimalizáció szempontjából mi számít valódi értékteremtő digitalizációnak és mi az, ami csak tüneti kezelés, és jobb elkerülni? Mit jelent a gyakorlatban az agilis keretrendszer, mikor és mikor ne legyünk agilisak? BMC (Business Model Canvas) készítés speciálisan a HR terület számára, saját ügyfeleink és értékteremtési folyamataink feltérképezése céljából.

    • Vityi Péter Alelnök, IVSZ, ügyvezető, KÜRT Akadémia 
      Digitalizáció és digitális transzformáció
    • Kovach Anton Alapító, CEO, ShiwaForce.com
      Agilitás, agilis transzformáció

  • Mik a HR agilissá válásának lépései? Mi a különbség a gyakorlatban a hagyományos és az agilis szervezetfejlesztés között? Milyen kiválasztási szempontokat érdemes figyelembe venni az agilis szerepkörökre történő toborzáskor? Q&A gyakorló Scrum materekkel és Product Ownerekkel és bevezetési esettanulmány feldolgozása.

    • Mizsei Szabolcs
      HR szakértő
      Agilis értékek támogatása az operatív HR munkában

  • Milyen munkaerőpiaci trendek jellemzők manapság? Mi a teendője a HRnek az különböző generációk együttműködésének összehangolásában, mit érdemes tudni a digitális talentekről és az ún. gig economy-ról? Egy konkrét HR projektet fogunk át/megtervezni Design Thinking módszertannal, miközben gyakorlatban feldolgozunk olyan fogalmakat, mint candidate experience , employee experience, digitális / remote onboarding, employer brand, employer value proposition, design thinking és service design.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      TEHETSÉGEK MEGTALÁLÁSA, ONBOARDING-JA ÉS MEGTARTÁSA
    • Bogár Bence ÉlménytervezőHolisztik Design
      Design thinking, service design a HR munkában, szervezetfejlesztésben

  • Kinek a dolga a pszichológiai biztonság? Agilis L&D alapok, trendek és formák, szervezeti szerepek, future skillek és vezetőfejlesztés, és az ún. tanuló szervezet alapjainak megfogalmazása, keretfeltételeinek kialakítás egy konkrét esettanulmány gyakorlati feldolgozásán keresztül.
    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      AGILE LEADERSHIP

  • „Culture eats strategy for breakfast” – milyen feladatokat rak ez a közismert mondat a HR-re? Hogy állj neki egy kultúra felmérésnek, a formális és az informális szervezeti hálózatok feltérképezésének, egy agilis szervezeti struktúra kialakításának? Mit tanulunk a broken window theory-ból?

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      AGILIS SZERVEZETI KULTÚRA ÉS SZERVEZETI HÁLÓZATOK I.
    • Szvetelszky Zsuzsa
      Szociálpszichológus, pletykakutató, MTA
      AGILIS SZERVEZETI KULTÚRA ÉS SZERVEZETI HÁLÓZATOK II.

  • Víziónk, hogy a HR nem a szervezeti folyamatok elszenvedője, hanem motorja, aki érti az üzletet és emiatt partnerként tekint rá a vezetés. A képzészáró vizsgán egy valós helyzetet fogunk szimulálni, ahol 5 perced van meggyőzni a CEO-t: Mutasd be, hogy melyik területet akarod fejleszteni, milyen módszert, szemléletet fogsz ehhez alkalmazni, milyen erőforrást kérsz ehhez, milyen mérhető eredményeket vársz a projekttől és milyen üzleti értékre számíthat a fejlesztés nyomán a CEO. Az 5 perces pitch-ek után minden hallgató részletes visszajelzést kap, konkrét CEO-szempontú fejlesztési javaslatokat.

    • Schmidt Barbara Képzésvezető
      HR vezető, minősített agilis HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, leadership trainer, változásmenedzser, üzleti coach
      Győzd meg a CEO-t!
    • Meglepetés CEO  
      Győzd meg a CEO-t!
    • Meglepetés CEO  
      Győzd meg a CEO-t!

Hallgatóink mondták



Somogyi Mónika

Head of People and Culture

Számomra akkor vált igazán kézzelfoghatóvá a képzés, mikor rátértünk arra, hogyan alakult át a HR világa a digitalizációval és hogyan használhatjuk az agilis eszközöket a mindennapokban.

Császár Veronika

Learning and Development Specialist

Hiteles előadók, akik a témájuk mesterei és bátran feltehettem kérdéseim nekik valamint a képzés témaköreit emelném ki, ami valóban az előttünk álló és/vagy velünk zajló átalakulásokkal foglalkozott.

Korábbi hallgatónk

Iszonyat jól éreztem magam, és most azt érzem, hogy MÉG-MÉG-MÉG! De tényleg!!!!!

Korábbi hallgatónk

Nagyon jól összeállított tematika, profi, gyakorlati szakemberek előadásában.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

7+1 alkalom, összesen 32 óra*

a képzés indulása:
2024. március 8.
jelentkezési határidő:
2024. március 1.
képzési alkalmak:
péntekenként

9 és 13 óra között

szükséges képzettség:
felsőfokú végzettség
helyszín:
CEU Budapest és/vagy zoom

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
670.000 Ft + ÁFA (részletfizetési lehetőségért érdeklődj kollegánknál)
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm! Jelentkezem!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Cégemet fejleszteném

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak