Interjú Molnár Márkkal, aki tapasztalt PR szakemberként végezte el Intelligent Marketing képzésünket
„A PR/marketing szakmában különösen fontos, hogy egy lépéssel a versenytársak előtt legyünk, és ezt csak a legújabb eszközök és technológiák alkalmazásával tudjuk megtenni.” – Molnár Márk, Intelligent Marketing képzést végzett hallgatónk, csaknem egy évtizede kezdte meg pályafutását a kommunikációs szektorban. Elmondása szerint egy jó szakembernek folyamatosan képeznie kell magát és ismernie kell a célközönségét. Interjúnkban mesél arról, hogy számára mit adott a képzés, és mi az a bizonyos „X”, amit ő a képzés végén hazavitt magával.
PR-osként, miért volt számodra fontos, hogy belevágj egy marketing képzésbe?
A PR és a marketing szorosan összefügg egymással, hiszen a nap végén mindkettő a márkakommunikációról szól. PR-osként az a célom, hogy széles körben jó véleménnyel legyenek az általam kezelt márkákról, mindezt pedig a legújabb marketing ismeretekkel és eszközökkel tudom a legjobban elérni. Régi vágyom volt, hogy gyakorló szakemberektől tanuljak és ezzel piacképes tudást szerezzek.
Miért pont a KÜRT Akadémia képzését választottad?
Mondhatni finoman kitessékeltek az ajtón. 🙂 Ugyanis az első évfolyamot a főnököm és az egyik kollégám is elvégezte, így a véleményük alapján adta magát a dolog, hogy én is itt tanuljak. Kétség sem fér hozzá, hogy remek döntés volt. A képzés során valóban átfogó képet kaptam arról, hogyan nyúljak hozzá egy-egy marketing aktivitáshoz, sőt a 17 alkalom során még baráti és partneri kapcsolatokat is ki tudtam alakítani.
Megismertél új lehetőségeket, csatornákat, marketingmegoldásokat a képzésen, amelyeket a munkád során alkalmazni tudsz?
Abszolút! Az első perctől kezdve alkalmazom őket. Persze volt már előzetes tudásom, hiszen a PR szakmában alaposan ismerni kell a célcsoportot: kik ők, hol és hogyan érjük el őket annak érdekében, hogy meglegyen a kitűzött KPI? A képzés rámutatott arra, hogy sokkal több lehetőség és eszköz áll a rendelkezésemre, mint amit addig gondoltam.
Melyik előadást, témakört emelnéd ki? Ki volt a legnagyobb hatással rád?
Leginkább azokkal a témákkal és előadókkal tudtam azonosulni, amelyekről azt gondoltam, hogy ezeket én is ilyen lenyűgözően és hitelesen tudom továbbítani az ügyfeleimnek. Ilyen volt a Design Thinking Bogár Bencével, az Omnichannel marketing Gögge Tamással, a purpose alapú márkaépítés Szabó Bélával, de talán mégis a Tartalommarketing 1-2 hatott rám a legjobban. A dupla előadás során hangzott el az a legértékesebb gondolat, amit PR-osként azóta is mindenhova magammal viszek. Úgy hangzott, hogy egy termék vagy szolgáltatás mögött sok a sztori, de ebből csak kevés az igazán érdekes. Kell egy jó partner, akivel minden sokkal egyszerűbb, akivel hatékonyan keltjük fel az érdeklődést és beszélgetést generálunk belőle. Nekem ez az, ami meghatározza a mindennapi munkám.
Miért fontos, hogy folyamatosan képezzük magunkat?
A PR/marketing szakmában különösen fontos, hogy egy lépéssel a versenytársak előtt legyünk, és ezt csak a legújabb eszközök és technológiák alkalmazásával tudjuk megtenni. Ami tegnap még működött, ma már nem biztos, sőt könnyen elavulttá és unalmassá is válhat. Rohamtempóban változik a világ és nekünk alkalmazkodni kell hozzá különben lemaradunk. Azt gondolom, hogyha mindennap csak egy picit fejlesztjük magunkat már jók vagyunk.
Kinek ajánlanád az Intelligent Marketing képzés elvégzését?
A képzés eleje óta én mindenkinek ezt mondom: képzeld el, hogy van egy ötleted, amiről úgy gondolod, hogy boldoggá teheti az embereket. Mert egyszerűsíti az életet, megold egy fennálló problémát vagy tovább megyek, akár még a világot is meg tudja változtatni. Képzeld el, hogy a kezdőtőkéd is megvan hozzá, de hiányzik az a bizonyos X, amivel piacra tudnál vele lépni. Itt jön képbe az Intelligent Marketing képzés, ami megadja a löketet ahhoz, hogy bátran belevágj életed kalandjába.
Érdekel az Intelligent Marketing képzés
Hozzászólások