A kijárási korlátozás és a gazdasági visszaesés a cégek marketingstratégiáját és kommunikációs lehetőségeit is nagyban átszabta. Hogyan kommunikáljunk vírusválság idején? Mennyire nyúljunk a reklámbüdzséhez? És tényleg mindenkinek a koronavírusról kellene beszélnie, méghozzá ugyanúgy? A következő KÜRT Akadémia Live-on Kormos Dalma, a Bridge Budapest és a Nyitottak vagyunk kommunikációs vezetője, freelancer kommunikációs szakértő, korábban nagyvállalati és gasztró PR-os, Pőcze Balázs, a Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója és Szabó Béla, a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatója beszélgetnek kutatások és saját tapasztalataik alapján.
Mennyire forgatja fel a médiaterveket az új helyzet? Nulla out of home, rengeteg social?
Milyen változást hoz hosszú távon a vírus a kommunikációs iparágban?
Máshogyan kommunikál az, aki nyertese, mint az, aki vesztese a helyzetnek?
Csatlakozz hozzánk, és tedd fel kérdésedet te is! Regisztrálj, hogy a zárt videókonferencián te is bekapcsolódhass a beszélgetésbe!
Mi az a KÜRT Akadémia Live?
Heti rendszerességű élő, online beszélgetéssorozat, ahol meghívott vendégekkel a vírushelyzet különböző aspektusait járjuk körül, hangosan morfondírozunk a fellelhető hard adatok és a kérdés soft vonatkozásai alapján.
Az online rendezvény ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.
Szakértők
Kormos Dalma
Bridge Budapest és Nyitottak vagyunk kommunikációs vezető,
freelancer kommunikációs szakértő
Több éven keresztül a ranglétrát bejárva a Vodafone PR menedzsereként dolgozott, majd a telekommunikációs szektorból egy éles kanyarral az általa egyik legszebb elhivatottságnak tekintett vendéglátásba navigálta magát. Egy magyar tulajdonú, több éttermet üzemeltető gasztrovállalkozásban kezdett el dolgozni mint kommunikációs vezető.
Jelenleg szabadúszó kommunikációs szakértő. Kezdő és meglévő vállalkozások PR auditálásával és tanácsadásával is foglalkozik. Két, számára fontos értékeket képviselő nonprofit szervezet mellett is elköteleződött: 2018-tól a Nyitottak vagyunk kezdeményezés, majd 2019 -től a Bridge Budapest szervezet kommunikációját vezeti. A 360 fokos nézet és kommunikáció híve. A vendéglátástól sem távolodott el: két budapesti étterem és egy hotel kommunikációjáért is felel.
Bridge Budapest és Nyitottak vagyunk kommunikációs vezető,
freelancer kommunikációs szakértő
Pőcze Balázs
Alapító, kreatívigazgató, Mito
https://www.linkedin.com/in/balaazs/
A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta.
Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, az alapítás óta pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.
Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.
A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.
A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.