Helyszín: CEU, 1051 Budapest, Nádor utca 15.
Időpont: 2020.01.29. szerda, 19:00-21:00
Sokan állítják, hogy nincs különbség B2B és B2C marketing között. A leggyakoribb indok, hogy a nap végén mindkét esetben az emberrel kommunikálunk – és ezt a részt kevesen vitatjuk. De gondoljunk bele, mi magunk hogyan viselkedünk, mik a motivációink és mik a céljaink, amikor egyéni fogyasztóként vásárolunk, és amikor egy vállalat színeiben beszerzünk.
Meetupunkon a B2B marketingben jártas szakértőktől tudhatjuk meg, miben más és hogyan működik a B2B marketing. Mi az ügyfél, mi az ügyfélút, milyen a B2B persona, milyen eszközökkel, milyen csatornán, milyen üzenetekkel és hogyan érdemes őket elérni. Miként tudod az embert és a céget is megszólítani, miért más egy vállalati marketing életciklus. Miért fontosak a jól felépített ügyféladatbázist mozgató marketing technológiák, hogyan épül fel egy B2B brand, hogyan lesz a B2B marketinges a kereskedő legfontosabb partnere egy vállalaton belül. Bevált eszközök, esettanulmányok és hasznos tapasztalatok bemutatásával készülünk. Várunk minden olyan marketingest, aki fogyasztó helyett az ügyfél, eladás helyett az értékesítés, vásárlás helyett a beszerzés, érzés és impulzus helyett pedig a döntéshozási folyamat kifejezésekkel találkozik gyakrabban.