Online részvétellel 

Beleállsz vagy fejre állsz meetup

Változásmenedzsment a gyakorlatban

Időpont: 2021. május 12., szerda, 17:00-19:00

Platform: Zoom Meeting (a linket a regisztrált résztvevőknek küldjük az esemény előtt)

 

Regisztrálok!

 

Mi késztet változásra egy telekommunikációs óriást, ha az eredményei rendre magasabbak a kitűzött céloknál? És egy élelmiszerlánc vállalati kultúrájának megváltoztatásának hogyan lehet nekiállni?

Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Dulin Judit, a Lidl Magyarország HR ügyvezető igazgatója avat be a két nagyvállalat motivációiba és tapasztalataiba. És azt is elmondják, miért gondolják, hogy sikeres piaci szereplőként akkor is szükséges időnként nagyobb horderejű változást kezdeményezni, ha jók az eredményeik. Hiszen vagy beleállnak, és diktálják a tempót, vagy azt fogják észrevenni, hogy a sikerességben elkényelmesedve hagyták, hogy sokan lehagyják őket, és már beleállni nem, csak fejre állni tudnak.

Témáink:

  • Magyar Telekom – Agilisan változunk, tehát vagyunk 

    Hogyan tudtuk a szervezet és vezetők működését minden szinten felforgató agilis transzformációt kezdeményezni és végig vinni, amikor az éves eredmények rendre magasabbak a kitűzött céloknál? Hogyan indul el a folyamat úgy, hogy a veszély csak a horizonton túl látszik, ráadásul a megcélzott változáshoz nincsenek a közelben elérhető hasznos minták?
    A változás mindenre kiterjedt az elmúlt két évben: változott, ahogyan éves célokat tűzünk ki, és rugalmasan menedzseljük a végrehajtást. A cég egyre nagyobb része tért át az agilis működésre, ami új szerepeket és ritmust hozott be – mindezek sikeréhez a vezetési és szervezeti kultúra és a belső rendszereink változására is szükség volt. Az elmúlt időszak tanulságairól és a következő lépésekről mesélünk.

  • Lidl Magyarország – A kultúraváltozás fejben dől el

    Miképpen lehet változást elérni a legnehezebb területen: a szervezet kultúrájában, az emberek mindennapi működésében? Miért a vezetők fejében kellett „rendet raknunk” a folyamatok, struktúrák újratervezése helyett? Bemutatjuk, hogyan fogadták a vezetők az alapjaiban megváltozó viselkedésbeli elvárásokat, és hogy miként kapcsolódott egy Magyarországon már futó program egy később induló, de hasonló célú anyavállalati kezdeményezéshez.

Beszélgetőpartnereink:

  • Dulin Judit – HR ügyvezető igazgató, Lidl Magyarország

  • Rékasi Tibor – vezérigazgató, Magyar Telekom

A meetup házigazdái:

  • Császár Csaba – szervezetfejlesztési szakértő, senior partner, KÜRT Akadémia
  • Jókay Gábor – szervezetfejlesztési szakértő, vállalati tanácsadás üzletágvezető, KÜRT Akadémia

 

A meetupot online, Zoom Meetingen szervezzük, ahol résztvevőként lehetőséged lesz kérdéseket feltenni az előadóknak. A meetup elején 10-10 percben bemutatjuk a két vállalat változásmenedzsment projektjét, majd egy közös beszélgetésen vesézzük ki a tanulságokat.

Szakértők

Dulin Judit
HR ügyvezető igazgató, Lidl Magyarország
https://www.linkedin.com/in/judit-dulin-52b54a16/

Judit 27 éve foglakozik emberekkel és szervezetekkel HR-esként. 2016-ban csatlakozott a Lidl Magyarországhoz HR ügyvezető igazgatóként, korábban pedig neves nemzetközi nagyvállalatok HR vezetőjeként dolgozott.Tapasztalata szerint mindenkor azok a helyzet nyertesei, akik a legjobban alkalmazkodnak a változásokhoz, akik az újdonságok pozitívumait mielőbb meglátják és beépítik azokat. Az ember evolúciójával sem volt ez másképp – teszi hozzá hivatkozva a tudományos tételre. A Lidl Magyarországnál az utóbbi 5 évben folyamatosan azon dolgoznak, hogy a vásárlók akkor is a Lidl-re gondoljanak elsőként, amikor munkahelyet választanak.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/04/dulin_judit.jpg

Dulin Judit

HR ügyvezető igazgató, Lidl Magyarország

Rékasi Tibor
Vezérigazgató, Magyar Telekom
https://www.linkedin.com/in/tibor-r%C3%A9kasi-71a8168a/

2008 szeptemberében csatlakozott a Magyar Telekom Csoporthoz a Vállalati Szolgáltatások Üzletághoz tartozó leányvállalat, az IQSYS Zrt. ügyvezető igazgatójaként, majd 2013 és 2017 között a T-Systems Magyarország vezérigazgatója volt, ezt követően a Magyar Telekom Lakossági szolgáltatások vezérigazgató-helyettesének nevezték ki, mely pozíciót 2018-ig, vezérigazgatói kinevezéséig töltötte be.

 

Tibor vezetése alatt a Magyar Telekom megerősítette vezető integrált szolgáltatói szerepét és stabilan tartja vezetői pozícióját a mobil, a vezetékes és a TV piaci szegmensben egyaránt. A kereskedelmi sikerek mellett a Magyar Telekom nagy hangsúlyt fektet arra, hogy vonzó munkaadó legyen (a vállalat 2020-ban sorozatban a harmadik alkalommal nyerte el a Legvonzóbb Munkahely Díjat a telekommunikációs szektorban).

 

Tibor irányításával 2018-ban a Magyar Telekom az európai távközlési cégek és a magyar nagyvállalatok között is elsőként vágott bele az agilis transzformációba. Nemcsak a kereskedelmi és IT területek, hanem a  teljes műszaki terület és a támogató funkciók, valamint maga a vállalatvezetés is az agilis módszertan szerint, agilis szervezetekben működik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/04/rekasi-tibor-400.png

Rékasi Tibor

Vezérigazgató, Magyar Telekom

Császár Csaba
Szenior partner, szervezetfejlesztési szakértő
https://www.linkedin.com/in/csaba-csaszar/

Közgazdászként végzett a Corvinuson, majd néhány évnyi egyetemi oktatói tapasztalatszerzés után a rendszerváltás éveiben kollégáival megalapították az OD Partnert, aminek 23 évig meghatározó tagja és egyik vezetője is volt. A kezdetektől vállalati átalakulásokon és vezetőfejlesztő programokban dolgozik, munkája mellett folyamatosan képezve is magát. Szervezetfejlesztő-szupervizor másoddiplomát szerzett és számos módszer-specifikus nemzetközi program tapasztalataiból is építkezik, miközben hazai és nemzetközi képzési programok oktatójaként is segíti a szakma következő generációját.

Munkájához integratív megközelítéssel közelít: az üzleti stratégiák és modellek hatékonyság és siker fókusza és a szervezetek emberi dimenziója közötti termékeny összhangot keresi. Felhatalmazó, az önszerveződésre és tanulásra építő működés megteremtésében támogatja ügyfeleit, leginkább felsővezetői csapatokkal dolgozva. A konkrét helyzetekre való szabad figyelem és szakmai megalapozottság mellett fontos eszköze a humor, ami a minket körülvevő paradoxonok és saját magunk elfogadásának lehetőségét adja meg.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/02/cscs-2015-portré-kör-2.jpg

Császár Csaba

Szenior partner, szervezetfejlesztési szakértő

Jókay Gábor
Vállalati tanácsadás üzletágvezető, szervezetfejlesztési szakértő
https://hu.linkedin.com/in/gaborjokay

Jókay Gábor közgazdász, szervezetfejlesztő, diplomás coach, HR tanácsadó. Nagyvállalati HR szakértőként (AT&T, Ericsson), majd HR igazgatóként (Aventis Pharma) dolgozott, mielőtt a tanácsadás és a szervezetfejlesztés felé fordult. 2005-től 8 évig volt az Aon Hewitt magyarországi irodájának vezető tanácsadója, valamint a vezetésfejlesztési és teljesítménymenedzsment szakterületek szakmai irányítója, átfogó HR tanácsadási és szervezetfejlesztési projektek vezetője. 2015-től a KÜRT Akadémia szervezetfejlesztési projektjeiért felel, ezek szakmai fejlesztésében és implementálásában vesz részt. Legtöbbször vezetőkkel dolgozik, coachként, tanácsadóként, trénerként. Segíti őket abban, hogy tudatosabb, hatékonyabb, jobb vezetőkké váljanak és olyan szervezeteket építsenek, ahová szeretnek tartozni az emberek.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/jokay-gabor.jpg

Jókay Gábor

Vállalati tanácsadás üzletágvezető, szervezetfejlesztési szakértő



Ajánlott képzéseink

Változásmenedzsment

A hatékony változásmenedzsment képességként is beépül a szervezet létébe, működésébe, identitásába.

Vezetők fejlesztése

Egy vezetőnek tisztában kell lennie saját preferenciáival, motivációjával, hiedelmeivel ahhoz, hogy hitelesen tudjon másokat motiválni, irányítani, fejleszteni.

Agilis transzformáció

6 alkalom, 24 óra
Képzés indulás: 2021. szeptember 23.

Agilis Transzformációs Képzésünkre várjuk azokat a vezetőket, coachokat, Release Train Engenieereket (RTE), senior projekt szakembereket, akikre egy vállalat agilis transzformációjának levezénylése vár. Szakembereket, akik tudják a célt, de nehézségekbe ütköztek vagy bizonytalanok abban, hogy miként érdemes hozzáfogni egy nagyvállalati agilis átszervezéshez.