Branderő – Márkák, Értékek és Közvélemény

A nyáron kivételesen nem csak a marketingkommunikációs szaklapok, de a magyar mainstream média is elkezdett foglalkozni azzal, hogy márkák álltak ki az értékeikért, vagy épp nem figyeltek eléggé mások értékeire. És az első kérdés, ami mindenkiben joggal felmerülhet: miért van erre az egészre egyáltalán szükség? Miért, mikor, hol nem elég, hogy ha egyszerűen mi csináljuk, vagy mi szeretnénk csinálni a legjobb terméket, nyújtani a legjobb szolgáltatást? Miért járunk jól kívül és belül, ha a végére járunk annak, hogy mik a márkánk, a vállalatunk értékei? És ha végre sikerült, hogyan meséljük el ezt a kollegáinknak és a potenciális ügyfeleinknek?

Halász Éva stratéga és Pőcze Balázs kreatívigazgató külföldi és magyar példákon keresztül mutatják be röviden, hogy miért vált szükségessé a márkák értékeinek a definiálása és kommunikálása, milyen módszertanok léteznek arra, hogy egy szervezet ráismerjen a saját meglévő, vagy vágyott értékeire, illetve ha már tudják, hogy miért, kikért szeretnének kiállni, mit képviselnek, akkor azt hogyan juttathatják a világ tudomására.

Szakértők

Schlégl Tímea
Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Kommunikációs és operatív igazgató, IVSZ, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Pőcze Balázs
Alapító, kreatívigazgató, Mito
https://www.linkedin.com/in/balaazs/

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta.

Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, az alapítás óta pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pocze-balazs.jpg

Pőcze Balázs

Alapító, kreatívigazgató, Mito

Halász Éva
inkubátor mentor - CEU Innovations Lab

Éva vállalati tanácsadóként kezdte pályáját Londonban, a Booz Allen and Hamiltonnál. Ezután több cégnél dolgozott a WPP- n belül plannerként és márkastratégiai tanácsadóként Londonban és Genfben, majd a londoni Brash Brandshez igazolt stratégiai vezetőként. Budapesten a DDB-nél stratégaként tevékenykedett, jelenleg független tanácsadó. Üzleti munkája mellett másfél évtizede aktívan tanít, jelenleg a CEU Innovations Lab inkubátor mentora, a Corvinus egyetem professzora, és a Cambridge-i egyetem vendégtanára.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/09/Halász-Éva.png

Halász Éva

inkubátor mentor - CEU Innovations Lab

Miről lesz szó?

  • Miért vállalnak fel világmárkák társadalmi kérdéseket?
  • Mit jelent a társadalmi kérdéseknek, ha nagyvállalatok állnak mögéjük?
  • Milyen valós hatást gyakorolnak ezek a gesztusok a vevőkre?
  • Hogyan érdemes hatnod a márkáddal?

Kinek ajánljuk?

  • Marketingeseknek, akár ügynökségi, akár ügyfél oldalról jönnek.
  • Társadalmi kérdésekre nyitott érdeklődőknek. 
  • Kommunikációs szakértőknek.


Ajánlott képzéseink

Intelligent Marketing

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*
Képzés indulás: Elindult, még csatlakozhatsz!

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex, egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketing megközelítés széles megértésére és mély tudásra egyes szakterületeken. A jelen legjobb és a jövő legkeresettebb marketingesei azok, akik specialistából T-tudású szakemberré tudnak válni.

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. március 26.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

HR 4.0

4 alkalom, összesen 16 óra*
Képzés indulás: 2020 január 29.

A digitalizáció üzleti és szervezeti kihívásainak kezelése megkívánja a gyors HR-reakciót az átalakuló vállalatban megjelenő új igényekre, jelenségekre. A klasszikus HR ismeretek mellett ezért elengedhetetlen, hogy egy stratégiai HR partner naprakész tudással rendelkezzen a legújabb trendekről, eszközökről.