E-commerce területen kiemelt tudással rendelkezik Magento webáruházak kivitelezésében és szállításában, valamint online kereskedelmi folyamatok tervezésében, optimalizálásában. A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Vezetés és szervezés, Vállalati stratégia szakirányon. 2006 óta foglalkozik webes projektek tervezésével. Kezdetben az Axel Springerrel dolgozott tanácsadó projektvezetőként Radó Mátyással, majd 2008 óta közösen vezetik az OANDER-t, ahol 2010 óra foglalkoznak online kereskedelmi fejlesztésekkel az igényfelméréstől, a tervezésen és a kivitelezésen át a továbbfejlesztésekig. Az elmúlt években a digitális tranzakciós folyamatok újraszervezésében, valamint a felhasználó központú folyamattervezésben széleskörű tapasztalatot szerzett, számos bevezetés aktív résztvevője.
E-kereskedelem
Az e-kereskedelmi vállalkozásban a növekedési potenciál óriási, de tudatos tervezés, folyamatos fejlesztés és invesztíció nélkül elmarad a siker.
Az E-kereskedelem képzést azoknak a kis- és nagykereskedelemi vezetőknek, középvezetőknek hoztuk létre, akik fenntartható kereskedelem digitalizációt, és milliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot szeretnének felépíteni és működtetni, és céljuk, hogy:
- átfogó képet kapjanak az online kereskedelem folyamatáról
- megismerjék a várható trendeket és irányzatokat
- elméleti és gyakorlati tudást kapjanak e-kereskedelmi hálózat kialakításához és üzemeltetéséhez
- átlássák a logisztikai folyamatok, E-commerce stratégia, a webáruházhoz kapcsolódó online marketing ismeretek-és hirdetések, valamint a teljes B2B e-kereskedelem rendszerét
- az e-kereskedelem részterületeit hétköznapi gyakorlatokon keresztül értsék meg
- a hazai e-kereskedelem legnagyobb szakértőitől, aktív vezetőktől tanulják el a részterületek legfontosabb kihívásait
- konkrét webáruház esettanulmányokból inspirálódjanak
- tiszta és gyakorlatias roadmap-et kapjanak kijelölt céljaikhoz.
Néhány további gyakorlati tudnivaló az E-kereskedelem képzéssel kapcsolatban:
- 2 órányi egyéni konzultációs lehetőséget kapsz, melyben átbeszélheted kihívásaidat szakértőinkkel.
- A képzés vizsgával zárul, ahol saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet kell bemutatnod.
- Személyre szabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kapsz a vizsgát vezető szakmai bizottságtól.
- A képzés tematikája adott, de a hallgatói összetétel mentén képzésenként eltérő szektorspecifikus esettanulmányokkal készülünk.
Az alapképzést követően az alábbi, 3 órás kiegészítő workshop-okból választhatsz:
- B2B e-kereskedelem sajátosságai, eltérések a B2C-től
- kereskedelem digitalizáció, korábbi offline kereskedelem digitalizálása: a cég egészét érinti
- nemzetközi piacra lépés.
Kinek ajánljuk?
A képzést 1-5 milliárdos online forgalmat megcélzó cégeknek állítottuk össze, elsősorban egy, már működő kereskedelmi hálózat digitalizációjával.
Ezen belül is elsősorban:
- e-kereskedelmi üzletágért felelős nagyvállalati középvezetőknek (jellemzően IT vagy marketingvezetőknek),
- e-kereskedelemben érdekelt családi vállalkozások vezetőinek,
- CEO-knak board tagoknak, C-2, C-3 szintű vezetőknek.
Továbbá azoknak a szakembereknek, akik:
- értik, hogy az e-kereskedelem nagyon más, mint a hagyományos kereskedelem;
- szeretnének több száz milliós vagy többmilliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot felépíteni, de belátják, hogy ez folyamatos fejlesztéssel jár
- tisztában vannak azzal, hogy az e-kereskedelem a teljes üzleti modell stratégiai és technológiai átgondolását, átszervezését jelenti.
Nem ajánljuk a képzést azoknak, akik:
- kis forgalmú saját webshop indításán gondolkodnak,
- 1-2 fős projektként tekintenek az e-kereskedelemre,
- nem szeretnének hozzányúlni a marketing, HR, sales stratégiájukhoz, ügyfélmenedzsmenthez, logisztikához, informatikához, pénzügyi rendszereikhez és a vállalati kultúrához.
A KÉPZÉS SZAKMAI PARTNEREI:
A képzés tematikája
-
Mit kell tudni a hazai és a régiós e-commerce piacról? Kik az aktuális és kik a potenciális nagyágyúk? Kik a potenciális lemaradók? Milyen elmozdulásokat tudunk előrejelezni a trendek alapján? Az operatív tudnivalók és a gyors bemutatkozás után az e-kereskedelmi piac hazai sajátosságait, mozgásait fogjuk közösen megvizsgálni különös tekintettel a hallgatók által képviselt szektorokra.
-
Pintér Róbert Képzésvezető, egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem
E-kereskedelmi körkép -
Petrezselyem Péter
Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)Alapvető változások az üzleti modellben, stratégiában, folyamatokban, piacra lépés tervezése, árazás -
Petrezselyem Péter
Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)Stratégiakészítési gyakorlat -
Őri Gergely
Ügyvezető Modell és Hobby Kft. – JátékNetwebáruházi esettanulmány 1.
-
Mivel jár az e-kereskedelem elindítása c-level szinten? Milyen alapvető átalakításokat kell eszközölni az üzleti modellben, a stratégiában, a folyamatokban, és az árazásban? Egyáltalán, hogy érdemes megtervezni a piacralépést? Ezt követően webáruházi esettanulmányok segítségével végignézzük az építkezés klasszikus vezetői kihívásait, buktatóit és titkait.
-
Ocskay László Ügyvezető (OANDER)Unified Commerce - Vállalati webshopok, integráció és automatizáció az egységesített kereskedelemért
-
Roskó Dávid Integrációs szakértő (OANDER)Automatizáció – avagy a leghatékonyabb pénz- és időspórolás
-
Román Gergely
E-kereskedelmi igazgató (Decathlon)Webáruházi esettanulmány 2. -
Dr. Horváth Attila
CEO (BigFish Payment Gateway)Fizetési platform
-
Mi az, amit a webshopokhoz kapcsolódó IT rendszerekről tudni érdemes? Mire érdemes figyelni az integráció során? Mire jó a saját bolt és mire a marketplace, hogy érdemes ezt a dilemmát eldönteni? Technológiai fejtágítás erős üzleti fókusszal.
-
Donáth Fruzsina
Üzletfejlesztési vezető - Smart Trade Applications Kft.Árazás -
Hatvani Zoltán Ecommerce manager at Praktiker HungaryWebáruházi esettanulmány 3.
-
Fülöp Szabolcs CEO (Trans-Sped)
raktározás és kiszállítás -
Perényi András CEO (Webshippy)
fulfillment és WMS
-
„Az e-kereskedelem marketing az egészen más.” Na de pontosan miben? Milyen platformok, üzenetek és szakemberek kellenek egy erős e-commerce marketing gépezethez? Milyen büdzsében érdemes gondolkodni?
-
Hernádi Gábor
Ügyvezető (HD marketing)Hirdetés és marketing - 1. rész -
Szabó László
Export-oriented Digital Marketing Professional, Head of Growth and Co-Founder of Growww Digital.Hirdetés és marketing - 2. rész -
Káli György kommunikációs stratéga, service designer, Humanize.studio
Customer journey, ügyfélélmény -
Kobza András Ecommerce founder I The Ecommerce Mastermind Guy I Conversion rate optimalization for B2C ecommerce
Webáruházi esettanulmány 4.
-
A képzés utolsó alkalmán a hallgatók 5 percben egy saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet mutatnak be, erre személyreszabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kapnak a szakmai bizottságtól. Amennyiben a bemutatott projekt üzletileg érzékeny adatokat, stratégiát tartalmaz, lehetőség van a hallgatónak titkosított vizsgát kérni.
Miért minket válassz?
- Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
- A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
- A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
- Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.