Időpont: 2021. január 26. 17:00-18:30
Helyszín: Zoom meeting, a meetup linkjét a regisztráltaknak az esemény napján emailben küldjük el.
Mi segíthet a hatékony és értékteremtő digitális innovációban?
Például, ha nem az offline ügyfélutat ültetjük át egy az egyben a digitális térbe. Vagy ha az ügyféligény, a technikai megvalósíthatóság és a profitabilitás mátrixától egy lépéssel hátralépünk, és társadalmi kontextusban figyeljük meg szolgáltatásunk hatását, jellemzőit. És az sem árt, ha van céges missziónk, hogy a mission driven döntések egyértelművé tegyék minden szinten, hogy mit kell tennünk.
Az esemény utáni tabletta case studyján, egy biztosítótársaság sztoriján és a mission driven döntéseken keresztül mutatják meg előadóink a január 26-ai online meetupon, hogy milyen is az értékteremtő innováció.
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztrálok!
Előadóink:
- dr. Szokonya István – Innovation Lead, NN Group
Társadalmi problémák vs. nagyvállalati innováció, avagy az új innovációs sweet spot
Tradicionálisan a nagyvállalati innováció sweet spotja az ügyféligény, a technikai megvalósíthatóság és a profitabilitás mátrix közepén rejtőzik, azonban 2021-ben a corporate innováció már nem szólhat csak a növekedésről és a profitszerzésről – még ha az ügyfélt helyezzük is a középpontba. Egy lépést hátra kell lépnünk, és meg kell néznünk azt is, hogy az innovációs kezdeményezések milyen hatással vannak környezetünkre, közösségeinkre és tágabb társadalmunkra. Előadásomban az új generációs innovációs sweet spotot fogom bemutatni egy holland biztosítói case studyval szemléltetve.
- Gögge Tamás – Stratégiai tanácsadó, társalapító, Pattern Digital Consulting; a Transferwise, a Vodafone és a Telekom korábbi munkatársa
Mission driven – nehéz döntések, egyszerűen
Vállalati környezetben (is) döntések sorozata határozza meg, hogy sikeresek leszünk, vagy sem. Sokat segít ilyenkor, ha tudjuk, hogy milyen cél érdekében hozzuk meg az adott döntést. A hagyományos üzleti mérőszámokon túlmutat és új lehetőségeket tár fel, ha olyan missziót tudunk megfogalmazni, ami lefordítható minden egyes csapat, minden egyes feladat szintjére. Ha ez még olyan is, amivel csapaton belül mindenki tud azonosulni, akkor szabad az út a váratlan és innovatív megoldások előtt. Nemzetközi fintech példán keresztül nézzük meg, hogy mit jelenthet ez a digitális ügyfélélmény számára.
- Kun Judit – Strategic Design Lead, Partner, BoldX
Fizikai termék – Digitális innováció. Értékteremtés és egyéb buzzwordök
Általános hiba, hogy egy offline ügyfélút digitalizálásakor egy az egyben akarjuk leképezni a lépéseket a digitális térben – hiszen nyerő csapaton minek változtatni? Sokszor se idő, se energia nincs a folyamat újragondolására, és a digitalizáció adta lehetőségek mélyebb kihasználására. Pedig, ha megállunk kicsit és friss szemmel nézünk a folyamatra, a kihívásokra és az ügyfelek valós igényeire, olyan innovatív megoldásokat is találhatunk, amik megkönnyítik nemcsak az ügyfelek, de cégünk és munkatársaink életét is. Erről és egyéb érdekességekről egy angliai case studyn keresztül fogok mesélni, amiben megterveztük az esemény utáni tabletta online rendelési folyamatát.
A meetup házigazdája:
- Csanda Gergely – Marketingvezető, Talentuno; a KÜRT Akadémia legújabb, Digitális Innováció képzésének vezetője
Részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. Jelenleg a Talentuno marketing igazgatójaként keresi azokat a diszruptív megoldásokat, amivel fel tudja gyorsítani a HRtech startup növekedését.
A meetupot online, Zoom Meetingen szervezzük, ahol résztvevőként lehetőséged lesz kérdéseket feltenni az előadóknak. A 20-20 perces prezentációkat egy rövid közös beszélgetés követi.
Regisztrálok!