A bankszektor néhány nap alatt végleg a virtuális térbe költözött? És milyen home office-ból üzemeltetni egy telekommunikációs óriást, vagy éppen az egyik legnagyobb budapesti autószervizt és autókereskedést?
Olyan vezetőket kértünk fel a beszélgetésre, akik a saját bőrükön érzik a vírushelyzet következményeit, és komoly változásokat kell(ett) menedzselniük cégük életében a megváltozott ügyfélértékek és ügyfélviselkedés következtében.
Akik beszélgetnek:
Schiller Márk, a Schiller Autó Család harmadik generációs tulajdonosa, marketingvezetője,
Simák Pál, a CIB Bank elnök-vezérigazgatója és
Szabó Melinda, a Magyar Telekom kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
Amiről beszélgetnek:
Milyen változást tapasztaltak az ügyfelek viselkedésében és az ügyfélértékekben?
Hogyan alakították át termékeiket és szolgáltatásaikat a vírushelyzetben megváltozott ügyféligények következtében?
Mennyire nyúltak az üzleti modellhez a változások fényében?
Hogyan készülnek a fokozatos visszatérés kapcsán termékeik, üzleti folyamataik változtatásaira?
Csatlakozz hozzánk, és tedd fel kérdésedet te is! Regisztrálj, hogy a zárt videókonferencián te is bekapcsolódhass a beszélgetésbe!
Mi az a KÜRT Akadémia Live?
Heti rendszerességű élő, online beszélgetéssorozat, ahol meghívott vendégekkel a vírushelyzet különböző aspektusait járjuk körül, hangosan morfondírozunk a fellelhető hard adatok és a kérdés soft vonatkozásai alapján.
Az online rendezvény ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.
Szakértők
Schiller Márk
Marketingvezető, harmadik generációs tulajdonos, Schiller Autó Család
Autó volt a jele már óvodában is. Amikor kérdezték tőle, hogy mi szeretne lenni, ha majd nagy lesz, zsigerből vágta rá, hogy bizony apukájával és nagypapájával fog dolgozni. Ez így is lett. A “kis Schiller” titulust és becenevet megörökölve már 13 éves kora óta családi vállalkozásuk körül sertepertél, nyaranként dolgozott szervizeikben és irodáikban is.
2016 őszétől kezdődően már teljes állásban a Schiller cégcsoport határozza meg az életét. Előtte már más iparágakba is kitekintett a Budapesti Corvinus Egyetemen folytatott tanulmányai közben, de itt találta csak meg igazán a számításait, hiszen ez a saját vállalkozásuk, amit fejleszteni szeretne.
A Schiller Autó Család működésében való jelenlétének köszönhetően már egy három generációs családi vállalkozássá válhattak. Nagy öröm számára, hogy példaképeitől tanulhat, láthatja, hogy ők hogyan dolgoznak, gondolkodnak, és alakíthatják együtt a hosszú távú jövőt. Szilárd meggyőződése, hogy családi üzletfilozófiájuknak köszönhetően a jövőre és az innovációra is készen állnak.
Marketingvezető, harmadik generációs tulajdonos, Schiller Autó Család
Simák Pál
Elnök-vezérigazgató, CIB Bank
https://www.linkedin.com/in/paul-simak-312a26bb/
Dr. Simák Pál 2014. április 1-től az Intesa Sanpaolo Csoport magyarországi leányvállalatának, a CIB Bank Zrt.-nek a vezérigazgatója, az igazgatóság elnöke. 2017 óta a Magyar Bankszövetség Elnökségének tagja.
Ezt megelőzően, 2012 márciusától 2014 áprilisáig a BayernLB Csoport magyarországi leánybankjának, az MKB Bank Zrt.-nek volt az elnök-vezérigazgatója. Elnök-vezérigazgatóvá történő kinevezése előtt, 2008 és 2012 március között a bank igazgatóságának tagjaként a stratégiai és pénzügyi területeket irányította. Felügyelete alá tartozott a stratégiai és pénzügyi területek mellett a tőkemenedzsment, a humánpolitika és a csoport- és tulajdonosi irányítás is. Elnökként vezette a bank ALCO és Bankfejlesztési Bizottságait.
A bankszektorban betöltött vezetői pozícióit megelőzően 2000 és 2008 között Dr. Simák Pál Budapesten és Kelet-Európában a McKinsey & Company partnereként számos kelet-európai pénzintézeti projektet irányított többek között ösztönzési rendszerek, lean tevékenységek, egyesülés utáni gazdálkodás, költségoptimalizálás, stratégiai növekedési lehetőségek témakörökben. Tagja volt a közép-kelet-európai pénzintézeti vezetők csoportjának.
Dr. Simák Pál első szakmai tapasztalatait a Royal Bank of Canadánál tanácsadóként szerezte, ahol a bank kockázatpolitikai csoportjánál is dolgozott.
1997-ben a Torontói Egyetem Alkalmazott tudományok mesterképzésén szerzett diplomát, majd bölcsészdoktori (PhD) végzettségét.
Szabó Melinda Magyarország piacvezető telekommunikációs vállalatának kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. A több évtizedes telekommunikációs tapasztalattal rendelkező szakember felel a Magyar Telekom teljes lakossági és KKV szegmenséért, valamint márkakommunikációjáért, irányítása alatt közel 3.500 ember dolgozik. Elkötelezetten hisz az ügyfélcentrikus működésben és abban, hogy a digitalizáció az élet minden területén segítségünkre van. Vallja, hogy egy vállalatnak felelőssége van abban, hogy törekedjen jobbá tenni a világot, amelyben működik. Éppen ezért irányítása alatt a Magyar Telekom feladatának tekinti, hogy a digitális technológia segítségével nemcsak egyéni, de társadalmi szinten is segítse Magyarország digitális fejlődését.