KÜRT Akadémia Live #6: A boardroomból jelentjük III.

Avagy hogyan térjünk vissza az irodába a permanens krízis közepén?

Lemaradtál? Nézd meg itt a teljes Live-ot: 

Jönnek az enyhítések, sorra nyitnak a boltok, az éttermek, és fokozatosan az irodákba is visszatérünk. A fellélegzés mellett azonban megannyi kérdés foglalkoztathatja a cégvezetőt, középvezetőt és a HR vezetőt. Hogyan kezeljem ezt a helyzetet? Mire van szüksége a kollégáinknak? És a szűkös erőforrások között hogyan találjak prioritásokat?

Kelemen Béla, a Mol Nyrt. Business Excellence alelnöke, a KÜRT Akadémia szakértője, dr. Mihók Krisztina, az ERSTE Bank HR igazgatója és Tátrai Bernadett, a Fundamenta-Lakáskassza elnök-vezérigazgatója lesz a vendégünk a KÜRT Akadémia Live #6-on, hogy céges stratégiájukat és személyes tapasztalataikat is megosszák velünk.

Amiről beszélgetnek:

  • Hogy áll az üzletünk? Mik a prioritások?
  • Hogy vannak a munkavállalóim a karantén után? Mitől félnek, mi a nehézségük?
  • Mi mindenben kell, lehet, akarunk, fogunk változtatni a munkakörülményeken a korábbiakhoz képest? Hogy változik a higiénia, a biztonság és a környezettudatossághoz a szervezet hozzáállása? 
  • Hogyan építsem fel és őrizzem meg a szigorú kereteket a változás menedzseléséhez?  
  • Változik-e a motiváció és a megtartás feltételrendszere? Hogyan tudjuk fejlődésre ösztönözni a szervezetünket? 

Csatlakozz hozzánk, és tedd fel kérdésedet te is! Regisztrálj, hogy a zárt videókonferencián te is bekapcsolódhass a beszélgetésbe!

 

Mi az a KÜRT Akadémia Live?

Heti rendszerességű élő, online beszélgetéssorozat, ahol meghívott vendégekkel a vírushelyzet különböző aspektusait járjuk körül, hangosan morfondírozunk a fellelhető hard adatok és a kérdés soft vonatkozásai alapján.

 

Az online rendezvény ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.

 

Szakértők

Kelemen Béla
Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.
https://hu.linkedin.com/in/b%C3%A9la-kelemen-a6ab4481

Pályáját a BME-n kezdte, kutatónak készült, mígnem a rendszerváltás őt is elsodorta, és üzleti pályára kényszerítette. Közel 25 év alatt az olajipar szinte valamennyi területén dolgozott itthon és külföldön egyaránt, irányított kőolajfinomítókat, vezetett kereskedelmi szervezetet, de mindig visszatért az olajipar legnagyobb kihívásához, az értéklánc teljes optimalizáláshoz. Ma főállásban szeretné jobbá tenni a világot a Lean módszerek elterjesztésével mind a kőolaj finomításban, mind az élet más területein.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/kelemen-bela.jpg

Kelemen Béla

Business Excellence VP, MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt.

dr. Mihók Krisztina
HR Igazgató, ERSTE Bank
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/05/mihok-krisztina-2.jpg

dr. Mihók Krisztina

HR Igazgató, ERSTE Bank

Tátrai Bernadett
Elnök-vezérigazgató, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.

Tátrai Bernadett 2016. szeptemberében kapcsolódott be az Ügyvezetés munkájába. 2016. áprilisáig az Unicredit Bank Lakossági Üzletág Vezetői, illetve vezérigazgató-helyettesi pozícióját töltötte be. Korábban az ERSTE Bank Igazgatósági tagjaként volt felelős a Lakossági Üzletág irányításáért. Az egykori Fundamenta Magyar-Német Lakás-takarékpénztár munkatársaként részt vett a lakástakarék rendszer hazai bevezetésében. 2017. januárjától a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. elnök-vezérigazgatója.

Vezetőként nagy hangsúlyt fektet a munka és a magánélet egyensúlyára, kiemelt figyelmet fordítva munkatársai jóllétére. Mindemellett számos CSR kezdeményezés elkötelezett támogatója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/05/Tátrai-Bernadett-portré-fotó_SEED-002_2.jpg

Tátrai Bernadett

Elnök-vezérigazgató, Fundamenta-Lakáskassza Zrt.



Ajánlott képzéseink

HR 4.0

5 alkalom, összesen 20 óra*
Képzés indulás: 2020. ősz

A digitalizáció üzleti és szervezeti kihívásainak kezelése megkívánja a gyors HR-reakciót az átalakuló vállalatban megjelenő új igényekre, jelenségekre. A klasszikus HR ismeretek mellett ezért elengedhetetlen, hogy egy stratégiai HR partner naprakész tudással rendelkezzen a legújabb trendekről, eszközökről.

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2020. október 22.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Intelligent Marketing

2 félév, 17 alkalom, 68 óra*
Képzés indulás: 2020. október 21.

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex, egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketing megközelítés széles megértésére és mély tudásra egyes szakterületeken. A jelen legjobb és a jövő legkeresettebb marketingesei azok, akik specialistából T-tudású szakemberré tudnak válni.