LOYALTY: HŰSÉGES ADATOK meetup

Lemaradtal az eseményről? Semmi baj, visszanézheted:

Mire jók a loyalty programok? Mikor érdemes bevezetni, változtatni rajtuk? Milyen főbb irányok vannak és mindezekben miben tudnak nekünk segíteni az adatok?

Sokat halljuk, hogy az új vevők megszerzése sokkal drágább, hosszadalmasabb folyamat, mint a meglévő ügyfelek megtartása. Emiatt egyre jelentősebb fókuszba kerülnek a loyalty programok, és ügyfélmegtartó kezdeményezések. De vajon hogyan lehet ezeket jól csinálni és miben lehetnek a segítségünkre az adatok?

Gyere el a Loyalty: hűséges adatok meetupunkra és tudd meg hogyan csinálja a MOL és Nitro Sales&Marketing ügynökség.

 

Agenda:

🔸 MOL ON THE MOVE: HŰSÉGES ADATOK

Hogyan tervezzünk meg egy több országban megvalósuló digitális transzformációt és az ehhez kapcsolódó új üzleti logikát a meglévő adataink alapján?

Mi a szerepe a digitalizációnak egy fizikai infrastruktúra köré épülő iparágban és milyen kihívásokkal kell szembenézni az ezt célzó projektek során?

Hogyan állítsunk fel olyan adatalapú hűségprogram rendszert, ami növeli az ügyfélélményt, garantálja a megfelelő megtérülést és személyre szabott ajánlatadási funkcionalitással is rendelkezik?

Mik az indulás utáni tanulságok, eredmények és a tervek.

  • Homola Márton - Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group
  • Boldog Viktor - Consultant at DXC Technology

🔸 NITRO SALES & MARKETING: MUTATJUK HOGYAN CSINÁLD! 

Mit jelent egy hűségprogram a cégek szempontjából? Milyen céljai vannak / lehetnek egy cégnek amikor hűségprogramot indít? És mit jelent egy hűségprogram az ügyfelek/vásárlók/fogyasztók szempontjából? Nekik milyen céljaik, elvárásaik vannak, amikor részt vesznek egy vagy több hűségprogramban? Hogyan érdemes hűségprogramot tervezni? Milyen lépései, mérföldkövei vannak egy ilyen program tervnek?

  • Bagyánszki Éva - Head of Data, Nitro Sales&Marketing ügynökség

A beszélgetés házigazdája:

Csatlakozzatok online meetupunkhoz, és tegyétek fel kérdéseteket a beszélgetés résztvevőinek!

 

Szakértők

Schlégl Tímea
Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea több évtizedes marketingmendzsment tapasztalata nagyrészt az IT iparágból jön, amit a Sun Microsystems-nél, a Microsoft-nál és a hazai digitális gazdaságért dolgozó szövetségnél (IVSZ) szerzett. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, szerver üzletág vezetőként, majd partner stratégia és program igazgatóként, marketing kommunikációs és operatív vezetőként, épített jól működő és sikeres marketing csapatokat, üzletágakat. A Nitro adatvezérelt marketing ügynökség szakmai, üzleti és szervezeti fejlesztése után most egy hazai EdTech startup marketing vezetői feladatait látja el. Személyes küldetése, hogy a marketing szerepét és hozzáadott értékét egyre több vállalatnál felismerjék és helyén kezeljék, legyen szó bármilyen méretű, profilú és érettségű üzletről. Örömmel dolgozik az üzleti döntéshozók szemléletformálásán, a marketing szakemberek fejlesztésén és a marketing csapatok hatékony együttműködésén.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/05/SchleglTimi_négyzet.jpg

Schlégl Tímea

Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Homola Márton
Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group

Márton jelenleg a MOL csoport hűségprogramjaiért, azokhoz kapcsolódó ajánlatadásért, CRM-tevékenységeiért és ezt kiszolgáló applikáció- és webfejlesztésért felelős vezetője. Feladatai közé tartozik a hűségprogramok digitalizációja, a régió országaiban, amelynek során a hagyományos plasztik kártya alapú megoldásokat applikáció-központúvá alakítják, ezáltal lehetővé téve egy jóval aktívabb és interaktívabb kapcsolatot az ügyfelekkel.

Jelenlegi munkakörét megelőzően 14 évet töltött el a telekommunikációs szektorban, ahol különböző vezetői pozíciókat töltött be a termékmenedzsment, árazás, B2B marketing és üzleti transzformáció területén, mielőtt Digitális Termékfejlesztési igazgatóként a cég IoT és felhő-alapú megoldásainak, pénzügyi szolgáltatásainak fejlesztéséért és piacra viteléért volt felelős Magyarországon és a régióban.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2022/05/márton.jpg

Homola Márton

Group-level Head of Loyalty, Digital Channels and CRM at MOL Group

Boldog Viktor
Consultant at DXC Technology
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2022/05/viktor.jpg

Boldog Viktor

Consultant at DXC Technology

Bagyánszki Éva
Insight Specialista, Head of Data
https://www.linkedin.com/in/%C3%A9va-bagy%C3%A1nszki-89906248/

Éva a Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán és a Berlini Műszaki Egyetemen végezte tanulmányait, statisztika szakirányon.
Az egyetemen szerzett elméleti tudását a Nielsen piackutató cégnél egészítette ki, ahol alapos gyakorlati tudásra tett szert a piackutatás területén. 
Pályafutását a Tesco-nál majd az NN Biztosítónál folytatta, mindkét helyen Insight Managerként, a vállaltot érintő összes piackutatásért, a belső, illetve egyéb külső adatok elemzéséért felelt, fontos szerepe volt az üzleti tervek és az üzleti stratégia kialakításában.
Munkájában az adatvezérelt és kutatás alapú üzleti stratégia és üzleti tervezés fontosságát hangsúlyozza.
Kedvenc kutatási területe az attitűd alapú ügyfél szegmentáció, mert hisz benne, hogy minden iparágban vannak tipikus ügyfél karakterek, akikkel ha személyre szabottan tudunk bánni, akkor sokkal hatékonyabban tud működni a cég.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bagyanszki-eva.jpg

Bagyánszki Éva

Insight Specialista, Head of Data



Ajánlott képzéseink