E-commerce területen kiemelt tudással rendelkezik Magento webáruházak kivitelezésében és szállításában, valamint online kereskedelmi folyamatok tervezésében, optimalizálásában. A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Vezetés és szervezés, Vállalati stratégia szakirányon. 2006 óta foglalkozik webes projektek tervezésével. Kezdetben az Axel Springerrel dolgozott tanácsadó projektvezetőként Radó Mátyással, majd 2008 óta közösen vezetik az OANDER-t, ahol 2010 óra foglalkoznak online kereskedelmi fejlesztésekkel az igényfelméréstől, a tervezésen és a kivitelezésen át a továbbfejlesztésekig. Az elmúlt években a digitális tranzakciós folyamatok újraszervezésében, valamint a felhasználó központú folyamattervezésben széleskörű tapasztalatot szerzett, számos bevezetés aktív résztvevője.
E-kereskedelem
A könyvkereskedelem után az elektronika, a játékok, a fashion, majd a drogéria, újabban az élelmiszer, most pedig az építőanyag / DIY szegmensekben is a forgalom egyre jelentősebb hányada zajlik az online térben. Mivel az e-kereskedelem a klasszikus kereskedelmi hálózatokhoz képest sokkal jobban skálázható, ezért kívülről sokaknak úgy tűnik, hogy az e-commerce olcsó és gyors megoldást jelent a saját retail-piaci részesedésük megőrzéséhez, majd megsokszorozásához. Bár igaz, hogy egy e-kereskedelmi vállalkozásban a növekedési potenciál óriási, de tudatos tervezés, folyamatos fejlesztés és invesztíció nélkül nem hozza a várt növekedést.
Az E-kereskedelem képzést azért hoztuk létre, hogy azok a kis- és nagykereskedelemi vezetők, középvezetők, akik fenntartható kereskedelem digitalizációt, és milliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot szeretnének felépíteni és működtetni, azok:
- 5 hét alatt kapjanak átfogó képet a kereskedelem digitalizáció teljes folyamatáról.
- megismerjék az e-kereskedelem következő években várható trendjeit és irányzatait.
- megszerezzék mindazt az elméleti és gyakorlati tudást, amit vezetőként egy nagy árbevételű e-kereskedelmi hálózat kialakításához és üzemeltetéséhez érteni, átlátni és tudni szükséges.
- az e-kereskedelem részterületeit tankönyvszagú elméletek helyett hétköznapi gyakorlatok, bevált megközelítések vagy épp tévhitek feldolgozásán keresztül értsék meg.
- a hazai e-kereskedelem legnagyobb szakértőitől, aktív vezetőktől tanulják el a részterületek legfontosabb kihívásait.
- kapjanak a kezükbe egy tiszta és gyakorlatban is jól használható roadmap-et, melynek segítségével elérik a kijelölt célokat.
Néhány további gyakorlati tudnivaló az E-kereskedelem képzéssel kapcsolatban:
A képzés részeként minden hallgatónak 2 órányi egyéni konzultációs lehetőséget biztosítunk, melyben a saját vállalatával kapcsolatos kihívásokat négyszemközt is át tudja beszélni szakértőinkkel.
Egy képzési nap egy délelőtti és egy délutáni, egyenként 3 órás blokkból áll. A képzés vizsgával zárul, ahol a hallgatónak egy saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet kell bemutatni. Minden hallgató személyre szabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kap a vizsgát vezető szakmai bizottságtól. Amennyiben a bemutatott a projekt üzletileg érzékeny adatokat, stratégiát tartalmaz, lehetőség van a hallgatónak titkosított vizsgát kérni.
A képzés tematikája adott, de a hallgatói összetétel mentén képzésenként eltérő szektorspecifikus esettanulmányokkal készülünk.
Az alapképzést követően minden résztvevő választhat egyet az alábbi, 3 órás kiegészítő workshopból:
- b2b e-kereskedelem: a legtöbb kereskedő fogyasztóknak (B2C) ad el, miben különbözik ehhez képest a vállalatoknak való online értékesítés?
- kereskedelem digitalizáció, korábbi offline kereskedelem digitalizálása: a kereskedelem digitalizációja csak látszólag egyenlő az e-kereskedelemmel, valójában érinti a cég egészét. Ebben a blokkban megmutatjuk, hogy az offline, hagyományos kereskedelmet hogyan lehet jobban csinálni digitális eszközökkel és módszerekkel.
- nemzetközi piacra lépés: a hazai cégek messze elmaradnak a régiós jelenlét terén, ez a modul abban segít, hogy megkapd a kezdő lökést és a túlélőcsomagot a külföldi terjeszkedéshez.
- digitális termékek értékesítése: nemcsak fizikailag megfogható termékeket, hanem digitálisakat is lehet online értékesíteni (szoftvertől a zenén át a digitális műalkotásig). Vajon milyen sajátosságai vannak ennek?
- gyártói kereskedelem: a D2C (direct-to-consumer) modell az internet nagy ígérete, minden gyártó közvetlenül megszólíthatja és kiszolgálhatja a vevőit, de itt is vannak kihívások (hogyan fog reagálni az értékláncod többi tagja, tudsz-e egy raklapnál kevesebb terméket kiszállítani, képes vagy-e kezelni az adminisztrációs és logisztikai feladatokat stb.).
Kinek ajánljuk?
A képzést elsősorban olyan cégeknek állítottuk össze, akik 1-5 milliárdos online forgalmat szeretnének elérni a következő évben vagy akár külföldi piacokon terjeszkednének, elsősorban egy már működő kereskedelmi hálózat digitalizációjával.
Ezen belül is elsősorban:
- e-kereskedelmi üzletágért felelős nagyvállalati középvezetőket ( jellemzően IT vagy marketingvezetőket),
- e-kereskedelemben érdekelt családi vállalkozások vezetőit,
- CEO-kat, board tagokat, C-2, C-3 szintű vezetőket várunk.
Továbbá olyanokat, akik:
- értik, hogy az e-kereskedelemnagyon más, mint a hagyományos kereskedelem;
- szeretnének több száz milliós vagy többmilliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot felépíteni, de belátják, hogy az e-kereskedelem és a hozzá kapcsolódó logisztika folyamatos fejlesztéssel jár, és hajlandók ezért a margin legalább 5%-át évente üzemeltetésre, fejlesztésre fordítani;
- ambíciózusak, régiós babérokra, milliárdos volumenre törekszenekés hosszútávú megtérülésben tudnak gondolkodni;
- tisztában vannak azzal, hogyaz e-kereskedelem nem csupán egy új csatornát jelent, hanem a teljes üzleti modell stratégiai és technológiai átgondolását, átszervezését követeli meg.
Kinek nem ajánljuk az E-kereskedelem képzést?
- azoknak, akik egy kisforgalmú saját webshop indításán gondolkodnak;
- azoknak, akik 1-2 fős projektként tekintenek az e-kereskedelemre;
- azoknak, akik nem szeretnének az e-kereskedelmi építkezés során hozzányúlni a marketing, HR, sales stratégiájukhozügyfélmenedzsmenthez, logisztikához, informatikához, pénzügyi rendszereikhez és a vállalati kultúrához.
Válság és korszakváltás zajlik az e-kereskedelemben, s közben a szemünk előtt osztják újra a lapokat. Ha szeretnéd, hogy jusson nektek is, várunk e-kereskedelem képzésünkön.
A KÉPZÉS SZAKMAI PARTNEREI:
A képzés tematikája
-
Mit kell tudni a hazai és a régiós e-commerce piacról? Kik az aktuális és kik a potenciális nagyágyúk? Kik a potenciális lemaradók? Milyen elmozdulásokat tudunk előrejelezni a trendek alapján? Az operatív tudnivalók és a gyors bemutatkozás után az e-kereskedelmi piac hazai sajátosságait, mozgásait fogjuk közösen megvizsgálni különös tekintettel a hallgatók által képviselt szektorokra.
-
Pintér Róbert Képzésvezető, egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem
E-kereskedelmi körkép -
Petrezselyem Péter
Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)Alapvető változások az üzleti modellben, stratégiában, folyamatokban, piacra lépés tervezése, árazás -
Petrezselyem Péter
Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)Stratégiakészítési gyakorlat -
Őri Gergely
Ügyvezető Modell és Hobby Kft. – JátékNetwebáruházi esettanulmány 1.
-
Mivel jár az e-kereskedelem elindítása c-level szinten? Milyen alapvető átalakításokat kell eszközölni az üzleti modellben, a stratégiában, a folyamatokban, és az árazásban? Egyáltalán, hogy érdemes megtervezni a piacralépést? Ezt követően webáruházi esettanulmányok segítségével végignézzük az építkezés klasszikus vezetői kihívásait, buktatóit és titkait.
-
Ocskay László Ügyvezető (OANDER)Unified Commerce - Vállalati webshopok, integráció és automatizáció az egységesített kereskedelemért
-
Roskó Dávid Integrációs szakértő (OANDER)Automatizáció – avagy a leghatékonyabb pénz- és időspórolás
-
Román Gergely
E-kereskedelmi igazgató (Decathlon)Webáruházi esettanulmány 2. -
Dr. Horváth Attila
CEO (BigFish Payment Gateway)Fizetési platform
-
Mi az, amit a webshopokhoz kapcsolódó IT rendszerekről tudni érdemes? Mire érdemes figyelni az integráció során? Mire jó a saját bolt és mire a marketplace, hogy érdemes ezt a dilemmát eldönteni? Technológiai fejtágítás erős üzleti fókusszal.
-
Donáth Fruzsina
Üzletfejlesztési vezető - Smart Trade Applications Kft.Árazás -
Hatvani Zoltán Ecommerce manager at Praktiker HungaryWebáruházi esettanulmány 3.
-
Fülöp Szabolcs CEO (Trans-Sped)
raktározás és kiszállítás -
Perényi András CEO (Webshippy)
fulfillment és WMS
-
„Az e-kereskedelem marketing az egészen más.” Na de pontosan miben? Milyen platformok, üzenetek és szakemberek kellenek egy erős e-commerce marketing gépezethez? Milyen büdzsében érdemes gondolkodni?
-
Hernádi Gábor
Ügyvezető (HD marketing)Hirdetés és marketing - 1. rész -
Szabó László
Export-oriented Digital Marketing Professional, Head of Growth and Co-Founder of Growww Digital.Hirdetés és marketing - 2. rész -
Káli György kommunikációs stratéga, service designer, Humanize.studio
Customer journey, ügyfélélmény -
Kobza András Ecommerce founder I The Ecommerce Mastermind Guy I Conversion rate optimalization for B2C ecommerce
Webáruházi esettanulmány 4.
-
A képzés utolsó alkalmán a hallgatók 5 percben egy saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet mutatnak be, erre személyreszabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kapnak a szakmai bizottságtól. Amennyiben a bemutatott projekt üzletileg érzékeny adatokat, stratégiát tartalmaz, lehetőség van a hallgatónak titkosított vizsgát kérni.
Miért minket válassz?
- Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
- A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
- A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
- Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.