E-kereskedelem

A képzés részletei

5 hét, összesen 27 óra

a képzés indulása:
Érdeklődj kollégánknál / zártkörű céges képzésként egyeztetés szerint
helyszín:
CEU Budapest

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
460.000 Ft + ÁFA, részletfizetési lehetőségért érdeklődj kollegánknál
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Az e-kereskedelmi vállalkozásban a növekedési potenciál óriási, de tudatos tervezés, folyamatos fejlesztés és invesztíció nélkül elmarad a siker. 

Az E-kereskedelem képzést azoknak a kis- és nagykereskedelemi vezetőknek, középvezetőknek hoztuk létre, akik fenntartható kereskedelem digitalizációt, és milliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot szeretnének felépíteni és működtetni, és céljuk, hogy: 

  • átfogó képet kapjanak az online kereskedelem folyamatáról 
  • megismerjék a várható trendeket és irányzatokat 
  • elméleti és gyakorlati tudást kapjanak e-kereskedelmi hálózat kialakításához és üzemeltetéséhez 
  • átlássák a logisztikai folyamatok, E-commerce stratégia, a webáruházhoz kapcsolódó online marketing ismeretek-és hirdetések, valamint a teljes B2B e-kereskedelem rendszerét 
  • az e-kereskedelem részterületeit hétköznapi gyakorlatokon keresztül értsék meg 
  • a hazai e-kereskedelem legnagyobb szakértőitől, aktív vezetőktől tanulják el a részterületek legfontosabb kihívásait 
  • konkrét webáruház esettanulmányokból inspirálódjanak 
  • tiszta és gyakorlatias roadmap-et kapjanak kijelölt céljaikhoz.

Néhány további gyakorlati tudnivaló az E-kereskedelem képzéssel kapcsolatban:

  • 2 órányi egyéni konzultációs lehetőséget kapsz, melyben átbeszélheted kihívásaidat szakértőinkkel.
  • A képzés vizsgával zárul, ahol saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet kell bemutatnod.
  • Személyre szabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kapsz a vizsgát vezető szakmai bizottságtól.
  • A képzés tematikája adott, de a hallgatói összetétel mentén képzésenként eltérő szektorspecifikus esettanulmányokkal készülünk. 

 

Az alapképzést követően az alábbi, 3 órás kiegészítő workshop-okból választhatsz:

  • B2B e-kereskedelem sajátosságai, eltérések a B2C-től
  • kereskedelem digitalizáció, korábbi offline kereskedelem digitalizálása: a cég egészét érinti
  • nemzetközi piacra lépés.
  •  

Szakértők

Pintér Róbert
Egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem
https://www.linkedin.com/in/probesz/

Pintér Róbert az ezredforduló óta kutatja és oktatja az internet és az információs társadalom jelenségeit, érdeklődésének középpontjában az utóbbi években az e-kereskedelem és a mesterséges intelligencia állnak. Gyakori előadó hazai szakmai rendezvényeken. Grafomán, írásai a https://medium.com/@probesz címen olvashatók.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pinter-robert.jpg

Pintér Róbert

Egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem

Ocskay László
társügyvezető, OANDER
https://www.linkedin.com/in/ocskay/?originalSubdomain=hu

E-commerce területen kiemelt tudással rendelkezik Magento webáruházak kivitelezésében és szállításában, valamint online kereskedelmi folyamatok tervezésében, optimalizálásában. A Budapesti Corvinus Egyetemen végzett Vezetés és szervezés, Vállalati stratégia szakirányon. 2006 óta foglalkozik webes projektek tervezésével. Kezdetben az Axel Springerrel dolgozott tanácsadó projektvezetőként Radó Mátyással, majd 2008 óta közösen vezetik az OANDER-t, ahol 2010 óra foglalkoznak online kereskedelmi fejlesztésekkel az igényfelméréstől, a tervezésen és a kivitelezésen át a továbbfejlesztésekig. Az elmúlt években a digitális tranzakciós folyamatok újraszervezésében, valamint a felhasználó központú folyamattervezésben széleskörű tapasztalatot szerzett, számos bevezetés aktív résztvevője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/05/OANDER-Ocskay-Laszlo-CEO.jpg

Ocskay László

társügyvezető, OANDER

Dr. Horváth Attila
CEO, BIG FISH Payment Services Kft. / Egyetemi docens, Budapesti Metropolitan Egyetem

20+ éve foglalkozik az e-kereskedelem, e-fizetések és a gazdaságinformatika trendjeinek vizsgálatával, valamint a területhez kötődő fejlesztési projektekkel, tanácsadással, oktatással. Számos magyar és nemzetközi cég számára készít payment stratégiát, bankokkal, kártyatársaságokkal, fizetési szolgáltatókkal dolgozik tanácsadóként a hazai elektronikus fizetési ökoszisztéma fejlesztésén.

7 éve vezeti a BIG FISH Payment Gatewayt, Magyarország és a régió piacvezető, független fizetési kapuját. 

Számos tudományos- és szakmai konferencia előadója, rendszeresen publikál. A Budapesti Metropolitan Egyetemen az E-business menedzsment specializáció vezetője. Az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alapító tagja.

LinkedIn

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/03/dr.horvath_attila.jpg

Dr. Horváth Attila

CEO, BIG FISH Payment Services Kft. / Egyetemi docens, Budapesti Metropolitan Egyetem

Donáth Fruzsina
Üzletfejlesztési vezető - Smart Trade Applications Kft.

Több mint tíz éve az e-kereskedelemmel foglalkozik, azon belül cégvezetésben, üzletfejlesztésben és stratégiai tanácsadói területeken szerzett átfogó tapasztalatokat. 2021 óta big data alapú, SaaS termékeket kínáló startup üzletfejlesztését, operatív vezetését viszi. Rendszeres előadó konferenciákon, vendégelőadó egyetemeken, az Ecommerce Hungary Ellenőrző Bizottsági tagja.

Linkedin

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/03/donath_fruzsina.png

Donáth Fruzsina

Üzletfejlesztési vezető - Smart Trade Applications Kft.

Hernádi Gábor
ügyvezető tulajdonos, HD marketing digitális ügynökség
https://www.linkedin.com/in/g%C3%A1bor-hern%C3%A1di-08017a7/?originalSubdomain=hu

Marketing szakirányos közgazdász végzettségű, szakmai élete 2003-ban kezdődött az OTDK dobogóján e-commerce specifikus témában. A HD marketing digitális ügynökség ügyvezető tulajdonosa, a Star Network YouTube partnerhálózat társtulajdonosa és az Ecommerce Hungary alapítója és 12 évig elnökségi tagja.

A HD marketing e-commerce fókuszú teljes digitális marketing megoldást nyújtó specialista. Fő területe a komplex online marketing stratégiai tervezését követően a PPC, SEO, social media, hírlevél és analitika fronton összpontosul. A cég az egyik legnagyobb hazai Google költéskezelő, emellett kiemelt Facebook-partner és kiemelt MailChimp-partner.

A Star Network az egyik legnagyobb forgalmú hazai Influencer ügynökség. YouTube kiemelt partnerként a termékelhelyezés managelése mellett számos hazai youtubernek és cégnek segített már sikerre vinni csatornájukat, növelni bevételeiket és megvédeni szerzői jogaikat.

Magánéletét tekintve a család mellett az utazás, a motorozás és az elektromos autók megszállottja. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2022/01/hernadi-gabor-png.png

Hernádi Gábor

ügyvezető tulajdonos, HD marketing digitális ügynökség

Szabó László
Export-oriented Digital Marketing Professional, Head of Growth and Co-Founder of Growww Digital.

A Growww Digital digitálismarketing-ügynökség ügyvezető partnere. 16 éve foglalkozik online marketinggel a Budapest-Pozsony-Prága tengelyen, regionális e-kereskedőket segít az intenzív növekedésben és a terjeszkedésben. A ROIshopper CSS eszköz alapítója, a CEE Digital Alliance regionális digitális ügynökségi szövetség, valamint a Digitális Kereskedelmi Szövetség társalapítója és vezetőségi tagja. Három gyermek boldog édesapja és egy funk zenekar lelkes basszusgitárosa.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/02/Szabó-László.jpg

Szabó László

Export-oriented Digital Marketing Professional, Head of Growth and Co-Founder of Growww Digital.

Kobza András
Ecommerce founder I The Ecommerce Mastermind Guy I Conversion rate optimalization for B2C ecommerce
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/Kobza-András_ECM-2.jpg

Kobza András

Ecommerce founder I The Ecommerce Mastermind Guy I Conversion rate optimalization for B2C ecommerce

Káli György
kommunikációs stratéga, service designer, Humanize.studio

Káli György 10+ éve foglalkozik kommunikációval és 6+ éve vezet design thinking, service design projekteket. Emellett a Service Design Day főszervezője és az ExperienceCon nemzetközi ügyfélélmény konferencia társszervezője. A közelmúltban több társával Humanize néven indított CX-SD-UX ügynökséget: csapatával segít a vállalatoknak újragondolni a digitális vásárlási élményüket, ügyfélközpontúan tervezni termékeket, szolgáltatásokat.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/káli_györgy.png

Káli György

kommunikációs stratéga, service designer, Humanize.studio

Hatvani Zoltán
Ecommerce manager at Praktiker Hungary

Mielőtt az e-commerce világába komolyabban belevetette volna magát, tapasztalatot szerzett sales oldalon, illetve személyzetfejlesztőként is. Ezt szereti kiemelni, mivel fontosnak tartja, hogy omnichannel business esetén, vagy egyáltalán kereskedőként az embernek legyen tapasztalata az értékesítési csatornák legtöbb területéről, és ne csak elméletben. Legyen fogalma azok összekapcsolódásáról, hogy azokat komplexitásában átlássa és tudja használni tapasztalatait az e-kereskedelemben is. A Decathlonnál kezdte meg kereskedelmi pályáját, amit később a Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft.-nél folytatott. Itt az e-kereskedelem és az online marketing területek vezetése volt a feladata. A www.praktiker.hu weboldalt – mely az ország 6. legnagyobb magyar webshopja 2022-ben – 2023 februárja óta vezeti. Találkozhattatok már vele alkalomadtán a Budapesti Gazdasági Egyetemen vendégelőadóként is, e-kereskedelmi témában.

LinkedIn

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/hatvani-zoltan.png

Hatvani Zoltán

Ecommerce manager at Praktiker Hungary

Petrezselyem Péter
Senior tanácsadó, partner Smart Commerce Consulting

A Smart Commerce Consulting senior tanácsadója, aki 2016 óta támogatja a hazai kis- és középvállalkozásokat, hogy megalapozott tervekkel, proaktívan tudjanak működni, változó környezetben is. Szakterülete az e-kereskedelemhez kapcsolódó stratégiai kihívások megoldása, valamint a digitális működésre való átállás támogatása.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/08/PetrezselyemPeter_SmartCommerceConsulting_ff.jpg

Petrezselyem Péter

Senior tanácsadó, partner Smart Commerce Consulting

Őri Gergely
Joint Chief Executive Officer at MODELL & HOBBY Kft.

Okleveles közgazdászként a MOL Csoportnál fejlesztési projektek menedzselésével kezdte, ezután a Tesconál a hatékonysági területen már vezetőként folytatta pályafutását.
2012-től indította el Magyarországon az anyacégnél 15 éve sikeresen működő online élelmiszer-bevásárlást. Vezetése alatt a Tesco e-kereskedelmi üzletága a hazai piac meghatározó szereplőjévé nőtte ki magát. 2014-től szakmai munkáját az eCommerce Hungary elnökségi tagjaként bővítette.
2015 júliusától a JátékNet.hu webáruház ügyvezetője, mely többszörös Év Internetes Kereskedője és Ország Boltja cím nyertese.
2020-tól a JátékNetet akviráló Modell és Hobby Kft., a játékpiac egyik legnagyobb szereplője és a hazai e-kereskedelem 8. legnagyobb magyar tulajdonban lévő cégének ügyvezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/08/őri-gergely-ecm-2.jpg

Őri Gergely

Joint Chief Executive Officer at MODELL & HOBBY Kft.

Roskó Dávid
Business Analyst - Project Manager at OANDER Media

Integrációs szakértő, automatizációs specialista – 2008 óta foglalkozik informatikai rendszerek adatszinkron megoldásaival. Az OANDER e-kereskedelmi automatizációs és rendszerintegrátor köztes-réteg termékének: a Connectnek a termékmenedzsere.
Célja, hogy széles körben elérhetővé tegye online kereskedelmi szereplők számára a több rendszeres ökoszisztémák automatizált működésének előnyeit.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/08/rosko-david.png

Roskó Dávid

Business Analyst - Project Manager at OANDER Media

Román Gergely
E-kereskedelmi igazgató /E-commerce Director, Decathlon

A kereskedelemben töltött 17 évből 3 évet digitalizációval, az azt követő 3 évet pedig a cég itthoni teljes e-kereskedelmi tevékenységének vezetésével töltötte. Mindig is érdekelték az újdonságok, maga is folyamatosan tanul és követi a külföldi példákat, trendeket. Fő célkitűzése, hogy ténylegesen megvalósuljon az e-kereskedelem beépülése a retail tevékenységek közé, és ne külön üzletágként, hanem a rendszer egyik legfontosabb részeként tekintsünk rá. Mindezen célok megvalósítása során pedig ne felejtsük el, hogy az egész a vásárlókért és az ő elégedettségükért történik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/08/Román-Gergely-2.jpg

Román Gergely

E-kereskedelmi igazgató /E-commerce Director, Decathlon

Fülöp Szabolcs
Managing Director at Trans-Sped
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2022/01/fülöp-szabolcs-negyzetes.png

Fülöp Szabolcs

Managing Director at Trans-Sped

Perényi András
CEO, Webshippy

András már fiatalon belekóstolt az üzleti élet világába. Számos sikeres webshop felfuttatása után alapította meg a Webshippyt Vorobcsuk Zoltánnal közösen 2016-ban, amely azóta a magyarországi e-kereskedelmi piac legjelentősebb fulfillment szolgáltatójává nőtte ki magát. Elkötelezett az e-kereskedelem digitalizációja, valamint webshop partnerei versenyképességének növelése iránt. Terve egy olyan nemzetközi fulfillment hálózat kiépítése, amely a legnagyobb akadályokat hárítja el a webáruházaktól a nemzetközi piacra lépés érdekében.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/04/perenyi-andras.jpg

Perényi András

CEO, Webshippy

Kinek ajánljuk?

A képzést 1-5 milliárdos online forgalmat megcélzó cégeknek állítottuk össze, elsősorban egy, már működő kereskedelmi hálózat digitalizációjával.   

Ezen belül is elsősorban: 

  • e-kereskedelmi üzletágért felelős nagyvállalati középvezetőknek (jellemzően IT vagy marketingvezetőknek), 
  • e-kereskedelemben érdekelt családi vállalkozások vezetőinek, 
  • CEO-knak board tagoknak, C-2, C-3 szintű vezetőknek. 

Továbbá azoknak a szakembereknek, akik: 

  • értik, hogy az e-kereskedelem nagyon más, mint a hagyományos kereskedelem; 
  • szeretnének több száz milliós vagy többmilliárdos árbevételű e-kereskedelmi hálózatot felépíteni, de belátják, hogy ez folyamatos fejlesztéssel jár 
  • tisztában vannak azzal, hogy az e-kereskedelem a teljes üzleti modell stratégiai és technológiai átgondolását, átszervezését jelenti. 

Nem ajánljuk a képzést azoknak, akik:

  • kis forgalmú saját webshop indításán gondolkodnak, 
  • 1-2 fős projektként tekintenek az e-kereskedelemre,
  • nem szeretnének hozzányúlni a marketing, HR, sales stratégiájukhoz, ügyfélmenedzsmenthez, logisztikához, informatikához, pénzügyi rendszereikhez és a vállalati kultúrához. 

 

A KÉPZÉS SZAKMAI PARTNEREI:

A képzés tematikája

  • Mit kell tudni a hazai és a régiós e-commerce piacról? Kik az aktuális és kik a potenciális nagyágyúk? Kik a potenciális lemaradók? Milyen elmozdulásokat tudunk előrejelezni a trendek alapján? Az operatív tudnivalók és a gyors bemutatkozás után az e-kereskedelmi piac hazai sajátosságait, mozgásait fogjuk közösen megvizsgálni különös tekintettel a hallgatók által képviselt szektorokra.

    • Pintér Róbert Képzésvezető, egyetemi adjunktus, Budapesti Corvinus Egyetem
      E-kereskedelmi körkép
    • Petrezselyem Péter
      Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)
      Alapvető változások az üzleti modellben, stratégiában, folyamatokban, piacra lépés tervezése, árazás
    • Petrezselyem Péter
      Tanácsadó (Smartcommerce Consulting)
      Stratégiakészítési gyakorlat
    • Őri Gergely
      Ügyvezető Modell és Hobby Kft. – JátékNet
      webáruházi esettanulmány 1.

  • Mivel jár az e-kereskedelem elindítása c-level szinten? Milyen alapvető átalakításokat kell eszközölni az üzleti modellben, a stratégiában, a folyamatokban, és az árazásban? Egyáltalán, hogy érdemes megtervezni a piacralépést? Ezt követően webáruházi esettanulmányok segítségével végignézzük az építkezés klasszikus vezetői kihívásait, buktatóit és titkait.

    • Ocskay László Ügyvezető (OANDER)
      Unified Commerce - Vállalati webshopok, integráció és automatizáció az egységesített kereskedelemért
    • Roskó Dávid Integrációs szakértő (OANDER)
      Automatizáció – avagy a leghatékonyabb pénz- és időspórolás
    • Román Gergely
      E-kereskedelmi igazgató (Decathlon)
      Webáruházi esettanulmány 2.
    • Dr. Horváth Attila
      CEO (BigFish Payment Gateway)
      Fizetési platform

  • Mi az, amit a webshopokhoz kapcsolódó IT rendszerekről tudni érdemes? Mire érdemes figyelni az integráció során? Mire jó a saját bolt és mire a marketplace, hogy érdemes ezt a dilemmát eldönteni? Technológiai fejtágítás erős üzleti fókusszal.

    • Donáth Fruzsina
      Üzletfejlesztési vezető - Smart Trade Applications Kft.
      Árazás
    • Hatvani Zoltán Ecommerce manager at Praktiker Hungary
      Webáruházi esettanulmány 3.
    • Fülöp Szabolcs CEO (Trans-Sped)
      raktározás és kiszállítás
    • Perényi András CEO (Webshippy)
      fulfillment és WMS

  • „Az e-kereskedelem marketing az egészen más.” Na de pontosan miben? Milyen platformok, üzenetek és szakemberek kellenek egy erős e-commerce marketing gépezethez? Milyen büdzsében érdemes gondolkodni?

    • Hernádi Gábor
      Ügyvezető (HD marketing)
      Hirdetés és marketing - 1. rész
    • Szabó László
      Export-oriented Digital Marketing Professional, Head of Growth and Co-Founder of Growww Digital.
      Hirdetés és marketing - 2. rész
    • Káli György kommunikációs stratéga, service designer, Humanize.studio
      Customer journey, ügyfélélmény
    • Kobza András Ecommerce founder I The Ecommerce Mastermind Guy I Conversion rate optimalization for B2C ecommerce
      Webáruházi esettanulmány 4.


  • A képzés utolsó alkalmán a hallgatók 5 percben egy saját vagy fiktív e-commerce bevezetési/fejlesztési projektet mutatnak be, erre személyreszabott visszajelzést és fejlesztési javaslatokat kapnak a szakmai bizottságtól. Amennyiben a bemutatott projekt üzletileg érzékeny adatokat, stratégiát tartalmaz, lehetőség van a hallgatónak titkosított vizsgát kérni.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

5 hét, összesen 27 óra

a képzés indulása:
Érdeklődj kollégánknál / zártkörű céges képzésként egyeztetés szerint
helyszín:
CEU Budapest

1051 Budapest, Nádor utca 15.

részvételi díj:
460.000 Ft + ÁFA, részletfizetési lehetőségért érdeklődj kollegánknál
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény.

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. Az adott képzési formát (live online/tantermi) is abban az esetben indítjuk el, ha az adott képzési formára megfelelő számú érdeklődő jelentkezik.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak