Barion Pixel

Tesztelj, tesztelj, tesztelj!!!

Tesztelés nélkül minden megállapítás csak vélemény. Véleményre építeni egy innovációt manapság, mikor soha ennyire egyszerű nem volt tesztelni, szakmailag és üzletileg sem indokolható. A meet-upunkon abból a tézisből indulunk ki, hogy néha még a látszólag evidens dolgokat is érdemes tesztelni, validálni. 3 szakértőnk arról fog mesélni, hogy eltérő üzleti környezetben, milyen módszerek mentén érdemes tesztelni egy-egy új terméket, folyamatot.

 

Előadóink:

  • Csanda Gergely – Marketingvezető, Talentuno; a KÜRT Akadémia legújabb, Digitális Innováció képzésének vezetője
    Részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. Jelenleg a Talentuno marketing igazgatójaként keresi azokat a diszruptív megoldásokat, amivel fel tudja gyorsítani a HRtech startup növekedését.

    Az AB teszten innen és túl: nem hagyományos tesztelési módszerek.
    Mi az innováció hagyományos modellje és hol kap helyet a folyamatban a tesztelés? Mit tanulhat a nagy és középvállalat a start-upok tesztelési gyakorlatából? A hagyományos – és emiatt sokszor az ügyfél számára is unalmas - tesztelési módszereken túl számos új és kreatív tesztmódszer jelent meg az innovációs piacon, ezekből mutatok be párat.
  • Sipos Andrea – Termékfejlesztési tanácsadó
    Egy probléma megoldása során mindig arra törekszem, hogy a lehető legtöbbet tudjak meg arról, mi is lenne a jó megoldás azelőtt, hogy megépítenénk azt. Ennek érdekében szeretem, ha azok hozzák a döntést a megoldás minőségéről, akiknek az ténylegesen szól majd: a felhasználók. 10 éve foglalkozom digitális termékek építésével, a Prezi, a Skyscanner és az OptiMonk termékfejlesztői csapatában is dolgoztam. A fő érdeklődési területem a felhasználói igények felmérése és a megoldási ötletek tesztelése minőség és eredmények szempontjából is.

    Validálj, mielőtt építesz

    Egy új termékötlet kapcsán sokszor a sötétben tapogatózunk, nem tudjuk, mi a jó megoldás. Működni fog? Elégedettebbek lesznek a felhasználók? Néha engedünk egy-egy erősebb véleménynek, máskor a megérzéseinkre hagyatkozva hozunk döntéseket. Valójában egyre több lehetőségünk van arra, hogy minél több felhasználót minél könnyebben elérjünk és a véleményük segítségével még korai szakaszban formáljuk az ötleteket. Ha sikerül, az ötleteink sikerességéről megbizonyosodhatunk azelőtt, hogy egy halom pénzt elköltenénk a fejlesztésre. Megmutatok néhány olyan példát és eszközt, ami segít abban, hogy gyorsabban megtaláljuk a jó válaszokat az ötletelés során felmerülő kérdésekre. 

  • Molnár Péter, CRM Manager, Kifli.hu
    Mindig is a számok embere voltam, stratégiai és üzleti elemzéssel foglalkoztam a karrierem elején, majd egyre jobban elmélyedtem a retail értékesítés elemzésében. A CIB Banknál 3 évig vezettem a digitalizációt 2 rangos díjat is elnyerve, majd szintén 3 évig vezettem a CRM-et. A start-up világra átnyergelve jelenleg a CRM-ért és a közösségi médiáért felelek a Kifli.hu-nál.

    Lehet benne valami, teszteljük le!

    A marketing az emberek érzelmeire hat, de a hatást számokban tudjuk lemérni. Szakmai döntést nem hozhatunk az érzéseinkre alapozva. Sok szakmai vitában elhangzik, hogy "nálunk a családban ezzel xy foglalkozik, biztos máshol is", "szerintem ez túl sok e-mail egy onboarding folyamatban, én azonnal leiratkoznék", "nekem nagyon tetszik ez a videó és mindenkinek tetszett, akinek mutattam, használjuk ezt", "engem nagyon zavarna egy ilyen pop-up". Minden ember más, minden célcsoport más, minden cég más, mindent le kell tesztelni, így lehet lépésről lépésre építkezni.

Kedvcsinálóképp a tavaszi innovációs meet-upunk videóját itt éred el:

Szakértők

Sipos Andrea
Termékfejlesztési tanácsadó
https://www.linkedin.com/in/andreasiposb/

Andrea közel 10 év tapasztalattal rendelkezik digitális termékek fejlesztése terén. Karrierjét a Köpönyeg.hu-nál kezdte, utána pedig a Prezi, a Secret Sauce Partners, majd a Skyscanner csapatában szerzett nemzetközi termékmenedzseri, majd vezetői tapasztalatot. Termékmenedzserként irányította többek között a Prezi Desktop alkalmazásának, illetve a Skyscanner alkalmazások repülőjegy kereső felületének fejlesztését is. Kedvenc szakmai területei közé tartozik a felhasználói problémák feltárása és megértése, valamint a kísérletezés, tesztelés. Jelenleg az OptiMonk termékfejlesztési vezetőjeként a termék stratégiájáért és annak megvalósításáért felelős.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/AndreaSipos-portre_kicsi-2.jpeg

Sipos Andrea

Termékfejlesztési tanácsadó

Csanda Gergely
Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. 2019 óta Growth Marketinggel foglalkozik magyar alapítású, budapesti elit tech startupoknál.

Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is, ahol a Digitális Innováció képzés vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Retention Marketing vezető, Shapr3D; Marketingtanácsadó, Talentuno

Molnár Péter
CRM Manager, Kifli.hu

Mindig is a számok embere voltam, stratégiai és üzleti elemzéssel foglalkoztam a karrierem elején, majd egyre jobban elmélyedtem a retail értékesítés elemzésében. A CIB Banknál 3 évig vezettem a digitalizációt 2 rangos díjat is elnyerve, majd szintén 3 évig vezettem a CRM-et. A start-up világra átnyergelve jelenleg a CRM-ért és a közösségi médiáért felelek a Kifli.hu-nál.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/Molnár-Péter_kicsi-2.jpg

Molnár Péter

CRM Manager, Kifli.hu



Ajánlott képzéseink