Barion Pixel

Tesztelj, tesztelj, tesztelj!!!

Tesztelés nélkül minden megállapítás csak vélemény. Véleményre építeni egy innovációt manapság, mikor soha ennyire egyszerű nem volt tesztelni, szakmailag és üzletileg sem indokolható. A meet-upunkon abból a tézisből indulunk ki, hogy néha még a látszólag evidens dolgokat is érdemes tesztelni, validálni. 3 szakértőnk arról fog mesélni, hogy eltérő üzleti környezetben, milyen módszerek mentén érdemes tesztelni egy-egy új terméket, folyamatot.

 

Előadóink:

  • Csanda Gergely – Marketingvezető, Talentuno; a KÜRT Akadémia legújabb, Digitális Innováció képzésének vezetője
    Részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. Jelenleg a Talentuno marketing igazgatójaként keresi azokat a diszruptív megoldásokat, amivel fel tudja gyorsítani a HRtech startup növekedését.

    Az AB teszten innen és túl: nem hagyományos tesztelési módszerek.
    Mi az innováció hagyományos modellje és hol kap helyet a folyamatban a tesztelés? Mit tanulhat a nagy és középvállalat a start-upok tesztelési gyakorlatából? A hagyományos – és emiatt sokszor az ügyfél számára is unalmas - tesztelési módszereken túl számos új és kreatív tesztmódszer jelent meg az innovációs piacon, ezekből mutatok be párat.
  • Sipos Andrea – Termékfejlesztési tanácsadó
    Egy probléma megoldása során mindig arra törekszem, hogy a lehető legtöbbet tudjak meg arról, mi is lenne a jó megoldás azelőtt, hogy megépítenénk azt. Ennek érdekében szeretem, ha azok hozzák a döntést a megoldás minőségéről, akiknek az ténylegesen szól majd: a felhasználók. 10 éve foglalkozom digitális termékek építésével, a Prezi, a Skyscanner és az OptiMonk termékfejlesztői csapatában is dolgoztam. A fő érdeklődési területem a felhasználói igények felmérése és a megoldási ötletek tesztelése minőség és eredmények szempontjából is.

    Validálj, mielőtt építesz

    Egy új termékötlet kapcsán sokszor a sötétben tapogatózunk, nem tudjuk, mi a jó megoldás. Működni fog? Elégedettebbek lesznek a felhasználók? Néha engedünk egy-egy erősebb véleménynek, máskor a megérzéseinkre hagyatkozva hozunk döntéseket. Valójában egyre több lehetőségünk van arra, hogy minél több felhasználót minél könnyebben elérjünk és a véleményük segítségével még korai szakaszban formáljuk az ötleteket. Ha sikerül, az ötleteink sikerességéről megbizonyosodhatunk azelőtt, hogy egy halom pénzt elköltenénk a fejlesztésre. Megmutatok néhány olyan példát és eszközt, ami segít abban, hogy gyorsabban megtaláljuk a jó válaszokat az ötletelés során felmerülő kérdésekre. 

  • Molnár Péter, CRM Manager, Kifli.hu
    Mindig is a számok embere voltam, stratégiai és üzleti elemzéssel foglalkoztam a karrierem elején, majd egyre jobban elmélyedtem a retail értékesítés elemzésében. A CIB Banknál 3 évig vezettem a digitalizációt 2 rangos díjat is elnyerve, majd szintén 3 évig vezettem a CRM-et. A start-up világra átnyergelve jelenleg a CRM-ért és a közösségi médiáért felelek a Kifli.hu-nál.

    Lehet benne valami, teszteljük le!

    A marketing az emberek érzelmeire hat, de a hatást számokban tudjuk lemérni. Szakmai döntést nem hozhatunk az érzéseinkre alapozva. Sok szakmai vitában elhangzik, hogy "nálunk a családban ezzel xy foglalkozik, biztos máshol is", "szerintem ez túl sok e-mail egy onboarding folyamatban, én azonnal leiratkoznék", "nekem nagyon tetszik ez a videó és mindenkinek tetszett, akinek mutattam, használjuk ezt", "engem nagyon zavarna egy ilyen pop-up". Minden ember más, minden célcsoport más, minden cég más, mindent le kell tesztelni, így lehet lépésről lépésre építkezni.

Kedvcsinálóképp a tavaszi innovációs meet-upunk videóját itt éred el:

Szakértők

Sipos Andrea
Termékfejlesztési tanácsadó
https://www.linkedin.com/in/andreasiposb/

Andrea közel 10 év tapasztalattal rendelkezik digitális termékek fejlesztése terén. Karrierjét a Köpönyeg.hu-nál kezdte, utána pedig a Prezi, a Secret Sauce Partners, majd a Skyscanner csapatában szerzett nemzetközi termékmenedzseri, majd vezetői tapasztalatot. Termékmenedzserként irányította többek között a Prezi Desktop alkalmazásának, illetve a Skyscanner alkalmazások repülőjegy kereső felületének fejlesztését is. Kedvenc szakmai területei közé tartozik a felhasználói problémák feltárása és megértése, valamint a kísérletezés, tesztelés. Jelenleg az OptiMonk termékfejlesztési vezetőjeként a termék stratégiájáért és annak megvalósításáért felelős.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/AndreaSipos-portre_kicsi-2.jpeg

Sipos Andrea

Termékfejlesztési tanácsadó

Csanda Gergely
Head of core banking, bunq holland neobank
https://www.linkedin.com/in/gergely-csanda/

Gergely a marketing, növekedési stratégia és termékfejlesztés területén szerzett jelentős tapasztalatot. Korábban a NN márka- és kommunikációs vezetője volt, majd a Talentuno marketing igazgatójaként diszruptív megoldásokat keresett a HR-tech startup növekedésének felgyorsítására. Ezután a Sharpr3D Customer Experience Leadjeként a felhasználói megtartásért és az ügyfélélmény javításáért volt felelős. Jelenleg a bunq holland neobank pénzügyi infrastruktúrájának fejlesztéséért felel.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/csanda-gergely.jpg

Csanda Gergely

Head of core banking, bunq holland neobank

Molnár Péter
CRM Manager, Kifli.hu

Mindig is a számok embere voltam, stratégiai és üzleti elemzéssel foglalkoztam a karrierem elején, majd egyre jobban elmélyedtem a retail értékesítés elemzésében. A CIB Banknál 3 évig vezettem a digitalizációt 2 rangos díjat is elnyerve, majd szintén 3 évig vezettem a CRM-et. A start-up világra átnyergelve jelenleg a CRM-ért és a közösségi médiáért felelek a Kifli.hu-nál.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/Molnár-Péter_kicsi-2.jpg

Molnár Péter

CRM Manager, Kifli.hu



Ajánlott képzéseink