Vásárlócirógatás Adatalapon Meetup

Lemaradtál? Itt vissza tudod nézni a teljes meetupot.


Adatok, adatok, adatok – ezt halljuk, ha tanácsot várunk új vásárlók bevonzásához, vagy ha szeretnénk a meglévő vevőinket a legjobb ajánlattal megcélozni. Tudjuk, tudjuk, tudjuk, válaszoljuk, mert persze, tudjuk, hogy adatalapon kellene varázsolni. De nincs kihez fordulni tanácsért, ha mi ezt valóban jól szeretnénk csinálni.

Ezért hívunk el három gyakorló marketingszakembert október 14-ei online meetupunkra, hogy meséljék el konkrét esettanulmányokon keresztül, hogy ők a marketingtölcsér különböző szakaszaiban milyen stratégiát alkalmaznak. Megtudhatod, hogy az Exact Match ppc-gurui milyen hirdetési stratégiára esküsznek. Kiderül, hogy a Decathlon marketingesei hogy a fenébe találják ki az eddigi vásárlásaid alapján, hogy most pont egy pöttyös esőkabátra vágytál. A Vodafone marketingszakértője pedig elmeséli, hogy egy telekommunikációs nagyvállalat hogyan tudja marketing célokra hasznosítani az elképesztő mennyiségű adatra épített adatökoszisztémájukat.

A beszélgetés résztvevői:

  • Lovas Tamás, Marketing Communications Director, Decathlon 
  • Bay Áron, CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
  • Csepregi Dániel, Chapter Lead Digital Analytics & CRO, Vodafone

A beszélgetést vezeti:

 

Regisztrálok

Szakértők

Schlégl Tímea
Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea két nagy multinacionális cégnél szerezte több évtizedes marketingmenedzsment tapasztalatát.

Öt évet dolgozott a Sun Microsystemsnél, ahonnan a Microsofthoz igazolt. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, Szerver Üzletág vezetőként majd  Partner Stratégia és Program igazgatóként építette B2B marketing tapasztalatait.

A következő lépés a CMO pozíció volt, ahol a klasszikus és legmodernebb marketing eszközöket alkalmazva már nem csak a Microsoft üzleti, hanem fogyasztói piacán is tudott eredményeket elérni.

Az IT iparági marketingben vonzónak találja, és fontos feladatnak tartja a technológiai újdonságok és digitális eszközök alkalmazását, a trendek követését és alakítását. Az IVSZ-hez csatlakozva a szövetség sikeres és hatékony kommunikációjáért  felel. 

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/schlegl-timea.jpg

Schlégl Tímea

Ügynökségi Operatív Igazgató, Nitro Communications, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Bay Áron
CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
https://www.linkedin.com/in/aronbay/

Áron 2007 óta foglalkozik PPC-kampányok menedzselésével és 12 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 2,5 milliárd Ft PPC költést kezelt és 350+ analitika projekten dolgozott, többek között az EPAM, a Billingo, a Schiller Autó, a BioTechUSA és a Pesti Házak kampányaiban.

Az Exact Match társalapítója és a PPC&Data terület vezetője. A PPC Pro szakmai közösség alapítója, a Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Bay-Aron-e1633522368722.jpg

Bay Áron

CEO, Head of PPC&Data, Exact Match

Lovas Tamás
Marketingkommunikációs Igazgató, Decathlon
https://www.linkedin.com/in/tamaslovas/

Pénzügyi területről evezett át 10 évvel ezelőtt kommunikációs vizekre és több hazai ügynökségnél szerezte meg a médiatervezés alapjait, amit egy Dubai-ban töltött időszak alatt mélyített el digitális irányba. Hazatérve egy mobil hirdetésekkel foglalkozó startup-nál igyekezett mindenkit meggyőzni, hogy ez már tényleg a “mobil éve”. 2018-óta pedig a Decathlon marketingkommunikációját vezeti.

Lelkesen olvas mesét két kislányának 😉

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Lovas-Tamás.jpg

Lovas Tamás

Marketingkommunikációs Igazgató, Decathlon



Ajánlott képzéseink