Vásárlócirógatás Adatalapon Meetup

Lemaradtál? Itt vissza tudod nézni a teljes meetupot.


Adatok, adatok, adatok – ezt halljuk, ha tanácsot várunk új vásárlók bevonzásához, vagy ha szeretnénk a meglévő vevőinket a legjobb ajánlattal megcélozni. Tudjuk, tudjuk, tudjuk, válaszoljuk, mert persze, tudjuk, hogy adatalapon kellene varázsolni. De nincs kihez fordulni tanácsért, ha mi ezt valóban jól szeretnénk csinálni.

Ezért hívunk el három gyakorló marketingszakembert október 14-ei online meetupunkra, hogy meséljék el konkrét esettanulmányokon keresztül, hogy ők a marketingtölcsér különböző szakaszaiban milyen stratégiát alkalmaznak. Megtudhatod, hogy az Exact Match ppc-gurui milyen hirdetési stratégiára esküsznek. Kiderül, hogy a Decathlon marketingesei hogy a fenébe találják ki az eddigi vásárlásaid alapján, hogy most pont egy pöttyös esőkabátra vágytál. A Vodafone marketingszakértője pedig elmeséli, hogy egy telekommunikációs nagyvállalat hogyan tudja marketing célokra hasznosítani az elképesztő mennyiségű adatra épített adatökoszisztémájukat.

A beszélgetés résztvevői:

  • Lovas Tamás, Marketing Communications Director, Decathlon 
  • Bay Áron, CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
  • Csepregi Dániel, Chapter Lead Digital Analytics & CRO, Vodafone

A beszélgetést vezeti:

 

Regisztrálok

Szakértők

Schlégl Tímea
Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea több évtizedes marketingmendzsment tapasztalata nagyrészt az IT iparágból jön, amit a Sun Microsystems-nél, a Microsoft-nál és a hazai digitális gazdaságért dolgozó szövetségnél (IVSZ) szerzett. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, szerver üzletág vezetőként, majd partner stratégia és program igazgatóként, marketing kommunikációs és operatív vezetőként, épített jól működő és sikeres marketing csapatokat, üzletágakat. A Nitro adatvezérelt marketing ügynökség szakmai, üzleti és szervezeti fejlesztése után most egy hazai EdTech startup marketing vezetői feladatait látja el. Személyes küldetése, hogy a marketing szerepét és hozzáadott értékét egyre több vállalatnál felismerjék és helyén kezeljék, legyen szó bármilyen méretű, profilú és érettségű üzletről. Örömmel dolgozik az üzleti döntéshozók szemléletformálásán, a marketing szakemberek fejlesztésén és a marketing csapatok hatékony együttműködésén.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/05/SchleglTimi_négyzet.jpg

Schlégl Tímea

Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Bay Áron
CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
https://www.linkedin.com/in/aronbay/

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd forint PPC költést menedzselt és 400-nál több digitális analitika projekten dolgozott az elmúlt években, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, és a Biggeorge Property kampányaiban, illetve analitika projektjeiben. Rendszeres előadója marketing szakmai konferenciáknak, az MMSZ Marketing Summit konferenciáján és a Digital Masters képzési programjában előadóként és vizsgáztatóként is részt vett az elmúlt években. A Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. 2020-ban két üzlettársával megalapította az Exact Match ügynökséget, ahol PPC kampányok tervezésével és menedzsmentjével, digitális analitikával, tanácsadással és ezeknek a területeknek a tantermi illetve online oktatásával is foglalkoznak. 2015-ben megalapította a PPC Pro szakmai közösséget. 2016-ban elindította a PPC Pro meetupot. A Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője. A DIMSZ Keresőmarketing tagozatát 2019 óta vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Bay-Aron-e1633522368722.jpg

Bay Áron

CEO, Head of PPC&Data, Exact Match

Lovas Tamás
Marketingkommunikációs Igazgató, Decathlon
https://www.linkedin.com/in/tamaslovas/

Pénzügyi területről evezett át 10 évvel ezelőtt kommunikációs vizekre és több hazai ügynökségnél szerezte meg a médiatervezés alapjait, amit egy Dubai-ban töltött időszak alatt mélyített el digitális irányba. Hazatérve egy mobil hirdetésekkel foglalkozó startup-nál igyekezett mindenkit meggyőzni, hogy ez már tényleg a “mobil éve”. 2018-óta pedig a Decathlon marketingkommunikációját vezeti.

Lelkesen olvas mesét két kislányának 😉

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Lovas-Tamás.jpg

Lovas Tamás

Marketingkommunikációs Igazgató, Decathlon



Ajánlott képzéseink