Lemaradtal az eseményről? Semmi baj, visszanézheted vagy elolvashatod összefoglalónkat.
Elolvasom az összefoglalót
A digitalizáció korában az adatvezéreltség a marketinget is meghódította. Adatalapon döntünk, ha egy hirdetéshez, kampányhoz szöveget és képet keresünk. Sokszor nem az ötlet és az egyediség számít, hanem a kattintás és a konverzió. Sokszor kapjuk meg azt a kérdést, hogy vajon teljesen meghódította-e az adatvezéreltség a marketinget. Sokan kételkednek benne, hogy van-e még terepe a kreativitásnak, és ha van, akkor hol a helye, mi a pozíciója a kreatív munkának a mai marketingben.
Vajon igaz-e, hogy a kreativitás a marketing szakma sója, és ha kihagyjuk, úgy járunk, mint az öreg király a népmesében? Vagy ez csak a változásnak ellenálló elménk mondatja velünk? Erről beszélgetünk március 8-án.
A beszélgetés vendégei:
- Szabó Zoltán - Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország
- Bay Áron - CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
- Szabó Béla - Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
A beszélgetés házigazdája:
Csatlakozzatok online meetupunkhoz, és tegyétek fel kérdéseteket a beszélgetés résztvevőinek!