Barion Pixel

Vége a kreativitásnak, itt az adat? meetup

Lemaradtal az eseményről? Semmi baj, visszanézheted vagy elolvashatod összefoglalónkat.

Elolvasom az összefoglalót

 

A digitalizáció korában az adatvezéreltség a marketinget is meghódította. Adatalapon döntünk, ha egy hirdetéshez, kampányhoz szöveget és képet keresünk. Sokszor nem az ötlet és az egyediség számít, hanem a kattintás és a konverzió. Sokszor kapjuk meg azt a kérdést, hogy vajon teljesen meghódította-e az adatvezéreltség a marketinget. Sokan kételkednek benne, hogy van-e még terepe a kreativitásnak, és ha van, akkor hol a helye, mi a pozíciója a kreatív munkának a mai marketingben.

Vajon igaz-e, hogy a kreativitás a marketing szakma sója, és ha kihagyjuk, úgy járunk, mint az öreg király a népmesében? Vagy ez csak a változásnak ellenálló elménk mondatja velünk? Erről beszélgetünk március 8-án.

A beszélgetés vendégei:

  • Szabó Zoltán - Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország
  • Bay Áron - CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
  • Szabó Béla - Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport

A beszélgetés házigazdája:

Csatlakozzatok online meetupunkhoz, és tegyétek fel kérdéseteket a beszélgetés résztvevőinek!

 

Szakértők

Schlégl Tímea
Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea több évtizedes marketingmendzsment tapasztalata nagyrészt az IT iparágból jön, amit a Sun Microsystems-nél, a Microsoft-nál és a hazai digitális gazdaságért dolgozó szövetségnél (IVSZ) szerzett. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, szerver üzletág vezetőként, majd partner stratégia és program igazgatóként, marketing kommunikációs és operatív vezetőként, épített jól működő és sikeres marketing csapatokat, üzletágakat. A Nitro adatvezérelt marketing ügynökség szakmai, üzleti és szervezeti fejlesztése után most egy hazai EdTech startup marketing vezetői feladatait látja el. Személyes küldetése, hogy a marketing szerepét és hozzáadott értékét egyre több vállalatnál felismerjék és helyén kezeljék, legyen szó bármilyen méretű, profilú és érettségű üzletről. Örömmel dolgozik az üzleti döntéshozók szemléletformálásán, a marketing szakemberek fejlesztésén és a marketing csapatok hatékony együttműködésén.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/05/SchleglTimi_négyzet.jpg

Schlégl Tímea

Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia

Szabó Zoltán
Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország
https://www.linkedin.com/in/zolt%C3%A1n-szab%C3%B3-50943140/
Szabó Zoltán december elsején vette át az RTL Magyarország Marketing és Kommunikációs Igazgatáságának irányítását. Akkor azt nyilatkozta az új pozícióról, hogy örül, hogy “egy egyre inkább digitálissá váló, az online térben is piacvezetői pozícióra törő tévétársaság marketingkommunikációját alakíthatja az elkövetkező években”.
 
Az ezredforduló óta óta, húsz éven át dolgozott az Indexnél. Kulturális újságíróként kezdte, nevéhez fűződik a Comment:com tévékritikai blog elindítása, amely sok éven át nemcsak a legnépszerűbb médiával foglalkozó oldal, de a legolvasottabb magyar nyelvű blog is volt.
 
2011 és 2014 között az Index kultúra rovatát vezette, majd 2014-ben a Blog.hu tartalmaiból válogató Index2 felelős szerkesztőjének nevezték ki. Ugyanebben az évben lett az Index.hu tartalomfejlesztési vezetője, az ő nevéhez köthető a lap legutóbbi dizájnváltása is. 2018-ban ő tervezte az Index Nincs másik kampányát, ami kilenc hónap alatt több mint 200 millió forintot gyűjtött össze a független újságírás támogatására.
 
Az Index mellett 2010-ben Varga Attilával Sixx-szel közösen létrehozta a sorozat- és valóságshow rajongók körében ismert Hogyvolt blogot. Emellett éveken át dolgozott tanácsadóként nagy hazai és multinacionális cégek brand-stratégiájának kidolgozásában, részt vett bankok, telekommunikációs cégek és áruházláncok kampányaiban is.
 
Külsősként több mint egy tucat heti- és havilapban publikált, közel tíz éven át volt a Kreatív médiaszakírója, óraadó tanárként pedig tanított újságírást többek közt a Színház és Filmművészeti Egyetemen is.
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/02/szabo-zoltan-.png

Szabó Zoltán

Marketing- és kommunikációs igazgató, RTL Magyarország

Bay Áron
CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
https://www.linkedin.com/in/aronbay/

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd forint PPC költést menedzselt és 400-nál több digitális analitika projekten dolgozott az elmúlt években, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, és a Biggeorge Property kampányaiban, illetve analitika projektjeiben. Rendszeres előadója marketing szakmai konferenciáknak, az MMSZ Marketing Summit konferenciáján és a Digital Masters képzési programjában előadóként és vizsgáztatóként is részt vett az elmúlt években. A Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. 2020-ban két üzlettársával megalapította az Exact Match ügynökséget, ahol PPC kampányok tervezésével és menedzsmentjével, digitális analitikával, tanácsadással és ezeknek a területeknek a tantermi illetve online oktatásával is foglalkoznak. 2015-ben megalapította a PPC Pro szakmai közösséget. 2016-ban elindította a PPC Pro meetupot. A Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője. A DIMSZ Keresőmarketing tagozatát 2019 óta vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Bay-Aron-e1633522368722.jpg

Bay Áron

CEO, Head of PPC&Data, Exact Match

Szabó Béla
Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport
https://www.linkedin.com/in/bela-szabo-9759665

Béla több nagy nemzetközi reklámügynökségnél töltött be fontos szerepet, a Y&R-nál az Ericsson regionális koordinációját, a Leo Burnett-nél stratégiai és ügyfélkapcsolati igazgatóként az ügynökség termékeinek minőségéért és az ügyfélszerzésért volt felelős.

A telekommunikációs iparágban a Vodafone magyarországi és londoni székhelyű globális szervezeténél dolgozott márkaépítésért és marketing kommunikációért felelős vezetőként. Többek között az ő nevéhez köthető a szolgáltatók mobilhálózatának új iparági témaként való felépítése. A globális és lokális tapasztalatok mellett személyesen vett részt Afrika legerősebb márkája, az MTN telekommunikációs szolgáltató, digitális transzformációs és kommunikációs stratégiájának kialakításában a dél-afrikai központú regionális MetropolitanRepublic ügynökség Stratégiai Igazgatójaként.

A DDB-ben Stratégiai és Innovációs Igazgatóként dolgozott, 2017. május 15-től pedig a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatói szerepkörét tölti be és irányítja a Magyar Telekom csoportszintű kommunikációs tevékenységét, így márkamenedzsment munkáját, szponzorációs és rendezvény tevékenységét, külső és belső kommunikációját, valamint médiastratégiáját.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/szabo-bela.jpg

Szabó Béla

Kommunikációs igazgató, Magyar Telekom Csoport



Ajánlott képzéseink