Az elmúlt pár hónapban a legtöbb közép- és felsővezető válságmenedzsment üzemmódba kapcsolt: minden tudását és energiáját az üzlete és munkatársai megóvására fordította. Reagált a folyamatosan változó piaci- és ügyfélkörnyezetre, és irányban tartotta vállalatát.
Most arra hívunk, hogy a KÜRT Akadémia Agilis Stratégiatervezés képzésén készüljünk fel együtt a további kihívásokra! Sajátítsd el velünk az agilis változásmenedzsment eszközrendszerét!
Gyakorlatorientált képzésünkön megvizsgáljuk azokat a vezetői eszközöket, amelyekkel a bizonytalanságban is biztonságot nyújtva, transzparensen és strukturáltan tudtok irányítani.
Bemutatjuk hogyan lehet a mostani gazdasági válságban is fejlődésben gondolkodni: üzletet szerezni és új lehetőségekre lelni, miközben munkavállalóink és a vállalat biztonságérzetére is tekintettel vagyunk.
Fontos: A képzés elsősorban kis- és középvállalkozások vezetőinek szól, akik szeretnék vállalkozásukat idő- és válságállóvá tenni. A képzési gyakorlat orientált ezért a képzési alkalmak mellett további heti 2-3 óra feladat megoldás szükséges.
A képzés kiscsoportos, maximum létszám: 12 fő.
A képzés során:
- segítünk beazonosítani az üzleti modelledben rejlő lehetőségeket, és megvizsgáljuk, hogy rejt-e bármilyen buktatót a terved,
- megmutatjuk, hogy miként érdemes kitett helyzetben szcenáriókat tervezni, priorizálni,
- végigrágjuk azokat a módszereket, melyeket a változásmenedzsment során alkalmazni érdemes,
- éles példákon, friss és valós, hazai esettanulmányokon keresztül begyakoroljuk ezeket a módszereket,
- egy külön konzultációs alkalmakon testreszabott segítséget nyújtunk saját üzleti kihívásaid kezelésében.
A vírusválság során vállalatvezetőként egyszerre szembesülhettetek a válság keresleti, kínálati, szervezeti és technológiai kihívásaival. A képzés célja, hogy a kríziskezelés hagyományos módszereit új eszközökkel kibővítve képesek legyetek tartós a változásmenedzselési gyakorlatokat üzleti előnnyé alakítani.
Jelentkezés: minden jelentkezőtől előzetesen egy néhány mondatos státuszt fogunk kérni arról, hogy milyen aktuális üzleti környezetben keresi a további lehetőségeket, és a bővülés vagy a fennmaradás útjait. Így tudjuk garantálni, hogy minden résztvevő számára hasznos tartalmat tudunk adni.
Jelenleg Live online formátumban zajlanak a képzéseink!
A vírushelyzetre való tekintettel és a jelenlegi hatósági szabályozásoknak megfelelően, csak Live online formátumban futnak képzéseink. A vírushelyzethez igazodva, az aktuális előírásokat és ajánlásokat folyamatosan figyelve reméljük, hogy tavasszal újra tantermi, és amennyiben szükséges, Live online formában is folytathatjuk és indíthatjuk el képzéseinket.