Megkérdeztük néhány szakértőnket és képzésvezetőnket, hogy milyen volt számukra a 2021-es év, és hogy mire számítanak 2022-ben.
Második válaszolónk: Csanda Gergely, Marketingvezető - Talentuno, KÜRT Akadémia képzésvezető
Ha az elmúlt évedet jellemezni kellene, milyen étel lenne? 🍲
Milyen szakmai tanulságokat tartogatott számodra a 2021-es év? 🤓
Milyen személyes tanulságokat tartogatott számodra a 2021-es év? 🤗
Milyen reményekkel/félelmekkel tekintesz 2022-re? 🤔
Milyen tartalmat ajánlanál másoknak, ami téged mindig inspirált? 🎥
Why Community Is the Key to Growing Demand for Your Business with Hopin’s Anthony Kennada:
CMO Conversations with Tricia Gellman | Drift
Csanda Gergely: Marketingvezető - Talentuno, KÜRT Akadémia képzésvezető
Gergely karrierjét a The Nielsen Companynál és a Research Internationalnél (most a Kantar csoport része) kezdte, ahol sokéves tapasztalatot szerzett adatelemzésben és piackutatásban. Később részt vett a Sony Mobile és az NN Insurance újramárkázásában. Erősen hisz az adatvezérelt marketing szemléletben és évek óta agilis módszer szerint vezeti csapatait. Jelenleg a Talentuno marketing igazgatójaként keresi azokat a diszruptív megoldásokat, amivel fel tudja gyorsítani a HRtech startup növekedését. Gergely rendszeresen előad a Budapesti Corvinus Egyetemen és a KÜRT Akadémián is.
Hozzászólások