Barion Pixel

Felelős marketing

időpont: 2023. október 17., 18:00 - 19:30

helyszín: CEU Budapest - 1051 Budapest, Nádor utca 15.

Lemaradtál az eseményről? Nézd vissza videón, vagy olvasd el az összefoglalónkat. Megéri, 

 

 

Egyre többször hallható, hogy a gyorsuló fogyasztói társadalom egyik motorja a márkák marketing aktivitása. A marketing – jó esetben - oktat, elgondolkodtat, értéket teremt, cselekvésre és fogyasztásra (is) ösztönöz. Fontos, hogy a marketing szakemberek megtalálják ebben az egyensúlyt. Eseményünkön a felelős marketing témáját járják körül szakértőink több szempontból és irányból:

Szakértőink a következő kérdések mentén járják körbe a témát:

  • Meddig terjed a marketing szakma felelőssége?
  • Mi a márkák felelőssége?
  • Milyen a felelős márka?
  • Hol vannak az etikus marketing keretei?
  • Mire jó a CSR?
  • Van-e marketing ESG?

 

Az est házigazdája Schlégl Tímea, Intelligent Marketing képzésünk vezetője, a Maker's Red Box marketingvezetője.

Meghívott vendégei: 

  • Pőcze Balázs, a Mito alapítója és Kreatív Igazgatója
  • Huszics György, a Carbon.Crane társalapítója és ügyvezetője, a DIMSZ elnöke
  • Vekkel László, a GOOD Stories Creative Director-a, fenntartható marketing specialista
  • Andri Diána, a Jófogás és a Használtautó.hu kommunikációs vezetője, fenntarthatósági szakértő.

 

Regisztrálok!

 

Szakértők

Pőcze Balázs
Alapító, kreatívigazgató, Mito
https://www.linkedin.com/in/balaazs/

A Mito egyik alapítója, kreatívigazgatója. Békásmegyeren nőtt fel, általában melegítőben járt iskolába. Gyerekként a C3-ban és a Műcsarnokban internetezett, füzetbe gyűjtötte a kedvenc website-jait. A legjobbakat ki is nyomtatta.

Közel tíz évig tévézett; szerkesztőként, riporterként, műsorvezetőként dolgozott a három nagy csatornánál. Volt szövegíró a Hey-nél és vezető szerkesztő a Sanoma Budapest online divíziójában, az alapítás óta pedig a Mito kreatív csapatát vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/pocze-balazs.jpg

Pőcze Balázs

Alapító, kreatívigazgató, Mito

Huszics György
Carbon.Crane társalapítója és ügyvezetője, a DIMSZ elnöke

Huszics György 1995 óta foglalkozik adatvezérelt megoldásokkal, elsődleges szakterületei a CRM, a hűségprogramok és az adattudomány. 1995-ben csatlakozott a McCann Erickson csapatához, 2001-től 2005-ig a csoporthoz tartozó MRM ügynökség ügyvezetője. Eredményes munkáját a hálózat nemzetközi szakmai díjával ismerte el. 2005-től az adatvezérelt tevékenységekre szakosodott, a nemzetközi ügyfélkörrel rendelkező CRANE ügyvezetője és tulajdonosa. 2014 óta a DIMSZ, Az Adatvezérelt Marketing Szövetség elnöke. A 2022-ben alapított, marketingeszközök karbonmonitorozásával és -csökkentésével foglalkozó Carbon.Crane társalapítója és vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/03/Huszics.Gyorgy-1.jpg

Huszics György

Carbon.Crane társalapítója és ügyvezetője, a DIMSZ elnöke

Vekkel László
Kreatív-és stratégiai igazgató, fenntartható marketing szakértő, GOOD STORIES

GOOD-STORIES, kreatív és stratégiai igazgató, fenntartható marketing szakértő

Árult elemeket a lengyel piacon, gondozott demens időseket Németországban, szedett almát Angliában, képezte 
magát állatorvosnak, végül pedagógus és marketingkommunikációs szakemberként végzett.
Az elmúlt 20 évben reklámszakemberként több mint 30 ügyféllel dolgozott együtt olyan iparágakban, mint az 
FMCG, a távközlés és az autóipar. 
New Yorkban filmkészítést tanult, az elmúlt három évben pedig aggódva figyelte a “purpose” buzzword-é 
silányítását és a brandwashing szárnyalását, majd a Cambridge-i Egyetemen fenntartható marketinget tanult, és 
létrehozta a \”Good Stories – social impact\” kollaborációt.
Különösen érdekli a fenntartható viselkedés normalizálása a médiában, a multinacionális vállalatok 
érzékenyítése, a “purpose” és a profit dilemmái, valamint a kényelem és a klímaváltozás kölcsönhatása.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/09/LaszloVekkel_Goodstories.jpg

Vekkel László

Kreatív-és stratégiai igazgató, fenntartható marketing szakértő, GOOD STORIES

Andri Diána
Kommunikációs vezető, fenntarthatósági szakértő, Jófogás és Használtautó.hu

A Jófogás és a Használtautó.hu kommunikációs vezetője. Fő feladata a Jófogás márkának és a vállalat fenntartható működésének értékalapú kommunikációja. Emellett fenntarthatósági szakértő, zöld kommunikációs specializációval. Karrierje során különböző marketingkommunikációs területeken dolgozott, így az IKEA vállalati kommunikációján keresztül brand marketing területen-, majd a civil szférában adománygyűjtési-és vezetői tapasztalatokat szerzett.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/10/Andri-Dia_portré_2023.png

Andri Diána

Kommunikációs vezető, fenntarthatósági szakértő, Jófogás és Használtautó.hu

Schlégl Tímea
Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/timea-schl%C3%A9gl-20539367/

Tímea több évtizedes marketingmendzsment tapasztalata nagyrészt az IT iparágból jön, amit a Sun Microsystems-nél, a Microsoft-nál és a hazai digitális gazdaságért dolgozó szövetségnél (IVSZ) szerzett. A nagyvállalati szegmens marketingtől indulva, szerver üzletág vezetőként, majd partner stratégia és program igazgatóként, marketing kommunikációs és operatív vezetőként, épített jól működő és sikeres marketing csapatokat, üzletágakat. A Nitro adatvezérelt marketing ügynökség szakmai, üzleti és szervezeti fejlesztése után most egy hazai EdTech startup marketing vezetői feladatait látja el. Személyes küldetése, hogy a marketing szerepét és hozzáadott értékét egyre több vállalatnál felismerjék és helyén kezeljék, legyen szó bármilyen méretű, profilú és érettségű üzletről. Örömmel dolgozik az üzleti döntéshozók szemléletformálásán, a marketing szakemberek fejlesztésén és a marketing csapatok hatékony együttműködésén.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2023/05/SchleglTimi_négyzet.jpg

Schlégl Tímea

Marketing vezető, Maker's Red Box, képzésvezető, KÜRT Akadémia



Ajánlott képzéseink

„Mindig az visz előre, ha tudok valami újat is belevinni az addigi gyakorlatba”

Jenőfiné Győri Katalin 20 éve a pénzügyi szektorban dolgozik, közel 8 éve a K&H Csoportnál. Kimondottan különleges a pozíciója és a feladata: “Vezető customer journey & lead management expert”. Interjúnkban Katalin arról mesélt, hogyan épül fel a szervezetben a marketing részleg, milyen területekért felel, valamint miért különösen izgalmas végigkövetni egy teljes ügyfélutat.

„Mint a tetriszben, itt is minden a helyére kerül"

Egy nemzetközi cég, az ALD Automotive - vállalati gépjármű flottamenedzsment és operatív lízing szolgáltatásokat nyújtó - magyarországi vállalatának marketing managere és CSR Ambassadora-ként Koller-Nagy Annamária a marketing stratégiai és külső kommunikációs feladatokat a tervezéstől egészen az operatív végrehajtásig látja el. Az éves tervezéshez mindenképpen szükséges egyfajta holisztikus szemlélet, 360 fokos rálátás, a marketing eszközök beható ismerete és a munkafázisok folyamatos optimalizálása, adatok kiértékelése - Annamária többek közt ezért döntött úgy, hogy elvégzi a KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzését.

Intelligent Marketing

2 félév, 14 alkalom, 56 óra*
Képzésindulás: Érdeklődj kollegánknál

Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.

AI Technológia

1 félév, 10+1 alkalom, 84 óra*
Képzésindulás: 2024. szeptember 13.

A ChatGPT megjelenésével mindenki számára egyértelművé vált, hogy a mesterséges intelligencia (MI) itt van és megkerülhetetlen.

Data Science

2 félév, 18 alkalom, 90 óra*
Képzésindulás: 2024. november 22.

Az adatok nyelvét beszélő specialisták a legkeresettebb szakemberek közé tartoznak. Hogy miért? Mert az adatgyűjtésre alkalmas eszközök elárasztották a mindennapjainkat és ezzel egy időben az adatokba zárt intelligencia lett a sikeres vállalkozások legnagyobb tőkéje.