Online részvétellel 

Hogyan lesz boardroomproof a HR?

Kinek a felelőssége, ha egy cég nem tudja megtartani az embereit? A HR hogyan legyen proaktív, ha erőforráshiánytól szenved és hatalmas adminisztratív terhei vannak? A cégvezetés és a HR sok vállalatban örök egymásramutogatásban kerüli a probléma valós megoldását. A HR-rel szembeni elvárások sokszor irreálisak, ám a szemléletmódváltás elengedhetetlen.

Vitaestre hívjuk a két oldalt: hogyan látja a HR és a cégvezetés az emberierőforrás-feladatokat a cégen belül.

A beszélgetés résztvevői:

  • Szalai Enikő – nemzetközi HR szakértő, a Canon egykori európai HR igazgatója
  • Kosztolánczy György – CEO, Otthon Centrum
  • Lévai Bálint – CEO, BioTechUSA
  • Kürthy Attila – Elnök-vezérigazgatói kabinetfőnök, Tungsram Csoport

A vitaest házigazdája:

  • Schmidt Barbara – a KÜRT Akadémia HR 4.0 képzésének vezetője, aki több mint 15 éve dolgozik HR vezetői és HR tanácsadói szerepkörben, így megismerte a multinacionális cégek vezetőinek szempontrendszerét, de ugyanígy a HR vezetők nézőpontját is.

Amiről beszélgetnek:

  • Miért nem vonja be a cégvezetés a HR-t stratégiai kérdésekbe, de miért nem áll elő a HR stratégiai javaslatokkal?
  • Miért nem adatalapú a HR, de miért nem teremt elég kapacitást és adatot ehhez a cégvezetés?
  • Miért működik még minden a szokásjog alapján a HR-ben, de miért nem ad erőforrást a továbbképzésre a cégvezetés?

Csatlakozz te is a kerekasztal-beszélgetéshez, és tedd fel kérdésedet a résztvevőknek!

Lemaradtál? Nézd meg itt a teljes meetupot:

További HR témájú beszélgetésért, gyere el te is a 2020-ra

Szakértők

Schmidt Barbara
HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető
https://www.linkedin.com/in/schmidtbarbara/

Több mint 15 év HR vezetői tapasztalat multinacionális cégek magyarországi leányvállalatainál retail és tech iparágakban. Másfél éves kirándulás az államigazgatásban, informatika területen, változásmenedzsment vezetőként. Vezetőfejlesztő programok, stratégia és HR folyamat tanácsadás, szervezetfejlesztési és HR projektek vezetése magyar és német nyelvterületen.
2020 óta Bécsben él, People & Culture vezető a SMATRICS-nál, Ausztria piacvezető e-autó töltőállomás hálózati megoldásokat fejlesztő startup cégénél.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/SchB-5.jpg

Schmidt Barbara

HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, KÜRT Akadémia képzésvezető

Lévai Bálint
CEO, BioTechUSA
https://www.linkedin.com/in/b%C3%A1lint-l%C3%A9vai-a17410a8/

Lévai Bálint 2010 óta dolgozik az édesapja által alapított, táplálékkiegészítőket forgalmazó BioTechUSA-nál, amely Magyarország egyik legsikeresebb családi vállalata. 2014 óta a cég ügyvezető igazgatója. A bécsi Közgazdaságtudományi Egyetemen szerzett diplomát vállalatgazdálkodási, termelésmenedzsment és kiskereskedelmi marketing szakon, tanult Németországban és az USA-ban is. Az egyetemi évek alatt testvérével, Balázzsal és feleségével, Alexandrával elindította a BioTechUSA Shaker Store névre hallgató, shakereket gyártó üzletágát. 33 éves, nős, két kisfiú és egy kislány édesapja. Mottója: „Mi nem valakik vagyunk, hanem valamit csinálunk.”

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/09/levai-balint.jpg

Lévai Bálint

CEO, BioTechUSA

Kosztolánczy György
CEO, Otthon Centrum
https://www.linkedin.com/in/gy%C3%B6rgy-kosztol%C3%A1nczy-5a753691/

Közgazdász diplomáját 2004-ben szerezte a Szegedi Tudományegyetem pénzügy-informatika szakirányán.

2007 óta tevékenykedik az ingatlanszakmában. A Duna House értékesítési vezetője, majd hálózati igazgatója volt, később irányításával épült fel az OTP Bank ingatlanközvetítői üzletága, az OTP Ingatlanpont. 2014 óta az Otthon Centrum vezérigazgatója. 

2004-ig válogatott cselgáncsosként több magyar bajnoki címet szerzett és számos nemzetközi sikert tudhat magáénak. Jelenleg társadalmi munkában a Budapesti Honvéd Judo Szakosztályának elnökeként is tevékenykedik és tagja a Mensa HugarIQa szervezetének. 

A 18 éves Otthon Centrum számos területen piacvezető Magyarországon, éves szinten 10 000+ ingatlanértékesítésében és több 10 milliárd forint hitel kihelyezésében vállal aktív, szakértő szerepet a mintegy 200 irodában dolgozó 1 500 kolléga szakmai munkája által. Tevékenysége sikerét és magas szakmai színvonalát nemcsak az évek során kiszolgált mintegy százezer ügyfelének elégedettsége, valamint a legnagyobb közvetítői megbízásállomány, hanem számos szakmai elismerés is bizonyítja. Országos hálózata működése alatt nyolcszor nyerte el a MAISZ Év Ingatlanforgalmazó díjat, továbbá az Innováció az ingatlanközvetítésben díj és az Év Franchise-hálózata díj tulajdonosa is egyben. Az Otthon Centrum 10 éve folyamatosan megkapja a Superbrands címet, illetve 2010-től szintén minden évben a MagyarBrands címet is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/09/kosztolanczy-gyorgy.jpg

Kosztolánczy György

CEO, Otthon Centrum

Kürthy Attila
Elnök-vezérigazgatói kabinetfőnök, Tungsram Csoport
https://www.linkedin.com/in/attila-kurthy-17971614

Kürthy Attila pályafutását 2000-ben kezdte a General Electric vezetőképző programjában. Egyesült államokbeli munkavégzés után a budapesti autólámpagyár gyárigazgatója volt 5 éven keresztül. 2012-től a General Electric autólámpa termékrészlegének volt a nemzetközi vezetője. Lehetősége volt különböző tárgyalási kultúrák megismerésére Japántól Egyiptomon át Brazíliáig. 2018-tól a Tungsram Csoport speciális anyagok és szolgáltatások részlegének volt az üzletfejlesztésért felelős vezetője. Jelenleg a Tungsram Csoport elnök-vezérigazgatói kabinetfőnökeként felelős az állami kapcsolattartásért és a vállalati stratégia kialakításáért.

A Tungsram Csoport óriási átalakuláson megy keresztül. Visszatérve az innovációs gyökerekhez szeretne betörni a légiközlekedés, az egészségügy és a védelmi ipar területére is.  

Szabadidejében szívesen barkácsolgat a fiával a garázsban vagy teniszezik.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/10/kurthy-attila.jpg

Kürthy Attila

Elnök-vezérigazgatói kabinetfőnök, Tungsram Csoport

Szalai Enikő
HR vezető, szervezetfejlesztési tanácsadó, üzleti coac
https://www.linkedin.com/in/eniko-szalai-a253bb2/

Enikő szervezetfejlesztési tanácsadóként és nagyvállalati HR vezetőként egyaránt megtapasztalta, hogy bár mindkét fél ugyanazon célért dolgozik, a HR és az üzleti vezetés gyakran ‘elbeszél’ egymás mellett.  A beszélgetés során  hazai és több nyugat -európai országban szerzett tapasztalatait osztja meg például arról  Hogyan és miben gyakorolhat önkritikát a HR funkció, mitől válhat értékteremtő partnerré a szervezeten belül? Mit remélhet az üzleti vezetés egy jól működő HR partnerségtől? Miért éri meg üzletileg ‘minőségi’ HR -t építeni?

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2020/09/ESZ.jpg

Szalai Enikő

HR vezető, szervezetfejlesztési tanácsadó, üzleti coac



Ajánlott képzéseink

HR 4.0

7 alkalom, összesen 28 óra*
Képzés indulás: 2021. november 5.

A digitalizáció üzleti és szervezeti kihívásainak kezelése megkívánja a gyors HR-reakciót az átalakuló vállalatban megjelenő új igényekre, jelenségekre. A klasszikus HR ismeretek mellett ezért elengedhetetlen, hogy egy stratégiai HR partner naprakész tudással rendelkezzen a legújabb trendekről, eszközökről.

Agilis vezetők a digitális korban

2 félév, 18 alkalom, 72 óra*
Képzés indulás: 2021. október 28.

Egy agilis gondolkodású vezető érti a felforgató innováció természetét, időben felismeri a jelenlegi értékláncát átíró új versenytársakat, és megragadja a technológiában rejlő lehetőségeket.

Agilis transzformáció

6 alkalom, 24 óra
Képzés indulás: 2021. szeptember 23.

Agilis Transzformációs Képzésünkre várjuk azokat a vezetőket, coachokat, Release Train Engenieereket (RTE), senior projekt szakembereket, akikre egy vállalat agilis transzformációjának levezénylése vár. Szakembereket, akik tudják a célt, de nehézségekbe ütköztek vagy bizonytalanok abban, hogy miként érdemes hozzáfogni egy nagyvállalati agilis átszervezéshez.