Az újkori marketingszakemberek feladata komplex, egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketing megközelítés széles megértésére és mély tudásra egyes szakterületeken. A jelen legjobb és a jövő legkeresettebb marketingesei azok, akik specialistából T-tudású szakemberré tudnak fejlődni.
A T-tudású szakember 
- adat-alapon hoz döntéseket,
- stratégiában gondolkozik,
- tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketing eszközökkel és szerepükkel,
- érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
- könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
- folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével.
De a legfontosabb erénye, hogy minden marketing speciálistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.

MIT kell tudnia egy t-tudású marketingszakembernek?

  • Széles általános tudással rendelkezik a következő területeken: adat és elemzés, design és ügyfélélmény, vásárlói magatartás és fogyasztói pszichológia, kommunikáció.
  • Magabiztos tudása van marketing specifikus területeken: piackutatás és digitális analitika, márkaépítés és pozícionálás, aktivitás tervezés, csatorna menedzsment, tartalom előállítás, történetmesélés.
  • Mély tudása van egy-két marketingtevékenységben: vezetőként ez stratégiai tervezés és menedzsment, üzletfejlesztés, specialistaként pedig valamilyen eszköz vagy csatorna mély tudása (pl. közösségi média, SEO, PPC, PR, szponzoráció, eseménymarketing, stb.)
  • A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára.  Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

 

KINEK AJÁNLJUK intelligent marketing KÉPZÉSÜNKET? 

  • Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Azoknak, akik specialistából T-tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni. 
  • Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a témában.
  • Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket, és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak.

MIÉRT A KÜRT AKADÉMIÁT VÁLASZD?

  • Egyedülálló tanulási lehetőséget kínálunk Magyarországon. Képzésünk megtartásához a legjobb hazai szakértőket kértük fel, és az aktuális legjobb gyakorlatokat használtuk fel. Az előadóink gyakorló marketingszakemberek, akik élesben tesztelt módszereket ismertetnek meg, és megosztják üzleti sikerük tapasztalatait a hallgatókkal.
  • Minden alkalommal elméleti alapokat építünk, gyakorlati feladatokkal hozzuk közel az alkalmazandó technikákat, és megmutatjuk, hogy merre megy a következő években az adott szakterület.
  • Teljes körképet adunk a legújabb trendekről, áttekintjük az adatalapú marketing eszköztárát, megismerkedünk a digitális marketingeszközök legújabb generációival. Az üzleti értékteremtés szempontjai, az ügyfélközpontú szemlélet és az értéklánc köré épített folyamatos ügyfélpárbeszéd megteremtése egyaránt a tematika részét képezik.
  • Képzésünkben a marketingtechnológiai alapokat és újdonságokat projektszemlélettel és a társadalmi-üzleti kontextus legizgalmasabb kérdéseivel ötvözzük. A technológiák aktuális kérdéseit a legfrissebb szakmai publikációkon keresztül mutatjuk be. 
  • 2009 óta dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több, mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.
  • Minden előadásról hangfelvételt készítünk, amelyet elérhetővé teszünk a hallgatók számára, ezzel segítve a hatékonyabb tanulást.

 

A KÉPZÉS SZAKMAI PARTNERE 

a Kreatív, Magyarország legnagyobb kommunikációs platformja

 

AKIK MINKET VÁLASZTOTTAK

 

 

 

korábbi, piacvezető NET-WORKS online kommunikációs képzésünk megrendelői

 

 

HALLGATÓINK MONDTÁK:

Idézetekhez kattints a MUTASS TÖBBET gombra! 

A képzés adatai

  • Képzés hossza

    2 félév, 4 modul, 16 alkalom, 64 óra
  • A képzés indulása

    2019. április 17.
  • Képzési alkalmak

    szerda 14-18 óráig
  • Jelentkezési határidő

    2019. április 10.
  • Részvételi díj

    640.000 Ft+ÁFA
    Modulonként is elérhető. 1 modul = 4 alkalom, 200.000 Ft + ÁFA
  • A jelentkezéshez szükséges előképzettség

    érettségi bizonyítvány
  • A képzés helyszíne

    CEU, 1051 Budapest, Nádor u. 15.

KEDVEZMÉNY

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Early bird: 15% kedvezmény február 15-ig
  • Helyszíni jelentkezés esetén rendezvényeinken: 5% kedvezmény
  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény. Kérünk, amennyiben ezt szeretnéd igénybe venni, az elektronikus jelentkezés előtt írj nekünk az info@kurtakademia.hu címre!
  • Alumni tagként: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

A képzés oktatói

A képzés tematikája

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

1. modul: Adatvezérelt üzlet

A modul végére megismered az adatvezérelt üzleti gondolkodást, betekintést nyersz a piackutatás és a data science eszköztárába, és megtanulsz adatalapon döntéseket hozni.

  • 1. alkalom: Ügyfélfókusz – fogyasztói insightok

    • Ügyfélközpontúság //

      Miért és miként kerül az ügyfél a középpontba? Hasznos mutatók (KPI) és jó vezetői riportok (dashboardok). Az üzleti intelligencia (BI) haszna. Hogyan lesz üzleti megértésünk, és hogyan ismerjük meg jobban az ügyfeleinket?

    • Vezetői kommunikáció, self-selling és adatvizualizáció //

      Hogyan érveljünk adatalapon? Adatvizualizáció, storytelling, érveléstechnika. Esettanulmány: eszközök melyek az ügyfelek megértést és kiszolgálását segítik (CRM és hasonlók), adatkezelés és GDPR alapok.

  • 2. alkalom: Adatalapú marketing – mérés a marketing szolgálatában

    • Ügyfélszemlélet - adatszemlélet //

      Mi az adat szerepe a vállalati működésben, értékesítésben és marketingben? Miként hozhatja ki ebből a marketing a lehető legtöbbet?

    • Mi az adat? Hol találjuk? //

      Miért és hogyan használjuk az adatot, hogyan gondolkodjuk adat-alapon? Miért barátunk az adat és az adattudomány? Mit tud már az adattudomány, és mi az, amire bárki képes? Eszközök és módszerek azok számára is, akik nem data scientistek, de jól akarják használni az adatvagyont.

  • 3. alkalom: Újradefiniált piackutatás

    • A kutatás helye és szerepe a Marketing 4.0-ban //

      Mire jó? Mikor szükséges a kutatás, és milyen módszerek vannak? Elsődleges és másodlagos kutatások, kvalitatív vs. kvantitatív kutatás. Piaci intelligencia, eszközök. Hogyan definiálunk egy kutatást?

    • Esettanulmány //

      Klasszikus és új módszerek (pl. versenytárselemzés és social listening). Van-e tanulság, hogyan vonunk le következtetést?

    • Feladat - csoportmunka //

      Információszerzés, szekunder adatok főbb forrásai és azok használata, következtetések, hipotézisek, primér kutatás briefing.

  • 4. alkalom: Digitális analitikák és Always-on marketing

    • Folyamatos kommunikáció - mérés - visszacsatolás //

      Mi az optimális? Aggregált adatok és trendek vs egyéni adatok a GDPR keretei között. Meddig mehetünk a 1:1 megértésben?

    • Digital analytics eszközök //

      Mi az, ami már most elérhető? Milyen csatornákon mivel, mit érdemes mérni, és legfőképp: MIÉRT? 
      Conversion Rate Optimization, A/B testing, hőtérkép elemzés, Advanced Google Analytics és ami ezen túl van...

2. modul: Ügyfélélmény és értékajánlat

A modul során elsajátítod azt a nyelvezetet és gondolkodásmódot, ami az üzleti vezetők sajátja. Megtanulsz az ügyfél és a menedzsment fejével is gondolkodni, olyan készségeket sajátíthatsz el, ami ügyfélközpontú és üzleti értéket teremtő marketingterv összeállítására tesz képessé. Olyan eszközöket mutatunk meg, amivel agilis módon tudsz tervezni, fejleszteni és tesztelni.

  • 5. alkalom: Business Model Canvas alapú üzleti tervezés

    • Business Modell Canvas //

      Mit tud a BMC modell? Mire jó és mire nem? Milyen üzleti tudás, adatok, ügyfélmegértés kell ahhoz, hogy jól használható legyen a Canvasunk? 

    • Lean Startup Canvas //

      Mit tegyünk, ha nincs meg minden adatunk a BMC-hez? Hogy tervezzünk bizonytalan környezetben, ismeretlen probléma és ismeretlen megoldás esetén? Hogy fogjunk hozzá a Lean Startup Canvashez?

    • BMC - LSC gyakorlat //

      Elkészíted vállalatod / üzleted / terméked / szolgáltatásod canvasét. Biztonságos környezetben, mentori segítséggel. Kipróbálhatod, tesztelheted, prezentálhatod.

  • 6. alkalom: Design Thinking – Tervezői szemléletű kreatív módszertan

    • Design Thinking alapok //

      A tervező gondolkodás története. Mitől lett egyszerre ennyire divatos a design thinking? Mi az a service design? Mi a valódi haszna és előnyei? Mire használható?

    • Double Diamond //

      A Design Thinking kulcsmódszertana. Divergens és konvergens gondolkodás. Az ügyfél szerepe a folyamatban. Prototipizálás és tesztelés. Minimum viable product.

    • DT gyakorlat //

      Előkerülnek a vastag filcek, post-it tömbök, whiteboardok. Kökemény időnyomás alatt, timebox módszerrel, egyéni és csoportos Design Thinking sajátélmény megélése.

  • 7. alkalom: Customer Journey – Ügyfélút szemléletű tervezés

    • Perszónák és ügyfélutak //

      Mik azok a perszónák és mire használjuk őket? Hogyan hozunk létre és keltünk életre tipikus ügyfeleket? Mire jó az ügyélút elemzés? Hogyan írunk le jelenlegi (AS-IS) és elérendő (TO-BE) ügyfélutakat?

    • Mikromomentumok és propozíciók //

      Mik azok az események, amik döntően meghatározzák az ügyfélutat? Hogyan van jelen a vállalat ezekben a momentumokban? Milyen segítséget nyújt a márka az ügyfélnek, hogy a legjobb módon folytassa ügyfélútját? Hogyan építi be a marketingszakember az ajánlatait az ügyfélút megfelelő momentumaiba?

    • Ügyfélút tervezési gyakorlatok //

      Perszóna definíció és megszemélyesítés. Ügyfélút felrajzolása, szakaszok és momentumok meghatározása. Propozíció gyártás kiválasztott perszónánk adott élethelyzetére. Csoportos, interaktív munka felhasználva a korábban megtanult Design Thinking alapmódszerekkel.

  • 8. alkalom: Ügyfélszolgálat – Ügyfélközpontú kultúra

    • Ügyfélpanasz: a legnagyobb ajándék //

      Miért szeressük a panaszos ügyfelet? Miért aranybánya a marketingszakembernek az ügyfélszolgálat? Hogyan gyűjtsünk adatot az ügyfélszolgálaton keresztül, és hogyan tegyük sokkal jobbá az ügyfélélményt pár egyszerű intézkedéssel?

    • Valódi esetek, szimulált gyakorlatok //

      Az ügyfélszolgálat emberi aspektusa. Ügyfélcentrikus kultúra és hozzáállás. Motivációs és felelősségvállalás. Hogyan tegyük gyorsan magunkévá a leghatékonyabb ügyfélkezelési eszközöket? Gyakorlat biztonságos környezetben, de valódi eseteken.

    • Digitális ügyfélszolgálat //

      Hogyan emeljük új szintre az ügyfélszolgálatot digitális eszközök bevezetésével? Többcsatornás ügyfélkezelés, 360 fokos ügyfélnézet, prediktív eszközök, lemorzsolódás megelőzés, személyreszabott ajánlatok.

3. modul: Márka és kommunikáció

Ebben a modulban megtanulod hogyan legyél a márkád igazi gazdája. Megismered a márkaépítés eszközeit a márkaidentitás felépítéstől a márkaszemélyiségig. Eszközöket kapsz, hogy tudod az ügyfeleid, kollégáid, partnereid képzeletében a vágyott irányba terelgetni a márkaértékeidet. Kiemelt figyelmet kap a honlapod, mint a márkakommunikáció digitális célállomása.

  • 9. alkalom: Márkaépítés és pozícionálás

    • Márkaépítés //

      Mik a márkám értékei? Miért a miérttel kell kezdeni? Mik a márka architektúra elemei és mi a szerepük? Mit nevezünk márkastratégiának, és miért van erre szükség? Márkaépítés: varázslat vagy szisztematikus munka?

    • Pozícionálás //

      Milyen pozícióba szeretném eljuttatni a termékem, márkám? Hogyan határozom meg a vágyott helyzetet? Majd milyen eszközökkel juttatom el a termékem, márkám abba a helyzetbe? Gyakorlatokkal, esetekkel gazdagon illusztrálva.

    • Átmárkázás //

      Mire jó az átmárkázás, átcsomagolás, átnevezés? Az újrabevezetés nehézségei, buktatói egy gyakorlati példán keresztül. 

  • 10. alkalom: Munkáltatói márka és belső kommunikáció

    • Munkáltatói márka //

      Mit takar az Employer Branding? Hogyan határozzam meg munkáltatói márkastratégiám? Mitől leszek igazán vonzó munkahely? Employee journey tervezés. Kollégák, mint a legjobb/legrosszabb márka nagykövetek.

    • Belső kommunikáció //

      Mi a belső kommunikáció szerepe, feladata? Mekkora ereje van a belső kommunikációnak? Pletyka vs propaganda: csapdák, nehézségek, tippek és trükkök. Hogyan lesz igazán hiteles a vállalati belső kommunikáció?

    • Employer Branding gyakorlat //

      Mi a Te vállalatod kihívása ezen a területen? Hogyan definiálsz munkáltatói márkát befolyásoló akciótervet? Quick win-ek és elkötelezett, hosszan tartó munka. 

  • 11. alkalom: Médiapiac és kampánytervezés

    • Médiapiac //

      Hogy néz ki a magyar médiapiac? Milyen médiaeszközökre támaszkodhatsz? Melyik eszköz mire jó, milyen helyzetben alkalmazzuk? Mi az az offline-online konverzió? Hogyan használjunk együtt klasszikus és új eszközöket? Mik az újdonságok, hova tart a piac? 

    • Kampánytervezés //

      Milyen a jó kampány brief? Hogyan határozzunk meg célokat (hiúsági metrikák vs üzleti KPI-ok)? Milyen szempontok mentén állítható össze az ideális médiamix? Előrejelezhető a kampány eredménye? Budget és időzítési döntések.

    • Tervezési gyakorlat //

      Brieftől kampánytervig. Egy kihívás, egy csapat, különböző megközelítések. Hogyan jussunk el néhány perc alatt az első ötletektől a struktúrált kampánytervig?

  • 12. alkalom: Honlap – a digitális célállomás

    • Honlaptervezés //

      Honlap, mint a legfőbb saját média. Mi a honlapom célja? Hogyan fog a látogató kapcsolatba lépni a honlapommal? UX és UI szempontok. Interakció, érthetőség, egyszerűség. Hogy lesz a látogatói élmény valóban élményszerű? Szempontok és tervezési sémák.

    • Honlapépítés //

      Hogy lesz egy tervből honlap? Milyen platformot válassz, milyen eszközöket köss be. Hogyan tesztelj, hogyan mérj? Merj változtatni, aztán mérj, tesztelj, és újra változtass. Mikor lesz kész a honlapod? Soha. Élj ezzel együtt.

    • Honlap design gyakorlat //

      Hogyan építs landing oldalt A4-es papíron? Vastag filc, analóg wireframe, post-itek. Prototípusok, tesztelés, újratervezés. Offline honlap design gyakorlat - programozási ismeretek nélkül. 

4. modul: Marketing aktiválás

Az utolsó modulban megtanulod, hogy lehet nézettséget, látogatottságot növelni, hogy tudod a tartalmon tartani az ügyfeled figyelmét, és hogyan tudsz valódi párbeszédbe kerülni vele. Megismered az online és offline közösségépítés eszközeit. Végül belenézünk az üveggömbbe, és elrepítünk a következő évtized marketingélményeinek világába. 

  • 13. alkalom: Online forgalom terelés és Performance marketing

    • Online forgalom //

      Mik a forgalomterelés céljai? Mindig a céllal kezdünk. Milyen csatornát választunk a forgalomterelésre? Mik a forgalomterelés eszközei? AV, CT, PPC és egyéb metrikák. Forgalommenedzsment példákon keresztül.

    • Performance marketing //

      Sales funnel management alapjai: TOFU, MOFU, BOFU. Hogyan mérjünk, hogyan optimalizáljunk? Mi az a makro és mikrokonverzió? CRO eszközök és metrikák B2B és B2C környezetben. Lead menedzsment és a performance marketing összefüggései. Attribúciós modell.

    • Költés optimalizációs gyakorlat //

      Hogyan dolgozik egy PPC specialista a gyakorlatban? Tippek, trükkök, hüvelykujj szabályok. Az állandó optimalizálás és tanulás logikája.

  • 14. alkalom: Tartalommarketing

    • Tartalomtípusok és szerepük //

      Content marketing grid modell bemutatása. Tartalomtípusok az értékesítés szolgálatában. Milyen tartalom mire jó? Mikor használjam? Mik a tartalomminőség mérőszámai? Milyen a jó tartalom?

    • Tartalomgyár //

      Hogyan etessem tartalommal a content marketing gépezetemet? Mi az a content factory? Hogyan építsünk virtuális szerkesztőséget? Hogyan üzemeltessünk tartalomgyárat? Milyen és mennyi tartalomra van szükségünk? A Customer Journey és a Content Factory összefüggései

    • Tartalomkészítési csuklógyakorlatok //

      Releváns tartalom 30 perc alatt? Lehetséges? Feltűrjük az ingujjakat, és megkísérlünk használható tartalmat előállítani rendkívül rövid idő alatt. Egyszerű, ingyenesen elérhető, online eszközök segítségével. Kvíz, teszt, infografika, slideshow video, itt kipróbálhatod magad biztonságos tesztkörnyezetben.

  • 15. alkalom: Közösségépítés

    • A közösség ereje //

      Miért építünk közösséget? Mi a közösség definíciója, összetartó ereje, hatalma? Milyen eszközökkel lehet közösséget építeni? Meddig tart az online közösségek összetartása, mire jók az offline eszközök? Szponzoráció, események, konferenciák, meetupok, sportversenyek szerepe.

    • Közösségi média menedzsment //

      Hogyan építsük, motiváljuk, aktivizáljuk a márkánk köré áhított rajongói tábort? Mit tud a Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Pinterest, Snapchat? Van-e online élet ezeken túl? Érdemes saját alkalmazást építeni? Legjobb gyakorlatok és félresikerült húzások.

    • A social media menedzser egy napja //

      "Egy diák is megoldja." "Annyi a dolga, hogy egész nap csak Facebookozik." Szakma vagy hobbi? Tévhitek és mítoszok a közösségi média körül. Komplexitás gyakorlat Facebookon vagy LinkedInen.

  • 16. alkalom: New Game Marketing (AR/VR/AI)

    • Augmented / Virtual Reality szerepe a marketingben //

      Hype vagy valódi felfutás az AR/VR előretörése a marketingben? Mire jó már ma és mire lehet jó a jövőben ez a technológia? Virtuális vásárlási élmény, próbavezetés, promóció, "kóstoltatás"? Időszakos versenyelőny vagy kötelező elem? 

    • AI. Most kezdődik. //

      Miért most robban nagyot az AI? Hogy illeszkedik az adatvezérelt szemléletben? Mire használjuk már ma az AI-t? Mire készüljünk a következő évtizedben? Nyelvfeldolgozás, arcfelismerés, érzelemelemzés, fogyasztói profilozás, gépi tanulásos hasonlóságkeresés a marketing szolgálatában. AI a hirdetői és AI a fogyasztói oldalon.

    • VR demo //

      A képzés utolsó (előtti) momentumaként megismertetünk a VR csodálatos világával. Megmutatjuk, hol tart ez a technológia ma, kipróbálhatod saját szemeddel.