Barion Pixel
Online részvétellel 

Milyen lesz a munkahelyem 1 év múlva? – Online Meetup

https://youtu.be/YKnra2uANUM

 

Időpont: 2021. március 16., kedd, 17:00-18:30

Platform: Zoom Meeting (a linket a regisztrált résztvevőknek küldjük az esemény előtt)

 

2021 februárban a Spotify bejelentette, hogy a COVID után bevezetik a „Work from anywhere” modellt, ami „az együttműködés egy új módja, amely lehetővé teszi minden munkavállalónak, hogy ott dolgozzon, ahol a legjobban tud gondolkodni és alkotni”.  Így mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb munkavégzési módot. Mindenki maga dönti el, hogy ki honnan dolgozik: otthonról vagy az irodából - és azt is, hogy földrajzilag honnan. A bérek tekintetében továbbra is megtartják a San Francisco-i és New York-i bérszínvonalat, a munka tartalmától függően. Az irodákat pedig átalakítják shared-desk rendszerre és ezek mellet lounge jellegű tereket alakítanak ki.

Mi a helyzet itthon? Hol tartanak a hazai cégek és iparágak a „Work from anywhere” modell felé vezető úton? Növeli-e a dolgozói elköteleződést egy ilyen modell az informatikai szektorban? Megjelenhet-e modellváltás a kereskedelemben? Mit tehet egy cég, ahol a dolgozók jelentős részénél nem kivitelezhető a modell?

Három szektor hazai HR vezetőjével beszélgetünk arról, hogy melyik jövőre vonatkozó előrejelzést tartják relevánsnak és várhatóan hogy alakul át a HR szerepe.

 

Előadóink:

  • Oszlánszki Péter – HR vezető, GLOSTER Infokommunikációs Nyrt.
    Hibrid a jövő, de mennyire? 

    Az IT cégek esetén sokan hajlamosak azt gondolni, hogy az elmúlt év kényszerű digitalizációja ott könnyű volt és jöhet bármi, ebben a szektorban ez mindig is könnyű lesz. Illúzió ez, legenda, vagy jogos a feltételezés? Hibrid a jövő, de mennyire? Elkezdjünk-e konditermet és közösségi kávézót tervezni a munkaállomások helyére?  Mi az, amit már az ősember is tudott, de mára és a következő évekre nézve mindennél aktuálisabb lesz számunkra?

  • Vörös Ágnes – HR vezető, BASF 
    A jövő munkavégzésének új módjai

    A rugalmas munkavégzés (honnan, mikor, hogyan, mennyit) már különböző mértékben jelen volt a BASF fokozatos szervezeti fejlesztésének részeként. Ez a fejlesztés robbant be most a pandémia okán és ad alapot arra, hogy a szervezet is kidolgozza a jövő munkavégzésének új módjait. Mit jelent a munkatársak digitális upskillje, milyen innovatív eszközöket és folyamatokat terveznek bevezetni a jövőben, és mit jelent a rugalmas munkavégzés egy alapvetően kereskedelemmel foglalkozó vállalat számára?

  • Reszkető PéterKözép-európai regionális HR vezető, cargo-partner Kft.
    Gyorsan reagáltunk. De mi lesz fenntartható?

    "Hatékonyak vagyunk, amikor gyors ételt eszünk jó étel helyett.” (Henry Mintzberg)
    Kétségtelenül jelentős változásként robbant be az életünkbe a COVID. Készen álltunk rá? Felkészülhettünk rá? Számomra olyan ez a mostani világ egy kicsit, mint Mintzberg fenti felvetése. Emberileg, szakmailag egyaránt. Home office nem csak annyit jelent, hogy hazaengedem a kollégát dolgozni. Minden munkavállalónk mögött egyben egy élet is áll, egy család. Emberek, akikre hatással vannak a mindennapi döntéseink. Felsővezetőként nem csak üzleti eredmények eléréséért vagyunk felelősek. Több ez, mint online platfromokon keresztül irányítani, együttműködni és mérni a kollégák hatékonyságát. A valós hatások sokkal hosszabb távon lesznek valójában észlelhetőek. Reagáltunk a kihívásokra, de hogy mi lesz fenntartható... az sokkal több gondolkodást igényel.

A meetup házigazdája:

  • Schmidt Barbara – HR szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, a KÜRT Akadémia HR 4.0 képzésének vezetője

 

A meetupot online, Zoom Meetingen szervezzük, ahol résztvevőként lehetőséged lesz kérdéseket feltenni az előadóknak. A 10-10 perces prezentációkat egy közös beszélgetés követi.

Szakértők

Schmidt Barbara
HR / People & Culture vezető, coach, szervezetfejlesztési és vezetői tanácsadó, minősített agilis HR szakértő, a KÜRT Akadémia képzésvezetője
https://www.linkedin.com/in/schmidtbarbara/

15+ év HR vezetői tapasztalat magyar tulajdonú és multinacionális cégeknél, KKV-knál, államigazgatásban, startup és scaleup cégeknél IT, tech, green tech, gyártócégek, autóipar és retail iparágakban.

Többéves tapasztalat HR szervezet vezetése, HR folyamatok agilissá alakítása, változásmenedzsment, HR folyamat tanácsadás, szervezetfejlesztési projektek vezetése, felsővezetői tanácsadás, vállalat teljes bezárása, outplacement, személyi állomány gyors bővítése, HR rendszerek bevezetése, L&D program bevezetése, payroll ki- és beszervezése terén. Barbara jelenleg Ausztriában él, People & Culture vezető Bécsben Ausztria piacvezető, e-autó töltőállomás hálózati megoldásokat fejlesztő green tech scale-up cégénél. Mellette a KÜRT Akadémia képzésvezetője és OD tanácsadója agilis HR témakörben.

Barbara az elmúlt években a következő továbbképzéseken fejlesztette magát: ICAgile Certified Professional – Agility in HR, Scrum Alliance Certified Agile Leadership for Orgs, Scrum Alliance Certified Agile Leadership Essentials, Gustavo Razzetti Culture Design Masterclass, Gustavo Razzetti Build A Fearless Culture Program.

Legfőbb értékek, melyet munkája során mindig szem előtt tart: pragmatizmus, agilitás, ügyfélfókusz, growth mindset.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/07/SchB-5.jpg

Schmidt Barbara

HR / People & Culture vezető, coach, szervezetfejlesztési és vezetői tanácsadó, minősített agilis HR szakértő, a KÜRT Akadémia képzésvezetője

Vörös Ágnes
HR vezető, BASF
https://www.linkedin.com/in/agnes-voeroes-017b7611/

A vezető globális vegyipari konszern, a BASF Csoport magyar leányvállalatának, a  BASF Hungária Kft-nek a HR és Adminisztrációs vezetője.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/03/voros-agnes.png

Vörös Ágnes

HR vezető, BASF

Oszlánszki Péter
HR vezető, GLOSTER Infokommunikációs Nyrt.
https://www.linkedin.com/in/peter-oszlanszki-b322a081/

Értékesítőként indult, családi cégtől a multiig, pénzügyi szektortól az IT vállalatig, ügyfélszolgálattól a szervezetfejlesztésig, munkatársi szinttől a vezetőig járta végig a ranglétrákat. Szenvedélyesen hisz az emberi fejlődésben és fejleszthetőségben, legyen az egyéni, csoportos, szervezeti vagy akár társadalmi szint.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/03/oszlanszki-peter.png

Oszlánszki Péter

HR vezető, GLOSTER Infokommunikációs Nyrt.

Reszkető Péter
Közép-európai regionális HR vezető, cargo-partner Kft.
https://www.linkedin.com/in/peterreszketo/
https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/03/reszketo-peter.png

Reszkető Péter

Közép-európai regionális HR vezető, cargo-partner Kft.



Ajánlott képzéseink