Barion Pixel

Adatvezérelt marketing

A képzés részletei

2 nap, 15 óra

a képzés indulása:
2025. május 26-27.
jelentkezési határidő:
2025. május 23.
képzési alkalmak:
hétfő, kedd

9:00-16:30

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
STRT Oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház utca 39., 2. em.

részvételi díj:
199 900 Ft+áfa;
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

A legjobb marketingesek titka nem csupán a kreativitásban rejlik – hanem abban, hogy adatokkal dolgoznak. Mert mit sem ér a legjobb ötlet, ha nincs mögötte megfelelő adatalapú döntés. Az Adatvezérelt Marketing képzésünk segít neked abban, hogy az adataid ne csak számok legyenek, hanem stratégiai eszközök, amelyek irányítják a döntéseidet és garantálják a marketinged sikerét. Itt az ideje, hogy a digitális világban a valódi értéket az adatokban keresd – és használd őket a versenytársak előtt.

Mi mindenről lesz szó az Adatvezérelt Marketing képzésen?

Ez a két napos intenzív program részletesen bemutatja, hogyan alkalmazhatod az adatokat a marketing stratégiai tervezésben és a mindennapi döntéshozatalban. A képzés során megismerkedhetsz a legfontosabb adatvezérelt marketing alapelvekkel és eszközökkel.

  • Mit mérsz, és hogyan támogatja ez a döntéseidet? Hogyan mérd az adatokat, hogy valódi értéket hozzanak a marketing és üzleti stratégiádban?
  • Mi az adat, és hogyan gyűjtheted jogszerűen? Alapvető jogi és technikai tudnivalók az adatgyűjtésről és adatkezelésről.
  • A te adatod a jó adat: Hogyan biztosíthatod, hogy az adatok valóban segítenek a marketingautomatizálásban, szegmentálásban és személyre szabott élmények létrehozásában.
  • Funnel alapok: Hogyan építs hatékony értékesítési tölcsért az adatok segítségével?
  • Adatvezérelt ügyfélközpontúság: Hogyan lehet egyesíteni a személyre szabott ügyfélélményt és a hatékony adatgyűjtést?
  • Digitális analitikák: Hogyan használd a digitális eszközöket (pl. Google Analytics) az adatok elemzésére és marketing hatékonyság növelésére?
  • Adatvezéreltség a gyakorlatban: Hogyan válassz metrikákat és hogyan határozd meg a céljaidat az adatvezérelt stratégiában?

Kinek szól a képzés?

Ez a képzés marketingvezetőknek, szakembereknek, specialistáknak és cégvezetőknek szól, akik szeretnék jobban megérteni, hogyan használhatják az adatokat a marketing és üzleti döntéshozatalban. Ha a marketinget nemcsak intuícióra, hanem adatokra alapozod, és szeretnél adatvezérelt döntéseket hozni, akkor ez a képzés neked szól.

Mit fogsz tudni, ha elvégzed az Adatvezérelt marketing képzést?

A program végére képes leszel:

  • Adatelemzést alkalmazni a marketing stratégia és kampányok tervezésében.
  • Adatvezérelt döntéseket hozni, amelyek segítenek a vevői élmény javításában és a vásárlói hűség növelésében.
  • Digitális analitikákat és mérési eszközöket alkalmazni, hogy pontosabb képet kapj a kampányok hatékonyságáról.
  • Személyre szabott marketingtaktikákat kialakítani a felhalmozott adatok alapján, így növelve a marketinged hatékonyságát.

 

Átfogó Marketingstratégiai - Intelligent Marketing program 

Ez a képzés része annak a 4-modulos marketingstratégiai programnak, amely az adatvezérelt marketing mellett további három kulcsfontosságú marketingterületet is lefed. Ha a teljes programot választod, kedvezményes áron elmélyítheted tudásodat az alábbi területeken:

Márka és kommunikáció
Időpont: 2025. szeptember 22-23. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: A márka nem egy logó. Egy ígéret, egy élmény.

Marketing aktiválás
Időpont: 2025. november 17-18. (hétfő-kedd) 9:00-16:30
Fókusz: Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?

Ügyfélélmény és Értékajánlat
Időpont: 2025. április 14-15.
Fókusz: Hogyan hozhatsz létre maradandó vásárlói élményeket és értékajánlatokat, amelyek kiemelnek a piacon?

A 4 képzés együttes vásárlása esetén 20% kedvezménnyel a program teljes ára: 639.680Ft + áfa.
Bővebb információt: Átfogó Marketingstratégia - Intelligent Marketing képzés

 


Szakértők

Bay Áron
CEO, Head of PPC&Data, Exact Match
https://www.linkedin.com/in/aronbay/

Bay Áron 2007 óta foglalkozik PPC kampányok menedzselésével és 13 éve digitális analitikával. Szakmai pályafutása során több mint 3 milliárd forint PPC költést menedzselt és 400-nál több digitális analitika projekten dolgozott az elmúlt években, többek között a Schiller Autó Család, a BioTechUSA, és a Biggeorge Property kampányaiban, illetve analitika projektjeiben. Rendszeres előadója marketing szakmai konferenciáknak, az MMSZ Marketing Summit konferenciáján és a Digital Masters képzési programjában előadóként és vizsgáztatóként is részt vett az elmúlt években. A Corvinus, a BGE és az ELTE korábbi óraadó oktatója. 2020-ban két üzlettársával megalapította az Exact Match ügynökséget, ahol PPC kampányok tervezésével és menedzsmentjével, digitális analitikával, tanácsadással és ezeknek a területeknek a tantermi illetve online oktatásával is foglalkoznak. 2015-ben megalapította a PPC Pro szakmai közösséget. 2016-ban elindította a PPC Pro meetupot. A Digital Cube Conf konferencia társalapítója és szervezője. A DIMSZ Keresőmarketing tagozatát 2019 óta vezeti.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2021/10/Bay-Aron-e1633522368722.jpg

Bay Áron

CEO, Head of PPC&Data, Exact Match

Bagyánszki Éva
Insight Specialista, Head of Data
https://www.linkedin.com/in/%C3%A9va-bagy%C3%A1nszki-89906248/

Éva a Budapesti Külkereskedelmi Főiskolán és a Berlini Műszaki Egyetemen végezte tanulmányait, statisztika szakirányon.
Az egyetemen szerzett elméleti tudását a Nielsen piackutató cégnél egészítette ki, ahol alapos gyakorlati tudásra tett szert a piackutatás területén. 
Pályafutását a Tesco-nál majd az NN Biztosítónál folytatta, mindkét helyen Insight Managerként, a vállaltot érintő összes piackutatásért, a belső, illetve egyéb külső adatok elemzéséért felelt, fontos szerepe volt az üzleti tervek és az üzleti stratégia kialakításában.
Munkájában az adatvezérelt és kutatás alapú üzleti stratégia és üzleti tervezés fontosságát hangsúlyozza.
Kedvenc kutatási területe az attitűd alapú ügyfél szegmentáció, mert hisz benne, hogy minden iparágban vannak tipikus ügyfél karakterek, akikkel ha személyre szabottan tudunk bánni, akkor sokkal hatékonyabban tud működni a cég.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/bagyanszki-eva.jpg

Bagyánszki Éva

Insight Specialista, Head of Data

Dolgos Lívia
Head of Digital, CRM and marketingautomation expert, Nitro sales \ marketing
https://www.linkedin.com/in/livia-dolgos-93295263/

Lívia a Nitro head of digital pozíciójában a CRM és marketingautomatizáció területért felel. Pályáját ügynökségi oldalon kezdte, majd évekig ügyfél oldalon dolgozott CRM és digitális marketing területen. Korábban a Logiscool digital marketing feladataiért felelt, ezt megelőzően a Beyond Band of Brothers Tours CRM menedzsere, majd marketingvezetője volt. Szakértelme kiterjed a digitális marketing stratégia kialakítására, CRM és marketingautomatizációs rendszerek bevezetésére és hatékony üzemeltetésére. Hubspot, Salesmanago, Activecampaign specialista, de emellett kiválasztási tanácsadások során jelentős tapasztalatra tett szert a piacon ismert és kevésbé ismert megoldások tekintetében is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/03/Dolgos-Livia.png

Dolgos Lívia

Head of Digital, CRM and marketingautomation expert, Nitro sales \ marketing

Nagy-Rácz István
Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia
https://www.linkedin.com/in/istvann/

Magyarország egyik vezető adatelemzéssel foglalkozó cége, a Dmlab alapító senior partnere. Több mint 10 éves data scientist tapasztalata ötvözi a számos üzleti projekt vezetőjeként szerzett üzleti gondolkodásmódot a Műszaki Egyetem adatbányászati kutatócsoportjában szerzett technikai és elméleti tudással. A Dmlab csapat operatív és stratégiai vezetése mellett az elmúlt években számos adatalapú start-upban dolgozott, valamint a Dmlabban felhalmozott tudást és tapasztalatot olyan technológiai megoldásokba transzferálja, amelyek segítségével különböző területen tevékenykedő vállalatokat segít az adatvezérelt működésben. Konferenciák, valamint egyetemi és vállalati oktatások rendszeres előadója.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2019/08/nagyracz-istvan.jpg

Nagy-Rácz István

Alapító és senior partner, Dmlab, Képzésvezető, KÜRT Akadémia

Orbán-Agg Emi
Alapító és vezető, Do it right marketing
https://www.linkedin.com/in/emesekagg/

Emi a Do it right marketing tanácsadó cég alapítója és vezetője. Növekedési marketing szakértő, aki több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik startupoknál és nagyvállalatoknál San Franciscóban, Londonban, Párizsban és Budapesten. Korábban a LinkedIn, a Nokia és az Orange marketingcsapataiban dolgozott, ahol globális növekedési stratégiákat vezetett, jelentős bevételnövekedést és elköteleződést elérve.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/03/Orban-Agg-Emi_n.jpg

Orbán-Agg Emi

Alapító és vezető, Do it right marketing

dr Kerecsen Éva
infokommunikációs szakjogász, LL.M., a LawIT ügyvédi iroda alapító-vezetője
https://www.linkedin.com/in/eva-kerecsen/

Ügyvédként és egy globális technológiai vállalat korábbi jogi igazgatójaként Éva több mint 15 éves tapasztalatot szerzett szoftver- és szerzői jogi, adatvédelmi, valamint infokommunikációs jogi területen. Az AI Act és GDPR gyakorlati alkalmazásában szerzett szakértelme mellett kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik a digitális tartalmak, szoftverek és AI-megoldások jogi védelmében is.

https://kurtakademia.hu/wp-content/uploads/2025/02/Kerecsen-Eva.jpg

dr Kerecsen Éva

infokommunikációs szakjogász, LL.M., a LawIT ügyvédi iroda alapító-vezetője

Kinek ajánljuk?

  • Marketing szakembereknek - Ez egy haladó képzés, így azoknak a marketinges szakembereknek ajánljuk, akik szélesíteni akarják ismereteiket, kontextusba helyezni az ismert és új marketing szakterületeket.
  • Marketing vezetőknek - Azoknak a marketing vezetőknek, akik tudásukat magasabb szintre akarják emelni, felkészülve a következő évek kihívásaira.
  • Marketing specialistáknak - Azoknak, akik specialistából átfogó tudású marketingesekké és vezetőkké akarnak válni
  • Gyakorlati és aktuális tudást keresőknek - Mindazoknak, akik gyakorlati példákon, esettanulmányokon és megoldandó feladatokon keresztül szeretnének ismereteket szerezni a marketing legújabb szakterületeiben.
  • Szakmai közösséget keresőknek - Akik keresik a lehetőséget, hogy gyakorló marketingszakemberekkel vitassanak meg üzleti, kommunikációs és markertingtechnológiai kérdéseket, és egy olyan szakmai közösségnek váljanak részévé, amelyre a képzés után is támaszkodhatnak. 

A képzés tematikája

 

 

  •  
    Fókusz: Hogyan építhetsz olyan márkát és terméket, ami ténylegesen számít az ügyfeleidnek?

    • Growth mindset: Csanda Gergely, Product Lead - Core Banking, Bunq

    • Ügyfélérték megközelítés: Jákó Eszter, Head of MOL Campus and Event Management, MOL Group

    • Business Model Canvas: Schmidt Andrea, oktatásszervezésért felelős vezető, MOME

    • Integrált stratégiai marketing a gyakorlatban: Nyilas Anita, CEO, Nitro

    • Persona és Customer Journey, ügyfélút-szemléletű tervezés: Kun Judit, service design tanácsadó

    • Design Thinking és Ügyfélélmény: Kun Judit, service design tanácsadó

    • Purpose-driven branding, felelős marketing: Szabó Béla, BrandComms Director, Magyar Telekom

  • Fókusz: Az adat nem csupán számok – a jó döntések alapja. Megmutatjuk, hogyan használd őket okosan.

    • Mit mérsz és ez hogyan támogatja a működésedet, döntéseidet?- Orbán-Agg Emi

    • Mi az adat? Mit és hogyan gyűjthetsz a jogszabályoknak megfelelően? - Kerecsen Éva

    • A te adatod a jó adat - Dolgos Lívia, Head of Digital, CRM and marketingautomation expert, Nitro

    • Funnel alapok - Fischer Kristóf, Digitális és Ügyfélélmény Igazgató, One Magyarország

    • Adatvezérelt ügyfélközpontúság - hogyan lehet egyszerre megoldani a kettőt? - Bagyánszki Éva, Head of Data, Nitro

    • Mi az adat és mi az insight? Mikor kell kutatni, mérni? - Bagyánszki Éva, Head of Data, Nitro

    • Digitális analitikák - adatok a sorok között - Bay Áron, CEO, Head of PPC & Data, Exact Match

    • Adatvezéreltség - célok meghatározása, metrikák kiválasztása - Nagy-Rácz István, Alapító, Szenior partner DMlab

  • Fókusz: A márka nem egy logó. Egy ígéret, egy élmény.

    • Márkázás, branding, re-branding 2025-ben

    • Rebranding esettanulmány

    • Weboldal, a digitális desztináció

    • PR & Content

    • Social content - új formátumok és lehetőségek

    • A márka megszemélyesítése

    • Forgalomterelés másképpen

    • Márkaépítés, márkastratégia, employer branding

  • Fókusz: Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?

    • Hogyan lesz a stratégiából valós eredmény?

    • AI a marketingben

    • VR/AR a marketingben

    • Médiatervezés és hirdetések

    • Digitális felületek riportjainak olvasás, dashboardok, adatvezéreltség?

    • Programmatic hirdetés, digitális dynamic content optimization, martech eszközök

    • Kampánytervezés, -mérés, omnichannel marketing

Hallgatóink mondták



Jenőfiné Győri Katalin

Vezető customer journey & lead management expertK&H Csoport

Nagy hozzáadott értékkel bír, hogy csupa gyakorlatorientált előadónk volt a képzésen, akik egytől egyig olyan cégektől, olyan tapasztalattal jöttek, melyek tényleg egyedülállók.

Berta Zsuzsi

Digital Marketing StrategistA38 Hajó

A technológiai kitettség szabja meg versenyképességünket, és a kulcs a nyitottságunkban és alkalmazkodókészségünkben van. A képzés éppen ebben a kérdésben ad számunkra kézzelfogható eszközöket és iránymutatást.

Gyepes Máté

Marketing vezető

Kimagasló a szakmai tartalom, a résztvevőt azonnal egy magasabb szakmai világba szippantja a képzés az előadóknak és a képzésvezetőnek köszönhetően. Nagyon inspiráló minden alkalom, és sok-sok megerősítést és bátorítást is ad; kevés tapasztalattal és sok éves rutinnal is ajánlott a képzés!

Nagyon fárasztó a monitor előtt ülni 4 órát egy munkával töltött délelőtt után (különösen úgy, hogy a család is itthon van), de az inspiráló, sok gyakorlati példát bemutató előadások ezt ellensúlyozni tudják.

Borsi Zsolt

MarketingvezetőMountex

Rengeteget fejlődtem, felülnézetből egy jó rálátást kaptam azokra a területekre, amelyek szükségesek a XXI. század marketingjéhez. A végére teljesen összeállt a kép.

Fórizs Gréta

PR és marketing menedzserN-Ware Kft.

Többet tanultam 16 hét alatt, mint az egyetemen 3,5 év alatt. Soha nem voltam még ilyen gyakorlatias képzésen. Köszönöm!

Váncsodi Réka

Marketingkommunikációs igazgatóVolvo Hungária

A képzés során olyan új ötleteket és inspirációt kaptam, amivel az éves marketingterv elkészítésébe az idén már megújulva vághattam bene. Nem csak hasznos, hanem üdítő is volt számomra kilépni a napi rutinból és más megközelítésből tekinteni a feladatokra.

Virágh Beáta

marketing igazgatóBudasign Kft.

Tanulni jöttem, de új brandünk született! Tudás, inspiráció, aktuális trendek - ez mind a KÜRT Akadémia.

Lukácsy Aletta

COOKNRDY

Szerdánként úgy jöttem ki az órákról, hogy eddig ez volt a legjobb képzési nap és ezt lehetetlen felülmúlni. Aztán a következő alkalom mégis felülmúlta. Mindig.

Sallai Eszter

MarketingvezetőBiggeorge Properties

Inspiráló közeg, csak úgy sisteregnek a gondolatok és röpködnek a jó ötletek. Az adott témák kapcsán hallottak mélyen elgondolkodtatnak és a gyakorlatban kipróbálva is jól működnek.

Fekete Anikó

CMOIS Innovative Solutions

Kivétel nélkül különleges egyéniségeket ismertem meg. A dícséret a KÜRT Akadémiát illeti, hogy ilyen embereket vonz be, akikkel szimplán csak beszélgetni is értékes.

Miért minket válassz?

  • Módszertan és tudás mellett szemléletet és kontextust is adunk képzéseinken. Arra buzdítunk ezzel, hogy teszteld az eszköztárad határait, állj kritikusan az új ismeretekhez, és értsd meg, melyik módszer mikor alkalmazható.
  • A legjobb hazai szakemberekkel dolgozunk, akiknek komoly üzleti vagy világszínvonalú akadémiai múltja van azon a területen, amelyen oktat.
  • A nyílt képzések mellett évek óta vállalati tanácsadással, agilis és digitális transzformációval foglalkozunk a legkülönbözőbb szervezeteknél, ezért valós képünk van arról, milyen munkaerőpiaci igényeik vannak a vállalatoknak.
  • Szenvedélyünk az oktatás-fejlesztés, ezért tíz éve dolgozunk azon, hogy szakemberekből, érdeklődőkből, gondolkodókból álló kreatív, tenni akaró közösséget formáljunk, több mint ezer fős alumni és oktatói közösségünk is ezt bizonyítja.


A képzés részletei

2 nap, 15 óra

a képzés indulása:
2025. május 26-27.
jelentkezési határidő:
2025. május 23.
képzési alkalmak:
hétfő, kedd

9:00-16:30

szükséges képzettség:
érettségi
helyszín:
STRT Oktatóterem

1024 Budapest, Lövőház utca 39., 2. em.

részvételi díj:
199 900 Ft+áfa;
Juhász Dániel Ügyfélkapcsolati munkatárs
Érdeklődöm!

* a változtatás jogát fenntartjuk

Kedvezmények

Kedvezményt biztosítunk a részvételi díjból az alábbi esetekben:

  • Csoportos jelentkezés (4 vagy több fő): 10% kedvezmény.
  • Alumni tagként: 15% kedvezmény
  • STRT SeasonPassal: 10% kedvezmény

Az egyes kedvezmények nem vonhatók össze!

Minimum létszám

A képzésünket csak megfelelő számú jelentkező esetén indítjuk el. 

A képzés tantermi formában zajlik, oktatóink figyelme a helyszíni résztvevőkre korlátozódik. Csak abban az esetben fogadjuk el az online részvételt, ha a hallgató Budapesten kívüli helyszínen lakik és semmiképpen sem tudja megoldani a bejárást. Online becsatlakozás során a hallgató megfigyelőként, Zoomon keresztül követheti az eseményeket, vagyis a tantermi alkalmak valós idejű közvetítését.

Nyilvántartási szám

B/2020/001149



Akik minket választottak